Ne primam platu već trošim 30k+ mesečno debitnom karticom i do sada nije bilo problema sa naplatom do prekjuče kad me je dočekalo vrlo neprijatno iznenađenje u vidu zaduženja od 595 RSD iako sam potrošio skoro 32k RSD prošlog meseca. Agent u call centru kaže da on vidi 100ak RSD preko 30k tako da bi trebalo da se stornira ali da će kolege proveriti detaljno, tako da ili neke transakcije nisu uzete u obzir za limit ili oni stvarno više ne umeju da izračunaju potrošnju kako treba. Uzevši u obzir da su opet poslednjeg dana u mesecu imali "izazov" da im ne radi 70% usluga, ne bi me iznenadilo da su zbog toga omašili računicu, i sad treba izgubiti silno vreme preganjajući se sa njima umesto da lepo prođu kroz audit logove i storniraju svima šta treba. To bi normalna banka na zapadu uradila da se ovako nešto desi, ali ne i ovde, naročito ne Yettel banka.