Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

@Magnus

Hvala ti, pokusacu i ja tako i ako ne dobijem odgovor, icicu sutra u poslovnicu da vidim sta ce tamo reci.

Neverovatno kakvi su banditi i koliko maltretiraju ljude.
 
20.02.24. poslat prigovor preko forme na sajtu, danas stigao sms gde prihvataju da nastavim korišćenje po trenutnim uslovima do kraja UO.
 
Evo, konačno i meni stigao sms. Dakle, od 7.februara pokušavam od njih da dobijem neki konkretan, pisani odgovor. Nakon 20 dana, stiže u "poslednjem trenutku". Bolje ikad nego nikad 🤷‍♂️
 

Prilozi

  • SmartSelect_20240227_143142_Messages.jpg
    SmartSelect_20240227_143142_Messages.jpg
    305.8 KB · Pregleda: 134
Izgleda da su isto brze bolje svima poslali i ko se zalio nema poskupljenja.
Samo jedno pitanje obzirom da Yetel daje 50 posto celog ugovora,dali ce MTS da mi da 3 meseca pred istek te uslove ili moram da cekam kraj i podnosenje zahteva za prenos u Yetel ugovor u MTS mi istice u maju
 
10. februara podneo sam zahtev za raskid ugovora Omorika 25, malo pre zvali i prvo nude više GB za Zapadni Balkan. Kada sam rekao da želim da cena ostane kao u ugovoru ili da mi oslobode broj za prelazak u drugu mrežu, tada su samo potvrdili da cena ostaje ista do kraja uo kao što je definisano u ugovoru
 
Rekli su mi danas u poslovnici da je evidentiran zahtev za ostajanje iste cene ugovora.
Na moje pitanje ako ne dobijem odgovor do sutra, zbog te odluke za prvi mart, receno mi je da je bitan datum evidentiranja zahteva (jucerasnji).

Da li je to u redu ili da zatrazim odmah sutra raskid ugovora, bez cekanja zvanicnog odgovora?
 
Pogledaj u app mojMTS, pod podrška--moji zahtevi, da li je evidentiran zahtev i da li je rešen. Ako u "smetnjama" piše "rešeno", samo ih nazovi da pitaš kako je rešeno. Do sada je, svima koji su tražili da se ne menjaju odredbe ugovora, bilo "pozitivno rešeno".
 
Pogledaj u app mojMTS, pod podrška--moji zahtevi, da li je evidentiran zahtev i da li je rešen. Ako u "smetnjama" piše "rešeno", samo ih nazovi da pitaš kako je rešeno. Do sada je, svima koji su tražili da se ne menjaju odredbe ugovora, bilo "pozitivno rešeno".

Pise da je "Prosledjen".

Buni me sto su mi iz Korisnicke podrske kad su zvali rekli da se moj paket nece menjati, a danas u poslovnici da je i ipak za promenu, ali da je jucerasnji zahtev evidentiran i da se ceka odgovor.

Da ne bude odbijen zahtev, a prodje prvi mart.

Bas mi je krivo sto nisam ranije uocila sta se radi, pa sad u zadnjem casu moram da se macujem sa njima.
 
Za 2x Soko lite su mi odobrili stare uslove, dok za Omoriku 3 nisu ni zvali, nego samo poslali sms da je raskid realizovan bez penala...

E sad da li da podnosim zahtev za prenos broja i da se nagadjamo... Jel skoro to neko radio, redovna ponuda im je katastrofa.
 
Suprugu je u januaru isticao ugovor u mts-u. Isto je bila Omorika 3.
Nisu mu ponudili nista, ni bolje uslove, ni manji racun, a bio je dugogodisnji korisnik. Cim mu je izasao ugovor prebacio je broj u A1.
 
O3 istice septembra, 20-og sam podneo zahtev za raskid da bi danas dobio sms da je broj oslobodjen ugovora i da u sto kracem roku obnovim ugovor ili prenesem broj u drugu mrezu.
Posle 20 god. vreme je za A1 ili Yettel.
 
Identicna prica, isto ugovor do septembra, ukupno 6 ugovora su mi odobrili stare uslove sem te O3.
 
Ne može ako su ostali stari uslovi 😉
 
Pogledaj u app mojMTS, pod podrška--moji zahtevi, da li je evidentiran zahtev i da li je rešen. Ako u "smetnjama" piše "rešeno", samo ih nazovi da pitaš kako je rešeno. Do sada je, svima koji su tražili da se ne menjaju odredbe ugovora, bilo "pozitivno rešeno".
Jel ovo znaci da je reseno?
 

Prilozi

  • Screenshot_20240228_200633_Chrome.jpg
    Screenshot_20240228_200633_Chrome.jpg
    39.5 KB · Pregleda: 80
Ne znam. Treba ih pitati. Ludi su k'o struja. Meni su 3 puta rešavali istu stvar. Prvo rešenje su obrisali a dodali još dva. Sve po istom zahtevu.😂
 

Prilozi

  • Screenshot_20240228_200955_Moj mts.jpg
    Screenshot_20240228_200955_Moj mts.jpg
    33.2 KB · Pregleda: 80
Ko nije dobio napismeno resenje, a u zahtevima vidi da je resen prigovor, moze otici do poslovnice i traziti da istampaju resenje prigovora.
Ja sam tako uradio, jer mi nisu na mejl nista odgovorili iako sam vise puta trazio da posalju odgovor / resenje pismeno.
 
Isto zatvoreno, reseno, bezobrazluk da ne jave sta je reseno...
 
Ljudi jel neko podneo zahtev za ukidanje ugovora, i onda dobio poruku ovu da mi se zahvaljuju na poverenju i da nece biti promene cene do kraja minimalnog perioda ugovorne obaveze..
Kao da je tamo neko zaveo taj zahtev a ne ovaj za raskidanje ugovora.. U moj mts app pise samo
Postpaid prikljucak - Zatvoreno ( resen )

Al ne pise nista detaljnije kako je zatvoren i sta je tacno reseno..
 
Korisnici koji nisu dobili imejl ili sms potvrdu, mogu samo da se nadaju da će sve ostati po starom. Mnogima i hoće, ali uz koliko prigovora i napora!?

Zato savetujem da zaštitite sebe i pošaljete danas e-mail na [email protected] (sa svoje registrovane e-mail adrese ili mts web kontakt forme).


Naslov: Zahtev za raskid ugovora.

Poruka:

Objavili ste 31.01.2024. na https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Vesti/Servisne-informacije, informaciju da će od 1.marta tekuće godine važiti aktuelni paketi iz komercijalne ponude.


Ne prihvatam najavljeno poskupljenje usluge u toku ugovorne obaveze i skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama zahtevam raskid ugovora br. xxxxxx bez plaćanja penala, zaključno sa 29.02.2024. i oslobađanje broja 06x xxx xxxx za postupak prenosa kod drugog operatera."


Pa neka onda vas mts juri da ispravlja greške u komunikaciji.
 
Poslednja izmena:
Ljudi jel neko podneo zahtev za ukidanje ugovora, i onda dobio poruku ovu da mi se zahvaljuju na poverenju i da nece biti promene cene do kraja minimalnog perioda ugovorne obaveze..
Kao da je tamo neko zaveo taj zahtev a ne ovaj za raskidanje ugovora.. U moj mts app pise samo
Postpaid prikljucak - Zatvoreno ( resen )

Al ne pise nista detaljnije kako je zatvoren i sta je tacno reseno..
Pitaj ih na sajtu preko chat-a sta je reseno da ne gubis vreme do poslovnice ili cekati na prvog slobodnog operatera koji ce se uskoro javiti 😁
 
Pitaj ih na sajtu preko chat-a sta je reseno da ne gubis vreme do poslovnice ili cekati na prvog slobodnog operatera koji ce se uskoro javiti 😁
Pitao, znas sta su rekli..

Ovde pise da ste podneli zahtev za prihvatanje nastavka stare cene.
ja ih pitam dobro a sta je sa mojim zahtevom koji je bio za ukidanje ugovora jer niko nije prihvatio smanjene cene.
Kaze mi agent ne moze da se prekine ugovor bez naplate sa prevremeni raskid, po trenutnom stanju vi ne placate vecu cenu samim tim ne mozete da raskinete ugovor bez naplate to samo moze pod povecanjem cene.
Znaci podnet zahtev za raskid ugovora, tamo je neko zaveo da sam podneo zahtev da se cena ne menja, i sad mi kazu da ne mogu da raskinem ugovor zbog toga :D
I eto sad cu da im trazim da mi posalju snimak razgovora jer ga imaju 100% pa da vidmo onda ako treba i na sud samo iz inata.
Kakva bagra

A inace ovo je bilo preko online chata sa agentom koji je nakon objasnjena da ne moze da se raskine ugovor napisao
"Da li imate jos neka pitanja?"
1sec posle "Hvala , dovidjenja"
1sec posle Agent je prekinuo chat sa vama.

Naravno zvao sam im kontakt centar da vidim jel ce tako i tamo da probaju da me otkace, i sad cekam da se javi neki specijalac za raskidanje ugovora kao sto se javio i juce pa je podneo pogresan zahtev , siguran sam namerno misleci da se nece primetiti.
 
Poslednja izmena:
Je l' ce i ovi da dignu cene kao ostali iz svete trojke ili smo sigurni, jer vec imamo paprene cene pretplata? :D
 
IMG-52fc6470989f0b966ee3a07088283a04-V.jpg

Ipak stize sms...
 
Ja sam im dva dana i slala mejlove i isla u poslovnicu i tek kada sam napisala da cu momentalno podneti zahtev za raskid ugovora, jer ne dobijam napismeno potvrdu o nepromenjenoj ceni, brze-bolje su odgovorili mejlom da sve ostaje isto.
 
Pitao, znas sta su rekli..

Ovde pise da ste podneli zahtev za prihvatanje nastavka stare cene.
ja ih pitam dobro a sta je sa mojim zahtevom koji je bio za ukidanje ugovora jer niko nije prihvatio smanjene cene.
Kaze mi agent ne moze da se prekine ugovor bez naplate sa prevremeni raskid, po trenutnom stanju vi ne placate vecu cenu samim tim ne mozete da raskinete ugovor bez naplate to samo moze pod povecanjem cene.
Znaci podnet zahtev za raskid ugovora, tamo je neko zaveo da sam podneo zahtev da se cena ne menja, i sad mi kazu da ne mogu da raskinem ugovor zbog toga :D
I eto sad cu da im trazim da mi posalju snimak razgovora jer ga imaju 100% pa da vidmo onda ako treba i na sud samo iz inata.
Kakva bagra

A inace ovo je bilo preko online chata sa agentom koji je nakon objasnjena da ne moze da se raskine ugovor napisao
"Da li imate jos neka pitanja?"
1sec posle "Hvala , dovidjenja"
1sec posle Agent je prekinuo chat sa vama.

Naravno zvao sam im kontakt centar da vidim jel ce tako i tamo da probaju da me otkace, i sad cekam da se javi neki specijalac za raskidanje ugovora kao sto se javio i juce pa je podneo pogresan zahtev , siguran sam namerno misleci da se nece primetiti.
Ma zasto da se mucis, lepo napises mail ratelu i sve obrazlozis po stavkaka a mts stavi u cc pa da vidis kako ce te kontaktirati da rese problem.
 
Imam hitno pitanje. Za tri broja u mts trazeno je da ostanu iste cene ili raskidamo ugovor sto su oni i odobrili, medjutim jedan od tih brojeva je pridruzen drugom posto je lice ciji je broj maloletno. Za taj broj je pokusan raskid ugovora danas, ali su u poslovnici odbili jer je odobrena ista cena i to onda nije menjanje nikakvih uslova. MTS je samo telefonskim putem obavestio da ostaju iste cene i nema nikakav drugi pismeni dokaz. Da li je moguce ikako raskinuti taj treci ugovor, ili je sada kasno?
 
Vrh Dno