Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Zahtev za oslobađanje od ugovorne obaveze radi prelaska kod drugog operatera, zbog povećanja cena, podnet 15.03. a juče 20.03. stigla sms poruka da je odobreno i da broj može da se prenese.
Mene danas zvali po drugi put da nude isto što i pre 9 dana. Objasnio sam da sutra podnosim prigovor Ratelu zbog namernog odugovlačenja, a radi pribavljanja dodatne materijalne koristi po sistemu više dana u mreži - veći račun.


Član 3. Pravilnika o prenosivosti broja

Operator je dužan da, na zahtev pretplatnika (korisnika), dostavi podatke o svim brojevima pretplatnika (korisnika) uz podatke o ugovoru i datumu isticanja ugovora za svaki od brojeva, u roku od dva radna dana od dana podnošenja zahteva. Operator i pretplatnik (korisnik) imaju dopunski rok za usaglašavanje i sređivanje podataka u trajanju od tri radna dana.
 
Od sutra bi trebalo da sam na prepaidu. Kad sam raskidao ugovor niko mi nista nije pominjao za ovakve kombinacije i sad me zanima kad cu broj moci da prenesem u drugu mrežu?
Moraš da budeš 60 dana na pripejdu prvo pa tek onda da podneseš zahtev za prenos drugde. Krivica zaposlenih je ako ti prilikom zahteva raskida nisu napomenuli da imaš i opciju oslobađanja broja za prenos.
 
Koliko vidim, oni upućuju na vansudsko poravnanje. Nisam pravnik (ni blizu), ali bih rekao da je to opcija da se kod ovlašćenih advokata (ili možda notara) formalizuje dogovor. Rekao bih da bi priznali dug za telefon, ali bi verovatno korisnik trebalo da plati troškove advokata. Nalupetah se za sve pare, ali tako mi se čini...
Fusnota je prisutna kao potpis u svakom odgovoru od korisničkog servisa, a isti je imenovan kao nadležan za prigovore. Neka neko proba sa zamolbom za prosleđivanje upita komisiji za reklamacije, pošto sledeća instanca jeste tržišna inspekcija, kao što tu i piše. U prevodu, drže se pijani plota da naplate nedospele i neplaćene rate kroz konačni račun kao jedine moguće opcije.
Sada jedino nemam volte kao ranije, jel drugi imaju volte posle prebacivanja na pripejd?
Znam da bi on i na pripejdu trebalo automatski da se uključi ako telefon podržava.
Posle mesec dana od prebacivanja sa postpejda na pripejd mi je ponovo uključen VoLTE.
 
Posle mesec dana od prebacivanja sa postpejda na pripejd mi je ponovo uključen VoLTE.
Danas sam ih pitao da mi uključe, kaže stoji u sistemu da je uključeno a meni i dalje ne radi. Iako sam restartovao više puta.

Posle sat vremena stiže sms da je uključeno i od tog trenutka sam tek imao.
Dakle bilo je istog dana, samo ne znam da li je moj poziv centru promenio nešto ili ne.
 
Tvoj poziv je promenio. Ti ga imas ukljucenog na telefonu, to i ona vidi, sistemski ukljucen a ne radi. Prijavis i rese za sat vremena.
 
Када могу да очекујем да ће број бити ослобођен за пренос, по истеку обрачунског периода (што је 21/22 у мјесецу) или може и након тога?
 
Prenosim broj u A1 ubacujem odmah pripejd karticu koju dobio od njih? Prosli put se ne secam , posle 10-dana ubacio, njihovu poruka na stari broj nije stigla.
 
Када могу да очекујем да ће број бити ослобођен за пренос, по истеку обрачунског периода (што је 21/22 у мјесецу) или може и након тога?
Treba poruka da ti stigne, ali uvek moze da ubrzas ako im cestitas novu godinu ranije... :ROFLMAO::LOL:
Tacnije, ponovnim odlaskom u poslovnicu da to ubrzaju ako je to tvoja konacna odluka. I vec sutradan, mozes najkasnije ocekivati da je zahtev "odobren".

PS
Ne moze vise nista lepo...
 
Treba poruka da ti stigne, ali uvek moze da ubrzas ako im cestitas novu godinu ranije... :ROFLMAO::LOL:
Tacnije, ponovnim odlaskom u poslovnicu da to ubrzaju ako je to tvoja konacna odluka. I vec sutradan, mozes najkasnije ocekivati da je zahtev "odobren".

PS
Ne moze vise nista lepo...
netacno meni poruka nije stigla pre prelaska..... stigla je kad sam vec presao na pripejd verovatno je kasnila LOL
 
Napisao sam "treba" i "ne moze vise nista lepo" sta sad da radim kad ne znaju da rade svoj posao i sto im je sistem krs. Sve ce to narod pozlatiti ne kazu dzabe...

Covek iznad trazi prenos u drugu mrezu. A ti si presao samo na prepaid u istoj mrezi?
 
Ugovor Neo Neo mi istice u junu ove godine i posaljem ja mejl Korisnickom servisu pre sedam dana, nakon sedam dana oni meni salju odgovor da mora uz licni dokument u poslovnici ili na onaj broj 0601238. Ne budem lenj, okrenem broj, javi se ljubazna teta i objasnim ja situaciju za dva meseca istice ugovor, premijum sam korisnik desetak godina, pitam da li mogu da dobijem popust na Neo Neo i da odmah produzim ugovor ili da idem ustaljenim putem trazenja raskida zbog poskupljenja uz ostanak na prepaid i prelazak u drugu mrezu -da skratimo posao i meni i njima... Kaze ona imate aktuelne ponude na sajtu, nemam trenutno mogucnost za popust, sacekajte jos dva meseca. 😂 Izgleda mora pretnja raskidom u mom slucaju, samo nisam siguran da cu posle svega ostati u A1, ovi ljudi u A1 blefiraju jako losim kartama 😂 🫢
 
I ja sam premoim korisnik,ako se tako moze nazvati racuni od 4500-5000. vec 8 god. Prebacili na prepaid,bez ikakve ponude, nisu dali ni popust na neo neo,dok supruga imala tad in tarifu i po istelu prosle god ,odmah zvali i dali neoneo 1250. Kako kome :)
 
Ako neko od A1 agenata prati ovaj forum neka mi se javi na privatnu poruku.
 
Napisao sam "treba" i "ne moze vise nista lepo" sta sad da radim kad ne znaju da rade svoj posao i sto im je sistem krs. Sve ce to narod pozlatiti ne kazu dzabe...

Covek iznad trazi prenos u drugu mrezu. A ti si presao samo na prepaid u istoj mrezi?
Da 🙈
 

Prilozi

  • IMG-20240321-WA0001.jpg
    IMG-20240321-WA0001.jpg
    77.8 KB · Pregleda: 153
  • IMG-20240321-WA0000.jpg
    IMG-20240321-WA0000.jpg
    82.3 KB · Pregleda: 152
Danas sam ih pitao da mi uključe, kaže stoji u sistemu da je uključeno a meni i dalje ne radi. Iako sam restartovao više puta.

Posle sat vremena stiže sms da je uključeno i od tog trenutka sam tek imao.
Dakle bilo je istog dana, samo ne znam da li je moj poziv centru promenio nešto ili ne.
Sve to prošao sa starim brojem koga sam pred novu godinu preneo na prepaid. Šaljem na tviteru poruku posle mesec dana, prosledili zahtev. Zvao, agent call centra kaže uključeno. Odem posle par dana da zamenim sim karticu, stigne poruka sutradan da je već aktivan VoLTE, a nije. Nakon 9 dana od onda se pojavi. Kako kome.
 
Racun za mart... Imas 100 drama na 7 dana... Kako ne razumes? 😂
 

Prilozi

  • Screenshot_20240322_005726_Samsung Notes.jpg
    Screenshot_20240322_005726_Samsung Notes.jpg
    180.9 KB · Pregleda: 125
Najjaci su!
Zeni napisali da ne plati racun koji se redovno placa trajnim nalogom dok ga ne isprave i ne umanje, za 3 dana ce presek jos uvek nema promene...
 
Najjaci su!
Zeni napisali da ne plati racun koji se redovno placa trajnim nalogom dok ga ne isprave i ne umanje, za 3 dana ce presek jos uvek nema promene...

4 meseca prijatelju moj, 4 meseca čekam da mi isprave račune. Samo što je kod mene još gora situacija jer sam uplatio avans za nekoliko meseci.
Uredno svaki mesec naplaćuju NeoNeo preko 500 dinara skuplje nego što je redovna cena uz ugovor.
Imam i KućniNet kod njih i to je OK. Avans ostaje da pokriva taj račun, a moj broj za par dana startuje u mts.
 
13.marta podneo zahtev za raskid, sad me zvali i ponudili Neo Neo 1350 din 24 meseca, prihvatio brže od brzine svetlosti 😁
Pre sam bio na A1 moćnoj tarifi.
 
13.marta podneo zahtev za raskid, sad me zvali i ponudili Neo Neo 1350 din 24 meseca, prihvatio brže od brzine svetlosti 😁
Pre sam bio na A1 moćnoj tarifi.
To je skroz ok ponuda. Uzmi neki 4CA telefon i uživaj na A33 svagde je 100-250 Mbps brzina... Wi-fi obsolete doslovno
 
Šta je A33?
 
Pa Samsung, covece🤣
 
Nisam uspeo da nadjem podatak na prethodnim stranama. Na koju mail adresu im treba pisati zahtev za raskid? Vidim da su iskustva po poslovnicama vrlo šarenolika.
 
Kad pročitam poruku kaže "uzmi 4CA telefon i uživaj na A33 svugde je..." e sad, kad bi tu postojala neka zapeta ili tačka, možda bih razumeo da čovek poseduje A33, ali ovako ne razumem.
 
Kad pročitam poruku kaže "uzmi 4CA telefon i uživaj na A33 svugde je..." e sad, kad bi tu postojala neka zapeta ili tačka, možda bih razumeo da čovek poseduje A33, ali ovako ne razumem.
Da može zvučati malo neobično. Jer pričam o 4CA telefonu koji ima 4CA ali dao sam za primer u nastavku koji malo izlazi iz konteksta. Ali A33 je dosta povoljan sada a postiže lepe brzine na mreži. Ali svakako ako imas za neki samsung s serije ili iphone i to je OK na tom paketu.
 
Od kako sam prešao na prepaid, zovu me svaki drugi dan da nude Neo surf prvu godinu za 750 din, a drugu godinu 1500 din. Izgleda da su im to neke agencije, u glavnom kada pitam za Neo Neo i 50% , kažu nemamo tu mogućnost, samo puna cena. Na drugom broju prenetom iz mts-a u Novembru imam 50% na Neo Neo. Probaću sa podnošenjem zahteva za prelazak u mts, mada kapiram da ih briga za prepaid korisnika🤣
 
Da može zvučati malo neobično. Jer pričam o 4CA telefonu koji ima 4CA ali dao sam za primer u nastavku koji malo izlazi iz konteksta. Ali A33 je dosta povoljan sada a postiže lepe brzine na mreži. Ali svakako ako imas za neki samsung s serije ili iphone i to je OK na tom paketu.
Ok, ali nije samo stvar u tome da imaš 4CA, već i LTE CAT 24, ako hoćeš da izvučeš maksimum maksimuma. No, daleko od toga da i CAT 19 ne može da zadovolji te potrebe, čak naprotiv.
Probaću sa podnošenjem zahteva za prelazak u mts, mada kapiram da ih briga za prepaid korisnika🤣
Samo Yettel se služi kvarnim metodama (ukidanjem registracije i slično) da po svaku cenu zadrži korisnike zbog velikog odliva, dok ostali bespogovorno puštaju prenos sa pripejda. Pre će iz mts-a da zovu, kume i mole, ali ni to nije izvesno.
 
Od kako sam prešao na prepaid, zovu me svaki drugi dan da nude Neo surf prvu godinu za 750 din, a drugu godinu 1500 din. Izgleda da su im to neke agencije, u glavnom kada pitam za Neo Neo i 50% , kažu nemamo tu mogućnost, samo puna cena. Na drugom broju prenetom iz mts-a u Novembru imam 50% na Neo Neo. Probaću sa podnošenjem zahteva za prelazak u mts, mada kapiram da ih briga za prepaid korisnika🤣
I mene zovu već peti put sa istom pričom. Prvo pitaju da odobrim u fazonu "Plaćate redovno jel da?", i kreću odmah da pričaju o ponudi post paid paketa od par GB za 600 din. Danas su promenili ploču i spomenuli 50% na postpaid pakete tako da verujem da im je to nova instrukcija. I pošto sam ja već na Neo Surf, to im uvek i kažem. I uvek kada se kao malo zabune što nisam na prepaidu, pa zatim pitaju da li imam nekoga da je na prepaidu da im ja praktično pomognem u poslu kojim se bave i dovedem korisnika da potpiše ugovor. I uvek sam prvo pomislio -bože da li imaju kompjuter ove žene i kako ne vide da sam već na post paidu kada me 5 puta zovu za par nedelja. Biće da je to što ti reče neka agencija koja nema uvid u A1 sistem i radi po nekom spisku koji nije ažuriran.
 
Da može zvučati malo neobično. Jer pričam o 4CA telefonu koji ima 4CA ali dao sam za primer u nastavku koji malo izlazi iz konteksta. Ali A33 je dosta povoljan sada a postiže lepe brzine na mreži. Ali svakako ako imas za neki samsung s serije ili iphone i to je OK na tom paketu.
Poslužiće i s23ultra 😉
A koju tarifu si imao pre raskida, jel sa uredjajem?
Napisah A1 moćnu, bez uređaja.
 
Nazad
Vrh Dno