- Učlanjen(a)
- 25.12.2012
- Poruke
- 477
- Poena
- 69
Otvarajte dispute u svakom slucaju, nemate nista da izgubite, a aliexpress je susta suprotnost ebayu, nastrojen ka prodavcima, otkud on moze da zna da je u tvojoj zemlji sad paket, pa pominje neki rush hour itd.
Sto puta sam imao kineze koje tako vrte pricu kao da su oni u savskoj 2 pa videli gde je paket pa mi sad javljaju, jos gore oni sto me mole da po 3 puta idem do moje poste da vidim da ga nisu glupi srbi negde zabili a on ustvari stigao.
Nema razloga da se ne otvara dispute svaki put kada postoji i saka sumnje da kinez muti nesto (lazan tracking broj, tracking broj koji radi ali je posiljka stala na pola puta, itd), ako nas skinu sa liste zemalja (sto je malo verovatno), koga briga.
Sto puta sam imao kineze koje tako vrte pricu kao da su oni u savskoj 2 pa videli gde je paket pa mi sad javljaju, jos gore oni sto me mole da po 3 puta idem do moje poste da vidim da ga nisu glupi srbi negde zabili a on ustvari stigao.
Nema razloga da se ne otvara dispute svaki put kada postoji i saka sumnje da kinez muti nesto (lazan tracking broj, tracking broj koji radi ali je posiljka stala na pola puta, itd), ako nas skinu sa liste zemalja (sto je malo verovatno), koga briga.