Šta je novo?

Banka Intesa

Мене нешто зеза Андроид апликација после недавног ажурирања, не могу да пребацујем паре на друге (туђе) рачуне. Видим нико се овде не жали па претпостављам да немате сличних проблема?
sta bih ja dao da imam taj feature :)
 
@CarnX

То је нормална опција, или са се ја можда нешто лоше изразио па изазвао забуну. 🙂
 
mislio sam na to da mi app ne da da prebacim novac na tudje (zenin) racune
 
Ја сам до сад могао да пребацујем новац на друге рачуне у Србији али сад ми стално избацује грешку. Реинсталирао сам апликацију али опет је исто.
 
Meni izbacuje gresku kada probam brzu uplatu na neki od sacuvanih racuna...na dnu pocetne stranice
Kada idem na klasicno placanje onda radi
 
@milos88nbg

И код мене избацује грешку када тако пробам, класично плаћање, нисам пробао на други начин али проверићу. Који телефон имаш и који андроид?
 
^
Хвала на информацији, немемо исту марку телефона и исти Андроид, тако да је ово нешто до њих након последњег ажурирања, надам се да ће убрзо решити. Иначе ради ми онај други начин преноса новца, као и код тебе.
 
ja sam pre par dana menjao telefon imao sam honor 70 i A15 i tu je radilo normalno,kako sam promenio nastao je problem...nisam doduse primetio da li je bio update aplikacije mozda je i do toga
 
Било је ажурирање пре 4 - 5 дана и мени је од тада настао проблем. Такође након ажурирања ми иако је апликација на српском пише: "Login with fingerprint" што није проблем али очигледно да нешто брљави.
 
Danas ubija koliko je spora, jedva mi je nalog prosao iz drugog pokusaja.
 
Iako mislimo da nas banke deru, a verovatno nas i deru, s obzirom koliko zaradjuju na godisnjem nivou, u inostranstvu su jos goru. Neki naplacuju svako kreiranje virtualne kartice, svako prebacivanje novca sa jedne kartice na drugu, svaku transakciju... Kad pogledam sta sve imam kod intese za 700-800 dinara mesecno sa Magnifica paketom (zaboravio sam koliko je odrzavanje), ispada mi paket jeftiniji nego da imam Hit paket i da placam svaku uslugu po cenovniku.
 
Ne znam da li ima negde u svetu jedna banka koja je dobra za sve, svaka ima svoje prednosti i mane... Za fleksibilnost koji trazis mozda su bolja opcija online banke N26 ili Revolut...
 
Iako mislimo da nas banke deru, a verovatno nas i deru, s obzirom koliko zaradjuju na godisnjem nivou, u inostranstvu su jos goru. Neki naplacuju svako kreiranje virtualne kartice, svako prebacivanje novca sa jedne kartice na drugu, svaku transakciju... Kad pogledam sta sve imam kod intese za 700-800 dinara mesecno sa Magnifica paketom (zaboravio sam koliko je odrzavanje), ispada mi paket jeftiniji nego da imam Hit paket i da placam svaku uslugu po cenovniku.
Ja sam bio Magnifica i vratih se na Hit plus jer mi je vređalo inteligenciju. Za moje potrebe nema nikakve razlike osim što plaćam transakciju 15din. Sve ostalo besplatno, isto kao kod Magnifica.
E sad, sigurno da postoji još benefita ali meni ne trebaju
 
Za mene je prednost Magnifice što je besplatna Master Gold i uz nju putno zdravstveno osiguranje. Kod Hita sam plaćao AmEx, čini mi se, 300 dinara mesečno, da bih dobio osiguranje.
 
Jedno pitanje krajnje nobovsko verovtno...
Može li neko iz neke zemlje iz okoline da pusti uplatu u € na račun koji je Intesin tj dinarski regularan račun/krtica kako da kažem... 160-..... pretpostavljate šta pitam... jel ima neki penali ili se samo obračuna u dinarima i to za to
Hvalaa
 
Na dinarski od drugih ljudi iz zemlje možeš samo da dobijaš dinare.
Da bi ti neko uplatio na EUR račun, mora da ima ovlašćenje na tvoj devizni račun.
Meni je firma uplaćivala EUR na moj EUR račun kao putne troškove, ali pošto je to firma i vezano je za posao, sigurno je drugačije regulisano.
 
Može Swift uplata na devizni, iz celog sveta. Postoje troškovi, Intesa naplaćuje Loro doznake.
Vrlo verovatno je da će tražiti i izjavu o osnovu priliva.
 
Jedno pitanje krajnje nobovsko verovtno...
Može li neko iz neke zemlje iz okoline da pusti uplatu u € na račun koji je Intesin tj dinarski regularan račun/krtica kako da kažem... 160-..... pretpostavljate šta pitam... jel ima neki penali ili se samo obračuna u dinarima i to za to
Hvalaa
Ne može, iz prostog razloga što je protivno zakonu o deviznom poslovanju. Samo nerezidenti su učesnici swift platnog prometa. Ovaj problem je prisutan kod PayPal-a i uplate dinara SWIFT-om banke vraćaju, dok ih Raiffeisen jedino preknjižava u evrima ako završe na deviznom ili legnu na dinarskom ako se tekući navede u IBAN formatu pa istom logikom bi to učinili i za evre u dinare po bankarskom kursu, dok Erste proknjiži na tekućem, a u slučaju posedovanja deviznog bi ti verovatno završile na devizni ili neposedovanja ta uplata takođe bila vraćena. Inteza takve uplate zasigurno vraća uz višenedeljna zadržavanja.
Meni je firma uplaćivala EUR na moj EUR račun kao putne troškove, ali pošto je to firma i vezano je za posao, sigurno je drugačije regulisano.
Tako je, to je regulisano istim zakonom kao izuzetak, gde isplata deviza može da ide na ime putnih troškova u inostranstvu ili se pravda kao osnov za podizanje gotovine sa računa firme.
 
Čekaj, pitao je:
neko iz neke zemlje iz okoline
podrazumeva se da je uplatilac nerezident kod nas? U tom slučaju nema nikakvih prepreka.
EDIT: pardon, ne može uplata na dinarski Intesin račun, mora na devizni.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@kibicer jasno, ali nema veze ko je uplatilac, nego ko je primalac. Cela zavrzlama se stvara tu, a Inteza, niti skoro bilo koja druga banka jednostavno neće da radi protivzakonito. Za NLB je situacija da klijent mora da napiše izjavu u kojoj navodi da nije znao što takve uplate nisu dozvoljene, itd. i da mu se to više neće ponoviti kako bi mogli da proknjiže, ali suština je da ubuduće neće to tolerisati.
 
Vidi, ja redovno primam uplate iz inostranstva, na devizni račun. Prijavljujem kao FL, i plaćam obaveze. Doduše, ne koristim Intesu, jer naplaćuju Loro priliv.
Verujem da je isto i ako je uplatilac fizičko lice, osnov priliva je važan, koliko razumem
 
  • Like
Reagovanja: uji
To je jasno, nego on je pitao da li može da primi evre na tekući dinarski pa da mu banka odradi autokonverziju, ukratko ne.
 
Kako da znam da li imam placanje na rate na Visa debitnoj kartici?
Aplikacija ne kaze nista a kao treba tamo da se vidi limit ili sta vec?
Recimo kad odem na sajt radnje G i ukucam broj kartice dole mi se otvori da biram broj rata.
Upustva iz doticne radnje navode da ako kartica podrzava placanje na rate da ce mi se otvoriti meni za broj rata sto se i desava.
Jel to onda radi ili ne?
Da li treba mozda da se odradi jedna kupovina na rate pa ce se to onda automatski videti na aplikaciji ili kako?
Nejasno mi skroz o cemu se radi.
 
NIje ti po sili prilici dodeljeno, treba da podneses zahtev kod savetnika. Sve kartice se prepoznaju kao da postoji mogucnost za placanje, ali ako nije sistemski omoguceno nece raditi.

Kada je omoguceno preostali limit se vidi na dinarskom racunu kada se spustis prema dole/transakcijama.
 
Ja sam pre par godina imao problem jer je firma promenila način isplate plate pa Intesa to nije videla kao zaradu (šifra je bila drugačija, firma je bila kriva). Tad sam pokušavao da dokažem Intesi da ja i dalje primam platu, nosio sam platne listiće, ali su mi rekli da ne mogu ništa da urade ručno nego da sistem sam odlučuje nakon 6 uplaćenih zarada da omogući plaćanje na rate debitnom karticom ili ne. Takođe su rekli da ne znaju jasno definisana pravila i da je 6 zarada minimum, a da sistem može odlučiti da odobri i posle 8, 10, koliko god.

Kada je firma vratila isplatu zarade na staro i kad je prošlo 6 meseci, bilo mi je odobreno (dobio sam mejl, ništa drugo nisam pokušavao). Od tad se redovno obnavlja svake godine i povećava se limit u skladu sa platom.

Dok mi taj limit nije bio odobren, na POS mašinama je i dalje bilo ponuđeno plaćanje na rate i probao sam da platim, ali nakon odabira broja rata, transakcija je bila odbijena.
 
Veliki je problem koje šifre plaćanja se mimo 240 kod banaka vide kao zarada, odnosno da li se računa i bolovanje na 242, odnosno 247 kada druga firma plaća u ime i za račun jedne zbog blokade ili prostog outsourcinga, ali čak i tada idu sa 240 i 242 ako upišu ime poslodavca kao platioca, kao i 249 na ime autorskog ugovora. Takođe, šaroliko je stanje i za 241 kada se prebacuje sa računa paušalca i tek nekolicina ih priznaje kao primanja.
 
Inteza 241 vidi kao primanja, ali na osnovu toga ne odobrava kredit. Kada treba limit za kredit da se odredi, ne rade to za primanja sa 241 sifrom.
Meni su primanja koja vide u intesi X (plata + primanja iz preduzetnicke), a kredit su mogli da mi odobre kao da mi je primanje x/10 sto je ustvari bila samo plata.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Moguće je da ti je u sistemu banke odobreno plaćanje čekovima. U tom slučaju nema mogućnosti plaćanja na rate karticom. Pozovi banku i proveri, rešavaju to za par minuta (ukoliko je to po sred)
 
Nazad
Vrh Dno