shin-bojan
Čuven
- Učlanjen(a)
- 14.10.2004
- Poruke
- 8,546
- Poena
- 925
Nije ovo Borise igra za tebe, uplasices se. Mnogo bolje stvari se vide iz onog trejlera iznad.
Ovo nije horor, ovo je psiholoski triler
Nije ovo Borise igra za tebe, uplasices se. Mnogo bolje stvari se vide iz onog trejlera iznad.
Ovo nije horor, ovo je psiholoski triler.
Jel ovo horor ili triler na kraju?
E to me je najvise odusevilo od Dead Space-a, probudio se taj osecaj straha, frke, kao u Doom 3 npr.
isto sto sam pricao za ds (a ti negodovao), e isto to sam svojevremeno rekao i za doom3. strasan je na pocetku dok ne izvalis pattern pojavljivanja. a kad izvalis, okreces se unapred tacno ka mestu gde ce da se spawnuju![]()
The second 10 minutes:
http://videos.videogameszone.de/v/0iXBnFTIQ0l/Alan-Wake/Die-ersten-Spielminuten/
Naravno, nemojte da gledate ako necete da spoil-ujete sebi.![]()
But we really don't and can't control the resolutions in Alan Wake. We're just pushing 16:9 720p out and the Xbox360 OS handles the rest. The game doesn't even know whether you're connected with HDMI, VGA, Component, Composite and whatever rez you set your 360 to.
Taj 10mb eDRAM ima veliki pixel fillrate pa zato i prica da Xbox ima jacu graficku.
Cak i da su tileovali, pitanje je da li bi mogli da odrze stabilan framerate sa 720p 4xMSAA.
Vrunski kvalitet slike na konzolama uz pristojnu grafiku moze samo sa MLAA.
Jedini izuzetak od ovog "pravila" kojeg mogu da se setim je Gran Turismo 5. Ne samo da je 720p 4xMSAA, vec radi i u 60 FPS-a...
Zbog ovoga Xbox moze opusteno da radi transparencies, poput eksplozija. Zbog toga se kod PS-a 3 u igrama cesto koristi cetvrtina rezolucije efekta uz MSAA (ima neki trik sa ovim, Crytek je pisao o tome nedavno). To je jedan od razloga zasto Bayonetta umire na Playstationu - mnogo transparenciesa.
Cinjenica je da je i Carmack rekao da 360 ima brzi "rasterizer" ali PS3 naslovi sve vise pocinju da koriste SPU jedinice za post procesing a RSX samo gura poligone bez mnogo ostalih naprednih operacija. Sad eto i SPU jedinice rade MLAA. Ko je mogao da pomisli pre nekoliko godina da ce neko da iskoristi Cell procesor za tako nesto. Xbox ce i dalje da gura neka standarna PC resenja u gaming dizajnu. Genericki PC CPU sa standardnim unificiranim RAM-om i dosta brzim grafickim chipom koji moze dosta u odnosu na PS3 ali ce zato tesko tamo da osmisle nova resenja kao sto je MLAA. Oni ce se drzati standarnog MSAA koji je dosta losiji.
Ovo oko eDRAM-a nisam imao pojma. Sto bas 10mb?
Cekaj ovi sto su uradili The Saboter su smislili tu tehniku umesksavanja ivica MLAA?
Mora da su dobre pare zaradili od toga.
Koje sve igre do sad imaju MLAA ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari