Potreban mi je jos jedan NEO broj (ugovor), a postojeci mi istice u decembru. Da li mogu napraviti dodatni ugovor sada pored postojeceg koji istice u decembru? Da li se moze uzeti i aparat sa novim /dodatnim ugovorom?
Poslednja izmena:
Pozdrab! Da li neko od vas mozda ima sačuvan tačan URL do stranice za Vip Plus promociju sa neograničenim minutima za Klasik i Klasik plus pakete? Ova promocija više nije aktivna, tj. nema je na Vip Plus stranici, ali me zanima da li možda još uvek postoji aktivna ako se ukuca tačan URL. Hvala!
Mozes ja mislim do tri ugovorne obaveze na jedno ime da imas.
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Ja imam 3. Sigurno ne moze vise?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Malo mi je neobicno da neko ima vise od dva/tri ugovora sa aparatom. Osim ako se preprodaje ili cini uslugu clanu porodice ili su razlicite usluge.Jedan moj član porodice je imao isto 3 i kad je hteo da zasnuje 4. ugovor, rečeno mu je da je potrebno uplatiti avans od oko 70.000 (imao je na svoje ime NEO 4 sa uređajem, NEO 5 sa uređajem, KN sa uređajem). Raskinuo je KN skoro (i imao aktivna 2 ugovora) i ponovo je zasnovao 3. bez avansa. Tako da je teoretski moguće zaključiti više od 3 ugovorne obaveze ali je upitno pod kojim uslovima
Roditelji uzimaju ugovore sa uređajima za njihovu, uglavnom maloletnu decu koja zakonski ne mogu da zasnivaju ugovore, pa odatle i više brojeva na imenu jednog potpisnika
Pa šta misliš kako ide saobraćaj od baznih stanica
Sent from my MI 8 using Tapatalk
Ja sam imao 4 ugovora na svoje ime.
Morao sam da se zalim Turku zato sto su me zafrkavali u poslovnicama i nisam mogao da koristim on-line promocije.
Sve je uspelo bez mnogo peripetija tj odgovorilja Prdulja i odgovorio Turk da moze
Kako si uspeo do Turka da dodjes?
Tarifira se kao i običan poziv. Nemaju svi telefoni tu opciju, npr Samsung ima dok Huawei nema, tako da ne bi mogao da pozivaš sa Samsung telefona nekog ko koristi npr Huawei.Nikada mi nije palo na pamet da koristim video poziv preko mreže. Zna li neko kako se tarifira? Nigde ne nađoh u cenovnicima.
Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
Ko planira bezuslovno preusmeravanje poziva, pre putovanja neka proveri da li mu je to uopšte omogućeno.
Provereno ovih dana na nekoliko brojeva (Neo 2, Sigurica, pripejd paketi) i bezuslovno preusmeravanje nije omogućeno (ranije je funkcionisalo). Rešenje je poziv ka Kol centru i zahtev za reaktivacijom usluge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari