Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Da li je neko pokušao da raskine totalTV ugovor, koliki bi bili penali?
 
da si procitao zadnjih nekoliko strana verovatno bi video
 
Pa valjda će od sledećeg meseca kada na računima bude šifra korisnika (ako je uopšte i bude :)) biti omogućeno da se uz tu šifru i JMBG i pristupi mojmts nalogu na uobičajen način...u suprotnom biće to čist bezobrazluk ako ne bude moglo.
 
Da li je neko pokušao da raskine totalTV ugovor, koliki bi bili penali?
Ja sam vratio opremu 19. maja, pa su me juče pozvali da mi ponude prelazak na m:Sat. Kad sam to odbio, rekli su mi da će mi biti naplaćeni penali zbog toga što mi nije istekla ugovorna obaveza, tj. da će da me pozovu iz "back office-a" u vezi toga. Jedva čekam da me pozovu i objasne zbog čega misle da mogu da mi naplate penale.
 
Gde ti je stigo racun, na mail? Ko je poslao racun, MTS?
Pitam jer nemam nigde vise da proverim racune, na SBB-u su mi izbacili nalog, a na MTS-u nemam totalTV u nalogu, samo box4, oba se vode na mene.
Mislio sam da ce spojiti usluge?? Cekam, valjda ce nesto da rese..
Niko mi nije poslao račun za april, april je gratis.
 
A ja sam procitao "stigao mi racun".. ne nosim za dzabe 🤓...
 
Pre nekoliko dana su mi blokirali sve kanale i javili da vratim opremu jer je zahtev za raskid nakon isteka ugovorne obaveze odobren. Racun za maj za period dok je usluga bila aktivna kazu da ce da stigne na isti nacin kao i svi SBB racuni, u suprotnom da ih kontaktiram. To sa mts-om sam valjda zavrsio. Sad sam pokusao da se ulogujem na EON i vidim da tamo i dalje sve radi. Da li i tu treba neki zahtev da se podnosi? Da ne ispadne da je ugovor za TTV sa mts-om raskinut a da EON ostaje. :)
 
Kad istekne ugovor menjaju tanjir i resiver. Jedan mesec je free a ostalih 23 redovna cena,bilo da se ugovor obnavlja ili ide na drugo ime.
 
I meni block kanali, sad zvao,kazu idite u poslovnicu i vratite opremu.
 
Ja sam podneo zahtev za raskid 22.04.2025, naravno niko ne zove nedeljama...Zovem pre 15ak dana Call centar MTS kaze jedna ljubazna gospodja da je rok za resavanje raskida ugovora 30 dana... Naravno ni juce niko ne zove ja opet zovnem i kazu evo prosledjen je prioritetan zahtev za raskid.... Nemam pojma sta mogu da uradim sada sem da cekam ne bi li se nakanili nesto da urade....
 
Ništa ne diraj 🤣
To nam je besplatno, a do kad niko ne zna.
Total TV je bila glavna usluga, u paketu je isao EON i to valjda opciono ako se dobro secam. Posto je mts uzeo Total TV onda je logicno da EON ostaje da "visi" i da ga ugase. Bez obzira sto je situacija cista, uopste mi nije prijatno kad nesto daju besplatno. 😆
 
u paketu je isao EON i to valjda opciono ako se dobro secam
možda ranije. zadnji put kad sam gledao ponudu za EON Sat, EON aplikacija (browser/mobilna, ne Smart TV/box) je bila uključena u paket. beše 3 slota a gledanje na max 1 uređaju
 
Total TV je bila glavna usluga, u paketu je isao EON i to valjda opciono ako se dobro secam. Posto je mts uzeo Total TV onda je logicno da EON ostaje da "visi" i da ga ugase. Bez obzira sto je situacija cista, uopste mi nije prijatno kad nesto daju besplatno. 😆
Pa neće i ne može MTS da ga gasi, to je u nadležnosti SBB koji nam je od 16.4. onemogućio pristup mojsbb portalu ali nije i EON app, štaviše, posle toga su omogućili i da ona njihova dva kanala budu FTA na satelitu što nema direktne veze sa pomenutom app ali ima indirektne. Nema bojazni, ništa se ne naplaćuje i trajaće dok SBB ne odluči drugačije.

A MTS nam je poslao kredencijale za pristup IrisBIZ/GO app što je takođe besplatno i gde ima i više kanala i sa boljom slikom nego na ovoj njihovoj satelitskoj platformi.

Što se tiče EON app tu je stvar jasna, 3 slota, jedan istovremeno aktivan za gledanje.
 
Poslednja izmena:
Ja sam vratio opremu za TTV, EON mi idalje radi, N1 i Nova S i još FTA kanala sa Eutelsat-a i HotBirda gledam direktno na dva TV-a kroz ugrađeni DVB-S2 tjuner. Još čekam da vidim hoče li mi stići bilo kakav račun od njih.
 
Nema više nikakvih računa od SBB, shvatite ljudi to već jednom :)

Znam, oprez je majka mudrosti a pogotovo u državi u kojoj živimo i u društvu u kojem obitavamo, ali...SBB je svoje naplatio, aplikacija fura a dokle videćemo a FTA je...FTA.

@Koky tu priču o jednom mesecu fraj mogu da okače mačku o rep, žargonski rečeno. Jedino nekome ko ne zna ili ko je neupućen. Kolega @ZEX123 dobio 5 meseci po 1 dinar jer je "migrirao", nzm da li mu je istekla UO, pisali su forumaši ovde da su usled zahteva za raskid dobijali ponude i po 12 meseci da ne plaćaju, e sad, možda to 1 mesec besplatno je eksplicitno za bivše korisnike TTV kojima istekne UO ali i tu se metodom "pretnje" svakako može izvući barem tih 5 meseci što pripada svakome ko postaje njihov korisnik i što na njihovom sajtu i stoji. Davaće oni i "kule i gradove" da im ostane dobar deo korisnika bivšeg Totala. Doduše, ovo je sad već priča za temu M:SAT.
 
Poslednja izmena:
Ipak sam morao da ih pitam.

Zahvaljujemo se na obraćanju i datoj mogućnosti da odgovorimo.

Obaveštavamo Vas i ovom prilikom da od srede, 16. aprila 2025. godine, uslugu Total TV/EON Sat u potpunosti pruža kompanija Telekom Srbija a.d., Beograd („Telekom Srbija”).

Proces prodaje Total TV usluge, od strane United Grupe, kompaniji Telekom Srbija završen je 2. aprila ove godine. Od tog datuma, imate i novu listu kanala na kojoj su prvo ulistani sadržaji novog vlasnika.

Kompanija SBB ovu uslugu više neće imati u svom portfoliju, što za vas znači i prestanak pristupa EON aplikaciji i SBB korisničkom portalu.
 
Pa da, to je isto ono saopštenje što nam poslali 15.4. ali kao što vidimo EON app još uvek radi a dokle će ne znamoooo :)
Opusti se bre;)
 
Nema više nikakvih računa od SBB, shvatite ljudi to već jednom :)

Znam, oprez je majka mudrosti a pogotovo u državi u kojoj živimo i u društvu u kojem obitavamo, ali...SBB je svoje naplatio, aplikacija fura a dokle videćemo a FTA je...FTA.

@Koky tu priču o jednom mesecu fraj mogu da okače mačku o rep, žargonski rečeno. Jedino nekome ko ne zna ili ko je neupućen. Kolega @ZEX123 dobio 5 meseci po 1 dinar jer je "migrirao", nzm da li mu je istekla UO, pisali su forumaši ovde da su usled zahteva za raskid dobijali ponude i po 12 meseci da ne plaćaju, e sad, možda to 1 mesec besplatno je eksplicitno za bivše korisnike TTV kojima istekne UO ali i tu se metodom "pretnje" svakako može izvući barem tih 5 meseci što pripada svakome ko postaje njihov korisnik i što na njihovom sajtu i stoji. Davaće oni i "kule i gradove" da im ostane dobar deo korisnika bivšeg Totala. Doduše, ovo je sad već priča za temu M:SAT.
Tako mi je rekao serviser koji je dosao da izmesti antenu. Baba i deda su devizni penzioneri a ja nemam zivaca da se raspravljam sa mtsovim radnicima. Promenili su im resiver i slika katastrofa. Mutna,sivkasta.. kao ranije dok su se kanali hvatali antenom (bez dvbt2). Total je imao savrseno cistu sliku
 
Ja sam vratio opremu 19. maja, pa su me juče pozvali da mi ponude prelazak na m:Sat. Kad sam to odbio, rekli su mi da će mi biti naplaćeni penali zbog toga što mi nije istekla ugovorna obaveza, tj. da će da me pozovu iz "back office-a" u vezi toga. Jedva čekam da me pozovu i objasne zbog čega misle da mogu da mi naplate penale.
Ja ću videti sa advokatom šta se može uraditi
 
Ja sam vratio opremu 19. maja, pa su me juče pozvali da mi ponude prelazak na m:Sat. Kad sam to odbio, rekli su mi da će mi biti naplaćeni penali zbog toga što mi nije istekla ugovorna obaveza, tj. da će da me pozovu iz "back office-a" u vezi toga. Jedva čekam da me pozovu i objasne zbog čega misle da mogu da mi naplate penale.
I ja to moram da uradim samo čekam da prođe otkazni rok 30 dana. Javi šta si uradio i koliko traže za te njihove penale.
 
@Koky zašto su im sada izmeštali antenu ? Neki kvar, želeli da promene lokaciju opreme odnosno antene ili istekao ugovor sa TTV pa migrirali na M:SAT ili ih jednostavno kontaktirali u vezi ove migracije ? Ili nešto peto, šesto...deseto ? ;)

Ne sumnjam da slika nije ni nalik Totalovoj, kako zbog mnogo, mnogo manje HD kanala tako i zbog onogo o čemu je čini mi se @poglavicas pisao, nekakvoj kompresiji, veštačkom razvlačenju na 16:9 i tome slično, jednom rečju problem zbog velikog broja kanala na malom broju transpondera.

Zato je moj savet - ko god ostaje na ovoj platformi a ima ugovor do nekog vremena koje je bliže isteku nego novoj UO, nipošto i ni pod kojim uslovima ne "migrirati". Naravno, ako se nema alternativa onda i nema mnogo izbora.
 
Trebali su da zatvore terasu a antena bi ostala ispod. Mislio sam da su zamenuli i tanjir (nisam bio tu kada su dosli) ali je ipak ostao Totalov. Ugovor je sigurno istekao a serviseri su iskoristili dolazak te su odradili novi za M sat.
 
Da li je slika stvarno toliko losa na m:SAT ili je samo gora od Totala ali je i dalje ok?
 
Objektivno, za televizore dijagonale veće od 32'' bez zezanja slika je loša, osim na onih 20ak HD kanala.

Gora je u svakom pogledu u odnosu na bivši Total.
 
Koliko je SBB naplacivao penale kad bi neko napustio Total TV? I ja planiram da odem sledece sedmice u bivsu Total TV sadasnju MSAT poslovnicu da se raspitam oko otkazivanja ugovora.
 
Biras sta je povoljnije po tebe. Razliku izmedju pune i promo cene ili ostale pretplate do kraja UO.
 
Koliko je SBB naplacivao penale kad bi neko napustio Total TV? I ja planiram da odem sledece sedmice u bivsu Total TV sadasnju MSAT poslovnicu da se raspitam oko otkazivanja ugovora.
Kojeg ugovora? S kim si ga zaključio?
 
Pitanje je kako ce racunati za one koje su obnovili ugovor kod sbb prošle god. I na kontu toga dobili besplatno CineStarpremium1 i 2 kojih mts nema u ponudi,pink mnogo više kanala i club x mnogo više kanala i kako može ugovorna obaveza da bude validna ako mts to ne ispunjava....
 
Nazad
Vrh Dno