Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Trebalo bi da je za to **61*broj#
Kad je nedostupan **62*broj#
A kad je zauzet **67*broj#
 
Jel prebacivao neko broj sa postpejda na pripejd? Da li samo urade prenos po zahtevu ili prethodno zovu da nude neke pogodnosti za ostanak na postpejdu, kakva su iskustva?
Da odgovorim sam sebi jer sigurno će još nekom da budem interesantno.
Zvali su u petak, nekih 3-4 dana nakon što sam podneo zahtev za prelazak na pripejd, odnosno za raskid ugovora kako oni to već zovu. Nude mi da ostanem na postpejdu i to Neo3 paket po ceni od 720 ili 760 (nisam upamtio tačno ali jedna od ove dve cifre je u pitanju). Naravno uz novu UO od 24 mes. Kao benefit ističu i zabranu prekoračenja potrošnje neta van tih 3GB iz paketa.
 
Za poništavanje pozivaš kod ##002#
Iaoko je A1 tema, ovo važi za sve operatere.
 
Poslednja izmena:
Ili pojedinačno za svaku od navedenih
##21#, ##61# i po istom šablonu za ostale
 
Pre par dana sam imao problem sa a1 ,prekida u govoru ,nekad sam nedostupan,ima neko da je imao slicne probleme?
 
Da li ima neko iz Krusevca da koristi A1, zanimaju me iskustva
Koristio sam ja do skoro. Presao u mts samo zbog toga sto na poslu nisam imao signala, iz objektivnih razloga koji nemaju veze sa A1. Nigde van firme nisam imao problema, mreza je bila stabilna, signal uglavnom pun, 4g brz. Takodje, sve navedeno vazi i za V. Banju i Vrsac. Nisam imao problema ni na drugim mestima, ali u ova tri provodim najvise vremena.
 
Pre par dana sam imao problem sa a1 ,prekida u govoru ,nekad sam nedostupan,ima neko da je imao slicne probleme?
Ako misliš na onaj incident, to je bilo na nivou cele mreže kada smo nerazgovetno čuli sagovornike po slogovima kao iz bureta.
 
Da odgovorim sam sebi jer sigurno će još nekom da budem interesantno.
Zvali su u petak, nekih 3-4 dana nakon što sam podneo zahtev za prelazak na pripejd, odnosno za raskid ugovora kako oni to već zovu. Nude mi da ostanem na postpejdu i to Neo3 paket po ceni od 720 ili 760 (nisam upamtio tačno ali jedna od ove dve cifre je u pitanju). Naravno uz novu UO od 24 mes. Kao benefit ističu i zabranu prekoračenja potrošnje neta van tih 3GB iz paketa.
Jako interesantno, a može info koju si tarifu koristio do sada? I jel su ti ponudili još nešto pored Neo3 za 720-760?
Ja koristim intarifu za 499 dinara i nikako mi ne odgovara da plaćam više. 😁
 
Koristio sam Neo 5 sa telefonom, plaćao sam 2 godine oko 3400. Ništa drugo nisu ponudili sem ovoga što sam već napisao, Neo 3 za 700 i nešto din mesečno.
Trenutna ponuda telefona mi nimalo ne odgovara, i dok se ne pojavi nešto meni zanimljivo, najverovatnije ću malo da poćutim na pripejdu.
 
Meni su ponudili uz ugovor na dve godine 6 meseci po dinar, posto cu verovatno da budem njihov novi korisnik.
 
Pa ne znam. Uglavnom kad sam zvao operatera receno mi je da koleginice u poslovnicama znaju bolje. Ja sam otisao, pitao za tarifu neo 15, i za smart watch, rekla mi je da imam sest meseci za dz tj placam u prvih sest meseci samo sat.
 
Pozdrav svima,
Izvinjavam se ako je vec bilo, presao sam u januaru sa mts-a na A1, Neo15, 2000 din + prva 3 meseca besplatno. Stize mi sada racun na 2800, kao zar vam kolege nisu rekle da se prvi mesec placa full cena paketa a tek onda krece promocija?
Ne, niko mi nije rekao i u cemu je onda poenta promocije ako cu celu da je otplatim prvog meseca?

Koliko los utisak ostavljaju to je neverovatno, tek sam poceo ugovor sa njima a vec imam utisak da su ozbiljni prevaranti i ne znam sta mogu da ocekujem u buducnosti.
 
To nisu smeli da ti naplate 2800 (ako imaš samo tarifu bez telefona) kad lepo na sajtu piše da je Neo15 uz obavezu na 2 godine 2000 dinara. Podnesi reklamaciju na račun.
 
Tako su i meni pre par godina. Ispalo je kao plaća se prvi mesec puna cena zato što nije potpisan ugovor prvog u mesecu ili tako neka glupost da ti otpadnu uši. A potpisan ugovor par dana pre prvog u mesecu, mogla je gospođica u poslovnici to da mi predoči da znam. Bilo je zezancije i za kućni net ali su posle zvanja korisničkog umanjili račun i prebacili na pretplatu 50din jeftiniju.
 
Kod A1 ugovorni benefiti pocinju od prvog preseka. Znaci ako potpises 7. u mesecu a presek ti je 1. od prvog sledeceg meseca ce ici popust a od 7 do 1 regularna cena.
Prednost je sto imas benefit puna 24 meseca.
 
Tako sto ne rade kao SBB koji obracunaju 3 meseca za dinar (ako uspes da iskukas) od prvog dana sledeceg obracunskog perioda, nego od datuma potpisivanja ugovora, pa ti prvi racun od ta 3 promotivna zapravo ne izadje dinar nego dosta vise. I ja sam isto preneo broj u A1 i dobio 3 meseca bez pretplate, s tim sto sam platio ''prazan hod'' od nekoliko dana do prvog obracunskog perioda, i to samo pretplatu, posto mi je dodeljen neki sadrzaj iz paketa. U tom smislu kod njih zaista uzivas te benefite koji su ti dodelili :)
 
Bravo A1 i NetPay plaćanje

Decline (599): 6, '', 'Error with Directory Server [C6180903] Sending failed [java.net.SocketTimeoutException: Read timed out] for urls: [https://3ds2.'
 
Juče sam platio bez problema karticom, kliknuo link u poruci i išao na „Platite Online" unutar pdf-a. Ne verujem da se nešto bitno razlikuje, ali kod Supernove je ipak takav slučaj, gde kad portal ne radi, onda direktan link iz sms poruke vodi ka plaćanju.
 
preneo broj u vip mrezu i malopre zovu i nude :
in tarfifa za 500 din ide 300 min i neogranicene poruke ka svima ... 10 gb neta .. i negoranicen net viber..whatspaa ifb ..2,5 GB interneta u zoni Zapadnog Balkana od tih 10 e da ugovor na dve godine
 
Sve tačno, potpisao ugovor na MNP broju na kom mi je odbijen prenos. BNT doo radi te ponude i prvog meseca mi je bio uvaljen Net protect dodatak, to sam deaktivirao i posle svaki račun ide normalno.
 

Prilozi

  • IMG_20220217_171256.jpg
    IMG_20220217_171256.jpg
    47.8 KB · Pregleda: 39
@Sunshine4747 A1 prosleđuje bazu kupljenih prepaid, prenetih i brojeva za prenos tom BNT call centru, onda oni zovu u ime A1 i nude to, dogovorite se kad da dođe putnik, on ti se najavi i sa njim središ gde da svrati da ga potpišeš ako tad nisi kući.
 
A može li takav popust da dobije neko ko samo obnavlja ugovor.
 
@dejca ako bi podneo zahtev za prelazak na prepaid (kod njih jednako raskid) ili prelazak u drugu mrežu, onda služba za brigu o korisnicima A1 nudi druge mogućnosti. Ovo je po ugovoru ponuda za migraciju sa pripejda i specijalni popust na intarifu. Što eventualno znači da ćeš nakon prelaska na pripejd biti potencijalno pozvan od strane BNT.
 
Nazad
Vrh Dno