Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Te tačke Zakona o zaštiti potrošača važe za Crnu Goru, treba videti šta piše o Zakonu za Srbiju pošto može a i ne mora da piše isto to.

Inače, budimo realni - gde god uđete i gde god se okrenete izložena je tehnička roba a da nigde nije istaknuto da je uzorak, eksponat, da nije za prodaju a ne sećam se da je neko kažnjen zbog toga.

A kad kupiš online za malo robe možeš da dokažeš da je radila kao eksponat i da su ti nju isporučili ako je uređaj vizuelno u odličnom stanju i bez ogrebotine ko što reče Olujche. Dobro je što čak i na sumnju da je radila imaš rok da je vratiš bez objašnjenja.
 
Može li neko da mi kaže nešto o firmi Imikom group? Imaju dobre cene ali nisam čuo do sad za njih i nemam iskustva nikakvih, pa ako znate nešto, podelite!
 
Ozbiljna firma, mi sa njima sarađujemo preko 20 godina, nisi čuo za njih zato što su se do skoro isključivo bavili veleprodajom
 
Gledam mikrotalasnu pecnicu, nista posebno mi ne treba. I zapazio sam da
G store ima dosta nize cene od ostalih.
Cak sam zapazio da je kod njih za neke Vox modele navedena garancija 5 godina a u drugim prodavnicama pise 2 godine.
Kakvo je misljenje o toj on line prodavnici.
 
Samo traži pisanu garanciju obavezno za sve preko 2 godine garancije, inače ništa od toga u realnosti. Takođe sam kupio VOX mikrotalasnu pre 2 godine,nisu mi dali napismeno pa sam išao do firne i tada su odradili garantni list...
 
Tehnomanija odbija da posreduje za produžene garancije kada istekne redovna od 2 godine i prebacuje loptu na uvoznika. Konkretno, imao sam situaciju sa Candy sušilicom i servisom Nova tehnika. Mesec dana čekao dolazak majstora pa još toliko porudžbinu grejača, njegov ponovni dolazak i ugradnju. Tako da, imaj i to na umu što se neki trgovci tim postupkom ne bave.
 
A Kakvi su ovi Gstore i Dotmarket
do sad od njih nista nisam kupovao.
 
Trgovac po zakonu jedino ima obavezu u roku saobraznosti od 2 godine
 
Postoje G-Store trafike po Nisu i mogu da se zakunem da im je logo bio isti kao ovoj radnji do pre par godina, moguce je da ih drzi isti lik.

Ako ti ista znaci, trafike rade godinama i jos nisu propale, a ova radnja sa tehnikom postoji od 2020te prema CompanyWall.
 
Tehnomanija odbija da posreduje za produžene garancije kada istekne redovna od 2 godine i prebacuje loptu na uvoznika. Konkretno, imao sam situaciju sa Candy sušilicom i servisom Nova tehnika. Mesec dana čekao dolazak majstora pa još toliko porudžbinu grejača, njegov ponovni dolazak i ugradnju. Tako da, imaj i to na umu što se neki trgovci tim postupkom ne bave.
Kada je garancija direktnih 5 godina bez registracije, onda uvek možeš da ideš prodavcu, kada je 2+3 onda je dve godine kod prodavca, a od kraja druge godine se obraćaš servisu/proizvođaču/uvozniku.
 
Postoje G-Store trafike po Nisu i mogu da se zakunem da im je logo bio isti kao ovoj radnji do pre par godina, moguce je da ih drzi isti lik.

Ako ti ista znaci, trafike rade godinama i jos nisu propale, a ova radnja sa tehnikom postoji od 2020te prema CompanyWall.

Firma se zvala Gumzela, pre par godina je prodata štampa sistemu (vlasnici moj kiosk-a). Nema veze sa ovom firmom koja radi tehniku.
 
Ima li neko loša iskustva sa Kliklak?
Sutra mi ističe rok za dostavu (3-5 radnih dana) a koliko vidim ne treba mnogo da se nadam da će ga ispoštovati.
Jer u mail-u sa potvrdom narudžbe tvrde kako su "maksimalno smo posvećeni tome da ispoštujemo naznačeni rok isporuke" što će reći da je situacija upravo suprotna i da boluju od kašnjenja :)
 
Sve te online radnje funkcionisu na isti nacin, oni poruce od dobavljaca i onda salju kupcu, tako da to sve zavisi od koga porucuju. Tesko da bilo ko to ima na stanju, za odmah isporuku...
 
Sve te online radnje funkcionisu na isti nacin, oni poruce od dobavljaca i onda salju kupcu, tako da to sve zavisi od koga porucuju. Tesko da bilo ko to ima na stanju, za odmah isporuku...
Samo mi nije jasno sto ne omoguce ljudima da odu do glavnog magacina uplate i nose. Nego svi moramo da idemo preko raspalih prodavnica da oni naruce pa mi od njih da se svi ugrade.
 
Veleprodaja vs maloprodaja. Da moze u magacinu, rj. u veleprodaji gde prodavnice narucuju cisto sumnjam da bi dobio po VP ceni, nego bi te isto izaslo, posto bi veleprodaja uzela deo kolaca koji prodavnice za sebe uzmu.
 
nego bi te isto izaslo
Čak i skuplje, jer radnje imaju dodatne rabate i uzimaju veće količine. No svakako i da kupi skuplje može samo ako ima firmu, jer većina uvoznika ne radi sa fizičkim licima.
 
Mene je Atom neprijatno iznenadio, skroz su iskulirali porudžbinu od 50k, zvao posle nedelju dana, niko se ne javlja, poslao mejl, kažu gužva je potrudiće se, evo prošlo 2 meseca 🤣
 
Mene je Atom neprijatno iznenadio, skroz su iskulirali porudžbinu od 50k, zvao posle nedelju dana, niko se ne javlja, poslao mejl, kažu gužva je potrudiće se, evo prošlo 2 meseca 🤣
To bar ovde može lako da se reši, kontaktiraš @JoKa i završiš, on ti je CEO :D
 
Samo mi nije jasno sto ne omoguce ljudima da odu do glavnog magacina uplate i nose. Nego svi moramo da idemo preko raspalih prodavnica da oni naruce pa mi od njih da se svi ugrade.

To ima Amazon. Kada bi imao magacin kod nas, više od pola naših firmi bi se ugasilo. Počevši prvo od "bratskih".
 
Sa moje strane jedno negativno iskustvo sa Ekupi prodavnicom.Za vikend poručene dve klime,poružbina uredno zavedena ali u ponedeljak dobijam poruku da dobavljač nije u mogućnosti da isporuči klime.Mislim u redu ako ih nema na zalihama ali odem na sajt ekupi i iste te klime postoje u ponudi ali sa drugom cenom.Toliko o tome koliko se poštuju kupci.
 
Ja i dalje ne razumem. Kupujete od nekih online sajtova, jer nađete najnižu cenu i onda kao razočarani ste kad otkazu. Ako vam treba nešto onda odete u prodavnicu koja ima odmah na stanju i kupite. Platite 3-4% više, ali imate uredjaje. Morate shvatiti da svi ti neki online sajtovi nemaju ništa na stanju, a ulistavaju jednom možda mesečno uredjaje koje dobavljač ima u nekom trenutku i to tako stoji po ceni od pre koji mesec kad je ulaz robe bio niži i eto ti te cene. E sad to je stara fora, da ti ponude nešto drugo i ti kupiš kod njih. Velika većina to uradi.

Ja kupujem online samo kad mi treba za nekad, pa poručim, pa ako ne dodje ništa idem kod drugih, ako nema ni kod drugih dobro, ta cena nije ni postojala. Kad mi stvarno treba odem u neku od poznata 4 lanca prodaje i gotovo kupim tamo. Znam da cu dobiti.


Apropo cena na sajtovima. Dokle god postoji da se gleda kroz prste u fazonu (cene su informativnog karaktera, postoji šansa da se pogreši, pozovite za informaciju / tačnu cenu) dotle će moći da vrdaju svi i veliki i mali.
 
Online kupovina je divna stvar ali zavisi koji tip prodavca. Legitimne, fizički postojeće prodavnice ili virtuelne prodavnice sa sopstvenim skladištenjem su najmanje problematične. Veliki i poznati "Mađari" sa KP, uveliko zavise od "dobrog glasa" je to sve što imaju pa neće niti smeju da se brukaju.
Potpuno virtuelne e-prodavnice kao E-Kupi nemaju ništa svoje, ni skladište niti svoje ekskluzivne proizvode, oni su samo veza do nekog prodavca ili proizvođača i od njih dobiju rabat da zarade. Ima ih sada gomila kao te, rastu kao pečurke posle kiše.
1. Mogućnost odustajanja/vraćanja proizvoda u zakonskom roku od 14 dana.
2. Plaćanje bez keša direktno preko bankovnog računa bez odlaska u prodavnicu.
3. Popusti u odnosu na cene u prodavnici, pnekad i zančajni.
4. Fizičke prodavnice postoje samo u ograničenom broju većih gradova a na daljinu mogu da se nađu daleko bolje cene.
5. Prodavci obezbeđuju prevoz/dostavu.
 
Deo sa Madjarima zaboravi, najpoznatiji Madjar koji je bio ubedljivo najposlovniji i imao najvece poverenje ovde je jednog dana samo naprasno nestao i prestao da se javlja ljudima.

Tako da "pouzdan Madjar" treba uzeti sa debelom rezervom.
 
Garancija kod madjara vam vazi dokle god su zivi i javljaju se na telefon, jer se cela prica temelji na rec. Svakako je bolje platiti u Srbiji malo skuplje, ali barem imas fiskalni racun i garanciju, ako nista drugo barem imas kome i da se obratis i ostvaris svoja potrosacka prava
 
Nazad
Vrh Dno