Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

da znate da sad zovu sa tzv. normalnih brojeva, npr. 025, 027 i sl. mene su juče zvali sa 025.
 
Pretpostavljam da zovu iz lokalnih poslovnica (verovatno puno žalbi), mene takođe sa 023 i još čujem kako pita šeficu šta da radi pošto su dva broja. Inače poziv usledio 11 dana od žalbe.
 
Dobar dan. Pre neki dan sam sa nekog porodičnog postpaid broja prešao na pripejd (moj otac odustao od postpejda, ostao mi broj - rešio sam da ga zadržim). Imam već više godina svoj postpaid na A1, ovo mi je sad za ne daj bože da ne radi A1 mreža pa da mogu da pozovem sa mts.
E sad, mene isključivo interesuje da li ima neka ponuda minuti, sms i možda malo interneta za nedaj bože, ali da kada uplatim da mi to traje 30 dana a ne 7. I kako do toga dolazim? Kupim na trafici kažem dajte mi taj mts pripejd paket ili moram u poslovnicu?

Izvinjavam se što sam totalni duduk za pripejd, nisam se time bavio sigurno 14 godina.
 
Dobar dan. Pre neki dan sam sa postpaid broja prešao na pripejd. Imam svoj postpaid na A1, ovo mi je sad za ne daj bože da ne radi A1 mreža pa da mogu da pozovem sa mts.
E sad, mene isključivo interesuje da li ima neka ponuda minuti, sms i možda malo interneta za nedaj bože, ali da kada uplatim da mi to traje 30 dana a ne 7. I kako do toga dolazim? Kupim na trafici kažem dajte mi taj mts pripejd paket ili moram u poslovnicu?

Izvinjavam se što sam totalni duduk za pripejd, nisam se time bavio sigurno 14 godina.
Poštovani ,

Nemoj te sebe omalovažavati .
Greška je onog ko uslugu prodaje da svog korisnika o svim benifitima obavesti ali to je kod svih provajdera postalo normalno ( na žalost ). Glavni i jedini cilj im je što veći broj ugovora i naravno što pre plaćenih te sad kad i korisnik ima post paid uslugu oseća se kao da je na pri paid usluzi ( do te mere su degradira li usluge ) .

Moj savet Vam je da pogledate njihov sajt i sagledate šta je Vama u pri paid-u naj isplativije .
Iskustvo koje ima moja drugarica sa njima je da taj pri paid broj dopunjuje jednom u mesec dva sa nekih 400 dinara i to je samo za neki poziv ili poruku ali nikako kroz neke " planove " ili dodatke koji oni nude .
 
Imaš mesečni plan od 400 dinara koji je sasvim dovoljan za potrebe koje si naveo. Aktivira se u samoj aplikaciji. 1 gb neta, 5 gb za društvene mreže gde je uključen i Viber, 100 minuta/poruka prema svima te neograničeno u mts mreži s' tim što se ti pozivi u mts mreži prvo ''skidaju'' od tih 100 minuta a ne razdvojeno kao kod A1 pripejda.

A ima i od 600 dinara mesečni plan gde su kombinacije 2 gb neta +200 minuta/poruka...

Ovo ti je najbolja opcija sa mesečnim planom jer sve drugo pada u vodu, ostali dodaci su važeći na 7 dana i nijedan kada se sve sabere ne donosi ovo što donosi mesečni plan.

@Blackgeorge preporučujem ti da pročitaš ovo što sam ja napisao jer to i koristim i nema greške nikakve. Mada, ovo već potpada pod temu pripejd.
 
Hvala Vam!

E sad meni piše nešto bonus dobrodošlice. Opcija 1. mi se ne sviđa, piše da je na 7 dana.

Opcija 2. mi piše plan na 30 dana, 100 minuta i poruka za domaći saobraćaj, neograničene minute u mts mreži, 1 gb neta i 5 gb za društvene mreže, ako je viber - super!!
Pa piše pozovi *100# i besplatno aktiviraj promociju.

Ali kako da je aktiviram ako nisam platio? Idem prvo do neke trafike, platim, ili prvo aktiviram ovu drugu opciju pa onda idem da platim?
 
Hvala Vam!

E sad meni piše nešto bonus dobrodošlice. Opcija 1. mi se ne sviđa, piše da je na 7 dana.

Opcija 2. mi piše plan na 30 dana, 100 minuta i poruka za domaći saobraćaj, neograničene minute u mts mreži, 1 gb neta i 5 gb za društvene mreže, ako je viber - super!!
Pa piše pozovi *100# i besplatno aktiviraj promociju.

Ali kako da je aktiviram ako nisam platio? Idem prvo do neke trafike, platim, ili prvo aktiviram ovu drugu opciju pa onda idem da platim?
Bonuse aktivirate besplatno .Tako barem ja znam da je bilo .
 
Upravo sam aktivirao. Znači to je to za sada, jel tako? Ako želim posle 30 dana da nastavim ovo isto samo na trafici doplatim 400 (ili 600 ako hoću veći paket?) dinara za nekih 30 dana?
 
Bio danas do poslovnice i podneo zahtev za raskid bez penala zbog povecanja cena .... u sistemu su uneli zahtev .. nisam nista potpisivao i rekli da ocekujem poziv
inace koristim omorika 3 sa 25 TB .. videcemo sta ce da kazu ...ok mi je da ostane i stara cena a i da prenesem broj ;-)
 
Danas su me zvali ali sa nepoznatog broja i povodom migracije cene i usluga od 1 marta , pitao sam da li mogu da mi ostave staru cenu ...naravno ne uslovljavajući bilo kakav raskid niti šatro prelazak u drugu mrežu ...
Danas me zove operaterka iz korisničkog i naravno prihvaćeno da mi ne diraju cenu.

Što u prevodu znači budite uporni i istrajni u svemu što želite .
 
Da završim moju sagu, sa moja dva ugovora za Omorika 12 tarifu, juče bio u poslovnici i podneo zahtev za raskid ugovora, danas me zvali.

Pitali da li želim neke povlastice povodom novih cena, odgovorio sa ne, onda me pitali da li sam saglasan sa poskupljenjem, odgovorio sa ne i dodao da želim da mi se ugovoreni uslovi ne menjaju do isteka ugovorene obaveze, onda me pitali da li to želim za oba broja 😂, rekoh da, na kraju mi izdiktirali datume do kada mi vaze ugovorene obaveze i da će to za mene najverovatnije ostati tako. Pitam ih “šta to znači, da li to znači da nemamo dogovor”, na šta je na kraju rečeno (odgovoreno), za vas će cena ostati kako su i ugovorene.

Eto, ako bude nekih problema od 01.03. seti ću se po datumu ovog posta kada su me zvali i pisaću im žalbu (verovatno i tužbu ali ne verujem da će biti toliko bezobrazni).

Sad sledi borba za ostatak familije. 😜
 
Dobar dan svima! Da li je još kasno da se raskine ugovor u Telekom Srbija u vezi fiksne telefonije i Wi-Fi (Hibrid Ruter)? I kako da ih ubedimo da raskinemo ugovor jer znam da nam neće dozvoliti i slagat će nas ili premazati oči. Kako da im "zapretim" sa tim i tim članom i sa RATEL, EFEKTIVA i druge ustanove? Ili da pozovemo šefa poslovnice i da se dogovorimo s njim / s njom?
 
@qobrex ma nema sta komplikovati, ja sam pre 2 dana bio u poslovnici da raskinem ugovor za mobilni, prvo su rekli kao ne moze jer istice Septembra, kad sam im rekao da nisam saglasan sa poskupljenjem od 1-og marta onda moze, pitali sta tacno zelim, trazio da ostanem na postpeidu zbog prebacivanja broja u drugu mrezu. Sad cekam njihov poziv ili odgovor da mi je odobren raskid ugovora.
 
@qobrex ma nema sta komplikovati, ja sam pre 2 dana bio u poslovnici da raskinem ugovor za mobilni, prvo su rekli kao ne moze jer istice Septembra, kad sam im rekao da nisam saglasan sa poskupljenjem od 1-og marta onda moze, pitali sta tacno zelim, trazio da ostanem na postpeidu zbog prebacivanja broja u drugu mrezu. Sad cekam njihov poziv ili odgovor da mi je odobren raskid ugovora.
To traje 8 dana zar ne? Nadam se da nisam zakasnio...
 
@qobrex nisi zakasnio, bitno je pre 1-og zatraziti raskid, znaci poslednji dan je 29-ti februar 22:00h ili ranije u zavisnosti od radnog vremena poslovnice.
 
@qobrex nisi zakasnio, bitno je pre 1-og zatraziti raskid, znaci poslednji dan je 29-ti februar 22:00h ili ranije u zavisnosti od radnog vremena poslovnice.
Hvala Vam mnogo na odgovoru Gospodine! Znam da je sada ovo off topic ali da li će TV usluge Yettel Srbija i A1 Srbija poskupeti? Više mi je bitna informacija i potrebna da li će TV usluga poskupeti kod Yettel Srbija. Znam da će Internet i Mobilni paketi poskupeti ali ne znam za TV ali mislim da će i TV poskupeti samo što nisu objavili ali znam da je Telekom objavio poskupljenje svih usluga (TV, Mobilni, Internet)... Ja se izvinjavam svima što tu ovde pitam i da je off-topic ali mi je ta informacija bitna i hitno potrebna.
 
Zvali danas posle 8 dana ,dobar dan zelite li iste uslove do kraja ugovora istice krajem godine i naravno ista cena reko zelim kazu u redu sve vam stoji kao do sada.Pristao
 
Isto.
Pre dva dana sam im poslao mail, juče stigao odgovor da će mi se javiti neko od operatera . Danas zvali, pitali da li odgovara poskupljenje od 250 dinara (a ženi rekli 300), ja rekoh ne, kaže lik onda da ostane ista, ali i ugovor da ostane isti (👀), ja rekoh nemam problema s tim, ugovor je i potpisan jer mi, fala bogu, odgovara. Tako do sledeće godine nema promene cene.

Inače, zanimljivo što su ženi ponudli da dobije društvene mreže (Instagram, viber, whatapp) besplatno, na šta je ona odgovorila da već ima to besplatno u paketu, a njihova reakcija je bila "aaaa da, vi već imate to". Beskičmenjaci klasični.
 
"Bitka" za familiju je okončana, uspešno, tj. nema promene cena. Juče sam to završio sa matorcima, BOX 4 je bio u pitanju, danas zvali i ostaje ista cena do isteka ugovorene obaveze. Danas idem sa ženom i to da završim, baš su slepci, tačno se prave blesavi u poslovnici i kao se čude zašto to radimo. Nisu radnici krivi ali zauzimaju baš debilan stav po ovom pitanju. OK, ne moraš da mi pomažeš ali nemoj da se praviš blesav i kao ne znaš zašto podnosim zahtev za raskid ugovora, a ne prigovor.
 
"Bitka" za familiju je okončana, uspešno, tj. nema promene cena. Juče sam to završio sa matorcima, BOX 4 je bio u pitanju, danas zvali i ostaje ista cena do isteka ugovorene obaveze. Danas idem sa ženom i to da završim, baš su slepci, tačno se prave blesavi u poslovnici i kao se čude zašto to radimo. Nisu radnici krivi ali zauzimaju baš debilan stav po ovom pitanju. OK, ne moraš da mi pomažeš ali nemoj da se praviš blesav i kao ne znaš zašto podnosim zahtev za raskid ugovora, a ne prigovor.
Oni su uvek takvi bili , glume glumu
 
Upravo sam aktivirao. Znači to je to za sada, jel tako? Ako želim posle 30 dana da nastavim ovo isto samo na trafici doplatim 400 (ili 600 ako hoću veći paket?) dinara za nekih 30 dana?
Ne, bonus se ne produžava. Uplati 400 dinara i nakon što istekne bonus aktiviraš mesečni plan 400. Nakon toga uvek gledaš da imaš 400 ili više dinara na računu i automatski se produžava. Ne mora okruglo da se uplati, možeš odmah i 1200 i miran si 3 meseca, oni ce sami skidati. Dopunu možeš i preko MTS aplikacije platnom karticom da uplatiš. U VIP u je mnogo bolje sto su minuti ka ostalim mrežama odvojeni (100 minuta, u mreži neograničeno), dok su u MTS u spojeni i prvi se troše bez obzira zvao u mreži ili van, nakon toga ostaju samo u mreži pozivi. Ja imam dva MTS broja koja samo održavam za primanje poziva. Uplatim dopunu jednom u godinu dana. Kartica toliko vazi, onda je opet produžim dopunom, a kupio sam VIP pripejd bas zbog tih pogodnosti.
 
Niko i dalje nije zvao da mi saopšti kako su "rešene smetnje" (tako stoji u aplikaciji mojMts) po prigovoru na najavljeno poskupljenje. Pa sam ja danas prepodne započeo čet, preko aplikacije, sa podrškom i zamolio ih da pogledaju šta je to i kako je "rešeno".
Vrlo brzo je operater našao "predmet" i pročitao "rešenje", koje je povoljno za mene, tj. nema promene cena i detalja ugovora, do kraja ugovorne obaveze. Ostaje samo još da se i zvanično jave. Ja sam skrinšotovao razgovor da imam bilo kakvu potvrdu. Evo bitnih delova.
 

Prilozi

  • SmartSelect_20240224_133025_Chrome.jpg
    SmartSelect_20240224_133025_Chrome.jpg
    108.1 KB · Pregleda: 60
  • SmartSelect_20240224_133056_Chrome.jpg
    SmartSelect_20240224_133056_Chrome.jpg
    103.4 KB · Pregleda: 60
Ovo sto oni rade je nevidjeno... Toliko maltretiranje korisnika da bi se postovao zakon. Hoces da dizes cene na kvarno? Pusti ljude neka raskinu UO, a ne ovo ciganisanje da nekom ostaju stare cene nekom ne, jos se ne zna ni procedura, otezanje... Strasno.
 
… njima je očigledno solventnost kritična - nakon rasprodaje repetitora, ulaze u solidno veliko poskupljenje…
 
Ovo sto oni rade je nevidjeno... Toliko maltretiranje korisnika da bi se postovao zakon. Hoces da dizes cene na kvarno? Pusti ljude neka raskinu UO, a ne ovo ciganisanje da nekom ostaju stare cene nekom ne, jos se ne zna ni procedura, otezanje... Strasno.
Pa i oni postuju zakon, dali su ti opciju da raskines, ako ne zelis, objavili su blagovremeno.
Ne vidim u cemu je problem. I ja bi vise voleo da je ostalo kako je bilo, da nisam morao da regujem, a da mi ostanu stari uslovi, ali opet sam im zahvalan sto su pruzili mogucnost da ostanu stari uslovi, jer mi druga mreza nije nikako opcija i vece bi mi cimanje bilo da se prebacujem u drugu mrezu.
 
Yettel je uradio isto, i zakonska opciija je raskid, sto oni i omogucavaju, stoje iza svoje odluke o poskupljenju pa sta bude... Nts laze, maze, oteze... Recimo, meni je otac korisnik mts mreze, covek je operisan i u bolnici, on protiv poskupljenja ne moze nista, a i da moze trebalo bi nam natezanje od ocigledno 10+ dana. Razumem da tebi licno odgovara, to je ok, ali ovaj njihov nacin postupanja nikako nije ok.
 
Nisu nigde objavili da korisnik ima pravo na raskid, a dužni su da to na jasan i nedvosmislen način objave.
Prvobitnu šturu objavu, objavljenu 31. januara, prisiljeni su bili da dopune pravima iz člana 131. ZEK-a, što je bio očigledna namera da sakriju korisnikova prava, a to je u stvari obmana korisnika.
 
Yettel je uradio isto, i zakonska opciija je raskid, sto oni i omogucavaju, stoje iza svoje odluke o poskupljenju pa sta bude... Nts laze, maze, oteze... Recimo, meni je otac korisnik mts mreze, covek je operisan i u bolnici, on protiv poskupljenja ne moze nista, a i da moze trebalo bi nam natezanje od ocigledno 10+ dana. Razumem da tebi licno odgovara, to je ok, ali ovaj njihov nacin postupanja nikako nije ok.
Kao sto vec rekoh negde, da ja sam mojima produzio, mislim xa cale nije ni skontao da sam mu najavio da ce poskupiti. Svoj broj kao kontakt stavio, kad su zvali jel to taj i taj, da jeste...
 
Nazad
Vrh Dno