@starac
poenta ovog moda je drugaciji sistem levelovanja i combat behavior-a.Tacnije sistem levelovanja AI likova.Dakle vise ne prate slepo tvoje levelovanje kao u originalu.Nekim likovima je level statican,nekima napreduje ali razlicitom brzinom od tvojeg napredovanja.Promenjen je nacin spawna,pa se desava da na 2 levelu naletis na medveda a na 50-om na vuka.
I kako god igras,na pocetku je teze nego u nemodovanoj verziji.Dao sam ti primer sa banditima u Vilverinu.Oni su po originalnoj skripti npr. tvoj ili 1+ level,i kad god odlucis da odes da cistis rusevinu oni ce biti tvoj(1+) level.U Oscuro modu oni su na pocetku recimo 8 level i ako odes odmah tamo imaces mnooogo problema.Ali ako odes recimo kad budes bio 16 level oni ce i dalje biti 8 ili eventualno porasti za 1 ili 2 nivoa,pa ces ih bez muke srediti.
upravo zbog toga je Oscuro mod daleko bolji od originalne igre jer levelovanje ipak ima smisla,pa se nece desavati da spasitelj Cyrodila,grandchampion arene,Gray Fox,Archmag,Listener DB-a,Guildmaster fighters guilda i vitez od svega i svacega,na 50 levelu se muci pola sata sa nekim medvedom,jer po originalnoj skripti ovaj mora da bude npr. 5 nivoa iznad njega.
Isto tako ne mozes da zavrsis igru na 10-om nivou jer je minimum da bi uradio bilo koji daedriq quest koji ti je neophodan da bi zavrsio main,cini mi se 15.
Neko je pitao za arenu.I evo iz opisa moda kako je to reseno:
"Arena fights are completely changed. They do not simply scale according to your level. Now, each batch of fighters has its own level range, increasing up until a much more epic fight with the Grandchampion. You will not be able to beat the Arena unless you are highly experienced and decked out. This is a significant change from the original, where the Grandchampion of Cyrodiil, capital of Tamriel, was a fearsome level 10 warrior! Morituri te salutant!"
Isto snaga cuvara zavisi od grada do grada i fiksirana je.Sto znaci da ces na vecim nivoima bez problema izlaziti na kraj sa njima.
" All guards in the game are now level-capped. They are not lowly beginners, but you will not get the feeling that they are so powerful that your presence in Cyrodiil is a nuisance. At high levels you will be able to school most guards. Some towns have stronger regiments, others are weaker. Guards in the stages of the main quest are leveled appropriately, stocked with some healing potions and ready to rumble. Still, powerful enemies will take them down more easily than they can do the same to you. This also applies to the blades and the imperial guards."
Ima jos mnogo promena kojima ovaj mod cini igru daleko boljom i logicnijom.