Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Da, prvog dana po isteku ugovorne obaveze možeš podneti zahtev za prelazak na prepaid ili na drugu mrežu. Inače, nije nikakva glupost, svi provajderi to rade po isteku ugovorne obaveze, tj. prebace te na punu cenu, A1 nije izuzetak,
 
Sad hoću da produžim tarifu bez tel.
Odem u Yettel i tražim da me prebace na prepaid sa mojim A1 brojem?
Tako je.
Video sam jednu veliku glupost u A1 za koju mi je potvrdilo dvoje radnika u Subotici u poslovnici a to je da kad mi istekne ugovor oni će da naplaćuju po punoj ceni!?
To nije sporno, već što u mesecu isteka ugovora za kompletan 24. obračunski naplate punu cenu, umesto srazmerno prema broju dana prema ceni pod ugovornom obavezom i ostatak po punoj ceni. Isto radi i Yettel.
Ne kapiram kako neko može da naplati nešto nakon isteka ugovora koji sam potpisao na dve godine?
A1 ima štetnu odredbu opštih uslova u članu 18 koji navodi da se naplaćuje sve do kraja obračunskog ako se zahtev ne podnese pre početka tog obračunskog u kome je istek ugovorne obaveze.
U slučaju da ne želim da produžim ugovor, mogu da tražim da me prebace na prepaid?
Zahtev za raskid ugovora se u A1 ujedno smatra zahtevom za prelazak na prepaid.
 
@syxxtreme hvala druže na odgovoru 🤝
@uji hvala bajo, jasno sve kao dan 👍

Nisam znao da to rade na kraju UO da naplaćuju po punoj ceni, moj propust ali mi je baš delovalo nelogično.
Čekam 31.01. pa ću da dejstvujem po instrukcijama 🫡
 
  • Like
Reagovanja: uji
Video sam jednu veliku glupost u A1 za koju mi je potvrdilo dvoje radnika u Subotici u poslovnici a to je da kad mi istekne ugovor oni će da naplaćuju po punoj ceni!? Ne kapiram kako neko može da naplati nešto nakon isteka ugovora koji sam potpisao na dve godine?
Doduše, nisam čitao one papire, išao sam pre neki dan da se raspitam. U slučaju da ne želim da produžim ugovor, mogu da tražim da me prebace na prepaid?
da mozes.
 
Tako je.

To nije sporno, već što u mesecu isteka ugovora za kompletan 24. obračunski naplate punu cenu, umesto srazmerno prema broju dana prema ceni pod ugovornom obavezom i ostatak po punoj ceni. Isto radi i Yettel.

A1 ima štetnu odredbu opštih uslova u članu 18 koji navodi da se naplaćuje sve do kraja obračunskog ako se zahtev ne podnese pre početka tog obračunskog u kome je istek ugovorne obaveze.

Zahtev za raskid ugovora se u A1 ujedno smatra zahtevom za prelazak na prepaid.
Ugovorna obaveza mi istice 05.02, dok je obracunski period 10.1-09.02, kada bih ja trebao podneti zahtev za prenos broja u Yettel, kako mi ne bi naplatili punu cenu tog poslednjeg meseca?
 
Ugovorna obaveza mi istice 05.02, dok je obracunski period 10.1-09.02, kada bih ja trebao podneti zahtev za prenos broja u Yettel, kako mi ne bi naplatili punu cenu tog poslednjeg meseca?
Zahtev za prenos bi mogao da podneseš 5.2. posle 18h ili od 6.2. a zahtev za raskid ugovora 9.1. i onda će ti naplatiti poslednji mesec po ceni UO do isteka ili datuma prelaska na prepaid ako nastupi kasnije. Prelazak na prepaid ne resetuje korisnički staž i računa se prethodni boravak u mreži za vreme postpejda. Onda te sleduje Dobar plan kao bonus dobrodošlice na 15 dana, što je sasvim dovoljno da premostiš do prenosi u Yettel.
 
To nije sporno, već što u mesecu isteka ugovora za kompletan 24. obračunski naplate punu cenu, umesto srazmerno prema broju dana prema ceni pod ugovornom obavezom i ostatak po punoj ceni. Isto radi i Yettel.
Zahtev za prenos bi mogao da podneseš 5.2. posle 18h ili od 6.2. a zahtev za raskid ugovora 9.1. i onda će ti naplatiti poslednji mesec po ceni UO do isteka
Pretpostavljam da si hteo da napišeš 9.2. a ne 9.1?
Ovde si malo kontradiktoran. 24. obračunski je 10.1-09.02, jer mu je prvi obračunski počeo 10.2. do 9.3. pre dve godine. Mislio si možda da će 25-ti obračunski naplatiti po punoj ceni?
 
Pretpostavljam da si hteo da napišeš 9.2. a ne 9.1?
Nisam, već 9.1. Pročitaj Član 18.1 opštih uslova u A1 mreži za postpaid korisnike.
Ovde si malo kontradiktoran. 24. obračunski je 10.1-09.02, jer mu je prvi obračunski počeo 10.2. do 9.3. pre dve godine.
i to mu se naplatilo srazmerno broju dana.
Mislio si možda da će 25-ti obračunski naplatiti po punoj ceni?
Shodno gorenavedenom, jedino što može je da se uloži prigovor krajnjeg korisnika po Čl. 139 ZEK i traži korekcija računa, jer je to nepoštena i obmanjujuća poslovna praksa po Čl.16-20 ZZP i povreda kolektivnog interesa po Čl. 170 istog zakona, a posle deset takvih reklamacija bi morali to da izuzmu.
 
Poslednja izmena:
Je l nude 50% za nove korisnike?
 
Nisam, već 9.1. Pročitaj Član 18.1 opštih uslova u A1 mreži za postpaid korisnike.
Malo si me zbunio, kako da onda podnese zahtev, kad je taj datum već prošao?
i to mu se naplatilo srazmerno broju dana.
Možeš li da objasniš, šta se naplatilo? Ništa te ja ne razumem, pa napisao si: " već što u mesecu isteka ugovora za kompletan 24. obračunski naplate punu cenu, umesto srazmerno prema broju dana". Kako se sad naplatilo srazmerno, ne kapiram ništa.
Shodno gorenavedenom, jedino što može je da se uloži prigovor krajnjeg korisnika po Čl. 139 ZEK i traži korekcija računa, jer je to nepoštena i obmanjujuća poslovna praksa po Čl.16-20 ZZP i povreda kolektivnog interesa po Čl. 170 istog zakona, a posle deset takvih reklamacija bi morali to da izuzmu.
Kakve ovo ima veze sa mojim pitanjem/pitanjima? Ja sam lepo pitao na koji mesec, tj, koji po redu obračunski mesec misliš?
Moram priznati da si me skroz zbunio :(
 
Malo si me zbunio, kako da onda podnese zahtev, kad je taj datum već prošao?
Ako mu je početak obračunskog 10.1. a datum isteka UO 5.2. onda je on od 5.2 do 9.2. prošle godine platio prvi obračunski za 5 dana, a ovaj bi mu išao u fullu ako ne traži raskid pre.
Možeš li da objasniš, šta se naplatilo? Ništa te ja ne razumem, pa napisao si: " već što u mesecu isteka ugovora za kompletan 24. obračunski naplate punu cenu, umesto srazmerno prema broju dana". Kako se sad naplatilo srazmerno, ne kapiram ništa.
Pa tako. Prvi obračunski mu je tih 5 dana po popustu. Poslednji bi bio po punoj ceni skroz, nevezano što ima ugovorenu cenu po uo.
Kakve ovo ima veze sa mojim pitanjem/pitanjima? Ja sam lepo pitao na koji mesec, tj, koji po redu obračunski mesec misliš?
Poslednji obračunski u kome stupa istek ugovorne obaveze.
 
Pa ne ide baš tako, postoji razlika u odnosu na Yettel i to sam već pisao.
Kad sam prešao u A1, novembra 2023, rekli su mi da (sa popustom 50%) imam 24 obračunska perioda (OP), i da mogu da odaberem kad mi počinje taj prvi OP, a da bude posle datuma početka UO i rekli prvi sledeći mogući po sistemu je za 9 dana i da ću taj period od 9 dana platiti po punoj ceni paketa jer popust važi na sledeća 24 OP.
Taj period od početka UO pa do početka prvog OP su mi naplatili po punoj ceni (9 dana srazmerno ceni za mesec dana). Dakle, nisu naplatili cenu za ceo mesec, već tih 9 dana na toj tarifi.
Dosad sam od tog prvog OP plaćao redovno sa 50% popusta. UO mi ističe novembra 2025, a poslednji, 24. račun sa 50% popusta dobiću 9 dana nakon isteka UO. Dakle nema ni reči o tome da poslednji, 24. račun, će biti naplaćen po punoj ceni, a pritom će mi se završiti UO, pa mogu da npr. podnesem zahtev za prenos u drugu mrežu u tih 9 dana i da mi ništa ne bude naplaćeno više po punoj ceni. Ako uđem u 25-ti obračunski period, za taj ću plaćati punu cenu (ako ne obnovim UO ili odem u drugu mrežu).
Poenta je da nisi u pravu da je prvi OP od 5 dana bio po popustu, već po punoj ceni, a onda ide 24 OP sa popustom, i nema naplate 24. OP po punoj ceni.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ako nekom treba broj agenta za A1 da vam zavrsi ovih 50% na bilo koji NEO paket, prelazak iz druge mreze bez cimanja oko lajkovanja stranica i ostale akrobacije poslacu mu u poruci. A mozete da vidite sa njime i sta vam nudi za korisnike A1 kojima istice ugovor, pa da vam nesto zavrsi sta se dogovorite.
Ako može kontakt akvizitera, treba mi za prelaz iz MTS u A1
 
Ako može i meni kontakt na pp :) isto radi potencijalnog prelaska iz MTS-a u A1 (Beograd je u pitanju, ako je i to bitno).
 
Evo informacije iz prve ruke. Za prelazalk iz druge mreze u A1 ili za uzimanje novog broja moguce je ostvariti popust od 50% na racun i uzeti telefon plus dodatno moze da se iskoristi kod za donosenje starog telefona u iznosu od 15000. Nije bitno koji telefon se donosi za kod, niti u kakvom je stanju (meni je na jednom od dva telefona nedostajao deo ekrana :) ). Ovi se uslovi dobijaju od agenta prodaje, ne znam da li je moguce dobiti ovo u poslovnici.
 
Nije bitno koji telefon se donosi za kod, niti u kakvom je stanju (meni je na jednom od dva telefona nedostajao deo ekrana :) ).
Možeš da predaš i matičnu ploču, samo je bitno da na njoj bude nalepnica sa IMEI.
 
Evo informacije iz prve ruke. Za prelazalk iz druge mreze u A1 ili za uzimanje novog broja moguce je ostvariti popust od 50% na racun i uzeti telefon plus dodatno moze da se iskoristi kod za donosenje starog telefona u iznosu od 15000. Nije bitno koji telefon se donosi za kod, niti u kakvom je stanju (meni je na jednom od dva telefona nedostajao deo ekrana :) ). Ovi se uslovi dobijaju od agenta prodaje, ne znam da li je moguce dobiti ovo u poslovnici.
Može broj agenta?
 
Evo informacije iz prve ruke. Za prelazalk iz druge mreze u A1 ili za uzimanje novog broja moguce je ostvariti popust od 50% na racun i uzeti telefon plus dodatno moze da se iskoristi kod za donosenje starog telefona u iznosu od 15000. Nije bitno koji telefon se donosi za kod, niti u kakvom je stanju (meni je na jednom od dva telefona nedostajao deo ekrana :) ). Ovi se uslovi dobijaju od agenta prodaje, ne znam da li je moguce dobiti ovo u poslovnici.
Jel moze i meni broj agenta? 🙂
 
Kome treba broj agenta nek mi pusti pp, u slučaju da treba još nekome a da nije napisao.
 
Od kad je to NEO Super 4000 dinara? To pise na predugovoru iz poslovnice.
Ja to ne mogu nigde da nadjem na sajtu. Toliko kosta NEO Ultra.
Ako na tu cifru budu racunali 50% bice 2000 umesto 1500 dinara. Da li oni odatle uzimaju reklamiranih 1999dinara za prvih 12 meseci ugovora?
 
Od kad je to NEO Super 4000 dinara? To pise na predugovoru iz poslovnice.
Ja to ne mogu nigde da nadjem na sajtu. Toliko kosta NEO Ultra.
Ako na tu cifru budu racunali 50% bice 2000 umesto 1500 dinara. Da li oni odatle uzimaju reklamiranih 1999dinara za prvih 12 meseci ugovora?
Nažalost piše u cenovniku
Pretplatnici koji se opredele za ugovornu obavezu u trajanju od 24 meseca ostvaruju pravo na popust na mesečnu pretplatu uz ugovornu obavezu na odabrani tarifni paket, u apsolutnomiznosu svakog obračunskog perioda tokom 24 meseca, računajući od zaključenja pretplatničkog ugovora. Popust za NEO Super i NEO Ultra tarifni paket iznosi 1.000 RSD. Nakon isteka 24meseca od aktivacije odabranog tarifnog paketa zaključenja pretplatničkog ugovora naplaćuje se pun iznos mesečne pretplate u iznosu od 4.049 RSD za NEO Super i 5.049 RSD za NEO Ultra.
Ali popust 50% se računa na cenu sa UO, dakle trebalo bi da ti bude 3049/2 - 50 tj. 1474.5 din. Punu cenu ti naplaćuju do prvog preseka (zavisi kad si dogovorio da bude, piše u ugovoru valjda)
 
Meni agent kaže da ništa ne može da se dobije za obnovu ugovora i da ovih 50% isključivo važi za prenos broja iz druge mreže.
Agent mi preporučuje da nakon što isteka ugovorne obaveze pokušam sa trikom prenosa broja u drugu mrežu i da sačekam njihovu ponudu koja svakako neće biti 50% ali kao biće bolja od ove trenutne.
 
@paranoja probaj i ovako: vrati se na pripejd. Dobijaš bonus dobrodošlice od 300 jedinica i 10GB na 15 dana, što je dovoljno da premostiš. Onda podnesi zahtev za prenos i možda ti budu ponudili 50%, jer meni jesu za mts pripejd brojeve koje sam preneo na A1 pripejd zbog besplatnog Mega plana na godinu dana za prenos (ponuda je produžena do kraja januara).
 
Ako sme javno broj da se ostavi, mogu da napisem. Ako se ne varam ponuda vazi do kraja februara, ako sam razumeo dobro. 50% samo ako se dolazi iz druge mreze, za korisnike daje smesan popust, tipa 300 din mesecno. Supruga podnela u yettelu za prepaid, zvali sledeci dan iz a1 da pitaju zasto prelazi, objasnila da sam na dobio 24 50% i dali i njoj. Da nisu zvali presla bi u yettel pa posle srandard kod njih 50%. Svakako treba pokusati, nije puno cimanja.
 
50% za prenos broja iz druge mreže ili 50% za novi broj u A1, na stari broj mislim da ne daju ništa značajno.
 
@paranoja prevideo sam da je ovo A1, a ne mts tema, izvinjavam se. Onda u tom slučaju je bonus dobrodošlice Dobar plan sa 200 jedinica i 2GB, ali tu ima više mogućnosti. Može neko da te zove zbog zahteva za raskid (prelazak na pripejd) ili prenos i ne mora. Sve zavisi od toga kako si segmentisan.
 
50% za prenos broja iz druge mreže ili 50% za novi broj u A1, na stari broj mislim da ne daju ništa značajno.
Može da se dobije i na postojeći, samo ne znam šta im je parametar kome će dati. Meni je isticala ugovorna obaveza, pa sam ih kontaktirao i napisao konkretno da znam za akciju za nove korisnike. Ako mogu da mi odobre 50% super, ako ne, da podnesem zahtev za prenos. Zvali me posle 4-5 dana da mi kažu da je odobrena.

Probao sam isto na drugom broju na kom je odavno istekla UO, ali nisu odobrili.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ovo sa popustom samo za nove korisnike je cisto glupiranje. Trebaju da se ugledaju na Yettel koji i starim i novim korisnicima daje 50% popusta.
 
Nazad
Vrh Dno