Šta je novo?

Оштећени купци Еуролинка

Kao neko ko je radio u podršci druge firme za poslovni softver i u vreme pripreme, lansiranja i kasnije implementacije fiskalnih kasa na terenu kod nas, potvrđujem da su sve, ne samo te Intracom kase koje se ovde kod nas valjaju najblaže rečeno loše odrađene. Toliko problema je bilo sa sinhronizacijom šifrarnika, cena, poreskih stopa, načina plaćanja između softvera i uređaja da to nije normalno i na žalost bio sam u toku tada i kosa mi se dizala na glavi kakve su se stvari pojavljivale u praksi i koliko nismo mogli ništa da uradimo, tako da to opet nije toliko ni krivica programa Partner (nemam nikakve veze sa tom firmom, niti sam ikad imao) ni radnika Eurolinka. Jednostavno, država je uvela te fiskalne kase na način na koji ih je uvela, specifikacije i zakoni su doneti kako su doneti i to je očigledno odgovaralo nekome ko je prodao loš hardver za skupe pare na brzinu.

Ali da ne dužim dalje, to nikako ne opravdava prodavca koji vidi da artikal na fiskalnom nije isti sa stvarnim. Za to se piše onaj obrazac o povraćaju, uradi se resinhronizacija šifara, uradi novi fiskalni koji bi trebalo da ima ispravan artikal. Kupac koji to neće da sačeka jer mu se žuri ili šta god rizikuje da dođe u ovu situaciju u koju je došao čovek sa Palit grafikom. Na žalost, ispadne nekad i da uz najbolju želju prodavca dođe do problema i sad tu ne vredi lupati glavu ili prozivati ljude za nekakve malverzacije. Jasno je da EL nije propao jer je izdavao ovakve ili onakve fiskalne račune... :S:
 
Ljudi, da li je neko uspeo da reklamira PALITA bez RHS garancije, odnosno samo sa EL garancijom?
 
Nazad
Vrh Dno