Ako si proverio da ti podrzava u honoru prebaci na neki telefon za koji znas da radi, pa ako aktiviras na njemu kad vratis u honor ako podrzava A1 Volte na njemu ostace verovatno....Ne radi mi VoLTE kazu zavisi od lokacije gde se nalazim, komšinica ima volte na Samsungu, ja na honoru nemam. Neki savet sta da radim?
Ja razmišljam da prenesem broj u A1 ali više ne znam šta je pametno. Izgleda ništa. 🙄Ušao sam u proceduru, i sad čitam ove poslednje postove kako ljudi imaju ozbiljne probleme sa uslugom. 🤦🏻
Isto. Potpuno mi je bezveze što ne mogu da raskinu ugovor u toku obračunskog perioda, ali zato uredno mogu da prebace sa prepaid-a na postpaid pa da se manji broj dana u prvom obračunskom srazmerno plati. Takođe, nebulozno mi je što, ako se odlučim za promenu obračunskog, međuperiod i prvi novi obračunski naplatiće po punoj ceni pa onda po ugovorenoj.Mene to najvise nervira i dobio sam odgovor da je tako kako je ne mogu da mi pomere datum preseka
Ako se prenosi broj u A1, trenutno sami nude Neo Neo za 1250 mesečno, a akcija 6 meseci free i ostatak ugovora po punoj ceni se odnosi samo na Neo 23 Joy.
Ušao sam u proceduru, i sad čitam ove poslednje postove kako ljudi imaju ozbiljne probleme sa uslugom. 🤦🏻
Ja sam cekao 11 dana i za to vreme sam ih 5 puta zvao.poslao 7 mailova i 5 do 6 puta smo četovali pa ti vidi.Apsolutno su bez greske do ovoga sto im se sada desilo. Ja za 3 gordine nikakve zamerke pored jedne šalteruše i pada sistema 😊, ali stvarno bez sarkazma.
Nego koliko im vremenski treba da posalju tel ako se ugovor zavrsi telefonom? Bese nekih 3-5 dana ili je sada brze?
Kod mene ne radi, ne znam sta ja mogu da uradim.Nema opcije, VoLTE je automatski upaljen
Ažurirao i sve isto podaci o potrošnji ne tačni i dalje su mi pojeli 35gb za hotspot takodje i dalje nema mogucnost prikaza potrošnje ni u tekucem periodu ostvarenog saobracaja ni u prkaz racuna unazad 12 meseci kao pre.Ala su ga popravili svaka im čas...Stigao apdejt za moj A1, proradilo konačno
Upravo to,trebao je odmah da se javi u Yettel na pripejd i dobuo bih odmah ponudu 50%,ovako je bez potrebe to pomerio za 2 meseca.Ono sa eSimom ne verujem da je moguće....Joca je verovatno nakon raskida ugovora prešao na prepaid u A1 i onda podneo zahtev za prelazak na Yettel prepaid. Ne znam da li je mogao varijantu da sa A1 postpaid pređe na Yettel prepaid i da kroz 2-3 dana dobije ponudu za 50% popusta na aplikaciji.
Upravo to je trebalo da uradi, odnosno par dana pre zakazanog raskida podnese zahtev za prenos u Yettel prepaid, što ću i ja da uradim zbog gorenavedenog bezobrazluka da bih zadržao broj. Naravno, poslednji račun mora da bude plaćen i proknjižen.Da li je mogao varijantu da sa A1 postpaid pređe na Yettel prepaid i da kroz 2-3 dana dobije ponudu za 50% popusta na aplikaciji?
Ako bi mogao i meni nekako da pomognes i meni isto ne radi 😂Ma ovo je pesma, mene vec 2 puta vredjaju, upucuju u poslovnicu jer se ne snalazim sa telefonom, pokusavam im objasniti da nemam opciju VoLTE na Iphonu ali ne, kao sa zidom. Samo idite u poslovnicu. Usluga ukljucena na broju. Moracu opet mog agenta za biznis korisnike da zovem da bi se nesto pomerilo s mesta.. Deklamuju jedno isto ,ja vicem ali oni nista,zen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari