Šta je novo?

Total TV / EON Sat

A raskidaš sa MTS om sa kojim nisi potpisao ugovor, nisi o tome obavešten od strane MTS, nisi potpisao nikakav aneks o promeni ugovorne strane... Kakvo plaćanje penala, na to sam mislio...
 
Meni je neverovatno da ljudi ne shvataju da je SBB prodao sve pa i TotalTv i da su se uslovi promenili? Eon je samo pitanje , do kad? Onaj ko prodaje zna, a i onaj ko kupuje.
A raskidaš sa MTS om sa kojim nisi potpisao ugovor, nisi o tome obavešten od strane MTS, nisi potpisao nikakav aneks o promeni ugovorne strane... Kakvo plaćanje penala, na to sam mislio...
Otkupljeno pravo od provajdera. Imaju njegovu ugovorenu obavezu koju su kupili.
 
Total TV je bila glavna usluga, u paketu je isao EON i to valjda opciono ako se dobro secam. Posto je mts uzeo Total TV onda je logicno da EON ostaje da "visi" i da ga ugase. Bez obzira sto je situacija cista, uopste mi nije prijatno kad nesto daju besplatno. 😆

Pa neće i ne može MTS da ga gasi, to je u nadležnosti SBB koji nam je od 16.4. onemogućio pristup mojsbb portalu ali nije i EON app, štaviše, posle toga su omogućili i da ona njihova dva kanala budu FTA na satelitu što nema direktne veze sa pomenutom app ali ima indirektne. Nema bojazni, ništa se ne naplaćuje i trajaće dok SBB ne odluči drugačije.

A MTS nam je poslao kredencijale za pristup IrisBIZ/GO app što je takođe besplatno i gde ima i više kanala i sa boljom slikom nego na ovoj njihovoj satelitskoj platformi.

Što se tiče EON app tu je stvar jasna, 3 slota, jedan istovremeno aktivan za gledanje.
EON je u vlasništu United Grupe i tu MTS i SBB više nemaju nikakve veze sa time niti se pitaju nešto. EON aplikacija će prestati da nam radi kada to United Grupa odluči da je ukine.
 
A raskidaš sa MTS om sa kojim nisi potpisao ugovor, nisi o tome obavešten od strane MTS, nisi potpisao nikakav aneks o promeni ugovorne strane... Kakvo plaćanje penala, na to sam mislio...
Slažem se,lično mislim da ne mogu da se pozivaju na sbb ugovornu obavezu,tako da pri raskidu nema penala,jer su uslugu drasticno promenili u odnosu na potpisanu(benefiti na obnovu,broj i kvalitet kanala...) em sa mts ništa nisi potpisao
 
Da, Junajted grupa. Ja sve pišem SBB jer mi u glavi da su i dalje deo te grupe ali ima mesec dana i malo više kako i zvanično nisu.

Tolika zbrka oko bivšeg TTV, mali milion pitanja, ogroman broj nepoznanica, od svih mogućih kupovina, prodaja i akvizicija na našem medijskom nebu ovo je ubedljivo najzamršenija i najkomplikovanija odrađena transakcija gde će se onako u hodu rešavati problemi kojih će biti napretek.

Lično me zanima kao i većinu naravno koliki će biti iznos računa, ako bude isti kao kod TTV to znači da su barem što se toga tiče ispoštovali tu stavku jer neki srednji paket kod Totala je recimo oko 150 dinara manji nego kod m:SAT. Takođe i da se ispoštuje i vreme trajanja UO, jako bitna stavka kao i cena pomenuta upravo.
 
Poslednja izmena:
Na nekom forumu sam cak procitao da su zeni koja je zvala za raskid posle par dana ugasili uslugu i sutra joj ponudili da pređe na m.sat....tako da.....ludnica
 
Meni je neverovatno da ljudi ne shvataju da je SBB prodao sve pa i TotalTv i da su se uslovi promenili? Eon je samo pitanje , do kad? Onaj ko prodaje zna, a i onaj ko kupuje.

Otkupljeno pravo od provajdera. Imaju njegovu ugovorenu obavezu koju su kupili.
Sa kojom se ja nisam složio. Ugovor je saglasnost volja dve strane.
 
Meni je neverovatno da ljudi ne shvataju da je SBB prodao sve pa i TotalTv i da su se uslovi promenili? Eon je samo pitanje , do kad? Onaj ko prodaje zna, a i onaj ko kupuje.

Otkupljeno pravo od provajdera. Imaju njegovu ugovorenu obavezu koju su kupili.
Bilo bi to sve kako ti kažeš da je Telekom kupio TotalTV i nastavio da pruža identičnu uslugu. Ali to nije slučaj, kao što znamo. Telekom drastično menja uslugu, tako da ugovor ne može biti validan bez našeg pristanka. A da ponovim: Ovo je najgore urađena prodaja u istoriji prodaja. Niko od nas u stvari ne zna šta nas očekuje pošto se Telekom nije udostojio ni da pošalje neko obaveštenje.
 
Bilo bi to sve kako ti kažeš da je Telekom kupio TotalTV i nastavio da pruža identičnu uslugu. Ali to nije slučaj, kao što znamo. Telekom drastično menja uslugu, tako da ugovor ne može biti validan bez našeg pristanka. A da ponovim: Ovo je najgore urađena prodaja u istoriji prodaja. Niko od nas u stvari ne zna šta nas očekuje pošto se Telekom nije udostojio ni da pošalje neko obaveštenje.
Drastično ne postoji u tom segmentu usluga. Postoji delimično uz kompenzaciju sadržaja. Sve je to smišljeno, od jednih i od drugih zajedno. Velike su to kompanije da unapred nemaju gubitke i dobit uračunate u poslovanje koje dolazi. Malo je ekstremnih u odnosu na one koji nemaju izbor... Inače, obaveštenje je trebalo da šalje SBB svojim korisnicima koje prodaje! Ali u tim uslovima bi cena bila manja,pa...
 
Poslednja izmena:
EON je u vlasništu United Grupe i tu MTS i SBB više nemaju nikakve veze sa time niti se pitaju nešto. EON aplikacija će prestati da nam radi kada to United Grupa odluči da je ukine.
Ne znam da li sam nesto propustio sto se tice diskusije, ali ne razumem zasto su Arene i ostali mts kanali uopste ubaceni na EON? Ako su Total TV korisnici dobili pristup mts aplikacijama onda valjda nema potrebe da se bilo sta menja oko EON-a, a kamoli da se ubacuju mts kanali jer mts nikad nije imao nikakve veze sa EON-om.
 
Zato što je Telekom kupio i Sport Klub kanale i ugasio ih, odnosno zamenio ih svojim Arena Sport kanalima.
 
Jel moguće da će i nekoliko meseci da kasnije more svakih malo neko da dođe i napiše netačne gluposti?

1) SK kanalu nisu ugašeni, "samo" se više ne emituju u Srbiji, CG.. Uredno se emituju u Bosni (bar još neko vreme dok se tamo ne finalizije prodaja Telemach-a) , Hrvatskoj i Sloveniji.

2) Arena Group je otkupio prava prenosa od SK za spomenute teritorije sa kojih se SK / United Group povukao. = Stvari koje sad u Srbiji prenosu Arena su i dalje na SK u državama u kojim se SK emituje i dalje.

3) Telekom je kupio Total TV.
 
Prema ovom napisali Efektivini advokati Šta ova prodaja donosi korisnicima? Pročitajte u nastavku… nema osnova za raskid,bez penala i slicno kupovinom Total Tv i NetTv Plus-a MTS je kupio i vec postojece UO.Tim potezom SBB nema vise nista sa tim platformama,naplatio je svoj Martovski racun i tu zavrsio pricu sa time.Sada MTS moze kako hoce korisnik i ugovori su njihovi kraj.Sinoc dok sam aktivirao Iris Go apk,bilo je azuriranje Total Tv apk na verziju 10.5.1,nakon azuriranja radi isto.Svi programi su i dalje tu :)
 
@Matrix69 ovaj tekst koji si napisao je pisan pre 16.04. tad je korisnik imao EON (na kompu i telefonu), sad ima IrisGO ali samo na TV-u i mobilnom, ne na kompu.
Tad nisu bili ukinuti kanali, sad jesu i to:
Nova S, N1, Cinemania, Grand, Nova Max, Nova Series, Cinestar TV 1, Cinestar TV 2, Cinestar Premiere 1, Cinestar Premiere 2, Cinestar Comedy, Cinestar Fantasy, Cinestar Action, Sci-Fi, Lov i ribolov, IDJ TV, Brainz, Grand Nostalgija, Pikaboo, N1 HR, Nova HR, N1 BiH, Nova BH, Animal Planet, Crime Investigation, CMC TV, MTV Hits, Club MTV, MTV 80s, MTV Live.

Ja sam te kanale pratio, sada ih nemam, to je na moju štetu. Tu stupa na snagu čl 131 ZEK. Odobren mi je raskid bez penala.
 
Pozdrav svima.Imali smo total TV koristi ga baba u selu medjutim i mi smo ga koristili na telefonu i kompu.Sada kada zelimo da promenimo uredjaj(da prebacim decI u sobi na kompu) izbacuje mi sledece "Registrovan je maksimalan broj uređaja". Niti mogu da se ulogujem vise preko SBB da obrisem uredjaj niti na mts sajtu prepoznaju podatke korisnika....Da li je neko imao ovakav problem i da li je moguce resiti ga?Hvala sve najbolje.
 
@Silja019 ukratko, ne možeš. U mogućnosti si da koristiš nalog na već dodatim uređajima bez izmene i tretira se isto kao da si raskinuo ugovor sa SBB-om, odnosno ostaju ti ograničene osnovne funkcionalnosti. Kao zamenu je Telekom obezbedio Iris biznis koji ne može da se prati na Desktopu.
 
Taj papir ne žele da mi daju, 20 puta su mi telefonom rekli da nemam više dugovanja. Papir nemam. Čekam početak juna da vidim hoće li mi stići račun.

Zvaću danas još jednom da zatražim pisanu potvrdu.
 
Pozdrav svima.Imali smo total TV koristi ga baba u selu medjutim i mi smo ga koristili na telefonu i kompu.Sada kada zelimo da promenimo uredjaj(da prebacim decI u sobi na kompu) izbacuje mi sledece "Registrovan je maksimalan broj uređaja". Niti mogu da se ulogujem vise preko SBB da obrisem uredjaj niti na mts sajtu prepoznaju podatke korisnika....Da li je neko imao ovakav problem i da li je moguce resiti ga?Hvala sve najbolje.
Jedino da pitas nekoga ko koristi Eon da ti da slobodan slot ako ga ima.
 
@Matrix69 ovaj tekst koji si napisao je pisan pre 16.04. tad je korisnik imao EON (na kompu i telefonu), sad ima IrisGO ali samo na TV-u i mobilnom, ne na kompu.
Tad nisu bili ukinuti kanali, sad jesu i to:
Nova S, N1, Cinemania, Grand, Nova Max, Nova Series, Cinestar TV 1, Cinestar TV 2, Cinestar Premiere 1, Cinestar Premiere 2, Cinestar Comedy, Cinestar Fantasy, Cinestar Action, Sci-Fi, Lov i ribolov, IDJ TV, Brainz, Grand Nostalgija, Pikaboo, N1 HR, Nova HR, N1 BiH, Nova BH, Animal Planet, Crime Investigation, CMC TV, MTV Hits, Club MTV, MTV 80s, MTV Live.

Ja sam te kanale pratio, sada ih nemam, to je na moju štetu. Tu stupa na snagu čl 131 ZEK. Odobren mi je raskid bez penala.
Ocigledno je da cemo svi koji imamo vazeci ugovor za Total Tv vremenom izgubiti sve kanale na koje smo u okviru ugovora bili pretplaceni,i ovo je blagi uzas 31 kanal je izbacen iz ponude do sada a broj ce se samo povecavati u to ne sumnjam,i pitanje je da li uopste imam alternativu u svetlu toga da ne zelim da udjem u IPTV rezim vec zelim da ostanem na satelitu jer net moze da se izgubi sigurno vise puta godisnje i tada mozes da gledas panel TV-a a na satelitu sam bio par dana bez slike samo jednom za 19 godina kada je bio kvar na Eutelsatu 16 stepeni E gde je stacioniran Total.34 godine sam na satelitu i to je moja solja caja a ko voli IPTV to je njegov izbor kao sto je ovo moj.
 
Ocigledno je da cemo svi koji imamo vazeci ugovor za Total Tv vremenom izgubiti sve kanale na koje smo u okviru ugovora bili pretplaceni,i ovo je blagi uzas 31 kanal je izbacen iz ponude do sada a broj ce se samo povecavati u to ne sumnjam,i pitanje je da li uopste imam alternativu u svetlu toga da ne zelim da udjem u IPTV rezim vec zelim da ostanem na satelitu jer net moze da se izgubi sigurno vise puta godisnje i tada mozes da gledas panel TV-a a na satelitu sam bio par dana bez slike samo jednom za 19 godina kada je bio kvar na Eutelsatu 16 stepeni E gde je stacioniran Total.34 godine sam na satelitu i to je moja solja caja a ko voli IPTV to je njegov izbor kao sto je ovo moj.
Meni uvek kad pada jača kiša ili sneg TTV potpuno izgubi signal sve dok ne prestanu padavine a Telekom IPTV koristim od 2009 godine i nikad nisam imao problema da mi se zbog vremenskih uslova prekida televizija (u mom slučaju je podzemna parica) i ima mnogo naprednije mogućnosti od satelitske, naravno ko ima tehničke mogućnosti za HD i dovoljan broj STB uređaja po meni je bolje uzeti IPTV.
 
Podneo sam bio zahtev za raskid ugovora 24 aprila ugovor mi je trajao do oktobra,receno mi je da zahtev podnesem u mtsu.Radnica mi je dala papir sa zahtevom da popunim i rekla da je otkazni rok 30 dana i da ce me neko iz call centra pozvati.Niko me nije pozvao,20 maja sam otisao u mts i pitao sta se desava,jer nisam zeleo da prodje mesec dana od zahteva,radnica mi je rekla da su prezatrpani zahtevima i da im je poslala urgentni mail da me pozovu sto pre.Naravno niko nije pozvao,22 maja sam pozvao call centar total tv i objasnio situaciju devojka mi rekla da im je isto poslala mail.Sutra dan su me pozvali iz Total tv ne iz mtsa da opremu razduzim u sledecih 7 dana,sto sam i ucinio istog dana i potpisao papir o raskidu ugovora. Kada sam na salteru upitao u vezi racuna za maj mesec,ne zelim da me izvrsitelji u buducnosti vrsljaju opet me uputila na call centar total tva. Na pitanje dugovanja rekli su mi da nemam nikakva zaduzenja i da pitam u junu dali imam neka zaduzenja. Zanimljivo da mi iris televizija i dalje radi na tvu.
 
Pa to je luda kuća...otkud sad da u SBB poslovnicama uzimaju opremu :Dizgleda da su stvarno u haosu telekomovci i da ne znaju gde biju...

Što se tiče Irisa gledaj i ćuti, niti će ti skorije gasiti a i pitanje je da li će se i kada setiti da to urade jer imaju mali milion drugih problema a em je besplatno.

Čudi me i da ne samo za račun nego i za bilo kakve informacije SBB kol centar i dalje daje podatke i da se dalje cima oko bilo čega ali očigledno žele dugogodišnjim korisnicima TTV da izađu donekle u susret u vezi bilo kog pitanja.
 
Po Čl 131 ZEK i ne bi trebalo da ti naplate troškove u vezi sa raskidom u šta spada tzv. otkazni rok i imaš pravo da tražiš otpis tih potraživanja
 
Meni uvek kad pada jača kiša ili sneg TTV potpuno izgubi signal sve dok ne prestanu padavine a Telekom IPTV koristim od 2009 godine i nikad nisam imao problema da mi se zbog vremenskih uslova prekida televizija (u mom slučaju je podzemna parica) i ima mnogo naprednije mogućnosti od satelitske, naravno ko ima tehničke mogućnosti za HD i dovoljan broj STB uređaja po meni je bolje uzeti IPTV.
Svako neka uzima šta želi to je, svačije pravo u tuđe se izbore ne mešam,imam 140cm Televes offset antenu izuzetno kvalitetnu odlično podešenu sa veoma kvalitetnim konvertorima sa niskim šumom,i sliku nemam samo kada napada sneg pa moram u dvorište da ga očistim ili kada je izuzetno jak pljusak.Tako da ću ostati na satelitu dokle god mogu.
 
Meni uvek kad pada jača kiša ili sneg TTV potpuno izgubi signal sve dok ne prestanu padavine a Telekom IPTV koristim od 2009 godine i nikad nisam imao problema da mi se zbog vremenskih uslova prekida televizija (u mom slučaju je podzemna parica) i ima mnogo naprednije mogućnosti od satelitske, naravno ko ima tehničke mogućnosti za HD i dovoljan broj STB uređaja po meni je bolje uzeti IPTV.
E sada se to dogodilo i na m:TS .
 
Nazad
Vrh Dno