Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Sad placam 1690 mesecno NOVA4, sad ako obnovim bice mi 999, sto ce mi biti dosta jeftinije, nemam potrebu da cekam da istekne
 
Toliko ces i NEO2 placati kroz 24 meseca, a imaces UO.
Bolje sacekaj istek, pre ce ti tada nesto ponuditi, nemoj sada produzavati bez dobrih dodataka.
 
Kada plaćam Vip račune, uvek koristim njihovu aplikaciju, dakle mbanking.
Sve je savršeno funkcionisalo do pre 4 meseca.
Kada Vip kreira novi račun ,za prethodni mesec, otvorim Vip aplikaciju, selektujem račun za plaćanje, ukucam broj kartice i ostale podatke, idem na Next i kada zatražim, na sledećoj strani, security code on ne stigne. Ništa se ne dešava.
Ranije je stizao par sekundi nakon slanja zahteva. Sve je to počelo da se dešava pre 4 meseca, a prethodne godine i par meseci je radilo sve normalno.

Prijavio sam problem, pisao sam Vip podršci, bogznakako mi se zahvalili na detaljnom i opsežnom opisu, ali rešenje nemaju.
Da, probao sam i preko web (ebanking) stranice da se ulogujem, iz Windows-a, sa laptopa, kako bih izbegao Android i telefon, ali je situacija identična.
Predlažu mi da u banci zamenim broj telefona, tj. da registrujem drugi broj telefona, umesto sadašnjeg Vip broja, čisto da probam da li taj 4tvorocifreni security code stiže na taj drugi broj, ali mi je to maltretiranje, moram onda da idem u banku tj. expozituru ili gde se veš nalaze, ili da podnosim neki zahtev da promenim aktuelni broj. U banci su mi rekli da mogu broj da zamenim preko web stranice mts banke, ali nisu baš 100% sigurni da li će sve proći glatko tj. možda ću morati i fizički da odem do banke.

Proveravao sam zašto mi taj security code ne stiže i kod banke, proverili su i stavili mi na uvid ss na email da su oni sve te moje zatražene security code-ove, koje su dobili od MC, uredno prosledili Vip-u, a Vip tehnička podrška potvrdila da su svi SMS security code prosleđeni na moj broj, medjutim ja te SMS poruke nisam dobio nikada.

I ranije sam imao otključan bootloader, radio flash raznih custom ROM-ova, mislim da je sve krenulo da se dešava od kada sam prešao na Oreo. Nisam siguran kada je poslednji put Vip aplikacija ažurirana što se tiče licenci, mada u principu oni i nemaju ništa značajno osim podataka o potrošnji i ponuda paketa koje reklamiraju, ali svakako ,zbog sigurnosti, bi trebalo da prate dešavanja na sceni.
 
Poslednja izmena:
Imam dva broja u Vipu, odavno istekle UO na oba, ali sam oprezan, ne zalecem se, posto menjaju ime od januara, mora biti tada i povoljnijih akcija i ponuda za sve, ako ima bilo kakve logike u poslovanju.
 
Ja bih na tvom mestu tu karticu ubacio u neki drugi telefon, najbolje neki prastari da nije android, pa onda probao. Imao sam problema svojevremeno sa verif. kodovima koji nisu stizali upravo zbog nekog roma koji sam stavio.
 
Kada plaćam Vip račune, uvek koristim njihovu aplikaciju, dakle mbanking.
Sve je savršeno funkcionisalo do pre 4 meseca.
Kada Vip kreira novi račun ,za prethodni mesec, otvorim Vip aplikaciju, selektujem račun za plaćanje, ukucam broj kartice i ostale podatke, idem na Next i kada zatražim, na sledećoj strani, security code on ne stigne. Ništa se ne dešava.
Ranije je stizao par sekundi nakon slanja zahteva. Sve je to počelo da se dešava pre 4 meseca, a prethodne godine i par meseci je radilo sve normalno.

Prijavio sam problem, pisao sam Vip podršci, bogznakako mi se zahvalili na detaljnom i opsežnom opisu, ali rešenje nemaju.
Da, probao sam i preko web (ebanking) stranice da se ulogujem, iz Windows-a, sa laptopa, kako bih izbegao Android i telefon, ali je situacija identična.
Predlažu mi da u banci zamenim broj telefona, tj. da registrujem drugi broj telefona, umesto sadašnjeg Vip broja, čisto da probam da li taj 4tvorocifreni security code stiže na taj drugi broj, ali mi je to maltretiranje, moram onda da idem u banku tj. expozituru ili gde se veš nalaze, ili da podnosim neki zahtev da promenim aktuelni broj. U banci su mi rekli da mogu broj da zamenim preko web stranice mts banke, ali nisu baš 100% sigurni da li će sve proći glatko tj. možda ću morati i fizički da odem do banke.

Proveravao sam zašto mi taj security code ne stiže i kod banke, proverili su i stavili mi na uvid ss na email da su oni sve te moje zatražene security code-ove, koje su dobili od MC, uredno prosledili Vip-u, a Vip tehnička podrška potvrdila da su svi SMS security code prosleđeni na moj broj, medjutim ja te SMS poruke nisam dobio nikada.

I ranije sam imao otključan bootloader, radio flash raznih custom ROM-ova, mislim da je sve krenulo da se dešava od kada sam prešao na Oreo. Nisam siguran kada je poslednji put Vip aplikacija ažurirana što se tiče licenci, mada u principu oni i nemaju ništa značajno osim podataka o potrošnji i ponuda paketa koje reklamiraju, ali svakako ,zbog sigurnosti, bi trebalo da prate dešavanja na sceni.
Evo pre pola sata sam platio racun jer sam sinoc stigao iz inostranstva, i uvek ali uvek placam kroz njihovu app i uvek mi stize SC broj, nije nikad omanuo, otkljucan bootloader, sa neofocijelnim romom na oba telefona i bez problema placam i sa jednog i sa drugog i stizu SC-ovi, naravno oba su na Oreu.
Tako sa novim updejtom app tako i sa starim verzijama app, i na Nugatu ranije i na MM pre toga.


Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk
 
Hvala @boooki @invictus2404 ,
Radilo je sve uredno, do pre 4 meseca.
Nije u pitanju ROM, jer ROM-ove menjam ko ciganin konje :D Najmanje jednom sedmično radim full format.
Tako je, tako ću i da uradim sledeći račun kada bude bio kreiran, ubaciću karticu u Nokia /Symbian. Ako verifikacija prođe, šta to onda može da znači? Da moj RedmiNote3Pro nije više podržan? :beat:
Naravno da nema veze sa tim, a nema veze ni sa ROM-ovima, jer očigledno vama prolazi bez problema. Meni je to krenulo od Orea da se dešava.
Ako bude da je uređaj u problemu, šta to može da znači..otkačila se SMS antena specijalno dedicated prema MasterCard-u? :d Možda treba da se okrenem u pravcu gde je MC geografski pozicioniran, da bih uhvatio bolji signal od provider-a? ,)

Koristim Google Messages i podešavanja u aplikaciji su osnovna, ,mada tamo i nema ništa specijalno da bih limitirao prijem security code od mtsbanke. Inače mi od mtsbanke stižu sve moguće notifikacije, kratki kodovi, obaveštenja, odlivi/prilivi..dakle sa bankom nemam problem. Pre bih rekao da je do Vip-a. Oni nešto majmunišu, jer taj SMS stiže do Vip-a i Vip je potvrdio da mi je prosledio te SMS poruke.
Usko grlo moj telefon? :sceptic:

U attach-u je ss od mtsbanke, koji su mi stavili na uvid da su sve sc poruke prosledjene ka mom broju, tj. Vip-u.
 

Prilozi

  • mts delivery.png
    mts delivery.png
    17.3 KB · Pregleda: 123
Poslednja izmena:
Inače mi od mtsbanke stižu sve moguće notifikacije, kratki kodovi, obaveštenja, odlivi/prilivi..dakle sa bankom nemam problem.

Ovo nisi pomenuo, ako je tako onda zanemari moj prethodni post, meni svojevremeno jeste ROM bio uzrok ne stizanja (svih) kodova od banke. Šta je bilo u pitanju ne znam, ali čim sam ga promenio, sve je proradilo.
I nije MTS banka u pitanju.
 
Ovo nisi pomenuo, ako je tako onda zanemari moj prethodni post, meni svojevremeno jeste ROM bio uzrok ne stizanja (svih) kodova od banke. Šta je bilo u pitanju ne znam, ali čim sam ga promenio, sve je proradilo.
I nije MTS banka u pitanju.

Da, baš nijedan problem nemam sa drugima, sve mi stiže iste sekunde. Kao što rekoh, bar jednom sedmično radim full format, clean flash na sledeći bld, zilion puta sam instalirao mts banka aplikaciju, prošao ceo proces registracije ponovo i ponovo..i nikada ni najmanji problem. Znači, MasterCard pošalje 4tvorocifreni sc mojoj banci, koja prosledi taj SMS Vip-u, a Vip je samo usmeno potvrdio da su oni isti taj SMS prosledili ka meni.

I sada račune plaćam tako što idem preko mts banka aplikacije. Iskopiram broj računa koji mi Vip prosledi u SMS poruci, poziv na broj ,model..i sledeći dan dobijem SMS obaveštenje od banke o odlivu sa računa, pa onda čekam 24h da se proknjiži, pa mi posle dan-2 stigne SMS od Vipa koji se zahvaljuju na plaćenom računu..smor.
Preko Vip aplikacije čim ukucam security code, iste sekunde sam dobijao SMS notifikaciju od mts banke o odlivu sa računa, sekund kasnije stiže SMS notifikacija od Vipa, zahvaljuju se i potvrdjuju da je račun plaćen, kraj priče.

Ovo je postalo baš iritantno.
 
Poslednja izmena:
Interesuje su me da li mogu bez penala da raskinem ugovor s Vipom, a uzeo sam telefon. Tipa da otplatim taj telefon i nemam vise ugovor?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Interesuje su me da li mogu bez penala da raskinem ugovor s Vipom, a uzeo sam telefon. Tipa da otplatim taj telefon i nemam vise ugovor?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Samsung s9 preko neo 10 tarife je 36000 + pretplata 24 meseca. Zamisli da neko pita da li mogu da platim 36000 i da raskinem ugovor sa vipom bez posledica. Odgovor sam zaključi.
 
Mislio sam na punu cenu telefona, po maloprodajnoj ceni. Sigurno ne samo ovih 36.000

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Trebalo bi da može.
 
Jel daje VIP nesto za produzenje ugovora, smanjenje cene telefona, smanjenje pretplate od 20% uz telefon, tako nesto ?
 
Mene non stop spamuju sa sms. Završila mi se ugovorna obaveza pre 3 meseca. Zvali dva puta, i uvek daju samo standardnu ponudu.
 
Al su se stisli nesto, znaci ima samo + 1gb online ako se produzi, valjda ce biti neka promocija uskoro.
 
Interesuje su me da li mogu bez penala da raskinem ugovor s Vipom, a uzeo sam telefon. Tipa da otplatim taj telefon i nemam vise ugovor?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Ne.
Imaš ove opcije:
Da isplatis telefon po maloprodajnoj ceni
+ penale za raskid ugovora.
Tu biraš šta ti je isplativije, da li da platiš razliku do pune cene tarife za svaki mesec od trenutka potpisivanja ugovora, ili preostale pretplate do kraja ugovora (prešao si 12 meseci ugovora recimo)...
Znači telefon + penal za raskid.
Za cenu uzimaju njihovu mp cenu u trenutku potpisivanja ugovora

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk
 
I ja čekam. Nekih 100gb kao u mts-u što je bilo. Džabe čekam... Ova promocija im je odlična, vidi se i po ovoj temi na forumu, dve poruke na svaka tri dana... [emoji23]
 
Jel se odnosi ova promocija 6 meseci bez pretplate i za postpejd internet tarife?

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
 
Ne.
Imaš ove opcije:
Da isplatis telefon po maloprodajnoj ceni
+ penale za raskid ugovora.
Tu biraš šta ti je isplativije, da li da platiš razliku do pune cene tarife za svaki mesec od trenutka potpisivanja ugovora, ili preostale pretplate do kraja ugovora (prešao si 12 meseci ugovora recimo)...
Znači telefon + penal za raskid.
Za cenu uzimaju njihovu mp cenu u trenutku potpisivanja ugovora

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

Ne nego telefon po maloprodajnoj ceni ILI pretplate do pocetka/kraja UO (zavisi sta je povoljnije).
 
U pravu si, pošto već placa punu cenu pretplate.


Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk
 
Ja to napisah, međutim alfa kaže da neće da može
 
VIP je uvek davao neki popust pride, pa bi i tu razliku trebao da doplati.
 
Koliko njima treba da odgovare na mail? Skoro nedelju dana kako sam im slao jer realno da me cooliraju, ja se utripovao da sam im bitan kao korisnik :D
 
Kako vam pokazuje u njihovoj aplikaciji potrosnju za 1gb u romingu, cini mi se da mi je ranije pisalo 1gb u romingu a sada nema te stavke vec 1mb 1 din.
2c35c8369329acd6c30de97830d8936f.jpg
 
Pisalo je.
Ako ti dolazi na ?1260, onda je samo bag u appu, ali mozda si i potrosio ;)
 
Koliko njima treba da odgovare na mail? Skoro nedelju dana kako sam im slao jer realno da me cooliraju, ja se utripovao da sam im bitan kao korisnik :D

8 dana im je zakonski rok,tako bar kazu u CC.
 
Meni u aplikaciji pokazuje roming dodatak.
Screenshot_2018-09-11-21-26-15.png
 
Nazad
Vrh Dno