Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Otvarajte dispute u svakom slucaju, nemate nista da izgubite, a aliexpress je susta suprotnost ebayu, nastrojen ka prodavcima, otkud on moze da zna da je u tvojoj zemlji sad paket, pa pominje neki rush hour itd.
Sto puta sam imao kineze koje tako vrte pricu kao da su oni u savskoj 2 pa videli gde je paket pa mi sad javljaju, jos gore oni sto me mole da po 3 puta idem do moje poste da vidim da ga nisu glupi srbi negde zabili a on ustvari stigao.

Nema razloga da se ne otvara dispute svaki put kada postoji i saka sumnje da kinez muti nesto (lazan tracking broj, tracking broj koji radi ali je posiljka stala na pola puta, itd), ako nas skinu sa liste zemalja (sto je malo verovatno), koga briga.
 
Evo sveže jutoršnje poruke od jednog poštenog Kineza oko broja za praćenje. Inače sam dobio obaveštenje uz zvaničnu poruku od Alija da je paket poslat. Kad tamo:

"This tracking number only can only offer the proof of sending, it can not be used to track the item (According in the item description "NOTE" that "with no tracking", so we select it!). Inquire website link:http: //track.yw56 .com.cn / en-US. Notice: But you do not worry! It has been in transit, When the delivery date coming to an end,if you still not receive the item, please contact us first, we will reply you and take remedial measures ASAP! ThankS! " :trust:
 
I ja danas gledam neke futrole za tablet od 5-10$ i piše da za free nema TN, ko hoće , mora da doplati.
 
Evo sveže jutoršnje poruke od jednog poštenog Kineza oko broja za praćenje. Inače sam dobio obaveštenje uz zvaničnu poruku od Alija da je paket poslat. Kad tamo:

"This tracking number only can only offer the proof of sending, it can not be used to track the item (According in the item description "NOTE" that "with no tracking", so we select it!). Inquire website link:http: //track.yw56 .com.cn / en-US. Notice: But you do not worry! It has been in transit, When the delivery date coming to an end,if you still not receive the item, please contact us first, we will reply you and take remedial measures ASAP! ThankS! " :trust:
Dobio si link ka Yenwen pošti. Njihov trackin number radi samo dok je pošiljka u Kini, posle ne može da se prati. Ništa čudno, dosta Kineza šalje tako, da uštedi, paketi stižu najnormalnije.
Možeš čak i da otvoriš dispute i zavrneš Kineza i ako ti stigne paket. :banana: Fenomenalno, zar ne. :bottle:
 
Poslednja izmena:
Dobio si link ka Yenwen pošti. Njihov trackin number radi samo dok je pošiljka u Kini, posle ne može da se prati. Ništa čudno, dosta Kineza šalje tako, da uštedi, paketi stižu najnormalnije.

mitar1982, fora je u tome što ni broj koji je poslao ne važi ni za Yenwen. Nego mora po pravilu Aliexpressa da ispostavi radi evidencije da je poslato. A on jadničak verovatnio svima daje isti broj. Uzeo od komšije broj sa kojim je ovaj slao nekim svojim rođacima na jugu Kine malo organskog pirniča. Komšija u međuvremenu se upokojio, a ovom mom prodavcu ostavio broj za praćenje u amanet(nasleđe). :d

Možeš čak i da otvoriš dispute i zavrneš Kineza i ako ti stigne paket. :banana: Fenomenalno, zar ne. :bottle:
U pitanju je 64 centa. Več je on mene zavrnuo i to 300%...;)
 
I ti si za 64 centa očekivao tracking number za koji se doplaćuje 1-2 USD!?
 
Pa nisam ja ništa očekivao. Samo konstatujem. Pravila Aliexpressa nalažu tako. Nije na meni da određujem pravila, već da ih prihvatam ili ne. A isto važi i za prodavce. Makar bi trebalo...
 
Kako biti siguran da se dobija broj za praćenje koji je pravi
 
Jedini način je da ako ti posle recimo 7-10 dana počne da prikazuje neke promene to je to. U startu ne možeš znati.
 
A pre naručivanja tek ne mogu, jedino da mu šaljem poruku pa da pitam
 
Pa nisam ja ništa očekivao. Samo konstatujem. Pravila Aliexpressa nalažu tako. Nije na meni da određujem pravila, već da ih prihvatam ili ne. A isto važi i za prodavce. Makar bi trebalo...

Ako ti nije problem da postaviš ovde link, da svi pročitamo oko prava i obaveza prodavca, a posebno član koji bliže uređuje obaveze prodavca oko TN broja kao uslov i obavezno pravilo da mora tako da šalje, a ako ne onda je u suprotnosti sa pravilnikom AliExpress-a. Čisto da imamo i povratnu informaciju kada zatreba prilikom žalbe i slično, nije na odmet, ako se već pozivamo na pravila.
 
Poslednja izmena:
Ljudi sta mi je ciniti ?? 04.02 sam narucio touch za neki kineski tablet, od ovog prodavca: http://www.aliexpress.com/store/feedback-score/907895.html vrednost 12$ a lik ladno jos ga nije ni poslao. U narudzbini mi pise "Awaiting Shipment" a sto je najgore ne odgovara na poruke. Vec sam poslao dve...
 
Na odmoru čovek. Čekaj 26-28. Ako ne pošalje do 1 npr dispute.
 
I ja sam narucio tamo 12-og februara i pise "The supplier is processing your order" i stoji 14 dana. Tako da kontam da to treba da se saceka. Zar ne?
 
AliExpress

Narucio sam silikon 08.02. mail da je da mi je porudzbina poslata dobio sam 09.02. i od tada se nista ne desava... Tracking number ne postoji ni u kineskoj ni u nasoj posti ?! Ispada kao da nije ni poslato... Narucio sam jos jedan silikon od drugog prodavca i tu je sve ok...silikon je na putu ovamo...Sta da radim ? Da li imam pravo vec sada da pokrenem dispute ?

Epilog:
Predmet broj 2 koji sam narucio (za koji je radi tracking) prema sajtu nase poste, danas je stigao u postu u mom gradu i verovatno ce sutra biti kod mene.
Sporni predmet broj 1 tracking broj i dalje ne radi. Prodavac mi je na poruku odgovorio da je predmet poslat jos 08.02. ali o njemu i dalje ni traga ni glasa. Zamolio sam prodavca da proveri jos jednom i napisao sam mu da ukoliko ne stigne za 10-15 dana pokrenecu dispute..

Ironija je sto je predmet broj 1 placen 2e, a predmet broj 2 12e.. Silikoni za telefon su u pitanju...
 
Poslednja izmena:
Evo i moje poslednje iskustvo sa kosookim:

Kinez mi je dao broj za pracenje koji ni posle 13 dana + 7 dana kineske nove godine nije radio, govorio mi kako je poslao (paket sa tracking-om) i da ce stici za 30 dana i slicno, samo da budem strpljiv. Onda sam otvorio dispute, i on je prvi dan vratio pare i priznao da nije poslao paket, i da ne zaboravim gratis me za*eb'o za 20 dana.
 
95 % ukupni, a za taj proizvod 600 narudzbina i 98,2 %, ali Kinez je Kinez :D
 
Poslednja izmena:
Eto moj kinez, poslao mi order 10.02 i jos nema tracking broja, tj ima ga ali ne radi nema status...order 30 dolara...zatim dalje isti prodavac...poslao order 30 dolara i drugi od 10 iako sam platio odvojeno napomenuo da ne spaja pakete ne on je dao jedan tracking i poslao pre 2 dana...naravno verujem da je i taj broj isti kao onaj...i kada sam mu to sve rekao on kaze otvori dispute vraticu ti pare..pa cekaj izgleda da nije ama bas nista poslao vec izmislja brojeve i zavlaci me i jos ka on je dobar pa ce pare da vrati...boze pomozi jos on meni cini uslugu :)
 
Koju valutu držite na računu za plaćanje? Imam devedeset evra i on mi odbija nešto od 15 dolara. Jel mora u dolarima da imam na računu?
 
Jel narucivao neko patike skorije? Hoce burazer airmax, oko 45e su, salju ih bez kutije, u kesi onako. Da li carine to nasi? Do sad mi je u bg stiglo 20 malih posiljki, nikad nista nisu otvarali, ne znam kakav je slucaj za malo vecu kesu.
 
Koju valutu držite na računu za plaćanje? Imam devedeset evra i on mi odbija nešto od 15 dolara. Jel mora u dolarima da imam na računu?

ne naravno koju god valutu da imas on prvo ide evre pa dalje...

Inace otvorio sam dispute i ovaj odmah prihvatio znaci zavlacio me ladno mesec dana i jos toliko ce za ova druga 2...uzas...
 
Имам налог на Алију, наручивао сам више ствари. Налог је намештен да ми не тражи стално број картице и друге бројеве. Е сад ми тражи лозинку, коју раније није тражио, не сећам се да сам је наместио можда и јесам, заборавио сам, нисам месец два ништа поручивао. Покушао сам са лозиком Алија и још неким и ништа. Кад идем на заборављена лозинка треба да ми пошаље смс на мобилни али смс не стиже, е сад у ком тачно формату на напишем број телефона?
 
Не, Оперу.
 
FF ima sačuvane šifre koje se mogu pogledati . Operu ne poznajem , mada i ona ima neki pasword manager .
 
Буни ме што ми смс не стиже на мобилни, у ком формату да напишем, +381 64 ........?
 
Da, +38164xxxx830. Primer za moj.
 
Nazad
Vrh Dno