NTodorovic
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 07.11.2018
- Poruke
- 237
- Poena
- 95
Samo su dodali iznad toga poštovani i ime. Ostatak je sablonski. Nadovezao sam se na to pozivavši se na zakon i tako, pa javljam rasplet.
Moja supruga je potpisala danas neo neo za 1350din. Pisao sam par postova iznadJel ponudili nekom Neo 4 ili Neo Neo, tarife gde nema ogranicenja u minutima?
Jel samo obnovila ugovor bez uredjaja?Supruzi istekla Intarifa, podneli u subotu zahtev za prelazak u Yettel. Danas zvala ljubazna teta i ponudila Neo Neo za 1350din (uz elektronski račun) na 2god. Prihvatili odmah. Da su i meni ponudili pre 3 meseca to ostao bih i ja u A1. Izgleda da se stvari menjaju polako![]()
u utorak podneo, u cetvrtak javili da je slobodan broj...u sredu me zvali ali sam vozio i nisam se javio....sve u svemu 2 radna dana.Koliko vremena je proslo od zahteva do sms poruke da je broj slobodan?
Zanimljivo, u mom slučaju je prošlo 9 dana (zahtev podnet 11.03) i dalje nije rešen, broj nije slobodan. Zvao sam ih naravno ali su neobavešteni i ležerni, čak su kontaktirali kolege iz sektora koji se bavi oslobađanjem broja i rekli su kako i dalje rade na tome iako je slučaj 'zaključan u sistemu'.u utorak podneo, u cetvrtak javili da je slobodan broj...u sredu me zvali ali sam vozio i nisam se javio....sve u svemu 2 radna dana.
Ja sam im odmah slao taj zahtev u kome se pozivam na član 132. Dobio sam takođe generički odgovor:Odgovor na zahtev za raskid ugovora i povrat uređaja.
Paket bez uređaja. Nije tražila ništa samo je podnela zahtev u yettelJel samo obnovila ugovor bez uredjaja?
Jel trazila ona neki paket pa ponudili ili samo podnela zahtev(isli u poslovnicu Yetela) i zasto Yettel?
Istice mi ugovor maja, kada sam probao pre 2 godine slicno u MTSu da dobijem bilo kakvu olaksicu nakon 15 godina kod njih , podneo sam zahtev za A1, zvali nista znacajno nisu ponudili i presao sam u A1(tada na mocnu tarifu)
Ovo je odgovor ukoliko se u zahtevu pozovete na član zakona. Potvrđujem da sam identični dobio. Inače završio sam proceduru prenosa u utorak.Ja sam im odmah slao taj zahtev u kome se pozivam na član 132. Dobio sam takođe generički odgovor:
Koliko je kod vas prošlo od podnošenja zahteva do oslobadjanja broja? Interesujem se s obzirom da ću pristupiti vrlo temeljno i ozbiljno kroz email koji će biti poslat operateru.Ovo je odgovor ukoliko se u zahtevu pozovete na član zakona. Potvrđujem da sam identični dobio. Inače završio sam proceduru prenosa u utorak.
Znači ni ne odgovore da odbijaju zahtev zbog toga i toga već iskuliraju. Što je jaaakoooo neprofesionalno.Ovo je odgovor ukoliko se u zahtevu pozovete na član zakona. Potvrđujem da sam identični dobio. Inače završio sam proceduru prenosa u utorak.
Koliko vidim, oni upućuju na vansudsko poravnanje. Nisam pravnik (ni blizu), ali bih rekao da je to opcija da se kod ovlašćenih advokata (ili možda notara) formalizuje dogovor. Rekao bih da bi priznali dug za telefon, ali bi verovatno korisnik trebalo da plati troškove advokata. Nalupetah se za sve pare, ali tako mi se čini...Znači ni ne odgovore da odbijaju zahtev zbog toga i toga već iskuliraju. Što je jaaakoooo neprofesionalno.
To najverovatnije ima samo u Jetelu.Jel zna neko da li postoji m,ogucnost da daju Deezer za celo trajanje UO?
Šta stoji na prenesibroj.rs ? Informacija je ažurna dan nakon promene.Kod mene isto, posle prebacivanja na pripejd, kartica više ne vidi mrežu, a kada zovem svoj broj, kaže "Izabrali ste nepostojeći broj".
Nadam se da se u slučaju kad nam je broj sa numeracijom druge mreže, ne vraća matičnom operateru umesto prebacivanja na pripejd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari