Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

China post je sigurnije da odaberes, nadam se da je to registrovana posiljka.
 
Ako je ispod 7$ nije sigurno registrovana.
Ako je neki "skuplji" predmet onda ima TN.

My Samsung S6 sent this
 
Za koliko vam obicno stize posiljka ?
Pre skoro 20 dana sam narucio neke postere od cetiri prodavca (svi imaju sjajne ocene), ali kad idem na track order, pise da je poslato ali nista vise. Samo kod jednog ima da je izaslo iz Kine, i to je bilo pre nekih nedelju dana i od tad nista. Na sva cetiri pise awaiting delivery i odbrojava onih 60 dana.
 
a62d968986988795e3325cf88c910c49.jpg


Šta je brže od ova dva?

Mislim jeste da piše AliExpress od 15 do 45 dana, ali ajde da pitam.

M2 Note

Obe opcije su bez broja za pracenje koji radi kad posiljka napusti Kinu. China post je sigurnija i bolja varijanta.
 
šta uraditi kada neće da završi proces kupovine? Popunio sam sve podatke (kupovao već par puta), na kraju sam morao pošto sam produžio za dve godine Intesa karticu da promenim datum i napišem da važi mesec/godina i sada kada treba da završi već desetak minuta vrti se krug da je proces u toku.

https://postimage.org/index.php?lang=italian

edit:

mrzelo me da čekam pa sam vratio stranicu unazad i dobio:

https://postimage.org/index.php?lang=italian
 
Poslednja izmena od urednika:
Probaj drugi browser, ili i običan u safe modu (uključuje se u samom browseru, disejbluješ plugine).
Na kartici se menja i onaj kod, a i proveri da li imaš dovoljno para, plus 10%.
 
Da li je imao neko neprijatnu situaciju tipa da je narucio proizvod platio preko PP-la, nema tracking a proizvod nije stigao ?

Nije u pitanju Ali nego drugi sajt, cena oko 30e dakle nema trackinga a nije stiglo, kako PP gleda na ovo i ako se zalim da li ce da vrate novac, neka iskustva ?
 
PP nema tu nista da ti pomaze, oni se uvek odricu odgovornosti jer ti kupujes i placas na svoju ruku, pa treba da budes oprezan. Ne znam da li ce ti i sajt pomoci, tesko. To ti dodje isto kao kada kupujes od nekoga preko oglasa, npr. KP, on je samo medijum, a to sta se vi dogovarate i kako placate, to je vasa stvar.
 
Ma da kako da ne kada bi tako bilo onda bi nastao sveopsti haos, neke garancije moraju da postoje i PP ih svakako pruza u teoriji, mene zanima da li je neko imao prakticna iskustva sa tim. U teoriji kaze :

''Buyer Protection - Refunds
If an order doesn’t arrive or match the description, we’ll reimburse the full cost of eligible purchases and paid delivery costs.''

Itd itd, naravno da prodavac ne sme da se zeza jer ako bude veci broj zalbi od kupaca naravno da ce da ga sankcionisu i ukinu mu PP nalog, medjutim mene zanima ovo konkretno da li se neko zalio i da li je uspeo da povrati novac i koliki deo i tako dalje...

@bakara PP.
 
Ako si nekom nesto prodao moras imat tracking kod da dokazes da si mu poslao, oko dokazivanja ispravnosti ne znam kako ide ali sigurno arde neku arbitraciju, prodavac mora robu primit nazad, itd a ti mu moras poslat sa trackingom
 
Ma nista ja tebe ne razumem ovde. Nisam ja nista prodao nego sam kupio, uredno dobio invoice i zahtev na PP da platim, platio, imam sve dokaze sta sam narucio i da sam izvrsio uplatu na mailu, nisam dobio tracking nije stiglo, prodavac kaze da jos sacekam 2 nedelje ajde ocu da sacekam ali cisto sumnjam da ce da stigne.
 
Pa ako ne stigne imas puna prava da trazis novac nazad, prodavac ako nema tracing koji ce mu paypal zahtevat, mislim da po kratkom postupku zavrsavaju u korist onog sto je pare slao

Naravno sve pod uslovom da si mu poslao kes preko paypal-a i da ni u kom slucaju ne navedes da saljes rodbini kao poklon, tada ova pravila ne vaze
 
Nije to bas tako prosto kao sto izgleda...
Zavisi ko je prodavac i kakvu reputaciju uziva kod PP.


Savet je da sacekas bar 50 dana, a tek nakon 45 dana prvo kontaktiraj prodavca, u drugom slucaju velike sanse su da izgubis case.

Situacija mora da bude cista 1/1 da bi pokretao case, nije to aliexpres a ni ebay.
 
Poslednja izmena:
Sta se desava sa alijem? koji god link da otvorim on ili otvori na ruskom, ili mi otvori pocetnu stranicu od alija i neke reklame....takodje kada mi otvori na ruskom i odem na global english opet otvori pocetnu stranu i sta god searchujem izbacuje reklame
 
Ne znam upravo sam na Aliju i radi savrseno.


My Samsung S6 sent this
 
Porucio sam za druga portabl dvd od 53$ Porudzbina je izvrsena 24.05.2016 od strane aliexpresa dobijam info da je poslata 2.6.2016. Dobijam track number i cekam. Status posiljke se ne menja a track number ne moze da se pronadje ni na track17 i PostNL. Postaje mi sumnjivo sta se desava. Pisem prvi mail prodavcu sa namerom da mi kaze sta se desava sa posiljkom. Brzo mi odgovaraju i upucuju me na pomenute sajtove za pracenje posiljke. Nakon toga im govorim da je moj truck number nedostupan za pracenje odnosno ni na jednom sajtu mi ne izbacuju informacije gde se trenutno nalazi posiljka. Ista devojka mi odgovara na poruku.

716e7b845bbc1a7864e5ef583cf27ebb.jpg


Zanima me da li je neko imao slicna iskustva i da li mogu da se nadam da ce mi vratiti pare ili poslati novi paket kao sto su napisali?
 
Nisu ti oni to ni poslali, poslusaj ih i trazi full refund dok je vreme

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Nije dovoljno.
Pokreni dispute i napisi da si sklopio dogovor sa prodavcem za povracaj novca.
Nakon toga oni treba da prihvate jer su tako napisali.

I zaboravi na taj uredjaj od njih, verovatno je bio jeftin pa si se upecao ili jednostavno ne moze da ga posalje, znaci uzmi novac i trazi dalje.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Kada vracaju kintu uplacuju nazad na moju karticu kojom sam platio?
 
bakara, narucila nesto preko Alija to mi stiglo ja potvrdila i posle 418 dana uredjaj vise ne radi. Platila sam internet karticom i zovem kineza i kazem mu da je korektno da mi vrati pare, a on spominje da ne moze jer sam platila paypal, a spor ne mogu da pokrenem jer je proslo vise od 15 dana od zakljucenja posla
 
bakara, narucila nesto preko Alija to mi stiglo ja potvrdila i posle 418 dana uredjaj vise ne radi. Platila sam internet karticom i zovem kineza i kazem mu da je korektno da mi vrati pare, a on spominje da ne moze jer sam platila paypal, a spor ne mogu da pokrenem jer je proslo vise od 15 dana od zakljucenja posla

418 dana? :d
Kinezi ne daju garanciju ma sta pisalo, kod njih to ne postoji, garancije je dok ne potrdis prijam ili ti 15 dana na Aliju
 
zaboravi... to su sve noname firme koje ne pruzaju garanciju cak 98% ne pruza ni servis iste robe, zato su i te cene
- nema podrske
- reklame
- garancije
- servisa
- nema cak ni brand-a iza
- ne retko su to kopije nekih proizvoda, vecinom fabika koja ih stancuje cak ni nezna kako doticni proizvod funkcionise, tako da na pitanje oko specifikacije i pitanja odgovaraju genericki prepisivanjem specifikacije originalnih proizvoda koji su kopirani
 
Poslednja izmena:
Ljudi koja je poenta onih novcica sto se preko mob app skupljaju svakog dana?
Jedino sto mogu da ih zamenim 1 mesecno za nizu cenu nekog proizvoda,jel?
Vidim ima kao i ona fora da das novcice i kao platis jos 0,01 dolar za neki proizvod,ali to nesto ne funkcionise ili ja nesto pogresno gledam,u cemu je caka?
 
bakara, narucila nesto preko Alija to mi stiglo ja potvrdila i posle 418 dana uredjaj vise ne radi. Platila sam internet karticom i zovem kineza i kazem mu da je korektno da mi vrati pare, a on spominje da ne moze jer sam platila paypal, a spor ne mogu da pokrenem jer je proslo vise od 15 dana od zakljucenja posla
Ne vredi, PP pokriva unutar 180 dana, a ali u principu 60+15 ili kako vec stoji u opisu.
Znaci pazari novo a taj u kantu.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Da li je imao neko neprijatnu situaciju tipa da je narucio proizvod platio preko PP-la, nema tracking a proizvod nije stigao ?

Nije u pitanju Ali nego drugi sajt, cena oko 30e dakle nema trackinga a nije stiglo, kako PP gleda na ovo i ako se zalim da li ce da vrate novac, neka iskustva ?

Imam kolegicu u Nemackoj. Nesto mi je slala i ja joj kazem da otvori PP da joj refundiram troskove i posaljem jos novca da imamo za ubuduce. Elem, ona nije mogla prebaciti pare kod sebe ni posle mesec dana dok ja nisam potvrdio 'isporuku'. Dakle, za neproverene prodavce, PP se ponasa kao escrow. Pokreni slucaj kod PPa i on ce kontaktirati prodavca da resi problem.
 
Imam jedan sitan item sa Ali-a, za koji sam pokrenuo dispute (ogromna LED e27 sijalica, inace dobro svetlo, ali pola dioda ne radi, kao da je neki kotankt za jednu zicu prekinut)

Prodavac me pita da promenim razlog u "Personal reason"?? Jel' to zato sto onda nemaju neki negative feedback, vise poena na Ali-u ili moguci zaheb?
 
Nazad
Vrh Dno