dedamrsoje
Čuven
- Učlanjen(a)
- 07.01.2002
- Poruke
- 3,641
- Poena
- 815
Proveri na financial tab , mozda je refund in progress
Izgleda zagusensot sistema uopste mi nije dosao email on kupovini ..
Ne mozes da uradis nista.me da naručujem. Kako mogu da proverim da li je problem do poštara?
Ne mozes da uradis nista.
Tj. mozes....narucujes pakete koji imaju pracenje.
Imao sam slican problem kao ti.
Paketi prestali da stizu ali ja sam znao da je do postara posto je vise puta izrazavao nezadovoljstvo sto mora da donosi pakete. U fazonu sta to vise narucujes...
Poslao sa mejl posti sa pitanjem da li oni imaju podatke o paketima, koji su uruceni a koji nisu jer imam problem sa ne stizanjem paketa. Fino su me otkacili i rekli izmedju redova da ako paket nema pracenje ako ti dodje dosao je.
Interesantno je da me je sutradan zvao neko iz poste da dodjem po pakete. 5 ili 6 paketa su mi drzali.
Vec sam pisao o tome na ovoj temi.
Поштовани,
поводом Вашег упита, пружамо Вам следеће појашњење за пошиљке за које се интересујете:
Сви поштански оператори, као и Пошта Србије, за претрагу статуса регистрованих поштанских пошиљака користе универзалну међународну апликацију Светског поштанског савеза (Postal System - IPS). Пошиљке чији се статус може проверити у наменској апликацији, линк: http://www.posta.rs/struktura/lat/aplikacije/alati/posiljke.asp су: вредносно писмо (прво слово V, друго у распону од А до Z), пакет (прво слово С, друго у распону од А до Z), препоручена пошиљка (прво слово R, друго у распону од А до Z), ЕМS пошиљка (прво слово Е, друго у распону од А до Z).
Пошиљке, које као словну ознаку имају прво слово U (друго слово у распону од А-Z), су мали пакети у међународном поштанском саобраћају, који садрже робу и друге предмете и који се сврставају у нерегистроване, односно такозване обичне писмоносне пошиљке. С обзиром да се ради о нерегистрованим пошиљкама, за исте није предвиђена опција праћења статуса.
С поштовањем,
Пошта Србије
Kako da dođem do toga, kako mogu to da proverim?@ IONE
Moras da pronadjes za sta vazi koji kupon
Pogledajte prilog 274092
@omtw
Pisi prituzbe na rad postara i trazi da odredjeni period neregistrovane posiljke isporucuju preko postanskog pregradka u lokalnoj posti
( jeste cimanje , ali bar ces da vidis da li posiljke stizu na taj nacin )
https://www.posta.rs/cir/korisnicki-servis/reklamacije.aspx
https://www.posta.rs/lat/stanovnist...-zahtevu-i-sluzbenoj-duznosti&strana=o-usluzi
Baš tako.Nazalost , kad vam stari postar ode u penziju samo registrovano
Kao i sa svime u zivotu na internetu a i sa posiljkama je 90 posto negativnih komentara. Prosto ljudi ostavljaju feedback kada se osete prevarenim ili izneverenim. Kada je sve kako treba retko ko ima potrebu da o tome pise.Prvi put sam sada kupovao nešto preko Alije i prošlo je odlično. 9.8. poručio, 28.8. stigao paket, prodavac Hong Kong Goldway. Dok sam čekao da stigne počeo sam malo da čitam ovu temu i o'ladio se kad sam video koliko ljudi komentariše da su im se paketi zaglavili ili nestali negde, što zbog Kineza, što zbog elementarnih nepogoda, što zbog srpskih poštara. Jedino što nisam znao je da naša carina naplaćuje PDV i na pakete vrednosti ispod 50 evra, mislio sam da na njih nema ni carine ni PDV-a, ali dobro, nek se najedu za tu siću...
Epilog tužne priče..Ja sam im poslao spisak pošiljki koje nisam dobio sa datumima. Naglasio sam im da mi registrovane pošiljke i ostala pošta normalno stižu, a da od 9 neregistrovanih čak 8 nije stiglo i kao odgovor dobio sam tipski odgovor koji zapravo znači da sa neregistrovanim pošiljkama u ovoj kaubojštini mogu da rade šta hoće i da se džabe žalim:
Zanimljivo kako se pozivaju na sve poštanske operatore, ali ne spominju ništa oko ukradenih/nestalih pošiljki niti se osvrću na to. Time bi potvrdili da problem postoji. Ovako su zbog obaveze da odgovore poslali isti tipski odgovor koji šalju svima. Iznenadilo me da su brzo odgovorili, ali jasno je i zašto - rade copy paste iz nekog notepad dokumenta ko god pita zašto su mu "izgbili" pošiljku...
Neverovatno, jer da neko "izgubi" tolike pošiljke i kao odgovor da "to se ne prati i možemo sa takvim pošiljkama da radimo šta hoćemo". To inače nije istina, jer oni zapravo mogu da pogledaju istorijski šta je sve za mene stizalo i šta se sa time desilo, ali neće, jer dobro znaju u čemu je "problem" i koliki javašluk tamo kod njih vlada...
Nadam se da je jasno zašto te pošiljke ne stižu, poštari vrlo dobro znaju da neće imati nikakve posledice, ako to "izgube", pa je sve na svesti radnika Pošte, poštara ili nekog trećeg u lancu. Baš bedno.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari