Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Ima li neki popust za kućni net, možda 50% popusta ili tako nešto?
 
@Vladimir5 Ima 50% ako si pod ugovorom, pa sada raskidaš ugovor. U suprotnom najviše dodatnih 25% popusta, pored redovnog popusta od 200 dinara. Pogledaj temu za kućni net.
 
Da li je neki pokusao da prenese broj u drugoj mrezi nakoj sto je prebacen na pripejd?

Ja sam jos na pocetku samo podneo zahtev da me prebace sa post na pripejd ali nisam napomenuo da broj bude slobodan za prenos, sad ne znam da l uopste da poksavam prenos u drugoj mrezi pre nego sam 60dana na pripejd.
Trebalo bi da je broj slobodan odmah po prelasku na prepaid. Nema cekanja 2 meseca. Pre toga se savetuje da se izmire svi racuni kod operatera pa onda podneses zahtev.
Ja stvarno ne razumem zašto ste zapeli da budete na pripejdu ako već želite da prenesete broj u drugu mrežu ??!
Zar nije jednostavnije da raskinete ugovor i ostanete na postpejdu bez UO do prenosa broja u drugu mrežu ??
Meni nisu dali tu opciju. Samo prepaid, ali je bez obzira broj slobodan.
 
Trebalo bi da je broj slobodan odmah po prelasku na prepaid. Nema cekanja 2 meseca. Pre toga se savetuje da se izmire svi racuni kod operatera pa onda podneses zahtev.

Meni nisu dali tu opciju. Samo prepaid, ali je bez obzira broj slobodan.
MEni je presek 25. ali sam danas ostavio broj na sajtu kod mts pa cemo videti ako se odlucim da predjem da l ce da odobre ili ne
 
Novi odgovor od A1 i nakon pozivanja na zakon.
Neko je gore naveo mail tržišne inspekcije pa cu njih uključiti sad uključiti u ovo, čisto da potrošim reč. Ali sve sluti na to da bez suda neće moći da se reši.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240324_153713_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_20240324_153713_com.microsoft.office.outlook.jpg
    94.7 KB · Pregleda: 191
Novi odgovor od A1 i nakon pozivanja na zakon.
Neko je gore naveo mail tržišne inspekcije pa cu njih uključiti sad uključiti u ovo, čisto da potrošim reč. Ali sve sluti na to da bez suda neće moći da se reši.
A koje su inace sve mogucnosti po zakonu
 
Novi odgovor od A1 i nakon pozivanja na zakon.
Neko je gore naveo mail tržišne inspekcije pa cu njih uključiti sad uključiti u ovo, čisto da potrošim reč. Ali sve sluti na to da bez suda neće moći da se reši.
Edit : kad odem u poslovnicu na "procenu" može biti da padam u milost i nemilost zaposlenog koj treba da proceni i koj može legitimno zbog jedne tačke da "proceni negativno". Ali pokušaćemo. Sećam se negde da je neko pisao, mozda ne na ovom forumu, da su mu tako odbili povrat. Svakako javljam ovih dana kako stoje stvari.
 
meni su pre telefon ,koji sam odneo posle mesec dana na reklamaciju,xiaomi je bio,bukvalno kao da je tad bio otvoren, napisali za servis da je telefon predat sa vidljivim ostecenjima ekrana, udaren pozadi, ogreban bocno, vidljivo ulegnuce..ja gledam i ne verujem sta je napisala,kaze pa tako moram. Reko sestro nov telefon ,ako mi dodje takav ja onda moram da ga uzmem jer je sam poTpisao i saglasan da sam ga takvog predao kao sto si navela. Ona se smeje..
strasno :)
 
Preskrabash taj deo gde pise da ti je ostecen fizicki i tako potpises i kazws izvini sestro ali moram tako. Meni su napisali tragovi koriscenja na ekranu i to sam uradio. Zaposleni je bio fasciniran ali nije ni rec rekao.
Ovo za povrat telefona stvarno ne znam kako mislite. To moze samo u yettelu zbog mobi banke. U A1 dobijete ofiskalni racun za telefon odvojeno i nigde ne pise na fiskalom da je deo ugovora. Ali aj bas ako neko uspe nek se pohvali ovde.
 
Može u Yettelu na rate i preko postpaid računa, ali uz obnovu, tj. ne daju to pravo novim korisnicima (ako ne na 3, ali na 6 meseci je bilo da mora da bude postpaid korisnički staž sa uredno plaćenim računima, u slučaju da je ugovor samo sa tarifom). Poenta priče je da realizaciju ne sprečava A1 da uplati pare na dogovoreni račun, kao što to i Yettel radi, s tim što sad i oni dodatno otežavaju postupkom procene stanja, a pravo je pitanje da li na to imaju pravo, što pretpostavljam da mogu dodatno da se ograde.
 
Imaš pravo da vratiš telefon, a oni tebi pare ili da prihvatiš da prilikom raskida ti isplatiš sav iznos odjednom (iako si sklopio ugovor da telefon platiš na rate).
Naravno da imaju pravo na procenu. Telefon treba da se vrati bez oštećenja u orginalnoj ambalaži sa orginalnim punjačem.
Nema apsolutno nikakve veze koji operatir je u pitanju, jer je zakon jedan i važi za sve.
Pisala je efektiva o tome.
Mada trenutno A1 vata "na galamu" što bi se reklo !
Treba biti uporan..
 
Kako telefon da se vrati bez ostecenja, kad moras imati bar neku ogrebotinu posle godinu dve od koriscenja...
 
Prihvatljivi su "tragovi korišćenja" to je u redu.
A oštećen telefon, telefon bez originalnog punjača, bez kutije, e to je već nešto drugo..treba razlikovati "oštećena" od "korišćenja" 🙂
 
Kako telefon da se vrati bez ostecenja, kad moras imati bar neku ogrebotinu posle godinu dve od koriscenja...
Štobsereklo, u mint stanju (folija/staklo preko ekrana i sve vreme u bumperu). Normalno je da budu i blago izlizane ivice i/ili poklopac, ali da se vidi da je maksimalno očuvan. Naravno da će ove telefone škartirati kao zamenske za zaduživanje u slučaju kvara, ali gledaju da ih u što manjem obimu preuzmu.
 
Izvinjavam se, posto planiram i ja raskid a imam telefon je li ovo zaista prolazi ili ne? Citao sam na X-u efektivin post u vezi sa ovim ali se A1 pravi lud. Može li se ovo uraditi?
 
Svi cekamo da neko javi da je uspeo. Ja nisam uhvatio da je za A1 uspelo. Menj advokat rekao da zbog fiskalnog odvojenog nije kao kod yettela. E sad ti mozes da tuzis pa da vidis. Svakako mislim da bi se neko javio da je uspeo.
 
Noćas prebačen broj iz A1 u mts.
Niko me nije zvao iz A1, ništa ponudili nisu, poslednja 4 računa i dalje ostaju misterija uz obećanje da će se rešiti. Imam još tri broja u A1 i kućni net, pa ćemo valjda nekako preklopiti.
Zanimljivo da nije stigao ni SMS obaveštenja o prebacivanju broja.
 
Dakle na X-u je Efektiva (ponovo) opisala proces vracanja uređaja, tako da mi preostaje da tako uradim: elem,
 

Prilozi

  • IMG_3332.png
    IMG_3332.png
    364.9 KB · Pregleda: 101
  • IMG_3331.png
    IMG_3331.png
    243.2 KB · Pregleda: 71
  • IMG_3330.png
    IMG_3330.png
    363.6 KB · Pregleda: 92
Ne znam koliko je pametno ovo sa slanjem poštom i slikanjem pošiljke, pošto je tu bitno povezati sadržinu sa brojem pošiljke. Ostaje prostor za manipulaciju.
 
Lepo zvuče prava na papiru ali treba lepo izneti i koliko je okvirno finansijski rizik ako se izgubi spor i koliko su onda troškovi po korisnika koji je gurao do kraja? Pa neka svako proceni da li je vredno rizika i kolika je i ta dobit ako se vraća uređaj i dobija i zatezna kamata od operatera. Svakako mislim da onaj ko raskida ugovor treba i da trpi. Jer mi kao korisnici ne smemo da raskinemo ugovor i da se izvučemo lako bez posledoica. Ako bi na primer korisnik ponudio operateru smanjenje računa od samo 150 din, jer -inflacija, a on odbio to.
 
U sredu podnet zahtev za osloboðenje broja, u petak zvali sa lošom ponudom i danas (ponedeljak) oslobodili broj. Sve u svemu pet dana (sa vikendom).

IMG_3510.jpeg
 
Pa svega su cene porasle, treba mi da njima ponudimo da nam smanje cene jer su svi drugi troskovi veliki... I da je ovako neodrzivo dalje placanje. Tiraniji se mora stati na kraj :D ali ne u Srbiji :D
 
Na koji mail ste slali za gasenje UO i prelazak na prepaid?
 
Da neko zna da li rata/e za telefon dolaze uz zadnji račun ili posebno po raskidu ugovora, pošto je meni po mojoj računici ostala jedna rata za telefon a na računu je bila samo pretplata? Račun mi samo došao preko poruke na email ništa a ona njihova aplikacije pokazuje grešku.
 
Da neko zna da li rata/e za telefon dolaze uz zadnji račun ili posebno po raskidu ugovora, pošto je meni po mojoj računici ostala jedna rata za telefon a na računu je bila samo pretplata? Račun mi samo došao preko poruke na email ništa a ona njihova aplikacije pokazuje grešku.
Imam isti problem, išao sam sada 11 marta u A1 poslovnicu, sve se dogovorio sa njima oko raskida ugovora, par dana kasnije dobio SMS poruku da mi je broj prebačen na prepaid.

Od tada mi Moj A1 sajt mi više ne funkcioniše, došao mi račun samo za postpaid paket Neo Surf ovaj zadnji obračunski period,
obračunali 2200 din bez preostalih rata za mobilni uređaj - Xiaomi 13.

Šta da radim ?
 
Išao sam sada 11 marta u A1 poslovnicu, sve se dogovorio sa njima oko raskida ugovora, par dana kasnije dobio SMS poruku da mi je broj prebačen na prepaid. Došao mi račun samo za ovaj zadnji obračunski period i obračunali bez preostalih rata.
Od kad do kad ti je obračunski? Verovatno si dobio za pun prethodni, a konačni račun je od početka do 13. odnosno poslednjeg dana kada si bio na postpejdu (naplatiće po ceni u UO srazmerno broju dana plus preostale rate).
 
Nazad
Vrh Dno