Šta je novo?

[A1] Kucni net

Jesi siguran da se ne vraća ruter? Uskoro mi ističe ugovor pa ako obnovim mogu da dobijem nov ruter i zadržim stari?
Stari ruter se ne vraća ali prilikom obnove mogu da ti izdaju novu garanciju na stari (koliko god da to smešno zvuči) i ne daju nov ruter. A možda nije više tako. Reci kako si prošao ako se setiš.
 
Stari ruter se ne vraća ali prilikom obnove mogu da ti izdaju novu garanciju na stari (koliko god da to smešno zvuči) i ne daju nov ruter. A možda nije više tako. Reci kako si prošao ako se setiš.
Pretpostavljam da ima neka fora u novom ugovoru da ne dobiješ novi ruter. Imam Huawei B535 mogao bih da ga prodam ili taj novi 😁
 
… cell mapper brojevi se ne poklapaju, ali ni PCIa, koji mi prijavljuje ruter, nema u upisanim BS… definitivno je i neka druga prisutna, koja do sada nije mapirana…
 
… nikako ne mogu da utvrdim sa koje bazne stanice dobijam signal… da li postoji način, iz CellID ili PCI oznake...?!
Uloguješ se na ZTE MF296R admin portal >> Napredna podešavanja >> Ostalo >> Informacije o mreži i tu vidiš ID ćelije u decimalnom formatu. Odeš na https://www.cellmapper.net/enbid i uneseš taj ID, nakon čega dobijaš heksadecimalnu (hex) vrednost. U cellmapper-u onda gledaš da pronadješ tu hex vrednost. Ako je nigde nema, znači da niko još uvek nije mapirao tu baznu stanicu.
 
… hvala! to je to, definitivno ova BS nije mapirana… verujem da je na jezdnoj od zgrada u mojoj blizini, ali po CellMapperu tamo nema BS…
 
Uloguješ se na ZTE MF296R admin portal >> Napredna podešavanja >> Ostalo >> Informacije o mreži i tu vidiš ID ćelije u decimalnom formatu. Odeš na https://www.cellmapper.net/enbid i uneseš taj ID, nakon čega dobijaš heksadecimalnu (hex) vrednost. U cellmapper-u onda gledaš da pronadješ tu hex vrednost. Ako je nigde nema, znači da niko još uvek nije mapirao tu baznu stanicu.
… na ovoj BS sam 90% vremena, ali nigde je nema… :)
ENB 14568 , Cell ID 3729439
 
Bazne stanice na cellmapper-u se pojavljuju samo ako neko od nas entuzijasta koji koristimo cell mapper APP na telefonu. Mora neko sa upaljenom cellmapper aplikacijom da prođe blizu BS da bi se ona pojavila na Cellmapper-u, a onda mora neko i da joj odredi tačnu lokaciju, jer sam cellmapper radi samo aproksimativnu lokaciju.

U kom mestu živiš i odprilike u kom delu?

Po eNb-u znam da si na jugoistoku ili istoku Srbije.
 
… Zaječar, najstroži centar… jedino ostaje da se konsultujem sa lokalnim agentim, on sigurno ima podatke i sigurno je proverio koja je meni najbliža BS prilikom provere uslova za uslugu…
 
Nemam opciju zaključavsnja na ovom ZTE ruteru...
 

Prilozi

  • Screenshot_20250927_200340_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    Screenshot_20250927_200340_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    42.2 KB · Pregleda: 48
  • Screenshot_20250927_200837_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    Screenshot_20250927_200837_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    67.3 KB · Pregleda: 47
… Zaječar, najstroži centar… jedino ostaje da se konsultujem sa lokalnim agentim, on sigurno ima podatke i sigurno je proverio koja je meni najbliža BS prilikom provere uslova za uslugu…
Da sam išao na gitarijadu, kao što nisam (iz svima poznatih razloga) sigurno bi je mapirao :)

Čekamo još da se pojavi u RATEL registrima da probamo da je lociramo, ali je 100% neka novija BS.
 
… hehe, ovaj put nismo ni mi, lokalci - ove godine nije bilo to-to… ;)
Probaću da saznam od agenta, baš me iritira što je nema… signal je prilično jak, ali i načičkane BS i okolne zgrade stvaraju smetnje…
 
… na ovoj BS sam 90% vremena, ali nigde je nema… :)
ENB 14568 , Cell ID 3729439
Ako imas android, instaliraj cellmapper i snimi je, malo se prosetaj po kvartu pa ce se lako postaviti gde je 😁

Takodje, mozes da instaliras i netmonster da vidia gde ti se prelamaju sektori dok obilazis kvart
 
… verovao ili ne, nemam! :) osim eon boxa, sve ostalo je na drugim platformama… probaću sa kevinim telefonom, inače Kućni net je kod njih, da nadjem i odradim ovo… hvala svima!
 
Meni vec drugi put stize SMS poruka od A1 da preuzmem novi router uz ličnu kartu al ugovor mi vazi još dva meseca... Odem do poslovnice kažu da oni nemaju ruter treba da poruče... Kaže dobijaš ga džabe samo prebaciš SIM karticu iz starog u novi ruter ne potpisuješ ništa ni novi ugovor... Jel zna neko u čemu je fora ? Intermet mi radi normalno i sa ovim starim ruterom nisam ni ništa prijavljivao call centru.
 
Fora je vezivanje korisnika.

Ako potpišeš novi ugovor bez popusta, uvek možeš da ga raskineš bez penala. Ovako plaćaš ruter
 
Al ja džabe dobijam ruter a ugovor imam još samo dva meseca
 
Evo i moje iskustvo sa A1 operatorom u Srbiji!

Ja sam korisnik tarifnog paketa "A1 KućniNet L" od 2022 godine, ali kako piše u mojem zadnjem ugovoru važi od 01.03.2024 i to 24 meseca. Znači da po tome bi trebao ugovor da istekne 01.03.2026. Saznao sam pre neki dan da nude ove nove tarife tj. brzine od 50 Mbps/10 Mbps i 100 Mbps/10 Mbps, pa sam juče otišao u obližnju A1 prodavnicu da promenim tarifni paket. Rekao sam prodavačici da hoću da pređem na tarifni paket od 50 Mbps, jer sada imam samo 2 Mbps i da u Africi imaju brži internet, jer tamo koriste optičke kablove. A ovde u ovom mestu gde živim, rekli su mi neki ljudi iz Telekoma da će optički internet biti tek 3000 godine!

Devojka mi je zatražila ličnu kartu i počela valjda da sklapa novi ugovor na kompjuteru. Pitao sam je da li važi još ta akcija sa popustom za 1 dinar i odgovorila mi je da je to prošlo i nema više. Onda sam je pitao da li važi ta cena od 1499 dinara za taj KućniNet paket od 50 Mbps/10 Mbps kao što je navedeno na A1 sajtu? I ona mi reče da to važi. Onda me je pitala koja mi je mejl adresa, a sve joj piše u kompjuteru, jer na moju adresu stiže svaki mesec elektronski račun za A1 internet. Tako da sam onda potpisao taj neki novi ugovor koji je ona sklopila, ali nema ništa na papiru, nego sam samo ostavio digitalni potpis na tom njihovom tabletu i to je to. Ali kada sam došao kući, proverio sam moj mejl i video da u ugovoru piše nešto drugo. Tarifni paket: KućniNet / Mesečna pretplata: 1749 RSD / Trajanje ugovorne obaveze: do: 26.04.2026.

Računajući od 01.03.2024, stari ugovor bi trebao da istekne već 01.03.2026 i to je za oko 5 meseca, a po njihovom tek za 7 meseca! Izgleda da su ga malo vremenski razvukli. Mada to nije toliko bitno, ali mesečna pretplata nije više 1418 dinara kao što sam do sada plaćao, nego je skočila na 1749 dinara i počinje od sledećeg meseca! Onda sam ponovo otišao u tu A1 prodavnicu i rekao joj da je valjda greška u pitanju i da bi trebalo da bude 1449 dinara? A ona mi je odgovorila da nije greška i nije mi rekla da sam sada bez ugovorne obaveze. Koliko sam razumeo da je ona mene prebacila na mesečnu pretplatu bez ugovorne obaveze, a to mi nije uopšte pre toga rekla i prema tome nisam mogao sa time da se složim!

Onda sam video da nešto mulja, pa sam zatražio da mi se ukine A1 Net Protect koji mi samo blokira sajtove i ničemu ne služi, pa je devojka počela nešto da čačka po kompjuteru. Posle oko 10 minuta čekanja i neuspelih pokušaja, nazvala je neku njenu koleginicu i zatražila pomoć. I ako je dobila Support preko mobilnog, šta gde treba da ukuca ili klikne, izgleda ta ni ona nije mogla da joj pomogne oko toga. I kada sam je pitao šta ćemo sada, rekla mi je da nazovem korisnički servis "060 1234", koji sam morao naravno da nazovem, pa da oni to završe, jer ova očigledno nema pojma!

Tako da ne preporučujem A1 Srbija internet, jer su počeli da mute tj. manipulišu i uvaljuju tarife sa kojima se nisam složio! Dok sam imao Telekom Srbija ADSL od 10 Mbps nije bilo takvih problema. Veza je bila brza i stabilna u odnosu na A1 Internet gde brzina mnogo variira i retko kad izvuče 10 Mbps! U zadnje vreme pogotovo noću opada brzina i mnogo koči otvaranje sajtova i streaming platforma kao na primer YouTube. Nažalost, ja sam odjavio fiksni telefon i zbog toga ne mogu naravno da koristim ADSL, jer bez telefonske linije ne radi ni ADSL.

Pozdrav svima
 
Evo i moje iskustvo sa A1 operatorom u Srbiji!

Ja sam korisnik tarifnog paketa "A1 KućniNet L" od 2022 godine, ali kako piše u mojem zadnjem ugovoru važi od 01.03.2024 i to 24 meseca. Znači da po tome bi trebao ugovor da istekne 01.03.2026. Saznao sam pre neki dan da nude ove nove tarife tj. brzine od 50 Mbps/10 Mbps i 100 Mbps/10 Mbps, pa sam juče otišao u obližnju A1 prodavnicu da promenim tarifni paket. Rekao sam prodavačici da hoću da pređem na tarifni paket od 50 Mbps, jer sada imam samo 2 Mbps i da u Africi imaju brži internet, jer tamo koriste optičke kablove. A ovde u ovom mestu gde živim, rekli su mi neki ljudi iz Telekoma da će optički internet biti tek 3000 godine!

Devojka mi je zatražila ličnu kartu i počela valjda da sklapa novi ugovor na kompjuteru. Pitao sam je da li važi još ta akcija sa popustom za 1 dinar i odgovorila mi je da je to prošlo i nema više. Onda sam je pitao da li važi ta cena od 1499 dinara za taj KućniNet paket od 50 Mbps/10 Mbps kao što je navedeno na A1 sajtu? I ona mi reče da to važi. Onda me je pitala koja mi je mejl adresa, a sve joj piše u kompjuteru, jer na moju adresu stiže svaki mesec elektronski račun za A1 internet. Tako da sam onda potpisao taj neki novi ugovor koji je ona sklopila, ali nema ništa na papiru, nego sam samo ostavio digitalni potpis na tom njihovom tabletu i to je to. Ali kada sam došao kući, proverio sam moj mejl i video da u ugovoru piše nešto drugo. Tarifni paket: KućniNet / Mesečna pretplata: 1749 RSD / Trajanje ugovorne obaveze: do: 26.04.2026.

Računajući od 01.03.2024, stari ugovor bi trebao da istekne već 01.03.2026 i to je za oko 5 meseca, a po njihovom tek za 7 meseca! Izgleda da su ga malo vremenski razvukli. Mada to nije toliko bitno, ali mesečna pretplata nije više 1418 dinara kao što sam do sada plaćao, nego je skočila na 1749 dinara i počinje od sledećeg meseca! Onda sam ponovo otišao u tu A1 prodavnicu i rekao joj da je valjda greška u pitanju i da bi trebalo da bude 1449 dinara? A ona mi je odgovorila da nije greška i nije mi rekla da sam sada bez ugovorne obaveze. Koliko sam razumeo da je ona mene prebacila na mesečnu pretplatu bez ugovorne obaveze, a to mi nije uopšte pre toga rekla i prema tome nisam mogao sa time da se složim!

Onda sam video da nešto mulja, pa sam zatražio da mi se ukine A1 Net Protect koji mi samo blokira sajtove i ničemu ne služi, pa je devojka počela nešto da čačka po kompjuteru. Posle oko 10 minuta čekanja i neuspelih pokušaja, nazvala je neku njenu koleginicu i zatražila pomoć. I ako je dobila Support preko mobilnog, šta gde treba da ukuca ili klikne, izgleda ta ni ona nije mogla da joj pomogne oko toga. I kada sam je pitao šta ćemo sada, rekla mi je da nazovem korisnički servis "060 1234", koji sam morao naravno da nazovem, pa da oni to završe, jer ova očigledno nema pojma!

Tako da ne preporučujem A1 Srbija internet, jer su počeli da mute tj. manipulišu i uvaljuju tarife sa kojima se nisam složio! Dok sam imao Telekom Srbija ADSL od 10 Mbps nije bilo takvih problema. Veza je bila brza i stabilna u odnosu na A1 Internet gde brzina mnogo variira i retko kad izvuče 10 Mbps! U zadnje vreme pogotovo noću opada brzina i mnogo koči otvaranje sajtova i streaming platforma kao na primer YouTube. Nažalost, ja sam odjavio fiksni telefon i zbog toga ne mogu naravno da koristim ADSL, jer bez telefonske linije ne radi ni ADSL.

Pozdrav svima
Ako sada imaš jako slab internet, nebi dobio ništa više i da pređeš na najbrži paket. Jedino ako ti stalno zakucava na najvišu brzinu tog paketa, onda se isplati brži paket. Na toj lokaciji im je loša ili prezauzeta mreža. Tu nema pomoći. ADSL i razne kablovske ne možeš da upoređuješ sa bežičnim, tu se signal ne menja. Možda možeš da raskineš ugovor na osnovu lošeg interneta a u to vreme pogledaj i probaj nekog drugog. Te prodavačice u agenciji nemaju pojma dalje od toga zašta su učene, uvek pitaj nekoga na višoj instanci ili u glavoj firmi.
Što se tiče trenutne konekcije prvo proveri jačinu signala.
 
Na tom istom sajtu na koji se pozivas, pise da je navedena cena uz dvogodisnji ugovor i el. racun.
Za IT strucnjaka koji se razume u africku internet infrastrukturu neshvatljivo mi je da nisi koristio chat podrsku A1 makar za osnovni info.
Na stranu sada sto stavljas potpis na neki ugovor koji nisi ni procitao a ni informisao sta u njemu pise, jako losa praksa, zaista.
 
Da ne govorimo da je uvek pozitivno preko agenta resavati te stvari a za brzinu je moguće i los ruter bez agregacije zaslužan. Nocu verovatno gase, pa na B20 ostaje samo pa zbog toga nastaje opterećenje. I tu ne pomaže ni dobar ruter. Ali za dana bi verovatno znacilo.
 
Koji ruter preporucujete za A1 kucni internet? Imam ZTE MF296R i mislim da mi nije dovoljan za moju lokaciju.
 
Nocu verovatno gase, pa na B20 ostaje samo pa zbog toga nastaje opterećenje. I tu ne pomaže ni dobar ruter.
Nije "verovatno", nego gase posle ponoci, to mogu da potvrdim. Ja sam kod Vukovog spomenika i uglavnom se kacim na BS-ove koje je @alfaunits mapirao, nocu je samo B20 dostupan (naravno sa krajnje mizernom brzinom), a danju sva tri opsega. Testirao na 3 rutera (LTE Cat5, Cat6, Cat7). Stvarno ne znam sta dobijaju gasenjem ta dva opsega nocu, narocito u centralnim delovima grada gde manje-vise uvek ima ljudi. Realno gledano, ovo bi se moglo klasifikovati kao prevara.
 
Nazad
Vrh Dno