Poštovani ,Dobar dan. Pre neki dan sam sa postpaid broja prešao na pripejd. Imam svoj postpaid na A1, ovo mi je sad za ne daj bože da ne radi A1 mreža pa da mogu da pozovem sa mts.
E sad, mene isključivo interesuje da li ima neka ponuda minuti, sms i možda malo interneta za nedaj bože, ali da kada uplatim da mi to traje 30 dana a ne 7. I kako do toga dolazim? Kupim na trafici kažem dajte mi taj mts pripejd paket ili moram u poslovnicu?
Izvinjavam se što sam totalni duduk za pripejd, nisam se time bavio sigurno 14 godina.
Bonuse aktivirate besplatno .Tako barem ja znam da je bilo .Hvala Vam!
E sad meni piše nešto bonus dobrodošlice. Opcija 1. mi se ne sviđa, piše da je na 7 dana.
Opcija 2. mi piše plan na 30 dana, 100 minuta i poruka za domaći saobraćaj, neograničene minute u mts mreži, 1 gb neta i 5 gb za društvene mreže, ako je viber - super!!
Pa piše pozovi *100# i besplatno aktiviraj promociju.
Ali kako da je aktiviram ako nisam platio? Idem prvo do neke trafike, platim, ili prvo aktiviram ovu drugu opciju pa onda idem da platim?
Tako je i ne brini te !Upravo sam aktivirao. Znači to je to za sada, jel tako? Ako želim posle 30 dana da nastavim ovo isto samo na trafici doplatim 400 (ili 600 ako hoću veći paket?) dinara za nekih 30 dana?
To traje 8 dana zar ne? Nadam se da nisam zakasnio...@qobrex ma nema sta komplikovati, ja sam pre 2 dana bio u poslovnici da raskinem ugovor za mobilni, prvo su rekli kao ne moze jer istice Septembra, kad sam im rekao da nisam saglasan sa poskupljenjem od 1-og marta onda moze, pitali sta tacno zelim, trazio da ostanem na postpeidu zbog prebacivanja broja u drugu mrezu. Sad cekam njihov poziv ili odgovor da mi je odobren raskid ugovora.
Hvala Vam mnogo na odgovoru Gospodine! Znam da je sada ovo off topic ali da li će TV usluge Yettel Srbija i A1 Srbija poskupeti? Više mi je bitna informacija i potrebna da li će TV usluga poskupeti kod Yettel Srbija. Znam da će Internet i Mobilni paketi poskupeti ali ne znam za TV ali mislim da će i TV poskupeti samo što nisu objavili ali znam da je Telekom objavio poskupljenje svih usluga (TV, Mobilni, Internet)... Ja se izvinjavam svima što tu ovde pitam i da je off-topic ali mi je ta informacija bitna i hitno potrebna.@qobrex nisi zakasnio, bitno je pre 1-og zatraziti raskid, znaci poslednji dan je 29-ti februar 22:00h ili ranije u zavisnosti od radnog vremena poslovnice.
Oni su uvek takvi bili , glume glumu"Bitka" za familiju je okončana, uspešno, tj. nema promene cena. Juče sam to završio sa matorcima, BOX 4 je bio u pitanju, danas zvali i ostaje ista cena do isteka ugovorene obaveze. Danas idem sa ženom i to da završim, baš su slepci, tačno se prave blesavi u poslovnici i kao se čude zašto to radimo. Nisu radnici krivi ali zauzimaju baš debilan stav po ovom pitanju. OK, ne moraš da mi pomažeš ali nemoj da se praviš blesav i kao ne znaš zašto podnosim zahtev za raskid ugovora, a ne prigovor.
Ne, bonus se ne produžava. Uplati 400 dinara i nakon što istekne bonus aktiviraš mesečni plan 400. Nakon toga uvek gledaš da imaš 400 ili više dinara na računu i automatski se produžava. Ne mora okruglo da se uplati, možeš odmah i 1200 i miran si 3 meseca, oni ce sami skidati. Dopunu možeš i preko MTS aplikacije platnom karticom da uplatiš. U VIP u je mnogo bolje sto su minuti ka ostalim mrežama odvojeni (100 minuta, u mreži neograničeno), dok su u MTS u spojeni i prvi se troše bez obzira zvao u mreži ili van, nakon toga ostaju samo u mreži pozivi. Ja imam dva MTS broja koja samo održavam za primanje poziva. Uplatim dopunu jednom u godinu dana. Kartica toliko vazi, onda je opet produžim dopunom, a kupio sam VIP pripejd bas zbog tih pogodnosti.Upravo sam aktivirao. Znači to je to za sada, jel tako? Ako želim posle 30 dana da nastavim ovo isto samo na trafici doplatim 400 (ili 600 ako hoću veći paket?) dinara za nekih 30 dana?
Pa i oni postuju zakon, dali su ti opciju da raskines, ako ne zelis, objavili su blagovremeno.Ovo sto oni rade je nevidjeno... Toliko maltretiranje korisnika da bi se postovao zakon. Hoces da dizes cene na kvarno? Pusti ljude neka raskinu UO, a ne ovo ciganisanje da nekom ostaju stare cene nekom ne, jos se ne zna ni procedura, otezanje... Strasno.
Kao sto vec rekoh negde, da ja sam mojima produzio, mislim xa cale nije ni skontao da sam mu najavio da ce poskupiti. Svoj broj kao kontakt stavio, kad su zvali jel to taj i taj, da jeste...Yettel je uradio isto, i zakonska opciija je raskid, sto oni i omogucavaju, stoje iza svoje odluke o poskupljenju pa sta bude... Nts laze, maze, oteze... Recimo, meni je otac korisnik mts mreze, covek je operisan i u bolnici, on protiv poskupljenja ne moze nista, a i da moze trebalo bi nam natezanje od ocigledno 10+ dana. Razumem da tebi licno odgovara, to je ok, ali ovaj njihov nacin postupanja nikako nije ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari