Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

pozdrav svima,nikad mi se ovo nije dogodilo do sad : Arrived at the self-pickup point. Please collect. jel ovo stiglo u postu ili moram da idem na carinu (nisam dobio papir od poste za preuzimanje)?

prvo je pisalo deliveri failed a u pošti pise sledece

13.10.2017 16:47:05 11090 Beograd 75 Uručenje Na isporuci

Da, u posti je, juce su "probali da isporuce".
Ako je 11090 tvoja posta doduse (tj. ako nisi dobio fake tracking number), znaci da ti nije ostavio papir ili je ostavio u pogresno sanduce, idi slobodno u postu.
Ovo ti je posta u PILOTA MIHAILA PETROVIĆA 8.
 
Poslednja izmena:
Čovek je i kliknuo i potvrdio pogrešno misleći da je na pravom artiklu, najverovatnije.
 
..ako je i potvrdio, onda Salute. Šta reći. Ma biće to sve u redu, pošiljka ti stiže,svakako :D

Sent from my Redmi Note 3 Pro [kenzo] using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ajde jedno pitanje za relativno brzi odgovor, obzirom da mi se ovo prvi put dešava na alliexpressu. :)
Naručio sam nešto i prodavac me najpre kontaktirao kako je kod njih bio praznik, pa nisu radili bla bla i mogu li da naručim kod nekog drugog. Odgoorio sam da ne želim, pa su opet krenuli sa pričom o prazniku i da fabrika ne radi (tada je bio 8.10), na šta sam odgovorio da mi kažu koliko traje praznik, koji je praznik u pitanju jer su drugi prodavci uredno poslali porudžbinu i zašto nisu napisali da ne rade ili sklonili predmet koji prodaju. Da ću sačekati odgovor i videti da li da kontaktiram aliexpress.
Naravno odmah su se javili i rekli da je sve super i da će poslati porudžbinu u narednih 5 dana. Naravno za sada ništa, predmet je sklonjen - piše da više nije u ponudi, a vreme za slanje pošiljke ističe za 8 sati.
I sad... imam li ja neku mogućnost da to prijavim aliexpressu. Koliko sam video dispute se otvara samo ukoliko roba nije stigla ili je oštećena, ali nigde nema ništa oko toga ukoliko prodavac ne šalje robu? Bar ja ne nađoh kroz silne korake u help centru.

Ima li neko takvo iskustvo? Vidim da mogu produžiti vreme za slanje pošiljke, ali na zadnju poruku od juče prodavac ne odgovara. Do sad mi se par puta desilo da ne pošalju pošiljku i novac mi je vraćen, ali tada sam imao i neke druge povoljne opcije pa me nije toliko intrigiralo.
 
Mislis da li imas opcije da se zalis Ali-u sto ti ne salju, i da zahtevas da posalju umesto refunda?
U sustini nemas takvu opciju.
 
Uradi cancel narudžbine, jer je tebe prodavac kontaktirao što znači da će prihvati razlog za poništenje i biće ti vraćene pare. Ali sve to može da prati u sistemu i nema šanse da te prodavac zezne... Ako on nije u stanju da isporuči robu mora da ti prihvati razlog za cancel, a ako to ne uradi ali će opet presuditi u tvoju korist...

a što kaže alfa u međuvremenu, nemaš ti opciju da njega nateraš da ti to pošalje ako zaista nema, ili šta je već razlog...

mene je kinez nedavno kontaktirao za nešto što ne može da pošalje "zbog neke oluje":), ali je tražio da kao razlog za cancel navedem da više ne želim taj proizvod...ja sam ne razmišljajući kao razlog stavio prodavac ne može da pošalje i onda je ovaj počeo da kuka da to promenim zbog evaluacije radnje bla bla...i ja bih to zaista promenio, ali kad sam uradio cancel order više nisam mogao da menjam razlog otkazivanja...on se još malo durio jedan dan ali je na kraju potvrdio cancel i vratili su mi pare...
 
Poslednja izmena:
Njega verovatno vise zanima kako da natera prodavca da poslaje proizvod po ceni po kojoj je platio i ocigledno mu to odgovara tako...?

Pa nikako ne mozes da ga nateras, bolje ponisti nego da te zavlaci.
 
@bakara upravo tako. Našao sam proizvod duplo jeftiniji od ostalih najjeftinijih, seller ima dobru reputaciju, i onda je krenulo ovo zavlačenje. Zato sam se i iznervirao oko svega.
Ali ako sam razumeo@Altru, prilikom poništenja narudžbine, mogu da navedem razlog i da napišem da je prodavac rekao da će poslati, a nije? Bar kakva-takva satisfakcija :)
 
Kad radiš cancel imaš nekoliko opcija u nekom padajućem meniju, jedna je prodavac ne može da pošalje na obećani način ili nešto tako... To mu valjda utiče na reputaciju radnje...
 
Tako je. Ako ne mogu da posalju, ne menjajte, neka prvi srede svoje radnje, a ne da se mi razmisljamo oko toga.
Drugo je kada hoce da vam vrate novac preko PPa, umesto na Ali-u, bilo celokupan, bilo partial refund (sve dok to salju kao gift, a ne za uslugu, tj. da vama dodje TACNO koliko treba, nista da ne platite PP proviziju). Takve stvari prihvatam recimo. Naravno, prvo plati, pa onda ja promenim razlog ili cancel Dispute :)
 
Stigla, i konačno istestirana Samsung EVO 32GB U1 micro SD kartica. Usput sam uzeo i 3.0 USB card reader, i prezadovoljan sam.

Screenshotovi su na 2.0 i 3.0 USB portu.

Kartica:

SAMSUNG Memory Card Micro SD 256GB 16GB 32GB 64GB 128GB SDHC SDXC Grade EVO EVO Class 10 C10 UHS TF Trans Flash Microsd
http://s.aliexpress.com/j67zqIvq
(from AliExpress Android)

Čitač:

Rocketek USB 3.0 Memory Card Reader high quality 2 Slots 5Gbps Super Speed Card Reader for SD,TF,micro SD, SDXC, SDHC
http://s.aliexpress.com/juqIBZRB
(from AliExpress Android)

Čitač je kupljen direkt od proizvođača i vredi svake ove sitne pare. Testirao sam i Transcend 32GB C10 karticu, izvlači maks iz nje.
90b23ccc1695134a2e57bab12ba696ff.jpg
8e1ce197430bdc451cb50c238e4cca3a.jpg


Sent from my LG-K430 using Tapatalk
 
Koja je razlika izmedju AliExpress standard shipping, singapore post, china post air mail, post nl?
 
@bakara upravo tako. Našao sam proizvod duplo jeftiniji od ostalih najjeftinijih, seller ima dobru reputaciju, i onda je krenulo ovo zavlačenje. Zato sam se i iznervirao oko svega.
Ali ako sam razumeo@Altru, prilikom poništenja narudžbine, mogu da navedem razlog i da napišem da je prodavac rekao da će poslati, a nije? Bar kakva-takva satisfakcija :)

Da "komsiji" crkne krava ...
 
Pa možeš da gledaš kako hoćeš, da ima mogućnosti da se takvi ljudi označe na aliexpressu sa komentarom, meni bi bilo mnogo prihvatljivije nego ovako. I na kupujem prodajem uvek pogledam kakvi su komentari za prodavca, pa tak ulazim u to da li kupujem. Ovako, ispada sve super... Rejting dobar, komentari dobri, a pitanje koliko ljudi je *******o. Još da vidimo šta će biti s novcem, pošto se sad čeka odobrenje sellera. Ne bi me čudilo i da od toga ne bude ništa.
 
Verovatno je bilo puno ovakvih pitanja na 7 hiljada i kusur strana, ali ne mogu da nadjem odgovore, pa ako nekog ne mrzi da ponovi, bio bih mu zahvalan.

Naime, 2 puta sam samo poručio nesto preko AliExpress, prvi put pre 2-3 meseca, i stiglo je za 21 dan. Onda sam ponovo poručio 07.09. I od 15.09. stoji status "shipped by air" i od tada nikakva promena. Rok isporuke je 45 dana, ima još fore, ali šta ako se približi taj rok, a i dalje stoji isti status, sta treba da uradim da mi vrate pare a da ne propadnu, i gde se vidi koji je krajnji rok za otvaranje dispute?

Jel to ovo?

"Reminder: In 26 days 7 hours 54 minutes 59 seconds Purchase Protection will end"

Ako je to, onda je to ukupno više od 45 dana, posto je do sada prošlo 35 dana, znaci to je više od 60 dana?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Pisao sam prodavcu, počeo je priču kako naša carina dugo drži robu, i da je roba na carini sigurno, a u statusu pošiljke stoji shipped by air, a ne da je na carini, i da će stići u toku meseca. Pošto sam amater ovde, kakva su vasa iskustva, da cekam, ili da prekidam ovo, da mi ne ide vreme uzalud?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Imas li validan broj za pracenje?
koliko je vremena proslo od slanja?
 
Iskuliraj malo, verovatno nemaš full tracking i ne možeš tačno da znaš gde je pošiljka... Ako je poslata stići će, imaš još fore dok ne dođe neki dan pred istek roka... Neće dobiti pare dok ti ne kažeš da ti je stiglo..
 
Evo, svi statusi do aerodroma se vide, ali od 15.09. nista.
5532fef82b7a890869707caf526104be.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Teško je reći napamet...kad prodavcu ističe rok? Ako je nešto što čeka carinjenje onda nije ni čudno ako se razvuklo...
 
Pre nego što sam mu pisao, purchase protection je bilo još 27 dana, onda je nakon pisanja, produžio sam na 35 dana. A nije neka stvar za carinjenje, košta 17 eur.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Ma samo strpljivo...

Sent from my m2 note using Tapatalk
 
Ajd da ponovim još jednom : kog datuma mu ističe rok? Ništa mi ne znači tih 27 i 35 dana...a to što je 17 evra ništa ne znači, možda su odlučili da ti naplate pdv i razvlači se na carini...

Svejedno, sistem je isti, čekaš nekoliko dana pred istek roka i onda pokreneš dispute ako ti ne stigne roba...
 
Poslednja izmena:
Posto mi je ovo tek drugi put da kupujem preko AE, ( prvi put sve bilo ok), nisam siguran gde vidim rok, jel na ovo mislis? Pred istek ovog roka, pokrećem dispute ako ne stigne? Koliko dana pre ovog roka?

P.S screen shot je od ovog trenutka.
247baf1cd8ac9893d4c89fb277920c44.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Imas jos 33 dana da ti posiljka stigne..ako ne stigne za to vreme zali se 2 3 dana pred istek...
Ovde su nekima posiljke stizale i duze od 2 ipo meseca, a tebo je proslo oko 35 dana koliko sam shvatio

Sent from my Le X820 using Tapatalk
 
Da, danas je 38 dan. Za prvu porudžbinu sam imao sreće, stigla za 21 dan :).
Hvala za info, cekam, nista drugo ne preostaje :).

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Imaju li sad ikakvu svrhu ovi novcici sto se skupljaju na AE?
Jel postoji i sad ona fora da izmem 1$ popusta na vrednost od bar 10$ ili 3$ na minimum 25$?

Poslato sa KIW-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Šanse za to su nikakve.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno