Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Petnaest dana mora da istekne da bi pokrenuo spor a što se tiče vremena zaštite kupca sam dodao da znaš za ubuduće.
Ne znam šta se trenutno dogadja u Kini jer nemam trenutno ništa naručeno, čekam da se malo smanji broj pošiljki koje su prošle HU.
 
A sta raditi kada dobijes disput, alibtraze da se artikal posalje i da se unese broj posiljke. Da li zaista slati, zezati se oko slanja, jel stvarno pošta prihvata tako posiljke da primalac tamo neki u Kini snosi troskove?

Nije neki iznos, zanemarljiv je...
 
A sta raditi kada dobijes disput, alibtraze da se artikal posalje i da se unese broj posiljke. Da li zaista slati, zezati se oko slanja, jel stvarno pošta prihvata tako posiljke da primalac tamo neki u Kini snosi troskove?

Nije neki iznos, zanemarljiv je...
Ako je zanemarljiv iznos, ne bih se zezao sa time. Skoro sam ovde na nekoj temi citao da u postama cesto i ne znaju proceduru slanja da objasne.
 
Pozdrav svima,imam pitanje u vezi popusta sa ovim novcicima sto se skupljaju,vec desetak dana su mi popusti do 10 posto maksimum a ranije su isli i do 70.
Citao sam ovde da su i drugi imali takav problem i da je predlozeno brisanje kesa,podataka,aplikacije.Sve sam probao i to vise puta za ovih desetak dana ali i dalje se nije vratilo na staro pa me zanima da li postoji jos nesto sto moze da se uradi.
 
Ne budu uvek tako visoki popusti, kad krene EURO 2024 mozda opet bude malo jacih popusta.
 
Pozdrav svima,imam pitanje u vezi popusta sa ovim novcicima sto se skupljaju,vec desetak dana su mi popusti do 10 posto maksimum a ranije su isli i do 70.
Citao sam ovde da su i drugi imali takav problem i da je predlozeno brisanje kesa,podataka,aplikacije.Sve sam probao i to vise puta za ovih desetak dana ali i dalje se nije vratilo na staro pa me zanima da li postoji jos nesto sto moze da se uradi.
To sa brisanjem podataka i same aplikacije može ponekad da pomogne. Ti popusti se menjaju sa serverske strane tj. ništa što ti kao korisnik možeš da uradiš da ih dobiješ.
 
Pozdrav svima,imam pitanje u vezi popusta sa ovim novcicima sto se skupljaju,vec desetak dana su mi popusti do 10 posto maksimum a ranije su isli i do 70.
Citao sam ovde da su i drugi imali takav problem i da je predlozeno brisanje kesa,podataka,aplikacije.Sve sam probao i to vise puta za ovih desetak dana ali i dalje se nije vratilo na staro pa me zanima da li postoji jos nesto sto moze da se uradi.
Opusteno. Evo, meni vec oko mesec dana daju popust od par centi na sitnije, a eventualno evro, dva, na porudzbine preko dvadeset evra.
 
A sta raditi kada dobijes disput, alibtraze da se artikal posalje i da se unese broj posiljke. Da li zaista slati, zezati se oko slanja, jel stvarno pošta prihvata tako posiljke da primalac tamo neki u Kini snosi troskove?

Nije neki iznos, zanemarljiv je...
Postavljao sam nedavno baš to pitanje, a i sam sam se raspisao kod naše poste.

Ne postoji opcija da primalac snosi troškove slanja u inostranstvo te troškove uvek snosi pošiljalac tako da nemamo nikakvu opciju da šaljemo o trošku primaoca.
Tako da je to samo jedna teorijska ponuda koja nije realno ostvariva, troškove slanja ne možeš refundirati.
 
cak, ako sam dobro razumeo. imam sajt, prodajem online, covek kupi nesto sa mog sajta online, on plati samo vrednost proizvoda, a shipping do njegove adrese moram ja da platim? on ne moze da plati shipping? wtf
 
U tom slučaju on tebi plati poštarinu ti platis pošti ili uračunas taj trošak u cenu.

Verujem i da Kinezi sa Alija tako rade
 
To znaci da za Kinu ne prihvataju tako, nedavno ispred mene neki penzioner bio da podigne posiljku (knjigu) koju je slao prijatelju u Autraliju i vratila mu se, i coveku dodje 2000 i kusur da plati jer mu se vratila posiljka.
 
Evo pravila AE i kako sve to funkcioniše Kako da vratim robu
Za sitnice je pitanje koliko je isplativo to igranje, ja sam uvek za delimičan refund nego za povrat robe.
Edit: To za Australiju je plaćaš povratnu poštarinu (Australijska pošta naplaćuje po svojoj tarifi) jer primalac nije preuzeo/odbio pošiljku.
 
Poslednja izmena:
Da li je neko narucivao objektive, naime TTartisan, oko 70-90eur su, generalno su manjeg gabarita. Prolaze li bez carine?
 
@Gadjan

Lazu za 600Mbps - nema sabiranja
na 2,4GHz je konekcija izmenju adaptera i rutera do 150Mbps
- najcesce 72Mbps , a na 5GHz je do 433Mbps

Koristim povremeno model ( cip RTL8811 ) sa "obicnom" eksternom antenicom i
realan protok ( download/upload ) na 2,4GHz je do 50Mbps , a na 5GHz je najcesce oko 100Mbps


Definitivno vrede 2-3$

Modeli na 2,4GHz ( sa ili bez eksterne antenice ) za oko 1$ izvlace oko 30Mbps

600ac.jpg

6a.jpg

30.jpg
 
Imam baš taj model s antenicom, radio je ok, mada nemam dovoljno jak net da bih proverio koliko je stvarni brz (imao sam oko 35-45 Mbps na 2.4, i maximalnih 110 Mbps na 5 GHz). Zamenio sam ga sa Fenvi pcie modelom, samo zato što se ovaj usb model nešto sporije budio posle sleepa.
 
Kupio sam tu bez antenice surf okej ali Dota laguje na starom adapteru bez laga.
 
Kupio sam neke led sialice za auto na aliexpress, proverio sam da li je tacno za moj model i sve je izgledalo ok, kada sam ih dobio juce ne uklapaju se uopste gde treba da udju, zatrazio sam refound only od alija i slikao sve, dal ce da vrate ne znam xD
 
Naravno da neće....
 
Generalno Alija ne vraca pare za posiljke koje su zaglavile u nasoj posti, za neispravne artikle uz slike i dobro objasnjenje prihvate dispute ,ako prilozis i video 95% prihvate. Normalno najvise vole kad sve resis sa prodavcem. Ovaj slucaj gore mislim da ce tesko proci, ako si dobio ono sto si narucio. Eventualno ako je prodavac sa dobrim rejtingom pa da mu ne kvaris prosek.
 
Da li neko čašćava poštara i koliko? Ja obično zaokružim ako se doplaćuje, a nekako mi trulo da dam 100 dinara. Danas mi je, na primer, doneo 6 paketa. Nije to neka vrednost. Svi su mali bez praćenja, častio bih nešto, ali mi izgleda ponižavajuće da izvadim 100 ili 200 dinara i da mu dam. Kao da je dete, pa za sladoled.
 
Pitanje, kada se udje u kategoriju coins ii kada on izbaci taj neki mini katalog ponuda i recimo pise proizvod cena 5300dinara, a ispod pise Extra 10% off, da li je ta cena od 5300 sa vec uracunatih 10% ili se na tu cenu jos odbija 10%, i kako se to radi ako je druga opcija u pitanju?
Da li neko čašćava poštara i koliko? Ja obično zaokružim ako se doplaćuje, a nekako mi trulo da dam 100 dinara. Danas mi je, na primer, doneo 6 paketa. Nije to neka vrednost. Svi su mali bez praćenja, častio bih nešto, ali mi izgleda ponižavajuće da izvadim 100 ili 200 dinara i da mu dam. Kao da je dete, pa za sladoled.
Castim samo kad placam robu, uvek zaokruzim na okruglo ili ako je okrugla cifra za placanje i neki manji iznos dam 100din, ako je veci 200 isl. Ako samo donosi bez placanja ne dajem nista. Inace 20 ljudi da mu da po 100 dinara eto topli obrok mu je cista usteda :)
 
^ Od te cene se odbija %, ali taj % u velikom broju slučajeva nije tačan. Jednostavno ideš na opciju " buy now" I lepo vidiš koja je cena i koliko ti je skinuo kroz coinse.
 
Bogami tacan je iznos koji pise...malopre sam iz radoznalosti probala i narucila...pisalo je manje 75% i zaista je toliko 🤔SmartSelect_20240618-015036_AliExpress.jpg
 
Castim samo kad placam robu, uvek zaokruzim na okruglo ili ako je okrugla cifra za placanje i neki manji iznos dam 100din, ako je veci 200 isl. Ako samo donosi bez placanja ne dajem nista. Inace 20 ljudi da mu da po 100 dinara eto topli obrok mu je cista usteda :)
I ja tako radim preko 10 godina, ali juče mi daje one pakete i gleda me tužno u oči, kao da očekuje nešto. Zapitah se da li godinama grešim...
^ Od te cene se odbija %, ali taj % u velikom broju slučajeva nije tačan. Jednostavno ideš na opciju " buy now" I lepo vidiš koja je cena i koliko ti je skinuo kroz coinse.
I ja tako radim. Uglavnom su popusti tačni, ali ne uvek. Nekad spuste cenu artikla, a dignu shipping, pa popust ni ne znači, a nekad ne daju popust koliko piše. Ali uglavnom je tačan.
 
Nazad
Vrh Dno