Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Imao sam ja istu situaciju nakon promene kartice za plaćanje. To je verovatno neki bug u sistemu Ali-ja da nas prepoznaje kao korisnike iz Brazila koji imaju taj CPF broj.
Problem sam rešio tako što sam karticu prijavio preko Alipaya, a ne direktno u android aplikaciji.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
Zato sto logistička kompanija nas je stavila na black listu pa kinezi šalju vamo samo sigurnim metodama poput FedEX/DHL jer neće da rizikuju da ostanu i bez robe i bez novca.
Tačan uzrok se ne zna..navodno je COVID-19 kriv za sve, avionski letovi su ukinuti, mada i naša Pošta ne radi svoj posao kako treba

Bas tako. Ima svega pomalo...
Evo informacije sa sajta Singapurske Poste:

International Service Suspension

All international Speedpost Priority and Speedpost Standard services are suspended until further notice.

International mail services (including ordinary mail, Registered Services & Speedpost Economy) to the following countries are unavailable until further notice:

[RS] Serbia uz jos gomilu zemalja, a mi (Posta) kao satro obnovili saobracaj sa Singapurom (Hong Kong takodje). Sve posiljke koje su isle preko "Aliexpress Standard Shipping-a", u varijanti preko SG Poste, isla su preko Hong Konga, a logistiku je radio SG Post, tako da posiljke nisu ni videle Singapur.
https://www.singpost.com/covid-19-updates/international-post-parcel-services-updates
 
Naručio sam pre neki dan plastičnu kadicu igračku ćerki za kupanje lutki, danas u tracking vidim sledeće:
Capture.JPG
Ne znam zašto je zabranjeno slanje obične igračke?

Pre ove narudžbine sam poručio istu stvar preko drugog prodavca, ali pošto je isteklo 90 dana, a roba još uvek nije stigla, poslao sam dispute i aliexpress je odlučio u moju korist. Sada čekam da me refundiraju.
Ne znam šta da radim sa ovom porudžbinom? Da li da kontaktiram prodavca ili da sačekam još par dana da vidim da li će on mene kontaktirati?

Inače sam novi u naručivanju sa Aliexpressa, i izgleda da sam izabrao baš nezgodno vreme. Naručio sam ukupno 4 pošiljke, tri u martu i jednu sad pre neki dan (ovu što se vraća prodavcu). Od toga mi je stigla samo jedna pošiljka. Za jednu pošiljku piše da je u Srbiji još od aprila, ali nikako da je dobijem. Za nju nisam uložio dispute jer je mala vrednost, rekoh da ne grešim dušu znajući kakva je naša pošta.

Treća pošiljka, isto kadica, i dalje je izgubljena negde u međunarodnom tranzitu. Nakon poslatog dispute-a, prodavac se nudio da mi vrati pare preko paypalla, ali nisam pristao. Sad čekam Aliexpress da me refundira.

Četvrta pošiljka, vraćena prodavcu sa aerodroma u Kini u roku od nekoliko dana.

Što bi se reklo, baš me je krenulo.
 
Poslednja izmena:
AliExpress ne radi kako treba tamo od novembra.

Prvo je naišlo neviđeno zatrpavanje samog Ali-ja i špeditera za 11.11, pa zatim opet novo zatrpavanje Ali-ja za Black Friday, pa zatim još jedno zatrpavanje za božićnu groznicu. Zatim je naišla kineska nova godina (2/3 Kine ne radi, a još nije rasčišćen prethodni overload), a onda se kod nas nastavio štrajk naše pošte. Taman kada su malo produvali čep tokom marta, kreće vrhunac, korona ubacuje u 5. brzinu i staju avio letovi, kojima je putovalo 99% pošiljki.

Konačno, krajem aprila, CH, HK i SG pošte zvanično obustavljaju slanje u pojedine zemlje uključujući Srbiju, i sistem se urušava, skroz.

Tu i tamo je ponešto prolazilo, i meni je dosta toga na kraju stiglo, ali ukupna količina poručene robe je nadmašila mogućnosti celog lanca, pa onda još uz aljkavost pojedinih kineskih trgovaca, i užas naše državni pos'o pošte i carine, ukupni kolaps je počeo da raste geometrijskom progresijom. :(

Ne treba ništa poručivati dok se ponovo ne uspostavi normalan saobraćaj preko CH, HK i SG pošti.
Moje iskustvo je da i ti što kažu da šalju u Srbiju uz umerene cene slanja (postNL, yanwen, cainiao), zapravo ne rade, već muljaju.
DHL, UPS i Ali premijum shipping nisam probao. Retko šta se isplati poručivati tim službama, plus što Kinez možda i laže da će poslati baš njima.

eBay pošiljke, ako je ista roba kao na Ali-ju, to su isti trgovci, tako da su i problemi isti.
 
Poslednja izmena:
Mene samo jos ovo zanima ako neko zna.
Ovo sto stoji bukvalno za svaku drzavu koju kliknem da je free shiping ili nesta simpolicno od par eura da li je to istina ili neka greska?

Evo bilo za Hrvatsku ili Sloveniju da stikliram izlazi ovaj cenkovnik

alie.png

Zasto kod nas nema opcije China Post Registered Air Mail
AliExpress Standard Shipping
 
Ako je neregistrovana pošiljka onda ne znači ništa. [emoji16] Ako je registrovana onda je možeš očekivati za par dana. A za to je najbolje da ispratis na sajtu pošte.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Iskreno nisam ovo procitao hvala.
Znaci svakako ni u Sloveniji nemoze da stigne.
Nadam se da ce se ovo resiti uskoro,previse dugo traje vec.
 
@Miki


Beijing coronavirus outbreak
China Reports Second Wave Of Virus

Od kada su ovi naslovi ? :S:
 
Od juce ili danas, krenuo drugi talas ocigledno.
 
Previse sam se nadao da cu kupiti to sto trazim ali definitivno nista u 2020 godini.
 
Ako je neregistrovana pošiljka onda ne znači ništa. [emoji16] Ako je registrovana onda je možeš očekivati za par dana. A za to je najbolje da ispratis na sajtu pošte.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

A kako da vidim da li je u posti?
Na koji broj da se pozovem?

Narucio sam 4 paketica,ukupno sve oko 15e,
varalice za pecanje su u pitanju.
Nikako da dodju,a proslo je skoro 2 meseca...
 
Nemoj preterivati. Dve trećine samo.

Možda grešim dušu ali više verujem Kinezima da su poslali nego ovim našima. I uvek se neki veći gubitak paketa poklapao sa njihovim štrajkovima koji su se misteriozno završavali. Ja uvek ako mogu izaberem sa malom poštarinom pa neka bude skuplje.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Meni polako ističe 3 meseca, zadnji status je 08.04. departed country of origin. U pitanju je gt king plaćen 95e. Kakve su šanse da će stići?
 
Šanse su da nije ni krenuo, kinezi ne mogu da pošalju ali ipak prijave da šalju i lepo nam zarobe pare na sto dana. Pre dva dana sam imao situaciju da na par sati pre isteka roka promene status da su spakovali paket. Nema šanse da će to stići.
 
Kinezi koji im je vrag samo nešto muvaju, vaćare.. Kupim navodno od dva različita sellera kartice. Od prvog kupim jedan komplet (ili ti dve kartice) od drugog nešto jeftinijeg kupim dva kompleta (očekujem da će mi poslati četiri kartice).
Sve to stiglo bukvalno isti dan. Otvorim prvu kovertu, unutra samo jedna kartica, otvorim drugu kovertu unutra dve kartice.
Znači u obe koverte po 50% robe. Suma sumarum fali pola. Eee nećete ga majci, rekoh sebi.
Krenem da ih ganjam obijicu, smaram ih za refund i nakraju iz poruka provalim da je u pitanju isti seller u oba slučaja.
Uspeo sam da ga nacimam za refunda ali izgubih vreme a da mu oprostim 20$ nisam hteo kad je ser*nja.
 
Valjda aliexpress drži pare 100 dana a ne prodavac? Ne plašim se za povraćaj novca nego bi rađe da dobijem to što sam naručio.
 
Od alija (a i sa ebay) idu mi samo refundi.
Dva refuna legla na racun, treci danas odobren, ocekujem jos njih 4 (3 sa alija sa produzenom zastitom od 90 dana, jedan sa ebay), samo stići će ovi tek za 20-30 dana za zalbu...
 
Poslednja izmena:
Da li ja nesto gresim ili je status trebao da bude obrnut?
7db2c303de2b7631094883e8c6639674.jpg


Sent from my moto x4 using Tapatalk
 
Ne grešiš. Proveri na nekom drugom ozbiljnijem tracking sajtu. Ako je svuda tako, onda je neka greška, a šta se stvarno desilo nemoguće je znati ...
 
I meni se pojavio isti slučaj. Možda lažu, a možda ima veze da vremenskim zonama, jer je destination country Litvanija, a ovo drugo Kina.

Nego da li se još nekom desilo da se ne dozvoljava otvaranje disput-a, ni pre, a ni posle isteka protection time?
Taj paket čekam od februara, već četiri meseca

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
 
I meni se pojavio isti slučaj. Možda lažu, a možda ima veze da vremenskim zonama, jer je destination country Litvanija, a ovo drugo Kina.

Nego da li se još nekom desilo da se ne dozvoljava otvaranje disput-a, ni pre, a ni posle isteka protection time?
Taj paket čekam od februara, već četiri meseca

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
Nema veze sa vremenskim zonama, ostali sa LT pokazuju obrnuto tj. kako treba.

Sent from my moto x4 using Tapatalk
 
Kad li ce normalizovati cene dostave za nas? Ako uopste to planiraju

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
Nazad
Vrh Dno