Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Imaš dodaj prilog. Kada kucaš novi predlog mora da postoji ispod dodaj prilog ili dodaj file
 
Interfejs za spor ( dispute ) vise nije kao pre - sve su iskomplikovali.
Mozda ces morati da prekines ovaj spor i ponovo pokrenes novi.
Tu obavezno ubaci sve sto mislis da je potrebno - ne dozvoljavaju kao pre
izmenu i dodavanje :(
 
Znaci idem na cancel i onda ponovo pokrenem? To je dozvoljeno?

Evo, nema nigde ta opcija. Ako kliknem dole na history, pojavi se ono sto sam postavio.

 
Idi na Reject All . Ako se ne pojavi Edit , idi na Cancel request
i ponovi spor ali tek dan pred istek ili posle isteka roka za dostavu

ee.jpg
 
@ale mi je poslao kod posiljke

UB0254**HU , imam jos par primera - za par komada - iako su jos sredinom maja
prosedjene iz Budimpeste , jos uvek nisu dobile status
[RS]Arrived at local delivery center

Ista je situacija i u Makedoniji - UB...HU cekaju duze od mesec dana da
stignu iz Budimpeste.
 
Meni je prošle sedmice stigla jedna UB... HU, nisam je ni očekivao jer nije dobila status "arrived at local delivery center", međutim stigla.
 
@Rax032

Kad si se vec javio , onda si mogao i da napises posle koliko dana
je stigla u Madjarsku , pa u Srbiju , pa do tebe



Evo primeri za Makedoniju - oni imaju pracenje
UB025404244HU , UB025404346HU , UB025404920HU
UB025404332HU - ova je stigla u Strumicu
 
Poslednja izmena:
Za 6 dana napustila Kinu, 15.dan sletela u Budimpeštu, 16.dan status "received by local delivery company". Kao što rekoh, poslednjeg statusa nije ni bilo, ja je dobio 29.dan
 
UB026804393HU , UB026804671HU - MNE

Apr 26, 2023. Received by logistics company
May 15, 2023. Arrived at linehaul office. BUD-Linehaul
22.06.2023. Podgorica Prispjela u Izmjeničnu poštu


UB026804380HU - BiH

May 24, 2023 At 06:00 PM
Otprema pošiljke u inostranstvo (EDI poruka )

UB026804481HU , UB026804495HU , UB026804637HU - MK
Pratkata e stavena vo vreća( Izlez HU350 )


UB026804552HU , UB026804549HU - SK
Package delivered - May 10, 2023
UB026804699HU , UB026804645HU
Departure from outward office of exchange - May 15, 2023
 

Order 3024060215706156: partially shipped​

Prvi put vidim ovakvu poruku...u pitanju je 5 podupirača za biljke....ništa skupo...jel to znači da ću iz više pošiljki da dobijem ovo?
 
Svi paketi su poslati, i nakon ove porudzbine. A ova porudzbina i dalje stoji tako jos od 15-og juna. Nije mi se ovo desavalo, sta mi je ciniti? Pisem mu da posalje paket, ali stoji uvek UNREAD...
 

Prilozi

  • Screenshot_20230625-141205.png
    Screenshot_20230625-141205.png
    353 KB · Pregleda: 65

Order 3024060215706156: partially shipped​

Prvi put vidim ovakvu poruku...u pitanju je 5 podupirača za biljke....ništa skupo...jel to znači da ću iz više pošiljki da dobijem ovo?
jedan prosao, 4 ostala :D
 
Kako se žaliti na odluku kada je od strane sistema donešena na vašu štetu?
U mom slučaju 2 puta mi je odbijena žalba i presuđeno u korist prodavca pod izgovorom "our sources tells that your packet is at local post-office and ready for a pick-up"...

  • Na desktop verziji u skroz gornjem meniju imate link:
    Kod:
    Buyer Protection
  • Na dnu nove stranice imate
    Kod:
    Still have questions? We're always here to help.
    [*]24/7 LIVE CHAT
  • Vrlo verovatno da još jednom ponovite isti postupak dok ne dobijete novi "embedded" prozor chata sa botom (Eva).
  • Tu odgovarate / potvrđujete da niste dobili paked i već jeste podneli sve dokaze. U mom slučaju 2 screenshot-a, jedan sa https://www.posta.rs/cir/alati/pracenje-posiljke.aspx (gde unesete i broj pošiljke pa posle slikate) i drugi sa TrackChecker Mobile Version aplikacije za tu pošiljku.
  • Sledeći korak je preusmeravanje na pravog čoveka na chat-u, koji vas dalje preusmerava na "specijalistu" za povrat.
    Kada zamolite poslednju kariku da još jednom polgeda sve dokaze - dobijate refund uz izvinjenje.

Nadam se da će nekome biti od koristi i lakše da se snađe sa ovim komplikovanim procesom.
 
Poslednja izmena:
jel to vazi za untracked posiljke? One koju stignu do srbije i posle nema pracenja (koje su inace problem), ili za neke koje imaju tracking?
 
Kako znaš da stignu do Srbije?
Meni ni Mađarska pošta ni naša nisu mogle da potvrde prijem takve pošiljke. Prodavac je mogao da mi da broj bilo koje koju je već paralelno poslao negde drugde...
Inače - da, važi za takve pošiljke.
 
pa na osnovu statusa [RS]Arrived at local delivery center
 
Poslednja izmena:
a pa mozda si zato i dobio refund... kad pise RS u statusu, obicno nista od refunda
 
Stvarno su se ubezobrazili u dispute procesu. Ranije su uvek presudjivali u moju korist i to nikada nisam zloupotrebljavao...Elem, sadasnja situacija:

Kupim isti proizvod kod istog prodavca dva puta u roku od par minuta, ali stavim razlicite shipping adrese (jedan komad sam kupio za prijatelja i stavio njegovu adresu). Normalno, shipping mi naplati dva puta posto su bile dve odvojene transakcije sto je normalno obzirom na razlicite adrese. Par dana kasnije, prodavac oba oznaci kao poslate i u obe transakcije mi upise isti tracking broj, LA...HU. Znaci sistem j***no vidi da je identican broj upisan u dve transakcije koje imaju razlicite adrese i to mu nije u startu sumnjivo. Normalno, dobijem ja jedan paket sa dva ista predmeta spakovana i posaljem prijatelju jedan post ekspresom.
Prodavac ne odgovara na poruke. Naravno obe transakcije se istovremeno prebacile u finished posto su sa pracenjem, opet sistemu nije sumnjivo sto ima isti broj za pracenje. Otvorim dispute, stavim wrong address kao razlog (ponudjen razlog!). Istog trenutka bivam odbijen jer je navodno moj paket isporucen. PA I JESTE, ALI NA POGRESNU ADRESU ??!!. Dopunim dispute sa screenshot-om njihove stranice koji pokazuje RAZLICITE delivery adrese za ISTI tracking broj. I nakon dva dana me opet odbiju.
Objektivno, dobio sam predmet. Ali sam duplo platio shipping i imao dodatne troskove da posaljem ponovo prijatelju na njegovu adresu. I to cistom greskom prodavca koji se napravio pametan i iskombinovao sve u obe posiljke.
 

Prilozi

  • wrong address2.jpg
    wrong address2.jpg
    147.2 KB · Pregleda: 38
Stvarno su se ubezobrazili u dispute procesu. Ranije su uvek presudjivali u moju korist i to nikada nisam zloupotrebljavao...Elem, sadasnja situacija:

Kupim isti proizvod kod istog prodavca dva puta u roku od par minuta, ali stavim razlicite shipping adrese (jedan komad sam kupio za prijatelja i stavio njegovu adresu). Normalno, shipping mi naplati dva puta posto su bile dve odvojene transakcije sto je normalno obzirom na razlicite adrese. Par dana kasnije, prodavac oba oznaci kao poslate i u obe transakcije mi upise isti tracking broj, LA...HU. Znaci sistem j***no vidi da je identican broj upisan u dve transakcije koje imaju razlicite adrese i to mu nije u startu sumnjivo. Normalno, dobijem ja jedan paket sa dva ista predmeta spakovana i posaljem prijatelju jedan post ekspresom.
Prodavac ne odgovara na poruke. Naravno obe transakcije se istovremeno prebacile u finished posto su sa pracenjem, opet sistemu nije sumnjivo sto ima isti broj za pracenje. Otvorim dispute, stavim wrong address kao razlog (ponudjen razlog!). Istog trenutka bivam odbijen jer je navodno moj paket isporucen. PA I JESTE, ALI NA POGRESNU ADRESU ??!!. Dopunim dispute sa screenshot-om njihove stranice koji pokazuje RAZLICITE delivery adrese za ISTI tracking broj. I nakon dva dana me opet odbiju.
Objektivno, dobio sam predmet. Ali sam duplo platio shipping i imao dodatne troskove da posaljem ponovo prijatelju na njegovu adresu. I to cistom greskom prodavca koji se napravio pametan i iskombinovao sve u obe posiljke.
Imaš gore opisano kako da dospeš do živog agenta pa probaj što pre da ga kontaktiraš.
 
Hvala, probao sam i to. Iako sam dva puta dopunjavao case sa dodatnim screenshotovima i obrazlozenjima, i dalje su me odbijali kroz normalan proces.

Dospeo sam do chat-a sa zivim covekom (valjda?!). Pokusali su i oni da mi kazu kako mi je paket zapravo isporucen. I kazu da moram da cekam odluku case management tima iako su me do sada dva puta odbijali. Ok, sacekacu. Ali, ovakvi srceparajuci komentari mi stvarno ne trebaju od podrske
Kod:
I say this because I care about you. And I know you are a good buyer. That's why I'm here to help you with this.
:rolleyes:
 
To su iritantno ljubazni komentari operatera koje nisu oni sami smišljali već je to deo njihove poslovne kulture i ne treba se previše obazirati na to. Oni jednostavno moraju to da copy/paste u nekom trenutku.
Primarno je da ti ostvariš svoja prava...
 
neko je pisao kao kad se salje na paketomat stavi se normalno adresa i postanski broj paketomata jer probao to neko.Narucio bih nesto neregistrovano pa mi je tako lakse nego da cekam dal ce postar da donese ili cu morati do poste po to.Posto sam video da je o tome pisano dal u ovoj ili u nekoj drugoj temi ovde na forumu.
 
@peca89
Još će i da ti traže da doplatiš, proveri poštarinu za naručena 2 kom. u cugu. :ROFLMAO:
Pitanje je šta će biti, zeznuto je što su zadnja 4 broja narudžbine broj naloga, želim ti sreću.
Malo ga pretera sa slanjem prijatelju, bolje i brže je taxijem, isti grad.
 
neko je pisao kao kad se salje na paketomat stavi se normalno adresa i postanski broj paketomata jer probao to neko.Narucio bih nesto neregistrovano pa mi je tako lakse nego da cekam dal ce postar da donese ili cu morati do poste po to.Posto sam video da je o tome pisano dal u ovoj ili u nekoj drugoj temi ovde na forumu.
Ja nisam nista menjo ni dodavo adresu. Sve bez pracenja stizale u paketomatu UA,,, HU a koja ima pracenje donosi postar i potpis trazi
 
Moze li refund da legne na aliexpress a se ne vraca na karticu,cini mi se da moze ali se mora pogledati u My AE koji ne mogu da nadjem?
 
Vrh Dno