Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

@Losmika39

Desava se da mali prodavci tokom velikih praznika kada su odsutni vise od par dana povuku kompletnu ponudu...

Naglaseno je u vecini slucajeva da u periodu od 31.01 do 11.2 nece biti isporuka.

evo jedan primer , ovi su i ranije otisli na odmor , a ovo je trenutni status :

2501.jpg
 
Poslednja izmena:
Koliko para je da posaljem nesto nazad u Kinu sto sam neispravno dobio sa Alija, mali paket oko 100g?



Da li si poslao paket nazad? Da li si prethodno kontaktirao prodavca da ti posalje adresu za slanje u Kinu?

Ja sam imao slučaj da uređaj ne radi dobro i da mi na otvoren Dispute Aliexpres ponudi 2 opcije:
1. Full refund sa vracanjem paketa nazad,
2. Partial refund mi priznaje kao Fifti Fifti. To jest 50% vrednosti od kupljenog predmeta ostaje prodavcu a meni se refundira 50%.

Ja sam izabrao opciju 2 jer nisam nikada slao paket u Kinu a i prodavac ne odgovara na poruke..samim tim ne znam ni kako bi mu vratio
pošiljku jer ne znam na koju adresu da pošaljem nazad u Kinu... :trust:

Šta ako prodavac se ne javlja i ne odgovara na poruke, kako da vratim pošiljku, na koju adresu? :d




Mozes li neko objasniti koji je sledeci korak? Predpostavljam da se dobije potvrda o slanju posiljke.
Da li se ona slika kao dokaz pa se prilozi kao dokaz u pokrenuti Dispute.
Da li Aliexpres ceka da se posiljka u potpunosti vrati prodavcu da bi nakon potvrde prodavca o prijemu pošiljke Ali izvršio
Full refund, ili Aliexpres refundira odmah nakon sto se dostavi potvrda o vracanju predmeta, odnosno pre završetka vremena predviđenog
za Dispute..

Ako ima neko iskustva sa ovim Molim da napiše to..

Zahvaljujem
 
Ali je vratio novac prodavac je navodno poslao i nakon 15 dana nema nikakav info o posiljci a na strani sluzbe preko koje je trebalo biti poslato stoji da je posiljka otkazana..Ali je odmah vratio novac expresno sto je za pohvalu..Verovatno zbog praznika ili ko zna sta ..Jedino sto je izgubljeno 20 dana ..Ali sve ok.Izgleda slanje ide tek od 14-15 ..
 
Ljudi porucio sam nesto za rodjaku,ali stize mi poruka od kineza:

"Dear,Sorry to interrupt you the goods has some Quality issues,could you Please choose reason “others” to apply cancel the orderAnd we will give you the refund soon.Looking forward to your reply."

Valjda
nije neka njihova caka,jel da prekinem dostavu ili?

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока
 
Ja te poruke ignorisem, ili mu napisi da poništi order.
Ti ne radi ništa, jer ništa nije do tebe.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
баш исту поруку је и мени кинез послао али на ебау
 
To obično napišu ako ne mogu nabaviti ili su se preracunali za cenu. Fora je u tome što ako prodavac otkaže porudžbinu, aliexpress im naplati proviziju kao da su prodali, a ako kupac otkaže onda nema provizije.
 
Meni su isto pisali da poništim. Navodno nije imao na stanju. Nisam stisnuo "cancel i other" i na kraju je poslao (i to iz Turske [emoji848]).
Valjda mu se cena sa popustom i kuponima nije dopala, jer sam kupio za $15.66, a sad je $29.14...

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Trenutno mi piše da je otišlo na carinu... Mada mi nije jasno zašto ako je nešto ispod $50.
Vidim i da na sajtu turske pošte u delu za praćenje stoji neka adresa u Zrenjaninu, a ja sam iz drugog dela Srbije... Verovatno opet neka njihova prevara. Ono što me posebno iritira je što je ovo drugi put za skoro isti proizvod, od drugog prodavca (prvi put dispute i dobio full refund).

RH089464237TR
ca9f23721abe4d532981a20743240d7b.jpg
a2fcc7bf36db43d27d2e6c13ac33f0d0.jpg


Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Ljudi porucio sam nesto za rodjaku,ali stize mi poruka od kineza:

"Dear,Sorry to interrupt you the goods has some Quality issues,could you Please choose reason “others” to apply cancel the orderAnd we will give you the refund soon.Looking forward to your reply."

Valjda
nije neka njihova caka,jel da prekinem dostavu ili?

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока



Klasika, ne zeli da ti proda predmet po toj ceni.. to se meni desilo nekoliko puta jer sam ostvario popust sa Select kuponom.
Bezobrazluk jer dele select kupone a posle nece da prodaju predmet po nizoj ceni a tebi kupon u slucaju otkazivanja porudzbine
propada. Jos traze da kao razlog otkazivanja u Dispute navedeš "Other reason" :whip:

Ako ne zelis da otkazes on ti posalje lazni broj za pracenje pa još dodatno izgubiš 20 dana, na kraju
svatiš da ti kao kupac ništa ne odlučuješ i da se ništa ne pitaš..
 
Poslednja izmena:
Trenutno mi piše da je otišlo na carinu... Mada mi nije jasno zašto ako je nešto ispod $50.
Vidim i da na sajtu turske pošte u delu za praćenje stoji neka adresa u Zrenjaninu, a ja sam iz drugog dela Srbije... Verovatno opet neka njihova prevara. Ono što me posebno iritira je što je ovo drugi put za skoro isti proizvod, od drugog prodavca (prvi put dispute i dobio full refund).

RH089464237TR
ca9f23721abe4d532981a20743240d7b.jpg
a2fcc7bf36db43d27d2e6c13ac33f0d0.jpg


Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
Pa ako ti stoji tuđe ime i tuđa adresa onda ti je dao tuđ broj za praćenje i tebi nije ni poslao ili je poslao jeftinijom poštom bez praćenja. Ovde pokreneš dispute i dobijaš povraćaj bez problema jer ti je dao tuđ broj za praćenje.
Na carinu može da ide sve nebitno što je ispod 50 evra, samo kada je ispod 50 evra plaćaš samo Pdv+otvaranje pošiljke, ako je preko 50 evra onda plaćaš carinu+pdv+otvaranje pošiljke.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Klasika, ne zeli da ti proda predmet po toj ceni.. to se meni desilo nekoliko puta jer sam ostvario popust sa Select kuponom.
Bezobrazluk jer dele select kupone a posle nece da prodaju predmet po nizoj ceni a tebi kupon u slucaju otkazivanja porudzbine
propada. Jos traze da kao razlog otkazivanja u Dispute navedeš "Other reason" :whip:

Ako ne zelis da otkazes on ti posalje lazni broj za pracenje pa još dodatno izgubiš 20 dana, na kraju
svatiš da ti kao kupac ništa ne odlučuješ i da se ništa ne pitaš..
Pa ja nikakav kupon nisam koristio majke mu ga kineske.
I sta sad,da otkazem?

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока
 
Ubaceni kuponi od Ali express danas vaze od 11 do 13 februara..od 2 ,4 i 5 dolara
Capture11.PNG
 
Poslednja izmena:
08.01. porucena futrola za mobilni, danas 11.02. sacekala u sanducetu.
Posiljka bez pracenja, ocekivani datum dostave bio 07.02.-27.02.... Nije lose[emoji6]

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Nemam ih ni ja takodje...

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
Može li neko da mi rasvetli kako ide kupovina sa Taobao, preko koga? Zanimaju me neka kućišta odande...
 
Nisam imao iskustva ranije, naručio sam neki senzor za vrata 12.12, još nije stigao, tracking stoji od prvog dana isti, kao na slici
Šta se radi u ovakvoj situaciji?

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
6ad6b7ff8bb9bd23d85b67c426393873.jpg
 
Poslednja izmena:
Nisam imao iskustva ranije, naručio sam neki senzor za vrata 12.12, još nije stigao, tracking stoji od prvog dana isti, kao na slici
Šta se radi u ovakvoj situaciji?

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
6ad6b7ff8bb9bd23d85b67c426393873.jpg

Imao sam istu situaciju pre par dana i Ali je vratio novac 15 dana je stajalo da je roba spremna za isporuku pa su u o roku od par sati vratili novac.
Otvori dispute ili se obrati na Customer Care

A sto se tice kupona nisam nista kupio dobio sam kupone za kupovinu do 13.2 i to tri od od 2 ,4,5 usd
 
Poslednja izmena:
Roba porucena 20.1. 12.2. isporučeno, istog dana otvoren disput i nakon samo par sati presuda u moju korist. Ovog puta su stvarno aliEXPRES

Sent from my MI MIX 3
 
Vezano za priču iz teme o carini što sam pisao o velikom paketu koji je ispao mali na kraju. Unutra je samo pola robe, drugi paket što je Kinez dao broj za praćenje je nestao...
 
Naručio sam 08.02 neke novčanike u vrednosti od 24.41$. Kinez ih još nije poslao, oglas je obrisao. Koliko novca mogu da dobijem nazad ako otkažem porudžbinu?

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Vrh Dno