Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Ni meni ništa ne stiže.
 
Poslednji put sam 18-og platio i stigao mi mail da sam platio. Posle dva dana mail za pošiljku da je poslata.
 
I meni isto ima 7-8 dana ne stižu obavještenja da je poslato ni u aplikaciji ni na mail.

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
 
Ne stizu mejlovi i definitivno se minimum za kupone sada racuna na cenu bez shipping-a, a sigurno je bilo drugacije ranije...steta

Inace, dobro se nakupovah kuponima kod Ugreen-a: :)
 
Kako da iskoristim ove kupone?

Kada kliknem na detalje kupona izlazi mi početna stranica a kada u pretrazi označim da se prikazuju samo artikli koji prihvataju select kupone i kada želim da pazarim nešto sa pomenute liste u "order summary" mi piše da nemam kupone koje mogu iskoristiti. Screenshot_2019-08-27-19-23-15-920_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока
 
Stavi artikal u korpu i idi na kupovinu. Dobices opciju za kupone. Imas aliexpres kupon, select cupon... Ako si uzeo vec select kupon od te radnje automatski ga povuce.
 
Zadnja dva predmeta koja sam naručio mi nisu stigla u roku od 60 dana. Sačekao sam da taj period istekne, otvorio dispute i vraćen mi je novac. Da budem iskren sumnjam na poštara. Dok je prethodni poštar bio živ sve je stizalo bez problema, međutim čovek nije više među nama, i od kad je došao novi poštar odmah problemi. Od zadnjih 4 artikla koja sam naručio, dva nisu stigla, jedan sam našao na pragu a jedan mi donela neka komšinica, kao ispred zgrade sedela na klupi i on joj dao za mene. Mogao je tako da da bilo kome, ili je mogao neko da pokupi sa praga. Ne znam šta da radim, strah me da naručujem. Kako mogu da proverim da li je problem do poštara?
 
me da naručujem. Kako mogu da proverim da li je problem do poštara?
Ne mozes da uradis nista.
Tj. mozes....narucujes pakete koji imaju pracenje.
Imao sam slican problem kao ti.
Paketi prestali da stizu ali ja sam znao da je do postara posto je vise puta izrazavao nezadovoljstvo sto mora da donosi pakete. U fazonu sta to vise narucujes...
Poslao sa mejl posti sa pitanjem da li oni imaju podatke o paketima, koji su uruceni a koji nisu jer imam problem sa ne stizanjem paketa. Fino su me otkacili i rekli izmedju redova da ako paket nema pracenje ako ti dodje dosao je.
Interesantno je da me je sutradan zvao neko iz poste da dodjem po pakete. 5 ili 6 paketa su mi drzali.
Vec sam pisao o tome na ovoj temi.
 
Nije baš da nema. Kod mene promenili poštara zamenu.

Prvi lik sto je menjao mog poštara je bio dibidus, ja se žalio i došao je novi poštar odnosno zamena zamene. Ovaj novi skroz korektan, donosi pakete sve super.
 
Ne mozes da uradis nista.
Tj. mozes....narucujes pakete koji imaju pracenje.
Imao sam slican problem kao ti.
Paketi prestali da stizu ali ja sam znao da je do postara posto je vise puta izrazavao nezadovoljstvo sto mora da donosi pakete. U fazonu sta to vise narucujes...
Poslao sa mejl posti sa pitanjem da li oni imaju podatke o paketima, koji su uruceni a koji nisu jer imam problem sa ne stizanjem paketa. Fino su me otkacili i rekli izmedju redova da ako paket nema pracenje ako ti dodje dosao je.
Interesantno je da me je sutradan zvao neko iz poste da dodjem po pakete. 5 ili 6 paketa su mi drzali.
Vec sam pisao o tome na ovoj temi.

Meni je od marta stigla samo 1 neregistrovana, a 8 nije stiglo. Uglavnom futrolice za telefone i tako neke "sitnice" - sve se "zagubilo" i verovatno završilo na Kupindu, KP i sl. Napisao sam prigovor Pošti i naravno - ništa. NE ostavljaju namerno obaveštenja, pa posle te pošiljke prodaju ili na aukcijama ili jednostavno ispare i pojave se u oglasima.

Još će ALI da me banuje posle toliko refundacija zbog Pošte...

Mada, iznenadio sam se koliko sam zapravo toga poručio - i šta mi treba i šta ne treba :) (to naravno ne znači da Pošta to treba da "izgubi" i ne uruči - strašno)
 
Poslednja izmena:
@sasa022
Hvala, poslao sam im reklamaciju preko ovog linka koji si stavio, pa ćemo videti šta će i dal' će da odgovore.
 
Ja sam im poslao spisak pošiljki koje nisam dobio sa datumima. Naglasio sam im da mi registrovane pošiljke i ostala pošta normalno stižu, a da od 9 neregistrovanih čak 8 nije stiglo i kao odgovor dobio sam tipski odgovor koji zapravo znači da sa neregistrovanim pošiljkama u ovoj kaubojštini mogu da rade šta hoće i da se džabe žalim:

Поштовани,

поводом Вашег упита, пружамо Вам следеће појашњење за пошиљке за које се интересујете:

Сви поштански оператори, као и Пошта Србије, за претрагу статуса регистрованих поштанских пошиљака користе универзалну међународну апликацију Светског поштанског савеза (Postal System - IPS). Пошиљке чији се статус може проверити у наменској апликацији, линк: http://www.posta.rs/struktura/lat/aplikacije/alati/posiljke.asp су: вредносно писмо (прво слово V, друго у распону од А до Z), пакет (прво слово С, друго у распону од А до Z), препоручена пошиљка (прво слово R, друго у распону од А до Z), ЕМS пошиљка (прво слово Е, друго у распону од А до Z).
Пошиљке, које као словну ознаку имају прво слово U (друго слово у распону од А-Z), су мали пакети у међународном поштанском саобраћају, који садрже робу и друге предмете и који се сврставају у нерегистроване, односно такозване обичне писмоносне пошиљке. С обзиром да се ради о нерегистрованим пошиљкама, за исте није предвиђена опција праћења статуса.

С поштовањем,
Пошта Србије

Zanimljivo kako se pozivaju na sve poštanske operatore, ali ne spominju ništa oko ukradenih/nestalih pošiljki niti se osvrću na to. Time bi potvrdili da problem postoji. Ovako su zbog obaveze da odgovore poslali isti tipski odgovor koji šalju svima. Iznenadilo me da su brzo odgovorili, ali jasno je i zašto - rade copy paste iz nekog notepad dokumenta ko god pita zašto su mu "izgbili" pošiljku...

Neverovatno, jer da neko "izgubi" tolike pošiljke i kao odgovor da "to se ne prati i možemo sa takvim pošiljkama da radimo šta hoćemo". To inače nije istina, jer oni zapravo mogu da pogledaju istorijski šta je sve za mene stizalo i šta se sa time desilo, ali neće, jer dobro znaju u čemu je "problem" i koliki javašluk tamo kod njih vlada...

Nadam se da je jasno zašto te pošiljke ne stižu, poštari vrlo dobro znaju da neće imati nikakve posledice, ako to "izgube", pa je sve na svesti radnika Pošte, poštara ili nekog trećeg u lancu. Baš bedno.
 
Poslednja izmena:
@ IONE

Moras da pronadjes za sta vazi koji kupon


Pogledajte prilog 274092

@omtw

Pisi prituzbe na rad postara i trazi da odredjeni period neregistrovane posiljke isporucuju preko postanskog pregradka u lokalnoj posti
( jeste cimanje , ali bar ces da vidis da li posiljke stizu na taj nacin )

https://www.posta.rs/cir/korisnicki-servis/reklamacije.aspx

https://www.posta.rs/lat/stanovnist...-zahtevu-i-sluzbenoj-duznosti&strana=o-usluzi
Kako da dođem do toga, kako mogu to da proverim?

Kada na kuponu kliknem na "see deals" izlazi mi početna stranica.

Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока
 
"Moj" postar bio na odmoru, menjao ga neki *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*. Danas u sanducetu zateknem izvestaj za podizanje u posti na kome pise "17 paketa". Izgleda da se odmor zavrsio :d
 
Valjaju li ove, ne znam gdje drugo da pitam :D

Cisto treba nesto za 15-30min solidnog zvuka, nista specijalno, mogu posluziti?
 
Poslednja izmena od urednika:
Narucio neku stampanu plocu kinez mi poslao nozeve kao za cirkular samo one male sto idu na srafilicu. Dispute trajao mozda pola minuta odma refund :D
 
Prvi put sam sada kupovao nešto preko Alije i prošlo je odlično. 9.8. poručio, 28.8. stigao paket, prodavac Hong Kong Goldway. Dok sam čekao da stigne počeo sam malo da čitam ovu temu i o'ladio se kad sam video koliko ljudi komentariše da su im se paketi zaglavili ili nestali negde, što zbog Kineza, što zbog elementarnih nepogoda, što zbog srpskih poštara. Jedino što nisam znao je da naša carina naplaćuje PDV i na pakete vrednosti ispod 50 evra, mislio sam da na njih nema ni carine ni PDV-a, ali dobro, nek se najedu za tu siću...
 
Nazalost , kad vam stari postar ode u penziju samo registrovano
Baš tako.
Juče mi komšija doneo jedan paket na vrata, kaže našao ga ostavljenog na poštanskom sandučetu odozgo. Inače radi se o zgradi sa 30+ stanova. Kad budem sreo poštara ima da ga nadrvim, đubre jedno bezobrazno, teško mu da uđe u lift i popne se na IV sprat. [emoji35]
 
Prvi put sam sada kupovao nešto preko Alije i prošlo je odlično. 9.8. poručio, 28.8. stigao paket, prodavac Hong Kong Goldway. Dok sam čekao da stigne počeo sam malo da čitam ovu temu i o'ladio se kad sam video koliko ljudi komentariše da su im se paketi zaglavili ili nestali negde, što zbog Kineza, što zbog elementarnih nepogoda, što zbog srpskih poštara. Jedino što nisam znao je da naša carina naplaćuje PDV i na pakete vrednosti ispod 50 evra, mislio sam da na njih nema ni carine ni PDV-a, ali dobro, nek se najedu za tu siću...
Kao i sa svime u zivotu na internetu a i sa posiljkama je 90 posto negativnih komentara. Prosto ljudi ostavljaju feedback kada se osete prevarenim ili izneverenim. Kada je sve kako treba retko ko ima potrebu da o tome pise.

Sent from my SM-J330FN using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ja sam im poslao spisak pošiljki koje nisam dobio sa datumima. Naglasio sam im da mi registrovane pošiljke i ostala pošta normalno stižu, a da od 9 neregistrovanih čak 8 nije stiglo i kao odgovor dobio sam tipski odgovor koji zapravo znači da sa neregistrovanim pošiljkama u ovoj kaubojštini mogu da rade šta hoće i da se džabe žalim:



Zanimljivo kako se pozivaju na sve poštanske operatore, ali ne spominju ništa oko ukradenih/nestalih pošiljki niti se osvrću na to. Time bi potvrdili da problem postoji. Ovako su zbog obaveze da odgovore poslali isti tipski odgovor koji šalju svima. Iznenadilo me da su brzo odgovorili, ali jasno je i zašto - rade copy paste iz nekog notepad dokumenta ko god pita zašto su mu "izgbili" pošiljku...

Neverovatno, jer da neko "izgubi" tolike pošiljke i kao odgovor da "to se ne prati i možemo sa takvim pošiljkama da radimo šta hoćemo". To inače nije istina, jer oni zapravo mogu da pogledaju istorijski šta je sve za mene stizalo i šta se sa time desilo, ali neće, jer dobro znaju u čemu je "problem" i koliki javašluk tamo kod njih vlada...

Nadam se da je jasno zašto te pošiljke ne stižu, poštari vrlo dobro znaju da neće imati nikakve posledice, ako to "izgube", pa je sve na svesti radnika Pošte, poštara ili nekog trećeg u lancu. Baš bedno.
Epilog tužne priče..

Nakon prvog maila poslali mi odgovor u kome traže tracking ID za sporne pošiljke. Kada sam im to poslao stiže isti bla bla truć odgovor da nisu odgovorni za pošiljke bez broja za praćenje na šta sam im odgovorio sledeće:
59a1e2ad0d5cddbbc579252beda48f9d.jpg

Znam da neće da puste suzu ali nema veze.
Inače sa AE ne naručujem ništa do daljeg.
 
Poslednja izmena:
Problem sa jednom registrovanom , oznacena na sajtu poste kao isporucena a nije ...
 
Zovi svoju postu i vidi sta se desava, imao sam par puta takvu situaciju i u glavnom je stizala dan posle "obelezavanja"

Sent from my MI MIX 3
 
Nadjoh je u sanducetu ,jedva je iskobelja . Verovatno u zadnjih pola sata. Vec sam spremio pisaniju za reklamaciju .
 
Nazad
Vrh Dno