Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Da ne postoji jos neki sajt da se prati posiljka posto vidim ovde svi kace slike , sve normalno napisano , a ja preko ovih njihovih sajtova jedino sto vidim da je posiljka poslata :D
 
Kad je singapur posta koja je ruta u pitanju hongkog >singapur>kroz koje zemlje jos prolazi do nas?znam da china air mail ide senzen>peking>beograd >cg.singapur vjerovatno salje brodovima
 
Da li je neko imao slučaj da mu prodavac umesto vraćanja para ponudi da umesto njega plati kupovinu na Aliju?
 
Kakva je procedura kada kontaktiras prodavca da ti posalje nesto "sto nema u izlogu" ? Konkretno, narucio bih 3 silikona sa custom slikom, nadam se da mi nece praviti problem za 3 silikona sa razlicitim slicicama. :S

Ne znam koliko sam dobro objasnio...Interesuje me, kakva je moja sigurnost u tom slucaju, jel onda on mora da mi kreira kao neku ponudu na ali-ju pa ja to da prihvatim da bi kasnije imao zastitu ali-ja ili je nesto trece u pitanju?
 
kakva je trenutno situacija sa slanjem baterija? naručio sam neke rezervne baterije, koje prodavac navodno šalje SG poštom? koliko ja znam, to nije moglo ranije? prodavac ima 99% feedback, vidim ljudi pišu da su su zadovoljni pa računam da zna šta radi, ali svejedno rekoh da pitam jel stiže to preko SG pošte? u statusu za sada stoji samo ovo:

31-12-2014 Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
 
@jim9

to znam i ja, ali rekoh možda su malo olabavili...ko što rekoh, ima dobar feedback, dole gomila ljudi dobila baterije, pa me zato i zanima da li improvizuje pa ako prođe prođe, ili zaista može da se šalje i tako...najgore mi je što ću da gubim vreme ako ne stignu na ovaj način...neko ovde reče nedavno da valjda može i preko SG pošte, ali ne mogu da nađem tu poruku...
 
Da li je neko imao situaciju da mu tracking broj ne izlistava nikakve podatke 7 dana nakon kupovine? Dobio sam obavestenje da je prodavac poslao posiljku 2.januara i do danas ne mogu da dobijem nikakve podatke o paketu na osnovu broja..ranije sam mogao obicno posle 4 dana.
 
Da li je neko imao situaciju da mu tracking broj ne izlistava nikakve podatke 7 dana nakon kupovine? Dobio sam obavestenje da je prodavac poslao posiljku 2.januara i do danas ne mogu da dobijem nikakve podatke o paketu na osnovu broja..ranije sam mogao obicno posle 4 dana.
Bilo situaciha, nista strasno samo opusteno sacekaj bar 10-15 dana ako onda nema upate-a vidi sa prodavcem sta je sa paketom pa posle dalje, ali za sad samo malo strpljenja.
 
Prvi put sam kupovao na AliExpress-u. Poručeno negde polovinom prošlog meseca, a napustilo HK, možda, posle 5 januara. Ostalo je 15-tak dana zaštite, ali mi je danas sam prodavac dodao još 60 dana. E sad me interesuje, da li on može i da smanji ili ukune to što je dodao, tj. da za nekih 15-dana kada je trebalo da istekne zaštita on ukine dodatno produženje. Ovde će na carini stajati kako vidim najmanje 20 dana...
 
Nije mi jasno to produženje zaštite bez saglasnosti kupca . Prodavac praktično produžava rok isporuke , a to nije nešto na šta je kupac pristao kupujući stvar .
 
Ne moze da smanji ni da ukine.
E to me raduje. Hvala.

Nije mi jasno to produženje zaštite bez saglasnosti kupca . Prodavac praktično produžava rok isporuke , a to nije nešto na šta je kupac pristao kupujući stvar .

I ja bih doveo u sumnju taj postupak, ali s obzirom da sam imao neki broj za praćenje, dobijao sam informaciju da je kod njih na izlaznoj carini dugo, desetak dana. A onda sam dobio 31.12 informaciju da će napusiti luku 5.1. S obzirom da znam da će trebati još vremena da prođe našu carinu, ovako ispada da mi je učinio da se ne cimam oko moljenja za produžetak. A verujem da je produžio zbog toga, jer je prošlo više od pola vremena, pa nije hteo da pokrećem rapravu uskoro. Čeka ga lepa suma, pa nije baš ni on hteo da rizikuje da tražim povraćaj. Inače je odgovarao na sve. Fin neki čovek ;)
 
Ja ipak mislim da je to OK, jer on ima broj za pracenje znaci zna, a i vi, gde je paket i da je na putu ka kupcu, ako se isti ne isporuci vi cete podici dispute i onda cete i jedni i drugi morati da imate posla sa upravom sajta da dokazete svoje, do tad paket lako moze da stigne i onda sta!?
Ili da vidi da je recimo paket u zemlji, vi dignete dispute, on izvisi recimo za pare zbog necega, jednostavno rese da ne gledaju ko-sta-gde-kome, i onda vama stigne paket a dobili ste i lovu nazad, vama lepo, a njemu?

Naravno, nije OK da on sam odredi koliki je period produzetka i tu se ne bih slozio da mi neko svojevoljno lupi jos 60 dana a recimo meni ne treba za 2 meseca, posebno ako bi se po pracenju moglo provaliti da nije ni mrdnuo iz Kine, a bilo je slucajeva koje su neki navodili da paket vise od mesec dana ne izlazi iz Kine, i ispada da moram po njegovom, da cekam 3 meseca!?
Ali opet se vracamo na ono "ako nije hitno - bolje cekaj" i pravljenje dobrog feedback-a SEBI, tako sto ces da ucinis dobro NjEMU a tim delom za ubuduce kupis sebi kredit i dobar, negenericki (ono kao sto svima daju "A+ buyer... Thank you for shopping..."), jer ce sutradan to moci da vam pomogne kad vam zatreba da se salje a pise da ne salje, da se promeni nacin slanja ako vam je taj skup, da se napise manja vrednost ako inace ne radi to...

Ja inace imam takav odnos sa likom iz Japana sa eBay-a od kog sam uzimao stvari 10+ puta, svaki put se javio coveku kad kupim nesto da mu kazem da me saceka jos par stvari da odaberem, svaki put kad mi je poslao invoice sam se zahvalio i obecao momentalno placanje, i uradio to naravno, cekao i po mesec dana isporuku za koju je tvrdio da ce stici za 14 dana...
I naravno zauzvrat SVAKI put mi je dao odlican feedback potrudivsi se da tu jednu recenicu sroci da ne izgleda kao da je bot i skoro nikad 2 iste nije napisao (drugima jeste), izasao mi je x puta u susret da smanji postarinu (platim obican Airmail, dobijem Registered mail), a pre nekoliko dana dobih cestitku za novu godinu!!!
Ladno mi lik poslao razglednicu iz Japana postom da meni tamo nekom kupcu koji je od njegovih xx xxx prodaja zasluzan za 0,05% prometa zahvali sto kupujem kod njega, i da mi cestita novu godinu, i sto sam uvek odlican kupac koji brzo placa a svaki problem resi prvo na PP a nikad na dispute, znaci ***!!!
 
Naravno, nije OK da on sam odredi koliki je period produzetka i tu se ne bih slozio da mi neko svojevoljno lupi jos 60 dana a recimo meni ne treba za 2 meseca, posebno ako bi se po pracenju moglo provaliti da nije ni mrdnuo iz Kine, a bilo je slucajeva koje su neki navodili da paket vise od mesec dana ne izlazi iz Kine, i ispada da moram po njegovom, da cekam 3 meseca!?
Konkretno u ovom slučaju ne vidim ništa loše, jer su uhvatili praznici. Sumnja da nije ni poslao uvek se može proveriti sa brojem za praćenje koji se kako ja vidim svugde u svetu rezerviše, a tek naknadno se šalje. Kad se pojavi informacija da je paket primljen, tu je ono vreme gde moće da manevriše, od tada računam da više ništa nije u njegovoj moći, ali opet zaštitni rok nije tek olako određen, već je na bazi iskustava vremena dopremanja bilo gde, tako da treba biti ispoštovan.
Za nas ovde je sad problem u zadnjih dva-tri meseca zbog usporenog pregledanja pošiljaka na carini. A to je već malo više od polovine perioda zaštite. Da je kao nekad max. do 7-10 dana, već bih reagovao, ako bi prišlo kraju prvobitnog perioda zaštite i postavio bih pitanje zašto je sam produžio jer je sasvim dovoljno 30 dana da stigne do Srbije. Obratio bih se kao nezadovoljan kupac direkno Aliexpressu. Uglavnom uvek imam neku prepisku sa bilo kojim prodavcem bilo gde da kupujem, jer se pokazalo kao korisno u nekim neprijatnim situacijama sa odugovlačenjem ili defektnom robom.
 
Je li se nekome desavalo da vam nesta kupljeno na Ali-ju posalju iz Vijetnama?
 
Konkretno u ovom slučaju ne vidim ništa loše, jer su uhvatili praznici. Sumnja da nije ni poslao uvek se može proveriti sa brojem za praćenje koji se kako ja vidim svugde u svetu rezerviše, a tek naknadno se šalje. Kad se pojavi informacija da je paket primljen, tu je ono vreme gde moće da manevriše, od tada računam da više ništa nije u njegovoj moći, ali opet zaštitni rok nije tek olako određen, već je na bazi iskustava vremena dopremanja bilo gde, tako da treba biti ispoštovan.
Za nas ovde je sad problem u zadnjih dva-tri meseca zbog usporenog pregledanja pošiljaka na carini. A to je već malo više od polovine perioda zaštite. Da je kao nekad max. do 7-10 dana, već bih reagovao, ako bi prišlo kraju prvobitnog perioda zaštite i postavio bih pitanje zašto je sam produžio jer je sasvim dovoljno 30 dana da stigne do Srbije. Obratio bih se kao nezadovoljan kupac direkno Aliexpressu. Uglavnom uvek imam neku prepisku sa bilo kojim prodavcem bilo gde da kupujem, jer se pokazalo kao korisno u nekim neprijatnim situacijama sa odugovlačenjem ili defektnom robom.

Kako bi se obratio direktno AliExpressu . Ima li link ?
 
Ima chat. Sacekas na red desetak minuta i zaista brzo odgovaraju i resavaju problem.
Kontaktirao sam ih samo zbog tehnickog problema, ne znam kakvi su za neke druge probleme, sa prodavcima i slicno.
 
Kako bi se obratio direktno AliExpressu . Ima li link ?
Ja sam ih kontaktirao skroz su dobri i brzi u resavanju problema, bar jednom kad sam ih kotaktirao sa problemom sa prodavcem jednim.
 
Evo odgovoriše pre mene. Na kraju krajeva možeš otvoriti i dispute, pa posle toga escalete dispute sa strogim odbijanjem svega što nije bilo u dogovoru, a tu će da reaguju. Jer i sam sajt preporučuje da imaš aktivnu komunikaciju sa prodavcem i pre naručivanja ili pri slanju. Uvek pitam za neke nejasnoće oko proizvoda pošto je uvek teško razumeti neki kineski opis sa nemuštim prevodom na engleski, ali i uvek da li će biti ispoštovan rok dostave, jer računam na to da je imam za maksimalno 40 dana. Svako prouženje bez moje saglasnosti nema smisla, jer sam u početku naveo da ču sačekati do maksimalnog perioda. Ako prodavac to ne može da shvati, ne vidim ni zašto bih ja kako kupac to morao. Sve preko je naša dobra volja, a ja sam je imao ovaj put. Da se ne lažemo, svi koji kupujemo bi da to isto imamo odmah, a ne za mesec i po...Uostalom oni i na poštarini zarađuju.Pogledajte kolika je naknada slanja iz Kine i HK običnom pošiljkom, a koliko uzimaju uopšteno od svih. Na pošiljke veće mase i vrednosti razbijaju sa razlikom u zaradi. Kad se već slažemo da platimo to što traže, onda očekujem da dođe kad je dogovoreno..

P.S.
za nemanja123, pun ti je inbox pa ti ne mogu poslati PM.
Ali evo i za druge da znaju kad da se žale na troškove koje im traži čika postar. U pitanju je sumnja na troškove za pošiljku sa aliexpessa vrednosti 25$.
Ako ti je 25$ i ako je oporezuju to bi bilo 20% PDV, tj. 5$ u dinarima blizu 500+150 dinara neke poštarine i otvaranja paketa. Znači sve ukupno do 750din. Ne bi trebali da uzimaju veću osnovicu ako ima račun. Ako nema verovatno će sami potražiti. Vidi ako ti se troškovi vrte približno oko 750din da je preuzmeš. Mislim da ti se ne isplati žaliti ako budu do 1000., jer morao bi platiti nepovratno za žalbu između 350-400 din što bi ti došlo na isto i kad ti usvoje žalbu, ali ćeš izgubiti dodatno vreme. Jedino ako je mnogo veća suma, a nećeš se smrznuti do tada, onda se žali. Moraš sam videti da li ti se isplati vremena i živaca.
 
Verovali ili ne , ja sam ih kontaktirao jednom preko Fejsa privatnom poruka . Ono : broj transakcije , problem itd . Ljubazno su odgovorili ali nisu mogli da mi reše problem .
Mislio sam da postoji link na samom Aliju , ali ja ga nisam našao . Agenta ne računam , pretpostavljam da je neki Bot .
 
Evo odgovoriše pre mene. Na kraju krajeva možeš otvoriti i dispute, pa posle toga escalete dispute sa strogim odbijanjem svega što nije bilo u dogovoru, a tu će da reaguju. Jer i sam sajt preporučuje da imaš aktivnu komunikaciju sa prodavcem i pre naručivanja ili pri slanju. Uvek pitam za neke nejasnoće oko proizvoda pošto je uvek teško razumeti neki kineski opis sa nemuštim prevodom na engleski, ali i uvek da li će biti ispoštovan rok dostave, jer računam na to da je imam za maksimalno 40 dana. Svako prouženje bez moje saglasnosti nema smisla, jer sam u početku naveo da ču sačekati do maksimalnog perioda. Ako prodavac to ne može da shvati, ne vidim ni zašto bih ja kako kupac to morao. Sve preko je naša dobra volja, a ja sam je imao ovaj put. Da se ne lažemo, svi koji kupujemo bi da to isto imamo odmah, a ne za mesec i po...Uostalom oni i na poštarini zarađuju.Pogledajte kolika je naknada slanja iz Kine i HK običnom pošiljkom, a koliko uzimaju uopšteno od svih. Na pošiljke veće mase i vrednosti razbijaju sa razlikom u zaradi. Kad se već slažemo da platimo to što traže, onda očekujem da dođe kad je dogovoreno..

P.S.
za nemanja123, pun ti je inbox pa ti ne mogu poslati PM.
Ali evo i za druge da znaju kad da se žale na troškove koje im traži čika postar. U pitanju je sumnja na troškove za pošiljku sa aliexpessa vrednosti 25$.
Ako ti je 25$ i ako je oporezuju to bi bilo 20% PDV, tj. 5$ u dinarima blizu 500+150 dinara neke poštarine i otvaranja paketa. Znači sve ukupno do 750din. Ne bi trebali da uzimaju veću osnovicu ako ima račun. Ako nema verovatno će sami potražiti. Vidi ako ti se troškovi vrte približno oko 750din da je preuzmeš. Mislim da ti se ne isplati žaliti ako budu do 1000., jer morao bi platiti nepovratno za žalbu između 350-400 din što bi ti došlo na isto i kad ti usvoje žalbu, ali ćeš izgubiti dodatno vreme. Jedino ako je mnogo veća suma, a nećeš se smrznuti do tada, onda se žali. Moraš sam videti da li ti se isplati vremena i živaca.
Hvala ti puno :)
Ispraznio sam ga :)
 
Pretpostavljam da ovo znači da paket treba da mi stigne svaki dan u lokalnu poštu (vidim slučaj od stolex-a na par strana ranije)?

paket.jpg

Pitam jer sam malo u frci sa vremenom, dispute ističe za četiri dana, a naravno da bi voleo da vidim kvalitet dostavljene robe pre isteka roka za žalbe. Da li nakon isteka disputea nemam više pravo na reklamaciju?
 
Trebalo bi ti sutra doći ako si dalji od NS. Za NS bi trebalo da je tamo do kraja radne prve smene Ako si u frci i sumnjaš u vreme pristizanja traži produženje zaštite na nako kraće vreme.
 
Poslednja izmena:
Nema bas veze sa ovom temom ali negde moram da pitam :) naime, hong kong posta je promenila tracking sistem i program track pack vise ne izbacuje stanje i obavestenja o posiljci pa me zanima da li postoji slican softver koji koristite na android uredjajima? 17track mi ne odgovara jer svaki put moram da ubacujem broj.
 
Narucio sam patike pre nekih 15-ak dana i covek mi posalje 5 dana nakon toga , meni lepo stige poruka da je poslato i sve , ali udjem ja na china post da vidim gde je , pise mi no results , neki bug do sajta ili patike nisu poslate ?
 
Nema bas veze sa ovom temom ali negde moram da pitam :) naime, hong kong posta je promenila tracking sistem i program track pack vise ne izbacuje stanje i obavestenja o posiljci pa me zanima da li postoji slican softver koji koristite na android uredjajima? 17track mi ne odgovara jer svaki put moram da ubacujem broj.
Otvorena nova tema za ova pitanja Praćenje pošiljki . Postavi tamo neko će odgovoriti.
 
Nazad
Vrh Dno