Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Desktop cena finalna $53.59
Aplikacija $53.11

upotrebljeni kuponi za obe verzije tako da o $49 nema ni govora,aplikacija daje kupon od $1,desktop $3

ako biras crni na aplikaciji daje kupon od #3 tako da je $52.75 najniza moguca cena
To je bila istorijska akcija i jasno sam otkucao na forumu dok traje.

U pravu je Duke za taj item. Evo i ja nasao najjeftiniji preko desktopa 51.65$:
https://www.aliexpress.com/item/fx-..._2&btsid=3a200a22-b482-4dcc-b566-2f9fde88560b
a china-audio nudi jeftinije preko app-a, 49.63$, manje 1$ kupon, znaci 48.63$, oba slucaja free shipping:
https://www.aliexpress.com/item/New..._2&btsid=3a200a22-b482-4dcc-b566-2f9fde88560b

Vredi li ova konkretna stvarcica inace?:) To mu dodje isto kao EMU-0202 zvucna?
Apsolutno vredi za taj novac, nema ništa bolje za te novce, ja ću definitivno dogodine, imam neke preče kupovine.
Relevantna tema:
http://forum.benchmark.rs/showthread.php?243386-Pojacala-za-slusalice/page20

I da, pojavio se u međuvremenu na popustu još niže kod drugog prodavca što si i otkrio,
ali taj nije velik kao onaj kojeg sam prvobitno ostavio.
 
Nisam bas shvatio da li je u pitanju samo pojacalo za sluske, ili nesto kao sto je EMU-0202 zvucna? (rekao bih da jeste, jer ima USB input, znaci Windows ga vidi kao zvucnu?)
Imam vec EMU-0202 koja mi odgovara, ali treba mi jos jedna takva (bolje nesto novije, EMU uopste ne radi na USb3, i ubija sistem!) za kod mojih da imam.

A za ovaj 6X izgleda i treba da se menja nesto? Nisam tome vican, pa ako treba pre cu ici na neku jos EMU-0202/04.
 
@ucitelj

Pitanje je koliko je M3 bolji. Ja ga preferiram zato što se može napajati samo iz USB-a,
al' po pitanju kvaliteta zvuka da li X6 ili M3 ili E10K je pitanje.

Cena mi je isuviše niska za M3, mada prodavac deluje provereno.

@alfaunits

Da, u pitanju je eksterni DAC (iliti zvučna, kako hoćeš :)) + ima pojačalo za slušalice.
I da, najviše se kupuju da bi se kačilo na kompjutere preko USB-a, ali može i na USB OTG na Android telefonu.
Odlično je što ima izlaze da se može produžiti signal na pojačalo/risiver/aktivne zvučnike/monitore.
 
Poslednja izmena:
Imam situaciju sa Aliexpressom, tj jednim prodavcem sa istog, ovih dana bi trebalo da se reši.

Negde krajem jula sam tražio da pazarim neku kamericu, nađem dobar model ali mi se nakarika još troje drugara da i njima poručim. Proverim nekoliko prodavaca, ispitujem specifikacije jer ima sličan model koji je osetno lošiji a vizuelno su identični, pa ga neki prodaju kao ovaj novi. Na kraju nađem kod jednog prodavca i dogovorim da se pošalju 2 paketa sa po 2 kamere, u razmaku od nekoliko dana. Pusti mi fakturu na mejl, ja to platim iz 3 dela (dva manja, identična, koji će služiti za pravdanje na carini) i jedan veći.

Pošalju pakete na adresu drugara u Austriji (tamo je, naravno, carina mnogo razumnija i efikasnija) ali se oni u putu spoje i stignu zajedno. Pošalju mu sa carine upit tj zahtev za potvrdu plaćanja, ali u vreme kad je bio na odmoru i tu izgubimo nekih 15 dana. Prosledim mu potrebne dokumente (2 fakture na te manje iznose koje sam platio) i slike PP izvoda, on im to pusti. Nakon par dana stiže prvi paket kod njega uz naplaćen neki mali iznos za carinu, ali drugog paketa nema.

Pošto drugi paket nije stigao ni posle par dana, kažem mu da ih okrene i pita o čemu se radi. Ispostavi se da je drugi paket vraćen pošiljaocu :wall: Naime, poslali su mu upite o plaćanju za oba paketa i navodno su išla dva upita (pisma), ali on kaže da je primio samo jedan. Svakako im je prosledio dokaze za oba plaćanja (dve fakture na isti iznos ali različit datum i broj fakture, dva različita PP plaćanja) ali je lik koji tamo radi na carini jednostavno rasknjižio jedan paket na koji se odnosio priloženi broj predmeta, a za drugi ga baš stolio bojko da potraži o čemu se radi. Nakon par dana je istekao rok od 30 dana da se paket ocarini, pa je vraćen nazad.

Ovaj deo pišem čisto radi onih koji kmeče kako samo ovde pošta i kuriri rade loše, kako je to inače bajno i sjajno po celom svetu samo su ovde šusteri. Kurirske službe su svuda na ivici užasa, nekoliko katastrofa iskustava imam sa poštom i DHL-om konkretno u Austriji koja je inače super uređena zemlja.

Paket je posle par dana stigao u Singapur, vidi se po TN-u. Od tada nemam nikakav info o paketu. X puta sam pisao prodavcu da mi pošalje paket ponovo i da ću platiti novu poštarinu, kaže da ne može jer je paket i dalje u centru i da im ga nisu poslali u Kinu. Pošto je prošlo više od 2 meseca, pukne mi film i kontaktiram Aliexpress. Ispostavi se da njima ne mogu da se žalim jer porudžbina nije napravljena na sajtu (nemam broj porudžbine) iako je dogovorena dopisivanjem u njihovom centru za poruke. Za razliku od ebay-a i sličnih sajtova koji su alergični na offline poslovanje, ovi se nisu mnogo potresli oko činjenice da im neko od prodavaca radi u sivoj zoni. Naravoučenije, porudžbine OBAVEZNO napraviti na sajtu, ništa samo dogovor sa prodavcem.
Srečom, platio sam preko PP-a pa ću njima da uložim primedbu. Kontaktirao sam prodavca preko njihovog servisa, on mi iskusno ne odgovara preko PP nego preko Aliexpressa piše da ne može da mi vrati pare jer je paket verovatno trajno izgubljen i neće im ga dostaviti. Velikodušno mi nudi da mi vrati pola vrednosti tog paketa (nekih 70$) :D

Sad ću da pišem PP-u tj eskaliram dispute, pa da vidimo šta će da kažu.
 
Drugari, prvi put narucujem preko alli, i vec desetak dana mi stoji ovakva puruka u pracenju the item pre-advised preko postnl? Da li je to ok ili nije? Paket narucen 05.12 Unapred hvala na odgovoru
 
Sasvim normalno za slanje preko PostNL-a.

@Cubis, 'oces da uradis nesto mimo pravila, i zalis se sto ti sve po redu nije islo :)
 
.....

Sad ću da pišem PP-u tj eskaliram dispute, pa da vidimo šta će da kažu.

mislim da su ti male sanse jer prodavac je uradio sve sto treba, a carina i dazbine nisu njegova obaveza. I bez obzira sto se pošiljka vratila ti bi morao da obezbediš dokument da je on preuzeo pošiljku ponovo što on negira a u dokumentaciji sigurno piše da nije preuzeta zbog ne javljanja, ne dostavljanja potrebne dokumentacije na vreme i sl.

Treba probati jer prodavci ne vole da se kace sa paypal-om ali nisam siguran da će ti proći ... :zgran:
 
Kada se paket vrati on treba da se uruči pošiljaocu, zašto njega njegov špediter rola pa mu 2 meseca govori da mora da čeka - zaista ne znam. Imao sam povraćaje nekoliko puta, svaki je brže ili sporije dospeo u ruke pošiljaoca.
Pošto mi već dva dana zatrpava inbox porukama da prihvatim pola vrednosti kao kompenzaciju, a do sada je odgovarao jednom u nedelju dana, mislim da je izvesno skoro rešenje problema.

@Cubis, 'oces da uradis nesto mimo pravila, i zalis se sto ti sve po redu nije islo :)
Ako nemaš šta pametno da kažeš, a očigledno nemaš, onda nemoj da pametuješ. Žalim se na propust austrijske pošte a koji baš nikakve veze nema sa time kako sam i šta poručio. Sve ostalo je jedna od uobičajenih situacija do kojih može doći u online trgovini, i biće rešena.
 
Poslednja izmena:
To sto ce ti PP verovatno vratiti novac je lose ovde. Ti si pogresio, i povratnu postarinu treba da platis. Na tebi je da osiguras da se ne vrati paket sa carine, a pogotovu sto se vidi da je drugi preuzet.
 
Povratnu poštarinu neće platiti ni pošiljalac. Ne mogu ja da osiguram rad austrijske pošte, to je besmislica.
 
Customs and Duties i ostale country specific potrebe je primalac u obavezi da resi, i za to ne odgovaraju posiljaoci. To cak i stoji na svakom proizvodu na Ali-u maltene.
Ako dobijes dva zahteva, gledas da precizno kazes sta je za koji, i proveris da ne zeznu nesto. Sta je realnije, da je radnik u Austriji pogresio ili covek koji prima paket, a nema puno iskustva sa time?
Ja sam imao isto problema sa paketima u Austriji, i za neke da ne gresim dusu, ali za neke sam tacno znao da je primalac pogresio (meni su poslati, trebali su drugi da prihvate paket). I kad smo kod toga, mislim da jesu u pravu da DHL u Austriji nije cvecka ;)

Povratnu postarinu placa posiljalac, ako hoce item nazad. I ja sam mislio da se ne placa, ali placa se :( Kada se posiljka odbije na destinaciji, dobijas info da je odbijena i pitanje sta zelis dalje? Mozes birati da se unisti ili da ti se vrati ako platis.
Retko ko plati odmah return shipping, eventualno kroz neki return shipping insurance, ali Kinezi to nece raditi.
 
Povratnu poštarinu neće platiti ni pošiljalac. Ne mogu ja da osiguram rad austrijske pošte, to je besmislica.

povratnu poštarinu će platiti pošiljalac u to budi siguran. Ako je sa TN to košta isto ko i poštarina!!! i u to budi siguran
 
Paket je posle par dana stigao u Singapur, vidi se po TN-u. Od tada nemam nikakav info o paketu. X puta sam pisao prodavcu da mi pošalje paket ponovo i da ću platiti novu poštarinu, kaže da ne može jer je paket i dalje u centru i da im ga nisu poslali u Kinu. Pošto je prošlo više od 2 meseca, pukne mi film i kontaktiram Aliexpress. Ispostavi se da njima ne mogu da se žalim jer porudžbina nije napravljena na sajtu (nemam broj porudžbine) iako je dogovorena dopisivanjem u njihovom centru za poruke. Za razliku od ebay-a i sličnih sajtova koji su alergični na offline poslovanje, ovi se nisu mnogo potresli oko činjenice da im neko od prodavaca radi u sivoj zoni. Naravoučenije, porudžbine OBAVEZNO napraviti na sajtu, ništa samo dogovor sa prodavcem.
Srečom, platio sam preko PP-a pa ću njima da uložim primedbu. Kontaktirao sam prodavca preko njihovog servisa, on mi iskusno ne odgovara preko PP nego preko Aliexpressa piše da ne može da mi vrati pare jer je paket verovatno trajno izgubljen i neće im ga dostaviti. Velikodušno mi nudi da mi vrati pola vrednosti tog paketa (nekih 70$) :D

Sad ću da pišem PP-u tj eskaliram dispute, pa da vidimo šta će da kažu.
Ja cu da ti kazem o cemu se radi...

Klasicna prevara.
Paket je stigao, ali on namazano nece da podigne jer ces ti to da vidis.
Sad on tebe navlaci da pristanes na pola para jer tako zatvara case, posle toga podigne paket i ima i jare i pare :)


Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
I nema para od slanjq i vracanja.
 
@bakara: i meni deluje da mulja, jer nije normalno da paket stoji 2 meseca u Singapuru a njemu navodno sve vreme špediter govori da moraju da sačekaju da bi bio poslat tj vraćen. Da ima neki dodatni trošak zbog toga, siguran sam da bi mi već tražio pare za to. Tu se vraćamo na ovu stavku:
povratnu poštarinu će platiti pošiljalac u to budi siguran. Ako je sa TN to košta isto ko i poštarina!!! i u to budi siguran
Budi siguran da se ne plaća, već sam imao povraćaje iz Kine i proverio sam. Paket je vraćen sa carine i nije prošao kroz proceduru lokalne pošte, vraća se pod istim TN-om i pošiljalac nema dodatni trošak.
Da mi je paket došao na vrata i ja odbio da ga primim, onda bi ga pošta vratila nazad na carinu i slala pošiljaocu pod novim TN-om, a to bi morao da plati.
 
uči sin oca kako se prave deca :-devil-:

budi siguran da hoće

moja firma često šalje preporučenu poštu u inostranstvo (od australije do amerike). Svaka neuručena pošiljka se po povratku plati po istoj ceni po kojo se plaća slanje!!! sa sve istim TN tj jednim jedinim.
Nije bitan TN već 2 puta koja je ista prošla!!!


Možeš da je ne preuzmeš tj ne platiš ali pošto treba kao dokaz da si je slao tj da ti se vratila lepo platiš 2 puta (dvaput´ je dvaput´ što bi reko Haso)
 
Poslednja izmena:
Ok oče, ako ti tako kažeš onda tako mora biti. Dete je dva puta do sada vraćalo Kinezima pakete (pogrešno poslata roba), roba je bila za firmu pa mi je Kinez rekao da ne dostavljam carini potrebne podatke i da kažem da ne želim prijem, paket će im biti vraćen bez dodatnih troškova.
I ovaj sad Kinez nijednom nije spomenuo dodatne troškove zbog povrata robe, čak ni sada kada mi na svakih sat vremena šalje mejl jer ga verovatno PP pritiska. Ali svakako, otac zna najbolje ;)
 
To sto ti on nije trazio da platis ili ti to ne znas, nema veze sa time da li se placa.
 
Jel porucivao neko ovu vratu kamera Ultra Slim 7' Car LCD Monitor Rea...5/32692607035.html (from AliExpress Android)?
I ako zna neko da li je moguce spojiti te 2 kamere na Windows tablet, i postoji li opcija za split screen za obe kamere istovremeno, tj. postoji li neki program?
 
Imam situaciju sa Aliexpressom, tj jednim prodavcem sa istog, ovih dana bi trebalo da se reši.

Negde krajem jula sam tražio da pazarim neku kamericu, nađem dobar model ali mi se nakarika još troje drugara da i njima poručim. Proverim nekoliko prodavaca, ispitujem specifikacije jer ima sličan model koji je osetno lošiji a vizuelno su identični, pa ga neki prodaju kao ovaj novi. Na kraju nađem kod jednog prodavca i dogovorim da se pošalju 2 paketa sa po 2 kamere, u razmaku od nekoliko dana. Pusti mi fakturu na mejl, ja to platim iz 3 dela (dva manja, identična, koji će služiti za pravdanje na carini) i jedan veći.

Pošalju pakete na adresu drugara u Austriji (tamo je, naravno, carina mnogo razumnija i efikasnija) ali se oni u putu spoje i stignu zajedno. Pošalju mu sa carine upit tj zahtev za potvrdu plaćanja, ali u vreme kad je bio na odmoru i tu izgubimo nekih 15 dana. Prosledim mu potrebne dokumente (2 fakture na te manje iznose koje sam platio) i slike PP izvoda, on im to pusti. Nakon par dana stiže prvi paket kod njega uz naplaćen neki mali iznos za carinu, ali drugog paketa nema.

Pošto drugi paket nije stigao ni posle par dana, kažem mu da ih okrene i pita o čemu se radi. Ispostavi se da je drugi paket vraćen pošiljaocu :wall: Naime, poslali su mu upite o plaćanju za oba paketa i navodno su išla dva upita (pisma), ali on kaže da je primio samo jedan. Svakako im je prosledio dokaze za oba plaćanja (dve fakture na isti iznos ali različit datum i broj fakture, dva različita PP plaćanja) ali je lik koji tamo radi na carini jednostavno rasknjižio jedan paket na koji se odnosio priloženi broj predmeta, a za drugi ga baš stolio bojko da potraži o čemu se radi. Nakon par dana je istekao rok od 30 dana da se paket ocarini, pa je vraćen nazad.

Ovaj deo pišem čisto radi onih koji kmeče kako samo ovde pošta i kuriri rade loše, kako je to inače bajno i sjajno po celom svetu samo su ovde šusteri. Kurirske službe su svuda na ivici užasa, nekoliko katastrofa iskustava imam sa poštom i DHL-om konkretno u Austriji koja je inače super uređena zemlja.

Paket je posle par dana stigao u Singapur, vidi se po TN-u. Od tada nemam nikakav info o paketu. X puta sam pisao prodavcu da mi pošalje paket ponovo i da ću platiti novu poštarinu, kaže da ne može jer je paket i dalje u centru i da im ga nisu poslali u Kinu. Pošto je prošlo više od 2 meseca, pukne mi film i kontaktiram Aliexpress. Ispostavi se da njima ne mogu da se žalim jer porudžbina nije napravljena na sajtu (nemam broj porudžbine) iako je dogovorena dopisivanjem u njihovom centru za poruke. Za razliku od ebay-a i sličnih sajtova koji su alergični na offline poslovanje, ovi se nisu mnogo potresli oko činjenice da im neko od prodavaca radi u sivoj zoni. Naravoučenije, porudžbine OBAVEZNO napraviti na sajtu, ništa samo dogovor sa prodavcem.
Srečom, platio sam preko PP-a pa ću njima da uložim primedbu. Kontaktirao sam prodavca preko njihovog servisa, on mi iskusno ne odgovara preko PP nego preko Aliexpressa piše da ne može da mi vrati pare jer je paket verovatno trajno izgubljen i neće im ga dostaviti. Velikodušno mi nudi da mi vrati pola vrednosti tog paketa (nekih 70$) :D

Sad ću da pišem PP-u tj eskaliram dispute, pa da vidimo šta će da kažu.
Нећу ти набијати на нос нашу расправу коју смо завршили пре, http://forum.benchmark.rs/showthread.php?p=4805584 већ ме само интересује, колико би требало јефтиније да прођеш када си заобишао Алијеву зараду (читај заштиту купца)?

Послато са K013 уз помоћ Тапатока
 
Rasprava koju eto nećeš da mi nabiješ na nos nema veze sa ovim slučajem. Nisam nastupio djonom i na jedan napenalio prodavca, i sad da ga prijavim Aliju za offline prodaju imao bi problem. Na to me uputila operatorka sa chata, prijavljuje se u delu za nepravilnosti itd... Dao sam mu mogućnost da ovo fino rešimo, NAKON ŠTO SAM SE UVERIO da mi predložen način rešavanja ne odgovara pokrenuo sam PP dispute. Najlakše je biti džukela i na prvu loptu krenuti klizećim startom.

A nisam izbegao plaćanje preko Alija da bih uštedeo, preko PP-a sam čak platio 14$ više. Pre svega se uzdam u zaštitu PP-a i zato plaćam isključivo PP-om, a najbitniji deo je da plaćanje vršim iz 2 ili 3 dela (zavisi od porudžbine) pa ne znam ni da li to mogu da izvedem ako je porudžbina regiatrovana na sajtu.
 
Cek od kad Alliexpres prima Peypal ili sam ja pogresno shvatio? Hocu da narucim Rpi 3 i jos neku sicu pa me zanima
 
Ne prima.
Priča se o varijanti iza leđa aliexpresu

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Kako da se obrise sacuvana kartica a da se ne pravi Alipay nalog? kako ali sme uopste da sacuva tako karticu? Imam 3-4 akaunta sa istom karticom i sad mi je cimanje bas da pravim za svaki akaunt alipay a i ne zelim to da radim ( da im ostavljam broj licne itd )
 
Malopre mi stigao mejl od PayPall-a, 'ladno su mi vratili ceo iznos sporne transakcije. Dakle, umesto $140 koliko koštaju dve kamere koje nisu isporučene, ovi mi vratili $215 koliko je bila cela transakcija...

Moram da pišem Kinezu da mi da instrukcije kako da mu vratim ovaj višak. Opet neki posao...
 
Kako kinez dokazuje da je paket koji nema tracking code stigao kod nas? Ko dobija dispute ako se otvori
 
Nazad
Vrh Dno