Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Zavisi sta ti ne radi? bio sam nepostojeci broj za Mts i fiksnu telefonije citava 3 dana. :ROFLMAO: Ja sam im redovna musterija iako sam kod njih tek 10 dana.
Ma nema pomoci tj nista ja ne mogu da uradim, macevao sam se s njima samo da proslede tehnickoj sluzbi, da mi prestane vrtiti istu plocu. Gurao u 3 Anroid telefona gde imas opciju ukljucivanja na "prekidac" i dallje ne radi. Do njih je nemamo sta da raspravljamo. Ukljucili jesu ali ne sljaka, resavajte jer nije do korisnika. Videcemo , nije mi to tako presudno ali hocu da radi, logicno.
 
Jeste probali settings VoLTE pa na ON 🤣

Rade im u poslednje vreme teletabisi po poslovnicama, kad se setim pre riba zmaj sve mi zavrsi za 10 minuta. Kolko para tolko muzike, mora da se plati dobar prodavac i sam imalo mozga.
 
E to,to, jeste probali na ON :ROFLMAO: :ROFLMAO: . Reko ne postoji to, aman ljudi. Ispalo da ja lazem, tu je to samo ja nemam pametnija posla nego njih zezam dok su u poslu.
 
Pa dosao pre 7 na posao pa da iskoristim vreme :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: .Bolestan,nisam mogao spavati pa ajd da ih malo prodrmam ujutru;)
 
Naravno da treba da pišeš reklamaciju, još ih napenali što ti nisu dozvolili da koristiš internet dva dana po povlašćenoj ceni. Vole da naplate 1000 puta veću cenu za megabajt, više nego leba da jedu...
Odbili su žalbu, kao poslali smo vam sms prilikom aktivacije paketa, tu piše trajanje hahaha.
 
Ma ovo je pesma, mene vec 2 puta vredjaju, upucuju u poslovnicu jer se ne snalazim sa telefonom, pokusavam im objasniti da nemam opciju VoLTE na Iphonu ali ne, kao sa zidom. Samo idite u poslovnicu. Usluga ukljucena na broju. Moracu opet mog agenta za biznis korisnike da zovem da bi se nesto pomerilo s mesta.. Deklamuju jedno isto ,ja vicem ali oni nista,zen:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ako imas eSIM kojim slucajem, probaj zameni ga za fizicku karticu posto sam i ja imao problema isto tako sa aktivacijom na prepaidu, pa je prelaskom na fizicku karticu sve proradilo
 
Odbili su žalbu, kao poslali smo vam sms prilikom aktivacije paketa, tu piše trajanje hahaha.
Na njihovom sajtu piše "Nakon potrošenih 1 GB možeš da nastaviš surf po ceni od 1 RSD/1 MB tokom 30 dana od poslednje aktivacije dodatka."
 
Na njihovom sajtu piše "Nakon potrošenih 1 GB možeš da nastaviš surf po ceni od 1 RSD/1 MB tokom 30 dana od poslednje aktivacije dodatka."
Da ali ovo je bio onaj poklon paket, mislim da je tamo pisalo tokom trajanja paketa, znači 7 dana. Ali je sedmog dana pisalo da je paket aktivan.
E sad nemam pojma da li su oni nešto prčkali tokom onih izmena.
 
Ako imas eSIM kojim slucajem, probaj zameni ga za fizicku karticu posto sam i ja imao problema isto tako sa aktivacijom na prepaidu, pa je prelaskom na fizicku karticu sve proradilo
Ne,imam fizicku. Nisam ljubitelj esim-a za primarni broj.
 
Sto se tice VoLTE, kome je radio do 28.10. radi i sad. Svi koji su pokušali nakon tog datuma da aktiviraju trebalo bi da ih je sistem odbio jer su još da kažemo radovi u toku. Dzabe idete u poslovnicu ili zovete :D
 
Sto se tice VoLTE, kome je radio do 28.10. radi i sad. Svi koji su pokušali nakon tog datuma da aktiviraju trebalo bi da ih je sistem odbio jer su još da kažemo radovi u toku. Dzabe idete u poslovnicu ili zovete :D
Zna li se do kada će trajati radovi 🥲
 
Sto se tice VoLTE, kome je radio do 28.10. radi i sad. Svi koji su pokušali nakon tog datuma da aktiviraju trebalo bi da ih je sistem odbio jer su još da kažemo radovi u toku. Dzabe idete u poslovnicu ili zovete :D
Da barem hoće/znaju tako da kažu, a ne da mi pricaju nebuloze tipa "nije vam telefon apdejtovan na poslednju verziju softvera".
 
Zna li se do kada će trajati radovi 🥲
Valjda ce do nove godine isplivati :D ono kad svi podaci budu samo sa novog sistema jer je migracija katastrofa. Ima dosta problema i pegla se ono što je najviše hitno, ne može sve u isto vreme.
Naravno ima korisnika kojima sve radi i koji nisu osetili, ali tek sto ima onih kojima fale dodaci itd ili ne mogu da koriste neku uslugu pa i ne znaš da postoji problem dok neko ne prijavi.
 
E to,to, jeste probali na ON :ROFLMAO: :ROFLMAO: . Reko ne postoji to, aman ljudi. Ispalo da ja lazem, tu je to samo ja nemam pametnija posla nego njih zezam dok su u poslu.
Da li si siguran da ti ne radi? Da li ti u toku poziva i dalje ostaje oznaka LTE? Ako ostaje onda imaš VoLte.
 
Zato što kod mene na IP 15 isto nema opcija Volte, A1 kaže da je uključeno, i stvarno radi ( eSim ) Mislio sam da nije i kod tebe taj slučaj. Kod mog prijatelja na 13 mini je isti slučaj, on ima sim, ali isto radi, a nigde nema VoLte opciju
 
Od Iphone 12,treba da bude ukljuceno po defaultu. Znaci samo od oeratera zavisi i podrazumeva se da ,ako imas 4g,imas i VoLTE. Mislim da ima veze i sa operaterom. Ja sam je imao ,do pre desetak dana, dok sam imao Yettel karticu u telefonu.
 
Mislim da je A1 prilično specifičan, u negativnom smislu.
Svojevremeno sam imao IP6 i prešao sa Telenora na VIP.
Kod Telenora mi iMessage radio perfektno, kod ovih je proslo nekoliko meseci dok nije proradilo. Naravno bio im je kriv Apple. Kod njih jedino ne radi VoLte na Pixelu ( sa patch-em ). Kod njih sam imao problem sa Pixelom da mi kada zovem neki MTS broj ostaje unknown number.
Ili ih ne zanima ili su dunsteri.
Sami su sebi dovoljni i izgleda da mrežu prilagodjavaju kineskim telefonima… ;)
 
Imama razumevanja jer menjaju sistem pa se sve raspalo. Nemam razumevanja jer to rade amateri, nestrucni ili nesposobni ljudi. Nema opravdanja zasto to sve toliko traje.
 
Ne treba imati razumevanje ni po jednom osnovu. Ni oni nemaju razumavanja kada se ne plaća na vreme i sl.... A za to da rade nesposobni i nestručni ljudi, ili ljudi koje to ne zanima, si potpuno u pravu. Moj utisak je da oni ništa ne rade da isprave nedostatke, već ih samo gomilaju.
 
Razumeo bih tvoju netrpeljivost da je loš signal, pokrivenost, da ti nestaje signala ili ne znam šta.. Nemam razlog da ih branim a ni da pljujem. Zar nije osnova svakog ugovora da se mora poštovati plaćanje?
Ok da si ti potpisao pa ti oni kažu imaš 20 meseci da platiš a 4 gratis pa ti tražiš ovaj mesec a oni kažu ne može ovaj nego može sledeći..
Ne treba imati razumevanje ni po jednom osnovu. Ni oni nemaju razumavanja kada se ne plaća na vreme i sl.... A za to da rade nesposobni i nestručni ljudi, ili ljudi koje to ne zanima, si potpuno u pravu. Moj utisak je da oni ništa ne rade da isprave nedostatke, već ih samo gomilaju.
 
Razumeo bih tvoju netrpeljivost da je loš signal, pokrivenost, da ti nestaje signala ili ne znam šta.. Nemam razlog da ih branim a ni da pljujem. Zar nije osnova svakog ugovora da se mora poštovati plaćanje?
Ok da si ti potpisao pa ti oni kažu imaš 20 meseci da platiš a 4 gratis pa ti tražiš ovaj mesec a oni kažu ne može ovaj nego može sledeći..
Potpuno si me pogrešno razumeo. Uopšte nisam "netrpeljiv" i kod njih sam već 5-6 godina. Ono što sam ja rekao je da ne treba imati razumevanje prema njihovim problemima kao što oni nemaju prema problemima korisnika. Da prevedem, to što oni menjaju sistem je njihov problem...ja želim da meni mreža radi, dakle ako su oni spremni da obračunavaju kamatu za kašnjenje u plaćanju , onda treba i da daju popust ako neku usluga ne može da se koristi. Šta DGoran-a briga koji je njihov problem trenutno, on gubi vreme na pozive njihovoj podršci i opet nema VoLte. Možda je to "netrpeljivost" po tvom mišljenju, po mom je....dajte mi uslugu koju plaćam....
 
Potpuno si me pogrešno razumeo. Uopšte nisam "netrpeljiv" i kod njih sam već 5-6 godina. Ono što sam ja rekao je da ne treba imati razumevanje prema njihovim problemima kao što oni nemaju prema problemima korisnika. Da prevedem, to što oni menjaju sistem je njihov problem...ja želim da meni mreža radi, dakle ako su oni spremni da obračunavaju kamatu za kašnjenje u plaćanju , onda treba i da daju popust ako neku usluga ne može da se koristi. Šta DGoran-a briga koji je njihov problem trenutno, on gubi vreme na pozive njihovoj podršci i opet nema VoLte. Možda je to "netrpeljivost" po tvom mišljenju, po mom je....dajte mi uslugu koju plaćam....
Jasno, hvala na objašnjenju.
 
Ne znam da li će uopšte rešiti ovu zbrku. Platio sam uredno račun koji mi je stigao na e-mail i sms. U aplikaciji imam neki dug koji oni ne vide u sistemu(a račun koji sam platio piše da je isplaćen...), a zbog koga očito ne mogu da obnovim ugovor. I oni imaju problem kada pokušaju preko virt. prodavnice da mi obnove. Logično je ako stvarno imam dug, usluge bi mi bile ukinute...
Ispali su korektni za obnovu ugovora,
doduše tek posle mog e-maila gde sam objasnio situaciju u par kratkih pasusa
i koliko brojeva imam kod njih i od kad itd. Zvali me sa nekog broja, odradili obnovu, pitali me čak i koju boju telefona želim(15pm), iako na sajtu naravno skoro nikad nema).
 
Odavno nisam ulazio u A1 aplikaciju i danas udjem i ne mogu nigde da nadjem trenutno stanje. Mora da je bio update neki, celu aplikaciju sam pretrazio i nigde ne mogu da vidim kolko mi je ostalo minuta, interneta itd. Pocinjem da mislim da sam oslepeo, moze li neko da mi otvori oci gde se to sada nalazi?
 
Odavno nisam ulazio u A1 aplikaciju i danas udjem i ne mogu nigde da nadjem trenutno stanje. Mora da je bio update neki, celu aplikaciju sam pretrazio i nigde ne mogu da vidim kolko mi je ostalo minuta, interneta itd. Pocinjem da mislim da sam oslepeo, moze li neko da mi otvori oci gde se to sada nalazi?
Kako kome nekome radi sve a nekome kao meni ne rade neke stvati.
 
Meni ne rade listinzi. Zvao sam ih, sumnjao sam ne neki VAS ,operaterka je bila jako ljubazna, sve što sam hteo mi je pročitala, kada sam pitao kada će sistem da se unormali, rekla je da ne zna, pušta se funkcija po funkcija, po njenim rečima. Za nju mi je jasno, ali mislim da tamo niko ne zna kada će da im proradi sistem.
 
Nazad
Vrh Dno