Šta je novo?

Оштећени купци Еуролинка

Moze li mi neko reci ko je uvoznik Pionira za Srbiju? Imam P. rezac kupljen u EL, jos uvek pod garancijom pa da znam koga da hvatam za gusu ako se pokvari.
 
је л неко у скорије време успео да узме своју робу из еуролинковог сервиса? звао сам неке телефоне од људи који су тамо радили и нико ништа не зна конректно.
 
Poslednja izmena:
Da se i ja prikljucim diskusiji.

Kupio graficku kod njih, crkla posle pet dana. Odneo u servis. I cekao tako skoro mesec dana...

U medjuvremenu se desilo sta se desilo, iskreno ja nisao o tome imao pojma (***, posao po ceo dan). Krenem ja da vrtim telefone. Jedini telefon na koji se neko javio je sa garantnog lista (rhs). Ljudi mi objasnili sta i kako, ja im na mail poslao SN kartice oni mi javili da je kod njih, sve ce biti ok, samo da vide kako ce to papiroloski da srede. Ja cekao jos malo (par nedelja), nazvao rhs, oni rekli da mogu da dodjem po novu graficku. ***, nemam kad da izadjem sa posla pa sam poslao ortaka.

Elem, dam mu ja garantni list na kome je zaheftan fiskalni racun, dam mu i onaj papir sto su mi u servisu dali kada sam predao karticu po reklamaciji. Zove me on danas: E druze, evo me u RHS-u ali ljudi ne mogu da ti zamene katricu jer FISKALNI RACUN KOJI TI JE IZDAT NE GLASI NA PALIT 8600 NEGO NA NEKI ASUS RADEON 9XXX.

Dakle onog dana kada su mi prodali karticu, oni su mi izdali ko zna koji fiskalni racun. Ja nisam proveravao sta sve pise na fiskalnom. Tako izdatu robu su mi po reklamaciji primili u servis, precutali da su me tu za_ebali (jer da su mi nesto prigovorili, ja bi zvao inspekciju)

Da li su oni oprali pare preko tih fiskalnih racuna ili je ovo poseban slucaj, mene ne zanima ali ja od ponedeljka podnosim prijavu inspekciji (drzava jedva ceka "easy money") a ja najverovatnije sudsku tuzbu. Moram od ponedeljka licno da se cujem sa ljudima iz RHS-a da vidim da li postoji mogucnost da mi ipak zamene graficku. (u celoj prici RHS je vrlo korektan)

Dakle, proverite i vase fiskalne racune
 
desavalo se povremeno da usred nesinhronizovanja software-a sa fiskalnom kasom kasa izbaci fiskalni koji glasi na drugi artikal...u bazi je sve bio ok, ali je kasa brljavila, ***...
 
***...na Bulevaru se to neretko desavalo....svaki racun je naravno po baznom stanju bio ok, tj otkucan za proizvod koji je prodat, ali ***....
 
***...na Bulevaru se to neretko desavalo....svaki racun je naravno po baznom stanju bio ok, tj otkucan za proizvod koji je prodat, ali ***....

A koji je to model fiskalne kase? Oprosti, ali ovo zvuci zaista MALO VEROVATNO (nisam raspolozen za jace reci) jer sam radio sa fiskalnim kasama a i dosta ljudi u mojoj blizini se bavi bas servisom i programiranjem istih. Mislim daj, nismo pali s drveta.
 
A koji je to model fiskalne kase?

otkud se secam.... za mesec ipo dana covek zaboravi i kad je trebao da primi platu, a ne jos i koji model fiskalne kase je koriscen...

Oprosti, ali ovo zvuci zaista MALO VEROVATNO (nisam raspolozen za jace reci)

kao neko ko je tamo samo radio u MP-u, zar stvarno mislis da imam ikakvog interesa iznositi netacne infoe...
 
Poslednja izmena:
sto da ne ;] kao zaposleni mogao si da popravish tu fiskalni kasu.


popravi je

=))))))))))))))))


salu na stranu ali ta pricha potpuno ne pije vodu..mogucje da su odredjeni artikli uvodjeni pod drugim shiframa..te stvari nikako ne mogu da se zabaguju...jer ako ti na tastaturi pritiskash taster enter u 99% sluchaja cjesh dobiti novi red a ne slovo g. osim ako NE BINDUJESH taster enter da ti bude slovo g, shto opet ne mozhesh tako lako da uradish.

nije adekvatna paralela, ali mislim stvarno kasa pa josh da ne radi, radi ona kako je podeshena ne brini ;]
 
otkud se secam.... za mesec ipo dana covek zaboravi i kad je trebao da primi platu, a ne jos i koji model fiskalne kase je koriscen...

kao neko ko je tamo samo radio u MP-u, zar stvarno mislis da imam ikakvog interesa iznositi netacne infoe...

;-).....Ok ajde za model da se ne secas jos i mogu da ti poverujem, ali za ovo drugo, mislim sta da ti kazem, mani se takvih glupih prica i smesnih isprika za nemogucnost dobijanja hardvera sa reklamacije usled malverzacija sa siframa i imenima artikala, samo se srozavas u ocima ostecenih kupaca Eurolinka, ja nisam jedan od njih ali mi je krivo zbog ljudi koji su namagarceni na takav nacin, nije mi uopste jasno i kako se bas slozilo da bench saradjuje sa takvom sumnjivom firmom.
 
ponovicu jos jednom.... :whip:

kao neko ko je tamo samo radio u MP-u, zar stvarno mislis da imam ikakvog interesa iznositi netacne infoe...
 
ponovicu jos jednom.... :whip:

Dobro, znaci po ovome sto pises u Eurolinku kada si kupovao recimo Blueberry Mp3 plejer, Palit 8800GT ili WD 6400AAKS na fiskalnom racunu je uredno izbacivan Schiedel dimnjak u vecini slucajeva i to je vama bilo sasvim normalno? Softver zabagovao? Nestala sinhronizacija izmedju softvera, kase i skenera...ma daj, i sam znas da tu nesto ne stima gadno.
 
nemam nameru da se uzalud i bespotrebno prepirem sa bilo kime....
 
tako je bilo....a sad sta, kako, zasto nije ispravljeno i regulisano...pitas nazalost pogresnu osobu
 
icon_chuckel.gif
 
nemoj tako on je samo radio u MP i zashto bi on ljude baronjao kada tvrdi da je dolazilo do greshke fiskalne kase a i svinje lete samo shto ne znash

:)
 
Pa ne prepiremo se uopste, samo mi je zanimljiva ta "greska" u sinhronizaciji....NEMOGUCE!

Naravno da je moguće, dešavalo mi se dosta puta i ovde u radnji u NS, kao i u prethodnoj firmi u kojoj sam radio, a koja je takođe koristila Partner softver. Jednostavno, ukoliko učitaš neku robu u kasu i ne uradiš PLU šifarnika odmah, u 90% slučajeva izbaci pogrešan artikal na računu. Naravno, sa stanja se uredno skine onaj koji kucaš, po normalnoj ceni i sve bude ok, ali na samom računu piše nešto drugo. Kao logično rešenje se nameće ažuriranje šifarnika svako jutro po učitavanju kalkulacija, ali to je jednostavno nemoguće jer traje predugo, pa se radi po zatvaranju radnje uveče...
 
Naravno da je moguće, dešavalo mi se dosta puta i ovde u radnji u NS, kao i u prethodnoj firmi u kojoj sam radio, a koja je takođe koristila Partner softver. Jednostavno, ukoliko učitaš neku robu u kasu i ne uradiš PLU šifarnika odmah, u 90% slučajeva izbaci pogrešan artikal na računu. Naravno, sa stanja se uredno skine onaj koji kucaš, po normalnoj ceni i sve bude ok, ali na samom računu piše nešto drugo. Kao logično rešenje se nameće ažuriranje šifarnika svako jutro po učitavanju kalkulacija, ali to je jednostavno nemoguće jer traje predugo, pa se radi po zatvaranju radnje uveče...

Sjajan nacin za izgovor u malverzacijama nema sta.
 
Glavna malverzacija nije ZeljkoBU na fiskalnoj kasi ...
Nema potrebe da razapinjete ovde bilo koga, kao krivca za slucaj Eurolink.
Ako je bilo smisljenih malverzacija onda to nisu radili ljudi koji su tu
osoblje ... vec neko sa vrha.
Lose je to sto je kod nas legalno ostanes nekome duzan para i para,
zatvoris firmu, slegnes ramenima i kazes ...nemam...i od toga nikom nista.
Tuzi ... dobices posle 5 godina presudu da si u pravu i po nekoj prinudnoj
naplati dobices isto kao da nisi tuzio - nista.

Zato je odavno trebalo uvesti u zakon prinudni rad...pa lepo tucas kamen jedno
30 godina, drzava placa recimo 100 din / dan da isplati tvoje dugove.
Izgradili bi za cas autoput Horgos - Pozega ... bilo bi radne snage dosta.
Krivca za stanje trazite na drugom mestu ... ovde su mnogi radili tamo da bi
zaradili platu za zivot ... ne da bi otkucali nekome namerno pogresan fiskalni.
A sad nazad na temu ... crusade za neki drugi put !
 
Poslednja izmena:
Sjajan nacin za izgovor u malverzacijama nema sta.

Jel ti ne čitaš ili ti samo nije jasno?

Jesi radio nekada u Partner softveru? Jel znaš koliko bagova ima? Ako nisi, bolje odustani od rasprave, a ako jesi i tvrdiš da je nemoguće da se to desi, onda si imao neverovatnu sreću da ti sve funkcioniše besprekorno.
 
Desavalo se cesto da brljavi kasa u Elinku... nikakve malverzacije nisu u pitanju vec problem sa pomenutim partner programom koji je pravio probleme od momenta kad se preslo na to (uzasno) parce softvera.

Partner za VP je donekle solidan, ali za MP je katastrofa...
 
Kase koje je koristio Eurolink su bile Intracom-ovi modeli koje su imale dosta "konflikta" sa Partner programom. Nažalost, nije se samo događalo da se na računu ispiše pogrešan proizvod, već da se neki proizvodi izbrišu sa računa ili njihova cena bude 0.0... nešto dinara.

Radio sam na kasi Elinka oko 6 meseci i konstantno sam imao problema sa tim. Ne može mi niko reći da su to bile malverzacije, jer kad ja otkucam čoveku račun, ma šta pisalo na njemu, ja firmu zadužujem za taj PDV. Nikad račune nisam vadio iz "bunara". S obzirom da sam sad već bivši radnik Elinka, ne postoji nikakav razlog da vas lažem. Žao mi je što je ovo ispalo ovako za Palit grafiku, valjda će se rešiti.

da da, ali cudno da izbaci isti artikal greskom nekoliko puta

Deki, potpuno si u pravu, ali nekada su gužve. Kupci žele da kupe proizvod što pre, nemaju vremena da čekaju da nama dođe knjigovođa, ili programer iz korisničke podrške tvoraca programa Partner, kako bi nam se ispravila greška na računu. Nekada komercijalista od sve te silne gužve ne pogleda u naziv proizvoda na fiskalnom računu. Veruj mi na reč da su se te greške prilikom štampe događale masovono. Kako-zašto... nikad nismo prokljuvili. Jednostavno, softver (Partner) i kasa Intracom nisu imali dobre ljubavne odnose.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno