Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Mislio sam na 50% popusta na racun i uzimanje telefona.
 
mislim da je samo jedan kolega tvrdio da je uspeo i 50% i fon, ovako svi smo uzimali 50% bez uredjaja jer ne bi trebalo da moze to tako
 
Ako sam dobro razumeo, navedena cena od 4000 je u srvari cena koja vazi kada UO istekne, tzv. "pun iznos mesecne pretplate" i ona se racuna do trenutka kada pocinje prvi obracunski period koji je dogovoren u poslovnici. Nece biti naplaceno svih 4k, vec samo broj dana koriscenja broja, a onda krece popuse od 50% na 3000 dinara?

Jel mora da se se ide u istu poslovnicu da se zavsi potpisivanje ili posao moze da zavrsi i neki agent ili druga poslovnica?
 
Da, tako je bilo kod mene. Prvo sam platio po punoj ceni određeni broj dana, tj. mislim da je bilo 9 dana od 30 po ceni od 4454 što je bilo valjda 1336 -50 =1286. Nakon toga sve sledeće sa 50% na cenu sa UO, 2804 /2 -50 = 1352 din. To se vidi i na poslednjem računu:
1737190360366.png

Za drugo pitanje ne znam odgovor.
 
  • Like
Reagovanja: MIB
Ako ima A1 akvizitera na forumu molim da mi se jave putem poruka.
 
mislim da je samo jedan kolega tvrdio da je uspeo i 50% i fon, ovako svi smo uzimali 50% bez uredjaja jer ne bi trebalo da moze to tako
Uspeo je podneskom zahteva za raskid zbog poskupljenja da uzme novi ugovor na 50%, a da nastavlja da plaća rate, inače ne rade to.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Nešto sam se raspitivao za prenos broja u MTS i dođem do broja agenta koji nudi 50%(na nižu i na višu cenu) ali trenutno samo ko prelazi iz A1.
Kako nisam od pre par meseci u A1 ne mogu da iskoristim ponudu ali ako nekom od vas znači, neka pusti na PP poruku pa šaljem broj.
 
Ovo sa popustom samo za nove korisnike je cisto glupiranje. Trebaju da se ugledaju na Yettel koji i starim i novim korisnicima daje 50% popusta.
Za stare korisnike mora više akrobacija, tj. prvobitno nude popust na viši paket preko aplikacije pa kada se ode u poslovnicu 30% i tek onda podneskom zahteva za prenos, eventualno raskid ugovora ili prelazak na prepaid (ali postoji šansa da se broj trajno ugasi ili realizuju prelazak na dopunu bez zvanja), mada se mnogi odlučuju za povratak na dopunu i novi ugovor na 50%, tako da kod njih nije baš sve iz cuga, čak naprotiv.
 
Poslao sam mail na korisnicki servis prosle nedelje, sa zahtevom neo super sa 50% popusta (1500 ceo ugovor), uz obrazlozenje da na mtsu imam ponudu za soko lite prva godinanpo dinar, a druga po 3800.
Zvali me danas, kazu ne mogu bas to da ispostuju, ali nude ipak popust, 2500 celu obavezu. Rekoh na sajtu je 2000 prva godina pa 3000 druga, sto je isto kao i ovo sto nude, kaze jeste samo drugaciji popust. Zahvalio se i odbio, na kraju cu dobiti soko lite sa 50% ceo ugovor, 1000 din prvu god pa 1900 drugu godinu, plus sve sto ide, 6gb mesecno roming kao i sve aplikacije...
 
… ponavljam se, ali… svaka UO za zahtevom kod drugog i bez ikakvog cimanja, najpovoljnija ponuda prodje… makar na kraju i kod drugog operatera…
 
Za stare korisnike mora više akrobacija, tj. prvobitno nude popust na viši paket preko aplikacije pa kada se ode u poslovnicu 30% i tek onda podneskom zahteva za prenos, eventualno raskid ugovora ili prelazak na prepaid (ali postoji šansa da se broj trajno ugasi ili realizuju prelazak na dopunu bez zvanja), mada se mnogi odlučuju za povratak na dopunu i novi ugovor na 50%, tako da kod njih nije baš sve iz cuga, čak naprotiv.
Bio sam bjihov korisnik 6-7 god. i pustili su me u Globaltel bez ikakve ponude. Vratio sam se jer sam dobio 50% popusta na NeoNeo koji mi istice u avgustu. 99% sam siguran da necu dobiti nista i zato cu najverovatnije preci u Yettel (jer mts ne mogu organski da podnesem). Ako njima nije stalo da imaju vise korisnika,nije ni meni da se cimam oko necega sto se u Yettelu podrazumeva nakon isteka ugovora. Jeste da im je sporiji net ali sljaka i ovako.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li je i kome moguce prijaviti A1 za uznemiravanje? Minimum jednom mesecno dobijam pozive na prepaid karticu koju slabo koristim, za razne ponude, pakete itd. iako sam pre 2 godine kad su poceli da me zovu striktno naglasio da me ne zove vise niko nikada. I svakom narednom ko je zvao iz A1 sam ponovio isto.
Danas me zove neki retard od zene i pocinje da se svadja, u fazonu mi mozemo i moramo da vas zovemo dok imate neregistrovan broj itd.
Ili cu da ugasim karticu ili cu da ih prijavim ako je ikako moguce, jer ovo je postalo nepodnosljivo.
 
Da li je i kome moguce prijaviti A1 za uznemiravanje? Minimum jednom mesecno dobijam pozive na prepaid karticu koju slabo koristim, za razne ponude, pakete itd. iako sam pre 2 godine kad su poceli da me zovu striktno naglasio da me ne zove vise niko nikada. I svakom narednom ko je zvao iz A1 sam ponovio isto.
Danas me zove neki retard od zene i pocinje da se svadja, u fazonu mi mozemo i moramo da vas zovemo dok imate neregistrovan broj itd.
Ili cu da ugasim karticu ili cu da ih prijavim ako je ikako moguce, jer ovo je postalo nepodnosljivo.
Nećeš je ti ugasiti, ugasiće je oni 😁😁😁 tako da nemaš cimanja ako nećeš da je registruješ.
 
Ma registrovacu je nije problem, ne zovu oni zbog toga, nego da smaraju sa raznoraznim ponudama...
 
Obnovio sam UO 30.12. dok sam još bio pod starom UO koja je isticala 4.1. Novi obračunski period (i novi paket) je krenuo od 10.1. Kako ide proces ako sada ipak hoću da pređem u yettel? Postoji li onih 14 dana da se "predomislim" ili bih platio punu cenu paketa srazmerno broju dana? Pretpostavljam da prvo treba da zovem kontakt centar da hoću da raskinem UO i platim penale, pa onda u yettel i zatražim prenos broja?
 
Postoji li onih 14 dana da se "predomislim" ili bih platio punu cenu paketa srazmerno broju dana?
Samo ako je ugovor zaključen van poslovnih prostorija (prihvatanje ponude call centrom/mejlom/sms-om ili ugovor poslat kurirom) možeš da pošalješ Izjavu za odustanak od ugovora na daljinu, bez navođenja razloga o odustanku. To znači da od datuma podneska ona proizvodi pravno dejstvo i sve usluge pružene tokom obrade zahteva su protivpravne, a ti samo plaćaš razliku benefita i pune cene do tog datuma.
 
@uji zaključen preko kontakt centra, znači na daljinu, nego me buni da li uopšte i dalje važi taj period, u smislu da li se gleda 30.12. kao početak tog perioda od 14 dana ili 10.1., jer ako je 30.12., onda je istekao period da se predomislim. Na sajtu piše da UO ističe 30.12.2026., a za sledeći obračunski period od 10.02.
 
@optical mislim da se računa datum prihvatanja obavezujuće ponude, a to je verovatno bilo pred novu godinu kada su te zvali pre isteka i pretpostavljam, od tada je krenuo da teče novi ugovor. To za koji obračunski si se opredelio, odnosno koji ti je dodeljen je nevezano. Meni je krenuo ugovor od momenta kada je agent par sati iza mog potpisa odobrio prelazak sa pripejda na postpejd i važio je recimo do 10.11. a obračunski mi je bio od 5. i onda sam 3. otišao da podnesem zahtev za raskid pošto se 4. pala subota.
 
U tom slučaju ništa od izjave za odustanak barem što se tiče onih 14 dana. Ne znam da li mogu da ih obavestim preko call centra/chata da želim da raskinem UO? Pretpostavljam da bi onda išla puna cena paketa od 4.1. (ili možda 30.12.) po ceni od 1900din za NEO 5 ili bi napakovali neku još višu cenu koja je bez UO.
 
Proveri sa njima svakako šta i kako možeš ili ne možeš, a opet je moje subjektivno mišljenje i da, ako je prošao rok za odustanak, mogu da te malo više cenzuliraju dok ne oslobode ugovornu obavezu i onda bude spreman za prenos.
 
Jel mora svaki put procedura ispocetka za prenos broja posto vec imaju sve podatke u sistemu? Odbijen je prenos pa pitam, probao sam na standu da zamolim za reaktivaciju ili kako vec moze ali kaze da ipak mora ponovo sa sve licnom kartom.
 
Izvinjavam se ako je bilo već slično pitanje, ugovor mi ističe 21.02, kada da odem da podnesem zahtev za raskid ugovora/prelazak u drugu mrežu, a da mi ne naplate onu full cenu paketa?
 
najbolje je 22. odma dan posle
 
Evo informacije iz prve ruke. Za prelazalk iz druge mreze u A1 ili za uzimanje novog broja moguce je ostvariti popust od 50% na racun i uzeti telefon plus dodatno moze da se iskoristi kod za donosenje starog telefona u iznosu od 15000. Nije bitno koji telefon se donosi za kod, niti u kakvom je stanju (meni je na jednom od dva telefona nedostajao deo ekrana :) ). Ovi se uslovi dobijaju od agenta prodaje, ne znam da li je moguce dobiti ovo u poslovnici.

Ovako sam uradio uz prelaz iz mts-a, akviziter iz Niša kojeg si mi preporučio mi je našao kolegu iz NS, čovek sve završio i doneo na noge ugovor i telefon. Hvala još jednom.

Znači, 50% na cenu na punu cenu paketa uz telefon koji sa popustima i reciklažom izađe skoro pa isto kao cena na oglasima. Fer je i da pomenem da su mi iz MTS-a ponudili isto tj. parirali ponudu kad sam im rekao šta se nudi čak i smanjili još malo pretplatu prvih 6 meseci
 
Izgleda da će biti produžena akcija 50% za prelazak iz druge mreže do 28.02.
 

Prilozi

  • viber_slika_2025-01-23_12-42-16-439.jpg
    viber_slika_2025-01-23_12-42-16-439.jpg
    81.7 KB · Pregleda: 124
Prešao bih iz pripejd a1 u neki neo. Da li ima mogućnost da se neki popust izdejstvuje?
 
Prešao bih iz pripejd a1 u neki neo. Da li ima mogućnost da se neki popust izdejstvuje?
U Yettel na prepaid pa sačekaš par dana i kada ti se u aplikaciji pojavi ponuda za prelazak na postpejd uz 50% popusta, onda možeš da uzmeš njihov odgovarajući paket upola cene.
 
Nazad
Vrh Dno