Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Uspešno prebačen broj iz Mtsa, ono što me za sad iritira što ceo dan nisu u stanju da aktiviraju VoLTE uslugu, dok se u mtsu to reši za 5min preko aplikacije.
 
60 dana je sad. Tako da ako nisi ni pod kakvim ugovorom. Posle dva meseca podnesi zahtev za prenos ponovo. Pa iskreno moja preporuka ti je da radis nesto sto voliš jer tako ubrzas prolazak vrmena. Ako radis nešto dosadno dva meseca ti traje sto godina. Ovako ti 60 dana proleti ocas posla.
Nisam pod ugovorom.Dobar savet,moracu nesto zanimljivo da radim tih 60 dana :D
 
Meni je Globaltel 8 puta odbijao prenos u A1. Te nije dobro jedno slovo u prezimenu te jedno slovo se ne slaze u adresi pa kao morate biti 3 meseca kod nas kao registrovani korisnik (sto je laz jer je lako dokazivo da je br u upotrebi duze vremena, bitno je samo da je registrovan) Na kraju iz 9 puta jer sam bio uporan ko magarac prebacili su mi br. Verovatno su kontali ovaj nece odustati dok ne prebaci... A mozda je pomogao i mail iz RATELa... Svakako svasta ce izmisliti samo da ne urade prenos broja... Barem moje iskustvo. Samo biti istrajan!
 
Meni je Globaltel 8 puta odbijao prenos u A1. Te nije dobro jedno slovo u prezimenu te jedno slovo se ne slaze u adresi pa kao morate biti 3 meseca kod nas kao registrovani korisnik (sto je laz jer je lako dokazivo da je br u upotrebi duze vremena, bitno je samo da je registrovan) Na kraju iz 9 puta jer sam bio uporan ko magarac prebacili su mi br. Verovatno su kontali ovaj nece odustati dok ne prebaci... A mozda je pomogao i mail iz RATELa... Svakako svasta ce izmisliti samo da ne urade prenos broja... Barem moje iskustvo. Samo biti istrajan!
Moracu i ja da ih smaram,ne vredi.Kod njih sam bio 15 godina vec i ne zelim vise.A kakav je to mail iz RATELa?
 
Ne verujem da ti vredi da ih smaraš ako nisi vlasnik broja duže od 60 dana. Po novom pravilniku za prenos broja, moraš biti korisnik najmanje 60 dana (ranije je bilo 90 - sad je taj period kraći) pre nego što možeš da preneseš broj. Ako si preuzeo broj od nekoga, ti si novi korisnik, i čekaš 60 dana. Kad prodje 60 dana, platiš sve dospele račune i zatražiš prenos - tada nemaju razlog da te odbiju. Trebao je taj koji je bio raniji vlasnik da prebaci broj, a ti da ga preuzmeš kod novog operatera, al' sad je kasno za to.
Pozdrav
 
Sinoć mi je u sred Novog Beograda nestalo signala u potpunosti, evo sad opet ista priča. Svaki put kad mi nestane signal resetuju mi se podešavanja za iMessage i opet moram da ga aktiviram
 
2 dana kako sam u A1, njih par koji su isto u A1 kada me pozovu, izbaci im da biraju nepostojeći broj u Telekom mreži.
Da li je neko imao još problema ovakve prirode?
 
jaaaaaaaaaaa. Prebacio broj i sa Mts, fiksna i mobilna, sms, uvek daje da se bira nepostojeci broj. Zvao A1 , otvorili tiket,.Ispricali kako mora u Austriju, ne znaju ovde da rese itd. Na kraju zvao naseg agenta za biznis korisnike, on pogurao(valda) i posle 72 sata proradilo. Ja mislim da je do njih,oni su navodno i slali upit MTS-u.
 
Letos beše promocija za preletače iz drugih mreža za neo 23 valjda 6 meseci po 1 din. Sada to ne nalazim na sajtu.
Jesu li ukunuli ovakve promocije, i ako jesu, može li nešto da se izboksuje u poslovnici?
Ovo nude kad ih pozoveš i kažeš da bi preneo broj iz druge mreže.

Ima li neko NEO Travel paket, imam nekoliko pitanja?
Je l' sam dobro shvatio da se dobije i pomoć na putu? Da li je neko koristio putno osiguranje (ili tu pomoć na putu), kako je prošlo? I da li je moguće podeliti hotspot u romingu tj tih 23GB koji se dobiju u romingu?
 
ja sam u turskoj normalno delio internet..putno isto koristio i cim je sim registrovao da sam u turskoj krenulo je osiguranje i kada sam se vratio u srbiju prestalo.
 
Još jedan epilog radova: podneo sam zahtev za raskid prošle subote i ušao u novi obračunski. Napišem prigovor krajnjeg korisnika u ponedeljak i detaljno obrazložim kako stoje stvari. Dobio danas odgovor da mi je zakazan raskid poslednjeg dana obračunskog i za isti mi račun neće biti naplaćen.
 
Ovi nisu normalni zestoko
 

Prilozi

  • Screenshot_20231110_174553_Moj A1.jpg
    Screenshot_20231110_174553_Moj A1.jpg
    71.6 KB · Pregleda: 128
  • Screenshot_20231110_174627_Messages.jpg
    Screenshot_20231110_174627_Messages.jpg
    282.9 KB · Pregleda: 127
Ima li još neko problem da mu ne radi play radio aplikacija na A1 internetu?
 
Moracu i ja da ih smaram,ne vredi.Kod njih sam bio 15 godina vec i ne zelim vise.A kakav je to mail iz RATELa?
Poslao sam mail RATELU sa upitom da li je to po zakonu sto mi odbijaju prenos, oni su poslali mail sa tom regulativom i da to sto radi Globaltel je neosnovano i da uputim zalbu. Globaltelu sam prosledio taj email od RATELA gde su poceli da se izvinjavaju. Kako je doslo do greske u komunikaciji kako koleginica nije dobro razumela... Iako nisam bio registrovan korisnik 60 dana uspeo sam da odradim prenos u A1 uz jos jedan zvanicni mail izvinjenja iz Globaltela. Meni je zalosno sto ljudi moraju da resavaju ove stvari preko RATELA i da se zale na nesto sto oni prosto moraju da urade. Nezakonski je nasilno zadrzavanje korisnika u mrezi!
 
2 dana kako sam u A1, njih par koji su isto u A1 kada me pozovu, izbaci im da biraju nepostojeći broj u Telekom mreži.
Da li je neko imao još problema ovakve prirode?
Da dodam i da ne mogu da šaljem Sms poruke, prijavio sam sve, odgovor klasičan da će rešiti u što skorijem roku. Idem danas i do poslovnice da zamenim fizički za eSim da vidim hoće li promeniti nešto.
 
Ja sam mogao i da zovem i da saljem sms i uredno stizalo ali ne i obrnuto. Nisi dovoljno uporan ili sam ja ,mozda ,imao vezu koja je progurala. Svakako bi im jasio svaki dan nad glavom.
 
Da dodam i da ne mogu da šaljem Sms poruke, prijavio sam sve, odgovor klasičan da će rešiti u što skorijem roku. Idem danas i do poslovnice da zamenim fizički za eSim da vidim hoće li promeniti nešto.
ja sam takodje preletač u a1 več nekih 20 dana ali ja sa tim nemam problema (za sada) mene zezaju sa deezer-om nigde ga ne vidim i idu mi megabajti sa interneta. inače ja a1 broj koristim novi sad - bečej relacija i fino radi prema svim mrežama i ka meni.
 
Pitanje jedno u vezi rominga. Imao sam aktiviran paket, i istrošio podatke dosupne. Posle toga bi trebalo da ide ono 1MB - 1RSD. Međutim A1 je naplatio nešto nenormalno, oko 20k za fazon 20MB (Portugal). Roming paket je i dalje bio aktivan, samo bez onog osnovnog interneta.
Sve se to dešavalo u periodu kada su imali one radove. Pritom 2 dana nisam imao net uopšte. Da li ima poente pisati žalbu?
 
Proveri tacno koja je tarifa kada potrošiš roaming paket pa uporedi. Ako se ne gadja cifra pisi zalbu nema potrebe da budes ostecem. Ako se poklapa plati i vozi dalje.
 
Pitanje jedno u vezi rominga. Imao sam aktiviran paket, i istrošio podatke dosupne. Posle toga bi trebalo da ide ono 1MB - 1RSD. Međutim A1 je naplatio nešto nenormalno, oko 20k za fazon 20MB (Portugal). Roming paket je i dalje bio aktivan, samo bez onog osnovnog interneta.
Sve se to dešavalo u periodu kada su imali one radove. Pritom 2 dana nisam imao net uopšte. Da li ima poente pisati žalbu?
Naravno da treba da pišeš reklamaciju, još ih napenali što ti nisu dozvolili da koristiš internet dva dana po povlašćenoj ceni. Vole da naplate 1000 puta veću cenu za megabajt, više nego leba da jedu...
 
Da dodam i da ne mogu da šaljem Sms poruke, prijavio sam sve, odgovor klasičan da će rešiti u što skorijem roku. Idem danas i do poslovnice da zamenim fizički za eSim da vidim hoće li promeniti nešto.
Update : A1 agent koji me je zvao i rešavao prelazak u A1, kaže da svi njegovi korisnici koji su prebačeni u periodu kao i ja da imaju isti problem, agent od subote nije mogao da me dobije, da dobija obaveštenje kao i ostali koji ne mogu da me dobiju. Pritiska njihovu podršku da rešavaju to, ali su i dalje u haosu.
 
Ima li još neko problem da mu ne radi play radio aplikacija na A1 internetu?
Da, ne radi na A1. Probao sam na Unifi i pustio je stream. Pre toga na Supernova optici prvo nije htelo, a kada sam sa Unifija prešao na moj kućni, nastavio je da strimuje, dok na A1 zatim prekine.
 
Poslednja izmena:
Update : A1 agent koji me je zvao i rešavao prelazak u A1, kaže da svi njegovi korisnici koji su prebačeni u periodu kao i ja da imaju isti problem, agent od subote nije mogao da me dobije, da dobija obaveštenje kao i ostali koji ne mogu da me dobiju. Pritiska njihovu podršku da rešavaju to, ali su i dalje u haosu.
Bruka i sramota da 20 dana ne mogu da srede bazu i aplikaciju imam utisak da su neke podatke trajno izbrisali.....raspad sistema 👎
 
Nazad
Vrh Dno