Evo i moje iskustvo sa A1 operatorom u Srbiji!
Ja sam korisnik tarifnog paketa "A1 KućniNet L" od 2022 godine, ali kako piše u mojem zadnjem ugovoru važi od 01.03.2024 i to 24 meseca. Znači da po tome bi trebao ugovor da istekne 01.03.2026. Saznao sam pre neki dan da nude ove nove tarife tj. brzine od 50 Mbps/10 Mbps i 100 Mbps/10 Mbps, pa sam juče otišao u obližnju A1 prodavnicu da promenim tarifni paket. Rekao sam prodavačici da hoću da pređem na tarifni paket od 50 Mbps, jer sada imam samo 2 Mbps i da u Africi imaju brži internet, jer tamo koriste optičke kablove. A ovde u ovom mestu gde živim, rekli su mi neki ljudi iz Telekoma da će optički internet biti tek 3000 godine!
Devojka mi je zatražila ličnu kartu i počela valjda da sklapa novi ugovor na kompjuteru. Pitao sam je da li važi još ta akcija sa popustom za 1 dinar i odgovorila mi je da je to prošlo i nema više. Onda sam je pitao da li važi ta cena od 1499 dinara za taj KućniNet paket od 50 Mbps/10 Mbps kao što je navedeno na A1 sajtu? I ona mi reče da to važi. Onda me je pitala koja mi je mejl adresa, a sve joj piše u kompjuteru, jer na moju adresu stiže svaki mesec elektronski račun za A1 internet. Tako da sam onda potpisao taj neki novi ugovor koji je ona sklopila, ali nema ništa na papiru, nego sam samo ostavio digitalni potpis na tom njihovom tabletu i to je to. Ali kada sam došao kući, proverio sam moj mejl i video da u ugovoru piše nešto drugo. Tarifni paket: KućniNet / Mesečna pretplata: 1749 RSD / Trajanje ugovorne obaveze: do: 26.04.2026.
Računajući od 01.03.2024, stari ugovor bi trebao da istekne već 01.03.2026 i to je za oko 5 meseca, a po njihovom tek za 7 meseca! Izgleda da su ga malo vremenski razvukli. Mada to nije toliko bitno, ali mesečna pretplata nije više 1418 dinara kao što sam do sada plaćao, nego je skočila na 1749 dinara i počinje od sledećeg meseca! Onda sam ponovo otišao u tu A1 prodavnicu i rekao joj da je valjda greška u pitanju i da bi trebalo da bude 1449 dinara? A ona mi je odgovorila da nije greška i nije mi rekla da sam sada bez ugovorne obaveze. Koliko sam razumeo da je ona mene prebacila na mesečnu pretplatu bez ugovorne obaveze, a to mi nije uopšte pre toga rekla i prema tome nisam mogao sa time da se složim!
Onda sam video da nešto mulja, pa sam zatražio da mi se ukine A1 Net Protect koji mi samo blokira sajtove i ničemu ne služi, pa je devojka počela nešto da čačka po kompjuteru. Posle oko 10 minuta čekanja i neuspelih pokušaja, nazvala je neku njenu koleginicu i zatražila pomoć. I ako je dobila Support preko mobilnog, šta gde treba da ukuca ili klikne, izgleda ta ni ona nije mogla da joj pomogne oko toga. I kada sam je pitao šta ćemo sada, rekla mi je da nazovem korisnički servis "060 1234", koji sam morao naravno da nazovem, pa da oni to završe, jer ova očigledno nema pojma!
Tako da ne preporučujem A1 Srbija internet, jer su počeli da mute tj. manipulišu i uvaljuju tarife sa kojima se nisam složio! Dok sam imao Telekom Srbija ADSL od 10 Mbps nije bilo takvih problema. Veza je bila brza i stabilna u odnosu na A1 Internet gde brzina mnogo variira i retko kad izvuče 10 Mbps! U zadnje vreme pogotovo noću opada brzina i mnogo koči otvaranje sajtova i streaming platforma kao na primer YouTube. Nažalost, ja sam odjavio fiksni telefon i zbog toga ne mogu naravno da koristim ADSL, jer bez telefonske linije ne radi ni ADSL.
Pozdrav svima