Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Nova akcija Yettel banke, upravo pristiglo u inbox, naravno opet "samo za mene":

5537f610cc7bf74b8dfa7a8c1837b86f.png
Dana:Ciljna grupa kampanje su korisnici debitnih i/ili kreditnih kartica (Dina, MC debitna, MC kreditna i MC Advantage) sa prosečnom mesečnom potrošnjom oko 20.000 RSD – Almost Primary klijenti koje želimo da podstaknemo da pređu u Primary. Nisam baš upućen ko su Almost Primary klijenti i Primary klijenti. To mi odgovor sa četa.
 
Bukvalno piše u tekstu kampanje da se gleda datum knjiženja.
Bukvalno njima treba i po 15 dana nekad da proknjize pa to ne znaci da je u redu😂
Dana:Ciljna grupa kampanje su korisnici debitnih i/ili kreditnih kartica (Dina, MC debitna, MC kreditna i MC Advantage) sa prosečnom mesečnom potrošnjom oko 20.000 RSD – Almost Primary klijenti koje želimo da podstaknemo da pređu u Primary. Nisam baš upućen ko su Almost Primary klijenti i Primary klijenti. To mi odgovor sa četa.
Meni je objasnila da je to za one koji nemaju placanja preko 20.000 dinara mesecno u proseku zadnjih 3 meseca pa kao da ih navuku da trose 30k+
 
Bukvalno imam 50-100 kartičnih transakcija mesečno i svaka je pronjižena u roku od 1-3 radnih dana.
Bukvalno imam sada neproknjizenu kupovinu na temu jos od 24.10🤷🏻‍♂️Steta sto ne mogu da skrinsotujem,u poslednje vreme sve vise i vise im treba vremena,jutros su mi tek proknjizili kupovine od prosle nedelje.
 
Brzina knjiženja pre zavisi od trgovca nego od banke. On mora da potvrdi plaćanje. Ako to ne uradi u dogledno vreme, banka će vratiti novac, neće moći da proknjiži u prazno, da novac ne ode nikome. Naravno, većina trgovaca to uradi na kraju dana, ta opcija se na mnogim POS terminalima i zove "kraj dana", gde se sve transakcije prihvataju, ali nekad tu nešto i zapne. Da je problem do banke, sve bi transakcije bile odloženo proknjižene, kao što je npr. bilo kada su se spajale AIK i Eurobank Direktna, gde jedne cele sedmice namerno nije bilo knjiženja.

Super je svakako što su pustili ovu akciju nakon one prethodne u kojoj dosta nas nije učestvovalo, mada će i ovde biti dosta isključenih. I nije neobično, najmanje dobijaju oni koji sve vreme intenzivno koriste njihove usluge. Na kraju se u neku ruku isplati imati više računa i ne koristiti nijedan maksimalno...

Što se tiče održavanja, ni tu nije neobično da pogrešno naplate. Meni se, srećom, nije desilo, ali znam neke kojima jeste i iz nekog razloga su dugo čekali na refundaciju, ali svakako su je dočekali.
 
Ni ja nisam dobio a supruga dobila (pa sad ne zna šta će s tim😊) iako smo skoro u isto vreme (pre oko god.dana) prešli na MAX.
 
Vidiš, sad si mi rešio enigmu zašto se često dešava da transakcije izvršene istog dana ne budu proknjižene istog dana.
Misliš sutradan? Meni se dosad nije desilo da neko plaćanje bude proknjiženo istog dana, uvek treba makar jedan dan. Teorijski je moguće, jer mnogi trgovci izvršavaju "kraj dana" na terminalima i više puta dnevno, između smena, pa bi banke mogle popodne da stignu da proknjiže potvrđene transakcije iz prve smene, ali nisam se sa tim susreo u praksi.

Nevidim nigde na sajtu o čemu se tu radi, ko je podoban a ko nije ?
Ni ja nisam dobio a supruga dobila (pa sad ne zna šta će s tim😊) iako smo skoro u isto vreme (pre oko god.dana) prešli na MAX.
Pa kako se uklapate u ovo što je Dana napisala? Svi oko mene su dobili i stvarno nam je potrošnja u proseku ispod 20k, a svakako ne nulta (otud niko nije dobio prethodnu promociju).
 
Misliš sutradan? Meni se dosad nije desilo da neko plaćanje bude proknjiženo istog dana, uvek treba makar jedan dan. Teorijski je moguće, jer mnogi trgovci izvršavaju "kraj dana" na terminalima i više puta dnevno, između smena, pa bi banke mogle popodne da stignu da proknjiže potvrđene transakcije iz prve smene, ali nisam se sa tim susreo u praksi.

Nisam se jasno izrazio. Mislio sam recimo ako imaš 3 transakcije 1. novembra, a ne budu sve tri proknjižene 3. novembra recimo (to sam mislio pod "istog dana"), nego dve budu proknjižene 3. novembra, a jedna 4. novembra.

A knjiženje istog dana mi se desilo mislim samo na prstima jedne ruke broju slučajeva i svi su bili ranojutarnje transakcije u Aziji, tako da su zbog vremenske razlike mogli da stignu da proknjiže istog dana u Srbiji.
 
Tad pošalju mejl sa izvodom ali čini mi se da se u aplikaciji pojavi već prvog u mesecu, proveriću sutra ako se setim.
Kod mene i dalje nema izvoda u aplikaciji. Razumem da su prva dva dana u mesecu bila vikend, ali došli smo do čevrtog u mesecu... :(
PS - nije ni Rajf bolji. Samo Adiko uvek šalje svakog prvog (mada tamo nemam više ništa, šteta potrošene sutruje za taj izvod :) )
 
Koliko se sad EUR moze kupiti po povoljnijem kursu mesecno? nudi mi samo 1000, posle neki nenormalni 118,7
 
Koliko se sad EUR moze kupiti po povoljnijem kursu mesecno? nudi mi samo 1000, posle neki nenormalni 118,7

Kako si dobio bolji kurs od 118,7 na iznose do 1000 EUR? Meni je 118,7 na Bank Max bez obzira na iznos. Koliko znam, daju bolji kurs samo za isnose preko 5000 EUR, tako što ti omoguće bolji kurs na 15 minuta nakon zahteva preko chata.
 
Svakog meseca sam kupovao do 1000 po povoljnijem kursu ovog meseca sam hteo 3k...uspeo 1k.
Nudi mi jos 50 po 117,45... cim stavim 51, u narednom koraku kad treba da potvrdim bude 118,7... kao da mi je podesen dobar kurs do 1050 eur mesecno
Imam isto Bank Max i platu kod njih od kada postoje...
 
Kod mene i dalje nema izvoda u aplikaciji. Razumem da su prva dva dana u mesecu bila vikend, ali došli smo do čevrtog u mesecu... :(
Evo sad se pojavio novi izvod, ali da, to je dosta kasnije nego što sam rekao da izlazi. Nisam više siguran da li je sad kasnio ili sam se ja istripovao da se pojavljuje već prvog u mesecu. Meni se čini da sam ga ranije nalazio koliko god rano u mesecu da sam proveravao.
 
Malo su nas preokupirale druge teme, pa smo prevideli da je plasirana nova dinarska oročena štednja. Nejasno je, doduše, što je dosad nikako nisu reklamirali, ali dobro.

Bilo kako bilo, na dvanaest meseci kamata je sada konkurentnih 4,5%. U slučaju prevremenog povlačenja, obračunava se kamata 1%. Detalji su u aplikaciji i ovde.

Nešto novo, uvedena je štednja na tri meseca, sa kamatom od 3,3%, koja čak ostaje nepromenjena u slučaju prevremenog povlačenja. Drugim rečima, ovo je donekle kao štednja po viđenju, samo bez mogućnosti šetanja novca svaki čas. Detalji su u aplikaciji i ovde.

U oba slučaja je minimalni iznos 60.000, a maksimalni 2.400.000.

Zahtev za razoročenje se, inače, podnosi preko aplikacije, ali za njegovu realizaciju imaju čak tri radna dana fore. I ima mi smisla da će namerno i čekati toliko, da ne bi bilo "zloupotreba" sa uzimanjem kamate po potrebi. Slično je sa tim što se štednja po viđenju ne može zatvoriti samostalno, mada opet znatno restriktivnije, budući da je po viđenju makar glavnica stalno dostupna.

U drugom planu, primećujem da se sada kroz aplikaciju uz popuste mogu ugovoriti razna osiguranja (UNIQA): individualno putno, porodično putno, pomoć na putu, domaćinstvo.
 
Svakog meseca sam kupovao do 1000 po povoljnijem kursu ovog meseca sam hteo 3k...uspeo 1k.
Nudi mi jos 50 po 117,45... cim stavim 51, u narednom koraku kad treba da potvrdim bude 118,7... kao da mi je podesen dobar kurs do 1050 eur mesecno
Imam isto Bank Max i platu kod njih od kada postoje...

Zanimljivo. Ja imam Bank Max / Progresiv 5+ sa prijemom zarade od početka 2024. Nikakav bolji kurs od 118,7 nemam.

Da nemaš još neku dodatnu pogodnost, tipa Yettel Sve ili nešto slično, pa da imaš bolji kurs? Prvi put čujem da neko ima bolji kurs do 1000 EUR. Da li neko sa foruma još ima to?
 
Nešto novo, uvedena je štednja na tri meseca, sa kamatom od 3,3%, koja čak ostaje nepromenjena u slučaju prevremenog povlačenja. Drugim rečima, ovo je donekle kao štednja po viđenju, samo bez mogućnosti šetanja novca svaki čas. Detalji su u aplikaciji i ovde.

Još neke banke su ubacile ovo tromesečno oročenje ovog novembra. Svugde deluje da je samo jednokratna ponuda. Videćemo.

Za dvanaestomesečno oročenje, nije loša kamata. Ima nešto boljih ponuda, ali i ova je ok za nekog ko prima platu u Yettel i neće da se cima sa drugim bankama i sve završi online.
 
Malo su nas preokupirale druge teme, pa smo prevideli da je plasirana nova dinarska oročena štednja. Nejasno je, doduše, što je dosad nikako nisu reklamirali, ali dobro.

Bilo kako bilo, na dvanaest meseci kamata je sada konkurentnih 4,5%. U slučaju prevremenog povlačenja, obračunava se kamata 1%. Detalji su u aplikaciji i ovde.

Nešto novo, uvedena je štednja na tri meseca, sa kamatom od 3,3%, koja čak ostaje nepromenjena u slučaju prevremenog povlačenja. Drugim rečima, ovo je donekle kao štednja po viđenju, samo bez mogućnosti šetanja novca svaki čas. Detalji su u aplikaciji i ovde.

U oba slučaja je minimalni iznos 60.000, a maksimalni 2.400.000.

Zahtev za razoročenje se, inače, podnosi preko aplikacije, ali za njegovu realizaciju imaju čak tri radna dana fore. I ima mi smisla da će namerno i čekati toliko, da ne bi bilo "zloupotreba" sa uzimanjem kamate po potrebi. Slično je sa tim što se štednja po viđenju ne može zatvoriti samostalno, mada opet znatno restriktivnije, budući da je po viđenju makar glavnica stalno dostupna.

U drugom planu, primećujem da se sada kroz aplikaciju uz popuste mogu ugovoriti razna osiguranja (UNIQA): individualno putno, porodično putno, pomoć na putu, domaćinstvo.
Malo su "zakasnili", ja sam celu štednju već preneo u drugu banku. Verujem da je dosta ljudi uradilo isto nakon smanjenja kamate po viđenju sa 4% prvo na 3%, onda i na 2%. Verovatno su i oni primetili značajan odliv depozita.

Sa druge strane, korektna i realna ponuda. Šteta što je nisu ranije plasirali.
Zanimljivo. Ja imam Bank Max / Progresiv 5+ sa prijemom zarade od početka 2024. Nikakav bolji kurs od 118,7 nemam.

Da nemaš još neku dodatnu pogodnost, tipa Yettel Sve ili nešto slično, pa da imaš bolji kurs? Prvi put čujem da neko ima bolji kurs do 1000 EUR. Da li neko sa foruma još ima to?
I ja sam bank max, potvrđujem Tilekov post.

Nevezano direktno za ovo, tražio sam pre par dana putem chata povoljniji kurs na veći iznos za kupoprodaju deviza. Minimum im je 5000eur, tog dana je srednji bio 117,25, dali su kupovni 117,4 što je u rangu najpovoljnijih menjačnica u Bg. Kada odobre, taj kurs traje 15 min.
Tkd eto, to je bar još uvek opcija. Jedino što je trebalo pola sata i 2x chat, no opet bolje nego cimanje po gradu...
 
Poslednja izmena:
Ne znam da li sam samo ja u pitanju ali opet ne radi logovanje na mobilnu aplikaciju… jedva čekam da ugasim račune čim legne 5k RSD od promocije. Dosta je bilo, 10 godina trpim jedne te iste probleme, više neću
 
Da, ista greška i kod mene. Naravno, zvaničnog obaveštenja nigde, biće verovatno kad se sve reši. Užas od banke, bio i ostao
 
Sad radi i kod mene, ali kasno Marko na Kosovo stiže, nije radilo dok sam pazario sitnice u Maxiju i kad sam hteo da prebacim 1000 RSD sa štednje po viđenju na tekući. Da je ovo prvi put da se desi pa i da kaže čovek OK, dešava se, ali ovo se desilo bukvalno pre nedelju dana i trajalo je par sati, i to baš u vreme kad ljudi primaju platu ili šaltaju pare za raznorazne druge stvari, i ja stvarno ne znam koliko će još ljudi hteti da trpe sve ovo.

Bitno da su me juče zvali iz call centra da mi kažu kako sam "jedan od odabranih" klijenata sa "specijalnom ponudom" od 5k RSD keš beka na potrošenih 30k RSD i pokušali usput da uvale Yettel Sve koji je posebna priča i generalno vrlo jadna ponuda u odnosu na konkurentske banke, ali zato za ovakve propuste moraš da ih ganjaš i da ih moliš da ti kažu kad će nešto biti rešeno nakon što se desilo 50. put.

Ako su ostali budale da i dalje sve ovo trpe, naročito sad kad i druge banke nude konkurentnu kamatu na štednju, svaka čast.
 
Ne znam da li sam samo ja u pitanju ali opet ne radi logovanje na mobilnu aplikaciju… jedva čekam da ugasim račune čim legne 5k RSD od promocije. Dosta je bilo, 10 godina trpim jedne te iste probleme, više neću
Iskreno i ja se razmisljam da je promenim,tu sam od pocetka,promocije ove naravno ne dobijam a jos su mi jutros proknjizili povracaj novca sa temua kao da sam potrosio i ladno da nije velika suma ne bih ni primetio,ko zna na sitne povracaje dal su mi to radili a da nisam ni primetio,i naravno kao greska bla bla i vrqtili novac,kako to da se nikad ne *****u u moju korist🤣
 
Ne postoji idealna banka i u svakoj banci ima problema, ali ni u jednoj banci problemi nisu ni blizu ovako učestali kao kod Yettela, ovo nije banka već golubarnik koji se pretvara da je banka. Da su makar po nečemu konkurentni nego više nisu ni to, stigle su ih druge banke po manje-više svim osnovama a mnoge i prestigle, mene bi stvarno bilo sramota da u cenovniku držim cenu od 595 RSD za mesečno održavanje računa koji barem jednom mesečno ne radi kad se očekuje od njega da radi, da ne idemo dalje od toga.

Podneo sam zahtev za gašenje kreditne kartice i potvrdio gašenje iste, stigla notifikacija da je obrisana iz Apple Wallet-a plus više ne vidim kreditnu partiju u ebankingu, prebacio paket računa na osnovni od sledećeg meseca i to je to, ostalo mi je oko 8k RSD da potrošim do 30k RSD i kraj priče, da se ne ljubimo.
 
Naravno da ne može da prođe bez grešaka ni kod nove ponude za oročenu štednju.

U aplikaciji nakon biranja iznosa za oročenu štednju od 3 meseca pod iznos kamate koja se dobija nakon 3 meseca stoji "iznos kamate nakon 12 meseci".

U priloženom ugovoru i ostaloj dokumentaciji u pdf-u je sve ok, ali u aplikaciji naravno da moraju nešto da zaseru. Baš su šeprtlje.
 
Mislim da samo treba da prodaju banku nekome ko zna kako se radi bankarstvo i da prekinu ovu agoniju koja već predugo traje.

Sad se nešto razmišljam, možda je zapravo bolje da ostavim račun da bude na osnovnom paketu, makar da im pravi dodatni operativni trošak pošto ćorav dinar od mene više videti neće, možda bude dao sićušan doprinos konačnom gašenju banke u pokušaju, ionako im trenutno super ide na tom planu jer krvare pare kao da su JP Morgan Chase a profita nigde.
 
Nazad
Vrh Dno