Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Да ли је могуће на неки начин отворити dispute након што истекне рок од 15 дана?
 
Da li postoji mogućnost da kupim nešto sa skrill-om?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja sam skoro imao problem sa AE, konkretno sa isporukom koja nije zavrsila kod mene vec negde u Svedskoj. Porucio sam jastucnice 11.11 i jedan paket nije stigao. Greska je bila na strani nase poste (imam i priznanje u mailu) ali od njih nema vajde.

Pozalio sam se nakon sto je istekao rok za dobijanje posiljke i moram priznati da sam ostao zapanjen (pozitivno) - prethodna iskustva sa zalbama su bila bolna, dok je ovo proslo kao noz kroz maslac. Verovatno je ceo proces bio prost i zavrsio se u moju korist jer je prodavac koristio usluge AE za transport robe, pa nisam morao direktno sa njim da se preganjam. Na kraju sam dobio pun iznos koji sam trazio, pare legle na karticu za 5 dana.

Pozitivno iskustvo skroz.

Sa druge strane, shvatio sam da sva ta roba koja moze da se kupi na AE postoji i na eBayu (to sam znao i ranije) ali sam naucio da drasticno brze stize nego sa AE. Porucio sam par sitnica u zadnjih mesec dana i, iako je slato iz KIne, sve je stiglo znacajno brze nego sa AE.
 
I često bude i jeftinije, na artiklima do 20$ sam nalazio razlike i do 4$-5$.
 
Sa druge strane, shvatio sam da sva ta roba koja moze da se kupi na AE postoji i na eBayu (to sam znao i ranije) ali sam naucio da drasticno brze stize nego sa AE. Porucio sam par sitnica u zadnjih mesec dana i, iako je slato iz KIne, sve je stiglo znacajno brze nego sa AE.

I preko ebaya imaš mogućnost plaćanja paypalom. Ukoliko bude potrebe, povrat novca preko PP desi se momentalno (+ do 7 dana banka da proknjiži), dok preko kartice može dosta da potraje.
 
To posebno, eBay se cini kao daleko sigurniji i bolji nacin kupovine stvari.
 
Pa svi veci AE prodavci imaju i eBay prodavnicu, nista cudno :) A barem su feedback i reviews stvarni i ima ih, ne kao na AE "+/-" samo, 300+ feedbacka, a pogledas, sve od istog "kupca" :D
 
Otkazao sam order pre nego što je prodavac poslao paket. Dobio sam mejl u kome je pisalo da je prihvaćeno otkazivanje i da će mi iznos biti u potpunosti refundiran.

Evo prošlo već nekih 7 radnih dana i pare još mi nisu legle. Da li neko ima ovako iskustvo i koliko to otprilike traje? Koristim karticu iz Intese, ako je to bitno.

Sent from my Nexus 5X
 
Ima li neko problem da su mu karticu proglasili nevazecom iako mu kartica vazi do kraja meseca?
Pre neku noc sam se peglao pola sata sa suportom zbog toga. Kartica mi vazi do 02/17 ali po njima to je isteklo. Cisto da znate da i to moze da se desi.

sent from P9 lite
 
Gde može da se vidi procesing time kad se nešto kupuje?

Uganjao sam neke kondezatore, mogao sam da biram od više prodavaca, ali nigde na stranici ne piše rok za procesuiranje, samo rok za isporuku.

Naravno, slučajno sam izabrao jednog većeg prodavca i dobio da je processing time 12 dana? Kako ovo da izbegnem sledeći put?

Na Ebay uvek piše kada prodavac šalje paket, a ne samo očekivano vreme prispeća ko kupca.
 
@ [SAJ]ber Kurajber Nalazio sam i ja na takve probleme. Na par sajtova kao što je i slučaj kod AE je to što kartica mora da ima datum važenje barem dva meseca. To sebe da ''osiguraju'' ,pojma nemam zašto, ali tako funkcioniše.

@vatrogasac53 Kada nađeš proizvod i odabereš kojom metodom da ti šalje, uglavonm u zagradi piše kada se šalje paket. Ako ne piše najbolja varijanta da pitaš prodavca kada on to najbrže može da pošalje. A što te to zanima kada imaš onaj buyer protection? Jedino ako želiš da otkažeš pošiljku...
 
Poslednja izmena:
Pa ne znam koja im je to fora. Do sada mi se to nije desavalo. Pa jel sad svi treba da cekamo mesec ili dva da nam banke zamene kartice da bi mogli da kupimo nesto? Kenj*m im se u takvu politiku!

sent from P9 lite
 
Evo prošlo već nekih 7 radnih dana i pare još mi nisu legle. Da li neko ima ovako iskustvo i koliko to otprilike traje? Koristim karticu iz Intese, ako je to bitno.
Bitno je, potraje je to kod Intese dosta :( A idijoti su izmenili e-Banking da se take nedospele obaveze/refundi vise ne vide dok se ne proknjize, sto je bas glupo. Onako si bare znao da je u redu, i da samo treba da se saceka.
Potraje to i 10 dana kod Intese ;)

@ [SAJ]ber Kurajber Nalazio sam i ja na takve probleme. Na par sajtova kao što je i slučaj kod AE je to što kartica mora da ima datum važenje barem dva meseca. To sebe da ''osiguraju'' ,pojma nemam zašto, ali tako funkcioniše.
Uzjedno i tebe, jer ako treba refund da se uradi a istekla je kartica, ne moze na nju.
 
@alfaunits
Hvala na informaciji!

Sent from my Nexus 5X
 
@vatrogasac53 Kada nađeš proizvod i odabereš kojom metodom da ti šalje, uglavonm u zagradi piše kada se šalje paket. Ako ne piše najbolja varijanta da pitaš prodavca kada on to najbrže može da pošalje. A što te to zanima kada imaš onaj buyer protection? Jedino ako želiš da otkažeš pošiljku...

Piše koji je rok za isporuku i za koje vreme prodavac garantuje da će prozivod stići (tipa 60 ili 39 dana), ali vreme za procesuiranje pošiljke nigde ne stoji. Odnosno pojavi se tek kada poručiš pa onda piše onaj processing time.

A zanima me jer nije isto ako neko pošalje proizvod za 15d plus slanje do Srbije ili odma seldećeg dana. Kad već čekam vreme isporuke ne moram i da čekam dugo procesuiranje. To je moja logika :)
 
Poslednja izmena:
@vatrogasac53, koje si kondenzatore porucivao? Meni nezgodno da narucujem brand kondenzatore sa AE jer se plasim da su fals. (mozes i na PM posto je offtopic)
 
Uzjedno i tebe, jer ako treba refund da se uradi a istekla je kartica, ne moze na nju.
Nije bas tako, puno puta dobijao sam refund sa AE na karticu koja je davno istekla (RF Virtuon), a i u samoj banci su mi rekli da je za refund nebitno da li je kartica istekla. Ne znam da li broj reizdate kartice isti, ali verujem da ni to nije bitno.

Do sada sam mogao da placam do poslednjeg dana vazenja kartice.
 
Hmmm, onda nista ;)
 
Nije bas tako, puno puta dobijao sam refund sa AE na karticu koja je davno istekla (RF Virtuon), a i u samoj banci su mi rekli da je za refund nebitno da li je kartica istekla. Ne znam da li broj reizdate kartice isti, ali verujem da ni to nije bitno.

Do sada sam mogao da placam do poslednjeg dana vazenja kartice.

Račun je aktivan i kada kartici ističe rok važenja, nova kartica ima isti broj kao i stara sem datuma važenja i zaštitnog koda. Inteza obično daje nove kartice pre isteka starih tako da je kontinuitet očuvan (tako je do sada bilo). Samo je prošli put (2015) bila neka greška pa su nove kartice postajale aktivne tek posle nekoliko dana - to su tada i potvrdili korisnicima. Ipak kod nas uvek neka nova iskustva pa je sve moguće. Što se refunda tiče uvek je prošlo tačno 7 dana pre nego se pare pojave na računu od trenutka kada je izvršen, i kada je plaćeno preko PayPal-a (eBay) i kada je plaćeno direktno sa kartice (Ali Express). Ovo su moja iskustva do sada.
 
Nije bas tako, puno puta dobijao sam refund sa AE na karticu koja je davno istekla (RF Virtuon), a i u samoj banci su mi rekli da je za refund nebitno da li je kartica istekla. Ne znam da li broj reizdate kartice isti, ali verujem da ni to nije bitno.

Do sada sam mogao da placam do poslednjeg dana vazenja kartice.
Owime, jesi ovo mislio i za slucaj kada nema reizdavanja kartice? Tj. kada se kartica skroz otkaze?
 
^ Teorijski, rekli su mi u RF CC da bi i kod neizdavanja kartice radio refund na racun za koji je bila vezana. Koliko mogu da se setim, rekli su da bi refund vazio i da je novi broj reizdate kartice.

Drigim recima, ako se poruci poslednjeg dana važenja kartice i usledi refund kroz 3 meseca on ce stici makar ne bilo nove kartice ili bilo nove kartice. Ja sam iskusio ovaj drugi slučaj. ;)
 
Ono sto me buni je ako se kartica veze za svoj racun, taj racun se gasi.
 
Ne mora da se gasi. Mozda mora kod RF (?), ali kod BI imao sam Visa Internet koja je istekla godinu dana (nisam preuzeo novu godinu dana), a devizni račun za koji je bila vezana nije bio ugasen. I stigao refund. ;)

Nisam ekspert, samo prenosim iskustvo.
 
Zavisi od kartica.
Mozda u stvari ostaje, samo se ne vidi u e-Bankingu.
 
ako se kartica ne reizda racun ostaje. racun se gasi iskljucivo na zahtev klijenta!!! postoje jos neki slucajevi ali veoma retko (usled neaktivnosti od 5 , 10, X godina a to sve banke izbegavaju) ali sav novac sa racuna vam i dalje ostaje na raspolaganju ali za njega biste morali direktno u banku.

Brkate pojam kartice i racuna. Kartica se vezuje za racun, ako istekne sve transakcije sa iste su vazece pa i refun. refund ne ide na karticu !!! jer na kartici nema nista vec na racun vezan za karticu. Ako je transakcija bila regularna i posle isteka vaznosti kartice vazi refund.
 
Uf al me nerviraju prodavci koji ne šalju robu po 3-4 dana...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
A ti volis one koji salju tek posle 7-8? :p Jer oni koji salju za manje od 3-4 dana su, bar iz mog iskustva, takva retkost da se prosto zabrinem ^^
 
Nazad
Vrh Dno