TinkyWinky
Čuven
- Učlanjen(a)
- 10.12.2004
- Poruke
- 237
- Poena
- 665
Tad pošalju mejl sa izvodom ali čini mi se da se u aplikaciji pojavi već prvog u mesecu, proveriću sutra ako se setim.
Ali ako imam novac na racunu oni mi skinu sa tekuceg na kreditnu i nemam kamatu?Tako je, ako hoćeš da prođeš bez ikakve kamate prebaciš na kreditnu do 15. novembra celokupan iznos koji si potrošio u oktobru. Koji je to tačan iznos videćeš u izvodu koji možeš od sutra da downloaduješ iz aplikacije.
Da razjasnimo, podelio sam neke dve kupovine na vise rata, na koje mi se vec obracunala naknada po njihovom cenovniku.Ništa ti ne skidaju i ne prebacuju sa računa na račun. Sam prebaciš koliko želiš da otplatiš. Za preostali iznos ide kamata.
Pogledaš u izvodu koliko duguješ (piše "ukupan iznos duga na datum izvoda"), ideš na "interni prenos" i prebaciš 15. u mesecu (ili ranije) sa tekućeg na kreditnu karticu tačno taj iznos. Ako tako radiš neće ti se nikakve kamate i provizije naplaćivati.Ali ako imam novac na racunu oni mi skinu sa tekuceg na kreditnu i nemam kamatu?
Moraš sam.Da razjasnimo, podelio sam neke dve kupovine na vise rata, na koje mi se vec obracunala naknada po njihovom cenovniku.
Da li moram da do 15og sam da prebacim na kreditnu ili oni sami skidaju?

Takodje je i kod mene isto .Evo da resimo situaciju, ukoliko je u pitanju podela na rate dovoljno je samo da se obezbedi novac na tekucem racunu i banka automatski skida 15og u mesecu, nema dodatnih kamata niti bilo cega.
Ako neko moze da spoji poruke:Ne samo aplikacija, vec ni kartica ne radi..odbijena mi transakcija u radnji, para ima na racunu, glovo mi odbio transakciju - razlog nema para na racunu, a pare uredno skinute ( dobio sam mejl) i obavestenje iz aplikacije.
Posle ovoga moja saradnja sa Yettelom je zavrsena![]()
Tačno, ali Yettel uzima 3% kada se uplata na karticu proknjiži, kao i Raiffeisen 0.5% (uveli od septembra).Ne uzimaju u erste banci i postanskoj( koliko povucem sa skilla toliko legne na karticu)
Uloguješ se na web banking i tamo postoji opcija za zatvaranje računa. Potrebno je da nemaš rezervacije po karticama i prethodno pogasiš štedne račune. Ako ti se prikazuje obračun za održavanje srazmerno broju dana, a ispunio si uslov za oslobađanje od naplate (prijem plate ili potrošnja preko 30k) sistemski to još uvek nije evidentirano.Kakva je procedura za zatvaranje racuna , da li moze telefonski bez odlaska u poslovnicu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari