Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Tokom dana moze da se pokupi crveni 20-3$ kupon
( a mozda jos uvek mogu da se nadju i 35-5 i 120-15 )

ak.jpg
 
Zasto prodavac uporno salje poruke da ce refundirati ako prvo ponistim dispute, kada je vec Ali uleteo sa svojim predlogom za isto.
Zasto bih ja sad poverovao njima, ponistio dispute, i tako rizikovao refund, gde je tu logika...
 
Pa nada umire poslednja

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Mene isto Kinez nagovarao da otkažem dispute. Da mu dam PayPal na koji će navodno da uplati. Kada sam odbio sve njegove gluposti... na kraju potez drskog očajnika je bio - Proposal: Refund US $ 0.00 i tu stoji Accept I Decline. Pa ako se zezne on pomisli... :D

Inače sam postao Platinum member, ali ne vidim neke posebne pogodnosti od toga.

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Brzi refund ćeš imati. To su jedino vidljive razlike.
 
Da li mogu da napravim tipa 10 akaunta i na svakom uzmem ovaj kupon od 3$ na ordere preko 4$ i onda tako narucujem po jednu stvar na jednom akauntu i tako ustedim dosta? :D
Ili ipak ne moze tako nesto da se uradi?
 
Zavisi sta sve prate. Verovatno bi ti trebalo 10 kartica, 10 adresa (ili varijacija par adresa), kao i novi nalog bez ikakvih tragova koji mogu voditi do prethodnog.
 
Haha pa necu ja prvi da testiram, ne bih bas da rizikujem da me blokiraju kad vec niko od vas nije probao. Ja mislio neko se vec dosetio da proba. Al bas bi bila fora kada bi radilo.
 
Na Redditu sam jednom procitao da blokira kupon kada treci put upotrebis istu karticu na drugom nalogu.
 
Ja sam prekjuče poručio sa drugog novog acounta koristeći karticu sa prvog acounta koji koristim godinama i dobio sam kupon popusta. Ime, adresa, telefon, kartica....sve isto kao na prvom acountu. Porudžbina izvršena sa istog telefona, IP adrese i aplikacije, samo sam se ponovo ulogovao sa novim nalogom.
 
Poslednja izmena:
Ne znam tačno ali mi je umanjio cenu za 2,71. Inače taj kupon na prvom acc ne mogu dobiti.
d5d10c5e454919433f4428d2305007dc.jpg
 
Ako se porucuje istom karticom 99 posto ce da odbije order ako se koristi...Vise puta video.

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
Nisam još kupovao pa mi treba pomoć.
Našao sam na AliExpress-u predmet koji je zajedno sa poštarinom 32 $.
Koliko još otprilike treba da platim dok stigne?
 
Zavisi šta je u pitanju. Obično kinezi stave manju cenu, pa prođe bez ičega. Ako ti zakači na carini, računaj da ćeš platiti 20%pdv na cenu koju oni procene, plus nešto još od oko 150din. Ako spadas pod NS carinu onda postoji vekika verovatnoca da ćeš sigurno platiti tih 20% pdv.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Nije baš sve :)
Te sitnice uglavnom , ali nešto " vece " tipa sat ili mobilni telefon teško

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Da li ja neko ovoliko čekao na isporuku i šta bi mogao da bude razlog? U pitanju je dumb telefon sa velikim brojkama za matorce, dvadesetak evra.

status.jpg
 
Poslednja izmena:
@python

Malo neobicno za BG , za NS vise nego uobicajena situacija :S:

Verovatno se i u BG stvorila guzva zbog praznika
 
Ovako mi je bilo samo kada sam čekao Anker SoindCore 2. Stići će ti to ovih dana. Meni se ponavljalo 9 puta (10 dana)...

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Jel moze neka pomoc, sta je najbolje uraditi:

Naime 16.04 sam porucio Crveni Micro USB kabal od 2m, onaj Baseus sto sija na kraju a danas mi je stigao crni type c od 1m...

Poslao sam im poruku pa cu videti sta kazu, ali reko da vidim sta ste vi radili u takvim situacijama.

P.S. Vidim da je ova nalepnica cak i prelepljena, ispod mog imena je od nekog Francuza, tako da je to verovatno bio njegov paket...

Ovi iz Basuesa mi salju takve nebuloze, odgovaraju svaki 2. dan tako da sam izgubio zivce sa njima. Pitaju pa jel ti odgovara kabal, dacemo ti kupon od 1$ za narednu kupovinu. Uporno govorim da me kabal ne odgovara, zelim micro usb koji sam porucio. Vise niti odgovaraju niti nude da ponovo posalju ono sto sam narucio ili da mi daju refund. Da ja pokrenem dispute?
 
Nazad
Vrh Dno