@Animal
Pazi, ti si izabrao kinesku poštu sa praćenjem, pitao si ga za singapursku, on ti je rekao da će ti poslati kako si napisao - znači kineskom. Neki bolji prodavci imaju posebne linkove za doplatu poštarine, ovaj očigledno nije od tih.
Čim ti je napisao da zatvoriš porudžbinu, znaj da neće ili ne može da ti pošalje (pre da ne može, to što stoji da ima još milion komada na lageru nema nikakve veze, mnogi manji prodavci uopšte nemaju praćenje lagera veletrgovina u realnoim vremenu). Mislio je da može, hteo je da zaradi neku siću na dropshippingu, nije mu se dalo i sad vadi fleke da ne bi plaćao penale AliExpressu.
Ne očekuj da ti otvoreno kaže o čemu se radi, jer Kinezi to nikada ne rade. Postoji 5-6 standardno glupih opravdanja i svi ih vrte bez imalo stida.
Ono što niko od nas ne zna je da li otkazivanje narudžbine od strane kupca nosi neki negativni rejting. Sa dosadašnjim iskustvom, kad bih znao da ne nosi (ali ne znam), uvek bih prihvatio da otkažem sam jer ću brže dobiti pare nazad i poštedeću se drndanja na dispute-u. Vodi računa da kineski prodavac može da te **** na 100 različitih načina, a ti njega samo lošom ocenom, za šta mnoge od njih boli uvo jer mu je važnije da ne izgubi neki cent, a može ako baš treba i da se prijavi sa novom prodavnicom.
A da, što se statusa i lažnjaka tiče, on može da ti da neki sasvim validan broj i tek za par nedelja da shvatiš da je stigao nekom drugom u Srbiju, i to ako redovno pratiš statuse.