Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

POsle 15 godina sam iz MTS otisao u A1 zbog one akcije Mocna tarifa.
Tamo maja kada mi sitice ugovor videcu ko sta ima da ponudi pa mozda opet predjem negde
 
Kakvi su stručnjaci vidi se i po njima svojstvenim "datumu preseka" koji možeš da biraš, ali ne možeš da izabereš najprirodniji - prvi u mesecu. Navodno, sistem nije u stanju da isprocesira sve korisnike u istom danu! Toliko o stručnjacima.
 
Ne radi mi VoLTE kazu zavisi od lokacije gde se nalazim, komšinica ima volte na Samsungu, ja na honoru nemam. Neki savet sta da radim?
 
Ne radi mi VoLTE kazu zavisi od lokacije gde se nalazim, komšinica ima volte na Samsungu, ja na honoru nemam. Neki savet sta da radim?
Ako si proverio da ti podrzava u honoru prebaci na neki telefon za koji znas da radi, pa ako aktiviras na njemu kad vratis u honor ako podrzava A1 Volte na njemu ostace verovatno....
 
Ako se prenosi broj u A1, trenutno sami nude Neo Neo za 1250 mesečno, a akcija 6 meseci free i ostatak ugovora po punoj ceni se odnosi samo na Neo 23 Joy.

Ušao sam u proceduru, i sad čitam ove poslednje postove kako ljudi imaju ozbiljne probleme sa uslugom. 🤦🏻
 
Da li se moze povecati 50gb koje dobijamo za hotspot? Dodacima ili nekako? Koliko sam video, kod dodataka stoji samo za nacionalni saobracaj, ne pise nista da li je ujedno i za hotspot a i nema smisla ako imas neo neo da kupujes klasican net...
 
Mene to najvise nervira i dobio sam odgovor da je tako kako je ne mogu da mi pomere datum preseka
Isto. Potpuno mi je bezveze što ne mogu da raskinu ugovor u toku obračunskog perioda, ali zato uredno mogu da prebace sa prepaid-a na postpaid pa da se manji broj dana u prvom obračunskom srazmerno plati. Takođe, nebulozno mi je što, ako se odlučim za promenu obračunskog, međuperiod i prvi novi obračunski naplatiće po punoj ceni pa onda po ugovorenoj.
 
Ako se prenosi broj u A1, trenutno sami nude Neo Neo za 1250 mesečno, a akcija 6 meseci free i ostatak ugovora po punoj ceni se odnosi samo na Neo 23 Joy.

Ušao sam u proceduru, i sad čitam ove poslednje postove kako ljudi imaju ozbiljne probleme sa uslugom. 🤦🏻

Ako ti već nude Neo Neo za 1.250 din mesečno uzimaj i ne razmišljaj mnogo, sve neograničeno za tu cenu je vrhunska ponuda. Ja sam pre 6 meseci prebacio dva broja iz mts po istim ulovima, ni najmanji problem ni na jednom broju nisam imao.
 
Oni će ispeglati ovo trenutno sa čim imaju problem i opet su bolji od konkurencije. Ne vidim razlog čemu strah prelaska u A1, za 11 godina nemam ni jednu jedinu zamerku ili problem sa njima. I ovo trenutno me uopšte ne dotiče, sve mi radi sasvim normalno.
 
Apsolutno su bez greske do ovoga sto im se sada desilo. Ja za 3 gordine nikakve zamerke pored jedne šalteruše i pada sistema 😊, ali stvarno bez sarkazma.

Nego koliko im vremenski treba da posalju tel ako se ugovor zavrsi telefonom? Bese nekih 3-5 dana ili je sada brze?
 
Apsolutno su bez greske do ovoga sto im se sada desilo. Ja za 3 gordine nikakve zamerke pored jedne šalteruše i pada sistema 😊, ali stvarno bez sarkazma.

Nego koliko im vremenski treba da posalju tel ako se ugovor zavrsi telefonom? Bese nekih 3-5 dana ili je sada brze?
Ja sam cekao 11 dana i za to vreme sam ih 5 puta zvao.poslao 7 mailova i 5 do 6 puta smo četovali pa ti vidi.
 
To ovo sad kad im je pukao sistem? Ja ih nisam zvao 10 dana dok se nisu pribrali.
 
Moze mala pomoc? Ko ima Iphone i nije imao ukljucenu VoLTE opciju,kako ste to resili? Zvao sam ih ,ukljucili i rekli da uradim update ali ne znam cega sem sistema. U opcijama nemam onu opciju da ukljucim VoLTE. Treba cekati update sistema od Apple-a ili sta?
 
Nema opcije, VoLTE je automatski upaljen
 
Stigao apdejt za moj A1, proradilo konačno
Ažurirao i sve isto podaci o potrošnji ne tačni i dalje su mi pojeli 35gb za hotspot takodje i dalje nema mogucnost prikaza potrošnje ni u tekucem periodu ostvarenog saobracaja ni u prkaz racuna unazad 12 meseci kao pre.Ala su ga popravili svaka im čas...
 
Meni su pojeli 1GB u Neo roming zoni mesečno, moraću da ih cimam da poprave to.
 
Kad ce vise eracun da posalju bas me interesuje.Nikako da mi stigne zbog ovih radova a na moj a1 ne vidim neplaceni zadnji racun.
 
Danas sm raskinuo ugovor u A1 i prebacio se na pripejd. Otišao do Yettel-a da vidim kako broj da prebacim kod njih na pripejd. Rekli su mi tek za dva meseca.
E sad, planirao sam onu priču koja je bila uspešna, da kao pripejd korisnik instaliram apk i čekam da izadje ponuda za prelazak sa 50% popusta.
Za to bih izgleda morao da se strpim.
Zato sam kupio pripejd esim i njega cu da koristim.
Sad me interesuje mogu li ako dobijem ponudu sa 50% i prihvatim je da posle 2 meseca svoj A1 broj zamenim za ovaj koji sam kupio danas tj da mi on bude na postpejd?
 
Joca je verovatno nakon raskida ugovora prešao na prepaid u A1 i onda podneo zahtev za prelazak na Yettel prepaid. Ne znam da li je mogao varijantu da sa A1 postpaid pređe na Yettel prepaid i da kroz 2-3 dana dobije ponudu za 50% popusta na aplikaciji.
 
Joca je verovatno nakon raskida ugovora prešao na prepaid u A1 i onda podneo zahtev za prelazak na Yettel prepaid. Ne znam da li je mogao varijantu da sa A1 postpaid pređe na Yettel prepaid i da kroz 2-3 dana dobije ponudu za 50% popusta na aplikaciji.
Upravo to,trebao je odmah da se javi u Yettel na pripejd i dobuo bih odmah ponudu 50%,ovako je bez potrebe to pomerio za 2 meseca.Ono sa eSimom ne verujem da je moguće....
 
  • Like
Reagovanja: uji
Koliko okvirno prođe vremena od kad im se ostavi kontakt (za prenos broja) do momenta poziva?
 
@jocasylver pritom, dok ne dopuniš broj sa minimalno 200 dinara, ostaće u pasivnom stanju i imaš rok od 30 dana pre trajnog gašenja. Pošto je promenjen tip pretplate (sa postpejda na pripejd) zato moraš da provedeš minimalno 60 dana u A1. Takođe, bitno je da prenos u Yettel obaviš u toku roka važenja dopune. Po isteku, broj prelazi u stanje mirovanja i zahtev se automatski odbija.
Da li je mogao varijantu da sa A1 postpaid pređe na Yettel prepaid i da kroz 2-3 dana dobije ponudu za 50% popusta na aplikaciji?
Upravo to je trebalo da uradi, odnosno par dana pre zakazanog raskida podnese zahtev za prenos u Yettel prepaid, što ću i ja da uradim zbog gorenavedenog bezobrazluka da bih zadržao broj. Naravno, poslednji račun mora da bude plaćen i proknjižen.
 
Ne znam da li će uopšte rešiti ovu zbrku. Platio sam uredno račun koji mi je stigao na e-mail i sms. U aplikaciji imam neki dug koji oni ne vide u sistemu(a račun koji sam platio piše da je isplaćen...), a zbog koga očito ne mogu da obnovim ugovor. I oni imaju problem kada pokušaju preko virt. prodavnice da mi obnove. Logično je ako stvarno imam dug, usluge bi mi bile ukinute...
 
Ma ovo je pesma, mene vec 2 puta vredjaju, upucuju u poslovnicu jer se ne snalazim sa telefonom, pokusavam im objasniti da nemam opciju VoLTE na Iphonu ali ne, kao sa zidom. Samo idite u poslovnicu. Usluga ukljucena na broju. Moracu opet mog agenta za biznis korisnike da zovem da bi se nesto pomerilo s mesta.. Deklamuju jedno isto ,ja vicem ali oni nista,zen:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ma ovo je pesma, mene vec 2 puta vredjaju, upucuju u poslovnicu jer se ne snalazim sa telefonom, pokusavam im objasniti da nemam opciju VoLTE na Iphonu ali ne, kao sa zidom. Samo idite u poslovnicu. Usluga ukljucena na broju. Moracu opet mog agenta za biznis korisnike da zovem da bi se nesto pomerilo s mesta.. Deklamuju jedno isto ,ja vicem ali oni nista,zen:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ako bi mogao i meni nekako da pomognes i meni isto ne radi 😂
 
Nazad
Vrh Dno