Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Tad pošalju mejl sa izvodom ali čini mi se da se u aplikaciji pojavi već prvog u mesecu, proveriću sutra ako se setim.
 
Tako je, ako hoćeš da prođeš bez ikakve kamate prebaciš na kreditnu do 15. novembra celokupan iznos koji si potrošio u oktobru. Koji je to tačan iznos videćeš u izvodu koji možeš od sutra da downloaduješ iz aplikacije.
Ali ako imam novac na racunu oni mi skinu sa tekuceg na kreditnu i nemam kamatu?
 
Ništa ti ne skidaju i ne prebacuju sa računa na račun. Sam prebaciš koliko želiš da otplatiš. Za preostali iznos ide kamata.
Da razjasnimo, podelio sam neke dve kupovine na vise rata, na koje mi se vec obracunala naknada po njihovom cenovniku.
Da li moram da do 15og sam da prebacim na kreditnu ili oni sami skidaju?
 
Ali ako imam novac na racunu oni mi skinu sa tekuceg na kreditnu i nemam kamatu?
Pogledaš u izvodu koliko duguješ (piše "ukupan iznos duga na datum izvoda"), ideš na "interni prenos" i prebaciš 15. u mesecu (ili ranije) sa tekućeg na kreditnu karticu tačno taj iznos. Ako tako radiš neće ti se nikakve kamate i provizije naplaćivati.
 
Da razjasnimo, podelio sam neke dve kupovine na vise rata, na koje mi se vec obracunala naknada po njihovom cenovniku.
Da li moram da do 15og sam da prebacim na kreditnu ili oni sami skidaju?
Moraš sam.

Na izvodu će pisati kolika je minimalna otplata i koliko je ukupno zaduženje kreditne kartice za prethodni mesec (potrošnja + rate za kredit + eventualne kamate).

EDIT:
Evo primera:
1761913193337.png
Ovu drugu stavku treba da platiš do 15. u mesecu. To je ukupno zaduženje iz prethodnog meseca.
Ako to ne platiš u kompletnom iznosu, na neuplaćeni deo duga se računa revolving kamata. To treba da izbegneš po svaku cenu!
 
Evo da resimo situaciju, ukoliko je u pitanju podela na rate dovoljno je samo da se obezbedi novac na tekucem racunu i banka automatski skida 15og u mesecu, nema dodatnih kamata niti bilo cega.
 
Evo da resimo situaciju, ukoliko je u pitanju podela na rate dovoljno je samo da se obezbedi novac na tekucem racunu i banka automatski skida 15og u mesecu, nema dodatnih kamata niti bilo cega.
Takodje je i kod mene isto .
Kupio sam neke komponente za PC , preko kreditne, na 6 rata , uzeli su onaj njihov fee na pocetku , i sad mi automatski sa tekuceg 15og 6 meseci skida po jednu ratu. Ne mora manuelno , vec automatski ide 15og.
 
Izgleda. Ne mogu ni ja da uđem.
 
Ne samo aplikacija, vec ni kartica ne radi..odbijena mi transakcija u radnji, para ima na racunu, glovo mi odbio transakciju - razlog nema para na racunu, a pare uredno skinute ( dobio sam mejl) i obavestenje iz aplikacije.

Posle ovoga moja saradnja sa Yettelom je zavrsena :)
 
"Trenutno nismo u mogucnosti da ucitamo podatke"
Danas vrtela vrtela , pa nekako otvori , sad ni to nece , koliko znam bez obavestenja...
I plus sto "kasne" za onu uplatu 1000rsd za koriscenje googe pay-a...Vidim da su neki clanovi dobili to..
Ozbiljno takodje razmatram prelazak u RF ili OTP, al sve kao , popravice , bice bolje, pa im jos dajem sanse...:rolleyes:
 
Ne samo aplikacija, vec ni kartica ne radi..odbijena mi transakcija u radnji, para ima na racunu, glovo mi odbio transakciju - razlog nema para na racunu, a pare uredno skinute ( dobio sam mejl) i obavestenje iz aplikacije.

Posle ovoga moja saradnja sa Yettelom je zavrsena :)
Ako neko moze da spoji poruke:
EDIT: transakcija koja je odbijena u radnji, imam slip, 20minuta kasnije prosla pa mi i tu skinute pare...
NE KORISTITE yettel kartice dok se ovo ne resi!!!
 
Isto i meni, 3 puta odbijena transakcija i skinute pare jednom na kraju, zvao call centar i kazu da su vracene pare ali ne moze da se pristupi aplikaciji, isto ne smem na bankomat a trebaju mi pare ko za inat na dan kad mi legla plata 😅...
 
Vala baš.

51449d4e7e6ca113a8e3aa1140d24748.png


Bitno da su pitchovali svoju štednju i da su poslali još jedan promo SMS danas, a to što već par sati ne postoji obaveštenje ni na sajtu niti bilo gde drugde da je "izazov" u toku, to nikom ništa. Kao i uvek do sada, problemi se jave ili krajem ili početkom meseca, kao pre par godina kad je 1. avgusta izbio haos i kad im je trebalo 2 dana da se oglase i priznaju da imaju problem.

Sprdačina od banke, bila i ostala.
 
Postoji ovde obaveštenje na sajtu, ali problem je što su im uopšteno obaveštenja skrivena, pa kao da ni ne postoje...
 
To obaveštavanje na sajtu je sramno, najblaže rečeno.
Sve i da ljudi redovno posećuju sajt, a to ne radi ni 10% ljudi, da bi došao do obaveštenja moraš da ispratiš putanju home page - tab podrška - tab obaveštenja za korisnike.
Skoro da nisu mogli dalje da sakriju relevantna obaveštenja. Bitno je da se na početnoj strani rotiraju samo njihove ponude.

Ali ono što je najgore - to je u situaciji kada za problem koji banka ima saznaješ tek kad se i tebi desi, znači ne unapred. Bilo da imam problem sa plaćanjem na POS terminalu ili da su samo sklonili jedini bankomat u gradu na puna 2 meseca. Šta mi u tom trenutku znači obaveštenje, da odem na sajt i sam nađem?

Pa, gde su u ovoj situaciji poruke, notifikacije ili mejlovi? A kada treba kredit ili, još bolje, dozvoljeni minus da se ponudi, tu dobijaš 17 obaveštenja proaktivno u jednom danu samo.

Hvalio sam ih redovno, pa i branio, misleći da su to neke preferencije različitih korisnika ali ovo je osnovni customer relationship management kompanije.
 
Poslali su svima poruku 10. septembra kada su bila otežana plaćanja putem aplikacije, a to je bio problem znatno manjih razmera.
 
Poslali su još jednom danas SMS da imam tu silnu pogodnost da koristim Apple Pay za plaćanja, iako ga već uveliko koristim već 2 meseca i za debitnu i za kreditnu karticu, ali izgleda da sistem ima i taj izazov da ne može da izvali kad neko aktivno koristi datu uslugu nego sam za ova 2 meseca dobio barem 15 SMS poruka na tu temu (ne preterujem) uključujući i danas u toku dana, ali zato obaveštenje da ne radi glavni kanal komunikacije sa bankom moram da bunarim na sajtu jer je link ka obaveštenjima sakriven skroz na dnu stranice, taman posla da se pošalje SMS ili push notifikacija za tako nešto.
 
Ovo je izgleda neko pravilo da kad mi najviše treba ne mogu da koristim svoj novac…
 
Pa ovo i dalje ne radi app, strašno. Već 5-6 sati nedostupna app, tačno ih treba zatvoriti...
 
Vaskrsao sistem konačno. Ponadao sam se da će ovaj reset možda učiniti da se ponovo prikazuju detalji proknjiženih transakcija debitne kartice, ali jok. 🙈
 
Jedno pitanje, danas sam otvorio racun u yettel banci i dobio sam sve podatke o kartici(broj kartice, datum isteka i ona tri broja ) dodao sam karticu na Wallet aplikaciju na telefonu. Sad me interesuje posto ja karticu nisam dobio da li bih mogle da mi legnu pare na kartici( ne na deviznom racunu) posto ja dobijam pare sa Skrill-a direktno na karticu.
 
Ne razumem se konkretno u Skrill, pa sledi opšti odgovor. Kartica je svakako aktivna, možeš da je koristiš i za onlajn plaćanja, pa ne vidim prepreku za priliv. Razmisli, doduše, da li taj novac stvarno želiš da primiš preko Yettela, jer je njihova naknada za to 3%, što mislim da je najveće kod nas. Ako ne postoji neki tehnički razlog za taj odabir, bolje ga promeniti.
 
Mislim da uzimaju naknadu kada novac legne na devizni racun a na karticu nista ne uzimaju, bar je tako u erste banci i postanskoj( koliko povucem sa skilla toliko legne na karticu)
 
To su odvojene stvari, pogledaj tarifnik. Yettel baš ima naknadu koja se zove Priliv iz inostranstva (MasterCard) i ona iznosi 3%, zato te i upozoravam. Priliv na devizni račun je 0,5% (min 300, max 10k dinara), što je zapravo jeftinije, osim za neke male iznose koji upadaju u minimum.
 
To mi bas ne odgovara. Kakva je procedura za zatvaranje racuna , da li moze telefonski bez odlaska u poslovnicu?
 
Ne uzimaju u erste banci i postanskoj( koliko povucem sa skilla toliko legne na karticu)
Tačno, ali Yettel uzima 3% kada se uplata na karticu proknjiži, kao i Raiffeisen 0.5% (uveli od septembra).
Kakva je procedura za zatvaranje racuna , da li moze telefonski bez odlaska u poslovnicu?
Uloguješ se na web banking i tamo postoji opcija za zatvaranje računa. Potrebno je da nemaš rezervacije po karticama i prethodno pogasiš štedne račune. Ako ti se prikazuje obračun za održavanje srazmerno broju dana, a ispunio si uslov za oslobađanje od naplate (prijem plate ili potrošnja preko 30k) sistemski to još uvek nije evidentirano.
 
3 meseca sam trosio preko 30.000 ali ovaj mesec nisam potrosio ni 5.000 i nije mi naplaceno odrzavanje,interesantno😀
 
Nazad
Vrh Dno