Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Moju suprugu su zvali iz A1, istice joj ugovor za mesec dana i ponudili NeoNeo za 2000 din.
 
Izgleda da nema pravila. 3 broja imam na svoje ime , ističu ugovori u razmaku od 45 dana i niko ne zove da nešto ponudi.
 
Razgovarao sam sa agentom iz A1. Akcija za Neo Neo po ceni od 1250 din. je definitivno istekla (važila je do kraja decembra 2023. godine). Sada za prenos broja iz druge mreže nude Neo Neo za 6 meseci po 1 din. i 18 meseci po 2500 din.
 
Ne postoji više NEO NEO na 50% popusta, akcija je agentima trajala do 31.12.

Trenutno mogu da ponude 6 meseci po 1 dinar uz prenos broja iz druge mreže.
 
Posle podnetog zahteva za prenos iz Mts u A1 zvali su iz mts-a i ponudili popust od 20% na sve tarife, znaci imate popust i na ovih novogodisnjih 2024 dinara a onda i na onu regularnu cenu iz ugovora. Cisto koga bude zanimalo da zna
 
U 19.45 dobijem poruku da sam iskoristio 80% interneta ostalo mi oko 800mb posle pola sata proverim ostalo 674mb iskljucujem mobilni internet posle pola sata stanje 370mb iako je mobilni internet iskljucen ,restartujem telefon posle 10 minuta stanje 350mb sta se to dogada iskljucen mobilni interet a dalje ga nesto trosi ,proveravam sta mi trosi na telefonu, najvise je potrosio Chrom i to 54mb. Ovo mi se nikad nije dogadalo godinama mi je ukljucen i Wifi I mobilni podaci. Sta raditi?
 
Biti srećan što nisi u roamingu? 😳
A1 koristim za pozive i SMS, tako da nisam ni obraćao pažnju na potrošnju interneta, ali ovo što slušam, prosto ne mogu da verujem kakva im je mreža.

Obavezno im se žali na mail. Što ih više ljudi zatrpava ovakvim reklamacijama, možda dodje do nekoga ko će da udari u problem i reši ga.
 
U 19.45 dobijem poruku da sam iskoristio 80% interneta ostalo mi oko 800mb posle pola sata proverim ostalo 674mb iskljucujem mobilni internet posle pola sata stanje 370mb iako je mobilni internet iskljucen ,restartujem telefon posle 10 minuta stanje 350mb sta se to dogada iskljucen mobilni interet a dalje ga nesto trosi ,proveravam sta mi trosi na telefonu, najvise je potrosio Chrom i to 54mb. Ovo mi se nikad nije dogadalo godinama mi je ukljucen i Wifi I mobilni podaci. Sta raditi?
Ja sam se zeznula i prihvatila paket sa 2,5gb neta. Imala sam za iste pare na pripejdu čini mi se 9gb plus društvene mreže. Već drugi put mi iscuri 2,5gb neta na početku obracinakog perioda. Nonstop na wifi i to njihovom kućnom netu. Jedino sa čime sam mogla da povežem je ios ažuriranje za koje moraš da prihvatis da koristi mobilne podatke za slučaj da nestane wifi. Isto mi tako samo stigne sms da sam iskoristila 80% neta. Proveravala sam, ikonica za wifi stoji normalno na ekranu. Još godinu dana, samo da ih se otarasim. A kad budem mogla nešto drugo osim njihovog kućnog neta da uvedem slaviću.
 
Ćerki se završava ugovor krajem januara, koristi in tarifu. Kada je ugovor aktiviran tada je imala promocija da ako si mladji valjda beše od 25 godina možeš dobiti još 10 gb. interneta i da imaš ukupno 20 gb. interneta. Sada kada joj se završi ugovor šta biva sa tih dodatnih 10 gb. interneta, ostaju ili ih ukidaju?
Ako ostaju ugovor ne bi novi da potpisuje nego bi koristila i dalje in tarifu bez ugovorene obaveze. Ali znajući njih bilo bi pravo čudo ako bi i nadalje ostala aktuelna 10 gb.
 
Ćerki se završava ugovor krajem januara, koristi in tarifu. Kada je ugovor aktiviran tada je imala promocija da ako si mladji valjda beše od 25 godina možeš dobiti još 10 gb. interneta i da imaš ukupno 20 gb. interneta. Sada kada joj se završi ugovor šta biva sa tih dodatnih 10 gb. interneta, ostaju ili ih ukidaju?
Ako ostaju ugovor ne bi novi da potpisuje nego bi koristila i dalje in tarifu bez ugovorene obaveze. Ali znajući njih bilo bi pravo čudo ako bi i nadalje ostala aktuelna 10 gb.
mislim da in tarifa ne postoji u komercijalnoj ponudi vise, svi benefiti vazi tokom UO, kada istekne gube se do potpisivanja nove UO. Cena bez UO je znatno veca od one kada je potpisana UO.
 
U 19.45 dobijem poruku da sam iskoristio 80% interneta ostalo mi oko 800mb posle pola sata proverim ostalo 674mb iskljucujem mobilni internet posle pola sata stanje 370mb iako je mobilni internet iskljucen ,restartujem telefon posle 10 minuta stanje 350mb sta se to dogada iskljucen mobilni interet a dalje ga nesto trosi ,proveravam sta mi trosi na telefonu, najvise je potrosio Chrom i to 54mb. Ovo mi se nikad nije dogadalo godinama mi je ukljucen i Wifi I mobilni podaci. Sta raditi?
Da ne kasni samo obracun? Proveri za ovaj mesec koliko si mobilnih podataka potrosio. I proveri da ti nije agresivan prelaz na telefonu ili i umeren zna da bude problem ali agresivan ko dva i dva pojede? ( to je iskljucivo usluga za premium Tarife)
 
mislim da in tarifa ne postoji u komercijalnoj ponudi vise, svi benefiti vazi tokom UO, kada istekne gube se do potpisivanja nove UO. Cena bez UO je znatno veca od one kada je potpisana UO.
Da in tarifa više ne postoji ali verujem da može da se koristi ako se ne potpiše druga po tada aktuelnoj ceni, tako je barem bilo ranije. A benefiti se gube to i ja mislim da je tako.
 
Jel moguće da raskinem ugovor pošto sam se preračunao tj zeznuo što sam uzeo novi broj, tj karticu? Nije prošlo 5 dana? Karticu sam poručio online a isporuka u radnji. Važi 14 dana?
 
Jel moguće da raskinem ugovor pošto sam se preračunao tj zeznuo što sam uzeo novi broj, tj karticu? Nije prošlo 5 dana? Karticu sam poručio online a isporuka u radnji. Važi 14 dana?
Ako nisi ništa potpisao, ugovora nema!
 
Prijavio sam se na sajtu A1 da zelim da prenesem broj pre dva dana. Jos uvek me niko nije zvao.
Koliko vremena prodje dok ne pozovu?
 
Da li imate pristup 5G mreži kad odete na primer u Makedoniju?

Screenshot_20240113_021821.jpg

Telefon Honor Magic 5 Lite
 
Mojoj ženi nudili srećičicu (NEO24) za 1700 i NEO4 (plus 3GB bonusa) za 1100. Uzela ovo drugo!
 
Može li neko da mi protumači ovakav raskid ugovorne obaveze:
  • želi da sa drugim operatorom zaključi ugovor o korišćenju usluga iste vrste, i o toj svojoj nameri je obavestio operatora koji mu trenutno pruža uslugu. Članom 89 ZZP, koji potrošači vrlo slabo koriste, propisana je dužnost trgovca da „omogući potrošaču zaključivanje ugovora sa drugim trgovcem koji pruža usluge od opšteg ekonomskog interesa iste vrste bez plaćanja naknade“ i naznačeno je da rok u kome je trgovac dužan da omogući potrošaču zaključivanje takvog ugovora „ne može biti duži od mesec dana od dana kada je potrošač obavestio trgovca o toj nameri, osim ako posebnim zakonom nije drugačije uređeno.“ Primenjeno na elektronske telekomunikacione usluge kao vrstu usluga od opšteg ekonomskog interesa, potrošač na osnovu člana 89 ZZP ima pravo da trenutnog operatora internet usluga zameni drugim operatorom internet usluga bez plaćanja naknade, a isto važi za operatore kablovske televizije i mobilne/fiksne telefonije. Za ostvarenje ovog prava neophodno je da potrošač unapred obavesti trenutnog operatora o svojoj nameri da pređe kod drugog operatora koji pruža istu uslugu, a mi preporučujemo da oba operatora budu obaveštena istovremeno. Stari operator je dužan da u roku ne dužem od mesec dana „omogući potrošaču zaključenje“ ugovora sa drugim operatorom, što suštinski znači – da pristane na raskid ugovora, bez prava na naknadu. Prilikom ostvarivanja prava na promenu operatora valja voditi računa o tehničkoj izvodljivosti te rabote. Verovatno zato je u Zakonu o elektronskim komunikacijama bliže razrađena samo promena pružaoca usluga pristupa internetu (videti član 132 ZEK).
 
Ćerka sinoć pokušala preko aplikacike da obnovi ugovor i ta mogućnost im ne radi, mora se u poslovnicu. Koji djavo non stop šalju obaveštenja u aplikaciji da se ugovor obnovi kad eto koliko možeš da ga obnoviš.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-01-14-18-53-31-61_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2024-01-14-18-53-31-61_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    61.1 KB · Pregleda: 51
Dobar dan svima...
Da li se nekome desilo da mu A1 nije deaktivirao osiguranje za uredjaj kupljen kod njih? I to nakon što smo dva puta urgirali u poslovnici i jednom preko korisničkog servisa. Godinu dana nakon što je uređaj otplaćen (znači ukupno 3 godine) oni i dalje naplaćuju osiguranje i sada nas upućuju da vidimo mi to sa osiguravajuċom kućom (?!?)
Znači, zreli su za tužbu i za medije...
 
Sve je to "normalno" jer im je sistem u jos vecem haosu od onog sto je bio.
 
Kako vi nadjete te agente? (Mozete da prosledite za Beograd) Da li zaista ponude povoljnije pakete? Imam 3 meseca do isteka, ali svakako bih obnovio ugovor uz telefon, jer generalno svi su mi isti..
 
Kako vi nadjete te agente? (Mozete da prosledite za Beograd) Da li zaista ponude povoljnije pakete? Imam 3 meseca do isteka, ali svakako bih obnovio ugovor uz telefon, jer generalno svi su mi isti..
Definitvno, vidi da li ti se isplati. Ili Agent ili telefon. Mislim ako skontas da ti se isplati da ne uzimas telefon. Ja odavno već ne uzimam ni novi telefon. Ocuvane flagshipe ili slično uzimam. I menjam baterije (to mi je najbolja ponuda jer mi treba telefon) ali ne jurim gejmerske naslove...
 
Nazad
Vrh Dno