Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Pa ako pise free shiping onda treba da budemo spremni na ono "kol'ko para tol'ko muzike" :D
 
Free shipping kada pise onda je prevoz uglavnom uracunat u cenu.
 
Treba mi mala pomoć. Pisao sam da sam platio skuplje poštariju kabastijeg paketa, a njega nema već 60 dana. Juče se pojavio tek u Švajcarskoj. Vidim već treći dan čami čekajući...Nego sam u međuvremenu pritisnuo prodavca za to što je poslao sa najeftinijom poštarinom umesto avionom(čak iz Srbije bi bilo jeftinije sa avionom). Nudi mi povraćaj 25$, al sam smatrao da sam izgubio vreme i novac, što i jesam, pa je povećao na 50$ sa čim ću se složiti. E sad mi objasnite kako se to radi. Paket još nije stigao, a kad će još ne znamo...Da li ja moram čekati da dođe i primim paket(u zaštiti sam još 50-tak dana), pa da otvaram dispute i da zahtevam refund kao što je objašnjeno ovde http://help.aliexpress.com/make_refund_request.html ili to on može da uradi sada? Da bi mi ranije legao povraćaj novca. Vidim da se čeka od 7-10 kad se on složi, ali po zaključivanju žalbe.
 
Cekaj ti da ti stigne paket pa proveri da je sve u redu sa njim pa tek onda pokreci dispute jer ako ga pokrenes sada posle neces imati pravo da ga pokrenes ako sa paketom nesto nije u redu.
 
Moco, a da li on može da mi vrati deo novca bez pokretanja disputa? On već nudi deo.
 
a kako da ti vrati kad novac nije ni dobio jos? Samo da ti sa svog posalje na sta? mislim kako ste to zamislili?
 
goxxxy, pitam samo. Prvi put mi se vraća deo novca. A on se složio za povraćaj dela novca još sad. Uostalom ako otvorim raspravu kada primim paket, on opet neće dobiti novac dok se ne reši problem. Makar mislim da bi tako trebalo biti. Jedino što je otvaranje rasprave vremenski ograničeno. Znači pitam za informaciju one koji su imali iskustva sa povraćajem novca.
 
Ti cekaj kad stigne pa pregledaj da li je sve ok, ako jeste, otvori dispute i trazi 50$ i objasni slucaj postarine. Ja sam imao 10ak dispute na 1000+ paketa.
 
Poslednja izmena:
Evo ga na carini paket, sad ćemo videti kako i šta.
 
Je li zna neko koliko dugo treba da se pojavi tracking broj na Yanwen-u? Proslo je vise od 5 dana, a jos ga nema na tracking-u.
 
milannnnn postavi pitanje ovde. Tema je isključivo za sva pitanja u vezi praćenja pošiljki i dobićeš pravi odgovor.
 
Moco, a da li on može da mi vrati deo novca bez pokretanja disputa? On već nudi deo.
Tek sad videh pitanje. Ne znam kako se vraca novac bez pokretanja dispute-a jer se tvoj novac nalazi kod Alija na racunu tek kad ti potvrdis da je sve ok novac se prebacuje prodavcu. Jedini nacin je da ti vrati novac je da pokrenes dispute ali posle toga ga ne mozes pokretati ponovo. To koriste neki prevaranti pa ti se satro izvinjavaju sto su kasno poslali paket pa ti nude da ti vrate par dolara u znak izvinjenja ali moras da pokrenes dispute. I tada ti vrati par dolara a tebi stigne neki krs i onda nema nazad.
 
Tek sad videh pitanje. Ne znam kako se vraca novac bez pokretanja dispute-a jer se tvoj novac nalazi kod Alija na racunu tek kad ti potvrdis da je sve ok novac se prebacuje prodavcu. Jedini nacin je da ti vrati novac je da pokrenes dispute ali posle toga ga ne mozes pokretati ponovo. To koriste neki prevaranti pa ti se satro izvinjavaju sto su kasno poslali paket pa ti nude da ti vrate par dolara u znak izvinjenja ali moras da pokrenes dispute. I tada ti vrati par dolara a tebi stigne neki krs i onda nema nazad.

Hoće da mi vrati deo novca , dajem mail za paypal , Srbija , ne može , nije na pozitivnoj listi .Ne može preko PayPala . Mislim da sam jednom dobio povraćaj novca preko ali pay , ali sad nisam siguran .
 
Moze partial refund da uradi , vraca direktno odakle je placeno . Tako da te zavlaci
 
Tek sad videh pitanje. Ne znam kako se vraca novac bez pokretanja dispute-a jer se tvoj novac nalazi kod Alija na racunu tek kad ti potvrdis da je sve ok novac se prebacuje prodavcu. Jedini nacin je da ti vrati novac je da pokrenes dispute ali posle toga ga ne mozes pokretati ponovo. To koriste neki prevaranti pa ti se satro izvinjavaju sto su kasno poslali paket pa ti nude da ti vrate par dolara u znak izvinjenja ali moras da pokrenes dispute. I tada ti vrati par dolara a tebi stigne neki krs i onda nema nazad.
Nisam bio u ovoj situaciji, pa pitah. Sačekaću paket koji je posle 60 dana putešestvija po belom svetu juče ugledao našu granicu i pravac na carinu, pa kad preuzmem pregeldam pokećem disput. Hvala za informaciju.

Nego jel još onaj zastoj od 20-tak dana dok dođe na red da se carini. Zadnje su mi bile sitne pošiljke, niti su čekale niti ih je ko otvarao. Dolazile od carine za manje od 3 dana.
 
Hoće da mi vrati deo novca , dajem mail za paypal , Srbija , ne može , nije na pozitivnoj listi .Ne može preko PayPala . Mislim da sam jednom dobio povraćaj novca preko ali pay , ali sad nisam siguran .

Kako da ti uradi refundaciju na PayPal kad ti nisi preko njega platio?!
 

Prilozi

  • PP.jpg
    PP.jpg
    183.9 KB · Pregleda: 205
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Pa u smislu , falilo par delova , ponudio $3 da kupim posebno - pokrivalo troškove , tražio mi mejl za pay pal , nije moglo
Ajde da zanemarimo sto AE ne rwdi sa PP-om.

Paypal za nasu zemlju ne isplaca novac nego radi samo refundaciju. Ako to nesto nisi platio preko njih, kako mislis da ti neko preko njih onda "vrati" novac?
Da zanemarimo to da niko od njih nije glup ni od juce i da bi tako mogao da ih varas i primas novac sa izgovorom "ja sam kupio nesto karticom ali mi oni vracaju novac preko vas"...
 
Jedno pitanje. Pokrenuo sam dispute jer je Kinez bio poslao paket za pogresnu zemlju. Sada mi je dao novi broj, pa me zanima da li ja treba da prihvatim dispute, ili da ostavim otvoren dok mi paket ne stigne?

Takodje za ovaj drugi slucaj, da li postoji opcija da ja produzim vrijeme dispute-a?
 
Nikako ne zatvraj dispute, jer kad ga zatvoris to je gotovo. Nema vise otvaranja. Jer ako te je opet zeznuo gubis novac.
Za produzenje ne znam. Ne znam ni koliko traje niti gde to pise.
 
Tako sam i pretpostavio, ali bolje da potvrdim :)

Ima jos 8 dana dok ne escalate-uje dispute, pa sam mislio da li mogu taj rok da se produzim?
 
Sve ti lepo napisano i uokvireno sa malim žutim trouglićem sa znakom uzvika, a za sve ostalo link i čitanje prvog posta do detalja, sve lepo piše http://forum.benchmark.rs/showthread.php?148138-PayPal&p=610141&viewfull=1#post610141
To večito "pročitaj prvi post" . Eeee , neću . Ovo nije bilo pitanje nego odgovor , kako bi Kinez da vrati novac bez otvaranja disputea , kroz slučaj koji sam imao .
Citat Citiram korisnika: nemanja123 Pogledaj poruku
Kako da ti uradi refundaciju na PayPal kad ti nisi preko njega platio?!
Pa u smislu , falilo par delova , ponudio $3 da kupim posebno - pokrivalo troškove , tražio mi mejl za pay pal , nije moglo
@bSecurity : Prati malo ova tred
 
Poslednja izmena:
To večito "pročitaj prvi post" . Eeee , neću . Ovo nije bilo pitanje nego odgovor , kako bi Kinez da vrati novac bez otvaranja disputea , kroz slučaj koji sam imao .

@bSecurity : Prati malo ova tred

Hoće da mi vrati deo novca , dajem mail za paypal , Srbija , ne može , nije na pozitivnoj listi .Ne može preko PayPala . Mislim da sam jednom dobio povraćaj novca preko ali pay , ali sad nisam siguran .

Kada već citiraš onda i čitaj šta pišeš, "mislim da je moglo al ne znam kako" ili "nisam dao email ali mi uplata nekako prošla" "ili je prošlo preko nekog drugog servisa, nisam siguran itd...

Što se mene tiče ti nemoraš ništa da čitaš radi kako ti volja i kako misliš, a te šatro fore "u smislu falilo nešto, pa kao može na PP, al opet nisam siguran" ti je jasan odgovor da kad budeš hteo nešto da pitaš, onda prvo i pročitaš...

Drskost i bezboraznost ostavi po strani "Eeee, neću", a tvoj odgovor je u smislu "sad ću odradim Kinez-a za 3$ pa nek se je**** posle, i povučem pare na PP", ustvari više liči na pitanje nego odgovor... sledeći put utvrdi i definiciju pitanje/odgovor i odgovor/pitanje.
 
Poslednja izmena:
@bSecurity
Kako ga sroči , svaka ti čast . Mislim da svojim insistiranjem na tome šta sam mislio a šta sam napisao , navodeći ono što nisam napisao a ni mislio , samo ubijaš smisao ovog topika . Neću da pročitam prvi post .
 
Nikako ne zatvraj dispute, jer kad ga zatvoris to je gotovo. Nema vise otvaranja. Jer ako te je opet zeznuo gubis novac.
Za produzenje ne znam. Ne znam ni koliko traje niti gde to pise.

Dispute mozes da otvoris opet sve dok ti ne istekne vreme za pokretanje dispute-a, tako da se slobodno moze zatvoriti i onda opet otvoriti 2-3 dana pre isteka vremena. Produzenje odredjuje prodavac i uglavnom je izmedju 15-30 dana
 
Dispute mozes da otvoris opet sve dok ti ne istekne vreme za pokretanje dispute-a, tako da se slobodno moze zatvoriti i onda opet otvoriti 2-3 dana pre isteka vremena. Produzenje odredjuje prodavac i uglavnom je izmedju 15-30 dana

Hvala. Samo da potvrdim da moze da se CANCEL-uje dispute i da se kasnije PONOVO POKRENE ako nije istekao period zastite :)
 
Ali valjda ne moze za isti problem, double jeopardy rule. :banghead:
 
Poslednja izmena:
Mozes da otvoris opet dispute za bilo sta, sve dok ti ne istekne period zastite.
 
Jeste, mozes da otvoris bilo kada dok traje zastita, ali ako ga zatvoris, za taj slucaj vise nema dispute-a. Racuna se da ste resili problem sa prodavcem i da je sve uredu sto se tice te posiljke.
 
Nazad
Vrh Dno