Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Ne znam sta bi trebalo da pogledas? Napisao sam koji je poslednji status - 30.07.2019 09:44:00 CN-Пријем i tu se gubi dalji tracking. Kao da je ostala u dispecerskom centru u Posti. Pitanje je koga dalje da gonim za to, jer me Ali prodavac upucuje na moju postu u koju paket nije nikada stigao.
 
Напиши број за праћење или скриншот. Има и посебна тема за праћење пошиљки.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Ne znam sta bi trebalo da pogledas? Napisao sam koji je poslednji status - 30.07.2019 09:44:00 CN-Пријем i tu se gubi dalji tracking. Kao da je ostala u dispecerskom centru u Posti. Pitanje je koga dalje da gonim za to, jer me Ali prodavac upucuje na moju postu u koju paket nije nikada stigao.
Tako i meni stajala dvadesetak dana
1e7f5435ea90d346dbb28f9e9b924d86.jpg


Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Ne znam sta bi trebalo da pogledas? Napisao sam koji je poslednji status - 30.07.2019 09:44:00 CN-Пријем i tu se gubi dalji tracking. Kao da je ostala u dispecerskom centru u Posti. Pitanje je koga dalje da gonim za to, jer me Ali prodavac upucuje na moju postu u koju paket nije nikada stigao.
CN-Prijem ne znači da je pošiljka u Srbiji, već da je naša pošta dobila informaciju od kineske pošte da pošiljka treba da pristigne iz Kine. Tek kada vidiš status Izmenična Pošta - Prispeće onda je pošiljka stigla u Srbiju.
Prodavac odugovlači i pokušava da te prevesla. Ako ti ističe zaštita pokreni dispute.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
CN-Prijem ne znači da je pošiljka u Srbiji, već da je naša pošta dobila informaciju od kineske pošte da pošiljka treba da pristigne iz Kine. Tek kada vidiš status Izmenična Pošta - Prispeće onda je pošiljka stigla u Srbiju.
Prodavac odugovlači i pokušava da te prevesla. Ako ti ističe zaštita pokreni dispute.

Eee. sad si mi pokvario plan, hteo sam da se kladim sa čovekom u 1000 evrića da ta pošiljka nije ni bluzu srbije a ne još da čeka u našoj pošti, a pošto čovek nije pročitao zadnjih par stranica imao sam veeeelike šanse da dobijem opkladu, da ti nisi ponovio objašnjenje statusa po 101 put :D
 
Brate, ima 800 strana skoro. Ja obicno krenem od prve na dalje. Kladionicar nisam, lepo pitam. Ako je repetitivno - ignorisite. :)

Hvala na odgovorima, sacekacu koji dan i otvaram dispute, posto verujem da se nece pojaviti.
 
Jel ima neko problema sa placanjem na aliexpres-u preko Webmoney-a?

Ranije sam uspesno placao , sada dobijam ovu gresku: proofali.PNG
 
Isti problem. Ne zadrži se na prethodnoj strani gde treba još nešto da odradi.

Inače, od pre nekoliko meseci izgubila mi se opcija "Add to wishlist" što mi otežava praćenje proizvoda. Zna li neko u čemu je problem? Probao sam na više kompova i više browsera.
 
Jel ima neko problema sa placanjem na aliexpres-u preko Webmoney-a?

Ranije sam uspesno placao , sada dobijam ovu gresku: Pogledajte prilog 275250

Da i kod mene isto. Samo nisam ništa preduzeo, jer je iznos bio mali pa ga platio 2. putem, a treba da reklamiramo. Da bi to rešili što pre, jer onda nema svrhe cash-back.

@joca29 Jesi li probao sa apk na mobilnom ili da očistiš keš memoriju iz browsera? Kod mene radi add to wishlist na računaru. Ali negde od 20. avgusta mi je pukla apk na mobilnom na kom je MM (Android 6.0.1) i nema je više u Play Store-u.
 
Poslednja izmena:
@Sasa38

Da li si proverio listing na svom racunu ?
Na AE cesto veoma dugo stoji taj status , a pare ustvari budu vracene za par dana.

@milirad

Kod mene je iskljucen automatski update , aplikacija jos uvek radi , ali pokazuje da nova verzija nije podrzana
Telefon Coolpad - Android 6.
Probao sam na par drugih telefona isto Android 6 i tamo radi najnovija verzija ( od 18.09.2019 ).

Od tehnicke i chat podrske "nema ´leba" :(

Vise koristi ima od robota nego od onih d.e.b.i.l.a koji se kao neka podrska jave uzivo.
 
To je neki novi prevoznik? Prvi put vidim,( jedno vreme nisam poručivao) , bila je China post. A I tracking number je fejkčina, nije prikazao čak ni status da je izašao iz prodavnice, taj status stoji već 10 dana.
87f5f855d348b0caed050787b942b59e.jpg


Sent from my Mi 8, 6/128(white) using Tapatalk
 
Meni je u posljednjih pola godine kada izaberem Aliexpress standard shipping bio LP broj i stizalo sve u roku od 2 sedmice ali imaju drugačije statuse od ostalih.

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
 
@ nikokaoya

Promasio si temu , a tamo gde pitanje treba da stoji ( Pracenje posiljki ) imas sva objasnjenja

Nije fejk - prati na https://postal.ninja/en/track/jmPVRe


@X4K3P

Ti bar redovno pratis ove teme , pa bi trebao da znas da pored LP posiljka ima i neki Ux...XX kod i da uputis coveka gde moze sve to da isprati.
 
Moje su imale samo LP kod koji sam pratio na trackchecker i sve normalno je izbacivalo.

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
 
@X4K3P

I S000... i LP... posiljke sa AliExpressa koje stizu u Srbiju imaju i neki Ux..XX kod !!!

Posto si ti iz BiH-RS , mozda je tamo drugacija situacija.
 
Koliko puta prolazi kupon za prvu kupovinu sa istom karticom, na razlicitim nalozima?
 
@X4K3P

I S000... i LP... posiljke sa AliExpressa koje stizu u Srbiju imaju i neki Ux..XX kod !!!

Posto si ti iz BiH-RS , mozda je tamo drugacija situacija.
Moguće, nisam rekao da nisi u pravu nego samo kakva je u mene situacija bila.

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
 
Meni je proslo po 2 puta sa 2 kartice, razliciti nalozi.
 
Јел могуће поручити Xiaomi power bank, има на два места али је поштарина 130€. Има ли неки други сајт, да ли се исплати узимати код нас? Знам да батерије теже шаљу, једу сам већ добио али пре 4 5 година.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
4000 RSD je kod nas powerbank od 20000mAh, stvarno nema razloga za lupanje glave i egzibicije.
 
Powerbank ne šalju, to samo DHL hoće da isporučuje.
Xiaomi powerbank imaš i kod nas u Mi Srbija radnji u Ada Mall-u.
10000mah je 2900 din, 20000mah je 4000 din.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
То сам и ја провалио, није нека разлика. Мада је батерија 10000 кошта 3990дин, али она нова са usb-c.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
1 Oct to 7 Oct is national holiday in China(National Day). During that time, order processing and shipping may be delayed about 8 working days.
 

Prilozi

  • eva.jpg
    eva.jpg
    17.9 KB · Pregleda: 125
Jel imao neko situaciju da mu je nakon porudzbine odmah status order closed? Narucio 5 malih stvari, iskoristio kupon za nove korisnike, placeno sve uredno i odmah nakon par minuta, samo jedan order ima status "order closed". Naplacen je i on naravno. Danas proverim. 2 poslata, 2 cekaju da prodju ovi praznici, a ovaj je closed. Rade li automatski refund za ovo? Izbacili su live chat (pa ne mogu njih da pitam), sad imaju onu glupost od bota evu, sto "odgovara" na pitanja.
 
@ optical

Nije to nikakva novost...

Nisu izbacili live chat , ali kada preskocis robota u 95% slucajeva dobijes *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*a :S: koji je gori od robota.
 
Vrh Dno