Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Eto vidiš, ja potrošio malo preko 32000 RSD i jutros me dočeka vrlo neprijatno iznenađenje u vidu zaduženja od 595 RSD na ime mesečnog održavanja... sutra me na četu očekuje vrlo neprijatna konverzacija sa agentima, taman sam se uželeo vrhunskog korisničkog iskustva kad je Yettel banka u pitanju.
 
Eto vidiš, ja potrošio malo preko 32000 RSD i jutros me dočeka vrlo neprijatno iznenađenje u vidu zaduženja od 595 RSD na ime mesečnog održavanja... sutra me na četu očekuje vrlo neprijatna konverzacija sa agentima, taman sam se uželeo vrhunskog korisničkog iskustva kad je Yettel banka u pitanju.
Stornirace ti to,meni je tako bilo jedan mesec pa su stornirali sami nisam uspeo ni da se zalim,mozda mi skinu sutra preksutra za sad nista a potrosio 3500 sad sam racunao🤣
 
Za zaradu je ranije postojao grejs period, mogao je zvanično mesec (a u praksi beše čak dva) da se preskoči. Sad se to ne pominje, mada može da se nađe na jednoj staroj stranici ovde: I ne brini, izostanak jedne zarade ne znači automatski gubitak benefita. Izgleda, međutim, da to i dalje postoji, pa onda možda važi i za potrošnju, u kom slučaju nije čudno što ti nisu naplatili.
 
Postoji i dalje, dobio sam mejlom 29.
1000023707.jpg
 
Pa postoji ali ja vec dobrih 5-6 meseci ne primam platu,ne znam jos bolje ako je tako.
 
Ne mogu da prebacim novac na OTP banku. Sad više nisam siguran da li je do Yettel ili do druge banke, jer se dešavalo i jedno i drugo.
 
@$tefan Tako je, kao i nalog za prenos sa kreditne partije.
 
3 meseca sam trosio preko 30.000 ali ovaj mesec nisam potrosio ni 5.000 i nije mi naplaceno odrzavanje,interesantno😀
Nisu ni meni naplatili održavanje (još uvek?) za oktobar. Do duše, ja sam otvorio račun 3-4 dana pred kraj meseca, pa sam kontao da je zbog toga.

Da li se za potrošnju gleda striktno period 1. - 30. u mesecu? I kog dana u narednom se obično naplaćuje održavanje?
 
Nisu ni meni naplatili održavanje (još uvek?) za oktobar. Do duše, ja sam otvorio račun 3-4 dana pred kraj meseca, pa sam kontao da je zbog toga.

Da li se za potrošnju gleda striktno period 1. - 30. u mesecu? I kog dana u narednom se obično naplaćuje održavanje?
Da od 1 do 30-31,ovo drugo verovatno 1og ne znam tacno jer vec 10 godina ne placam odrzavanje😀
 
Nema veze što je mesec tek počeo, meni su uredno napravili zaduženje od 595 RSD 1. novembra u subotu. Elem, podrška na chatu standardno nesposobna da proveri bilo šta, morao sam da zovem call centar i da izgubim 15 minuta sa agentom koji je na kraju rekao da će proveriti kolege šta se desilo i da pozovem ponovo popodne ili sutra, ne daj Bože da budu makar trunku proaktivni pa da pozovu oni mene kad budu imali konkretnu informaciju. Taman kad sam zaboravio kako izgleda potpuno nesposobna korisnička podrška, tu je Yettel banka da me podseti.
 
Pogledaš u izvodu koliko duguješ (piše "ukupan iznos duga na datum izvoda"), ideš na "interni prenos" i prebaciš 15. u mesecu (ili ranije) sa tekućeg na kreditnu karticu tačno taj iznos. Ako tako radiš neće ti se nikakve kamate i provizije naplaćivati.
Da li mora taj iznos sa izvoda odjednom da se uplati ceo, ili može i on iz nekoliko delova u tom vremenskom intervalu od 1 do 15.u zavisnosti kako pristižu prihodi?
 
@gdesikuco
Nisam shvatio šta se kod tebe dešava... Bank Max si? Primaš zaradu preko Yettel banke, pa su ti naplatili održavanje? Ne primaš platu, ali koristiš neku drugu akciju da ne plaćaš održavanje, a opak su ti naplatili? Nešto treće?
 
Ne primam platu već trošim 30k+ mesečno debitnom karticom i do sada nije bilo problema sa naplatom do prekjuče kad me je dočekalo vrlo neprijatno iznenađenje u vidu zaduženja od 595 RSD iako sam potrošio skoro 32k RSD prošlog meseca. Agent u call centru kaže da on vidi 100ak RSD preko 30k tako da bi trebalo da se stornira ali da će kolege proveriti detaljno, tako da ili neke transakcije nisu uzete u obzir za limit ili oni stvarno više ne umeju da izračunaju potrošnju kako treba. Uzevši u obzir da su opet poslednjeg dana u mesecu imali "izazov" da im ne radi 70% usluga, ne bi me iznenadilo da su zbog toga omašili računicu, i sad treba izgubiti silno vreme preganjajući se sa njima umesto da lepo prođu kroz audit logove i storniraju svima šta treba. To bi normalna banka na zapadu uradila da se ovako nešto desi, ali ne i ovde, naročito ne Yettel banka.
 
Ne primam platu već trošim 30k+ mesečno debitnom karticom i do sada nije bilo problema sa naplatom do prekjuče kad me je dočekalo vrlo neprijatno iznenađenje u vidu zaduženja od 595 RSD iako sam potrošio skoro 32k RSD prošlog meseca. Agent u call centru kaže da on vidi 100ak RSD preko 30k tako da bi trebalo da se stornira ali da će kolege proveriti detaljno, tako da ili neke transakcije nisu uzete u obzir za limit ili oni stvarno više ne umeju da izračunaju potrošnju kako treba. Uzevši u obzir da su opet poslednjeg dana u mesecu imali "izazov" da im ne radi 70% usluga, ne bi me iznenadilo da su zbog toga omašili računicu, i sad treba izgubiti silno vreme preganjajući se sa njima umesto da lepo prođu kroz audit logove i storniraju svima šta treba. To bi normalna banka na zapadu uradila da se ovako nešto desi, ali ne i ovde, naročito ne Yettel banka.
Da nemas mozda ips placanja ili slicno sto se ne racuna kao potrosnja mesecna ali opet nema logike da ti naplate kad vidis da ima fore mesec dva ako se ne ispuni jer meni nisu naplatili.
 
Nisam bio svestan tog 30k+ potrošnje mesečno. To je nešto novo? Da li neko zna od kad su to uveli? I da li se tu računa datum transakcije ili datum knjiženja?
 
Da nemas mozda ips placanja ili slicno sto se ne racuna kao potrosnja mesecna ali opet nema logike da ti naplate kad vidis da ima fore mesec dva ako se ne ispuni jer meni nisu naplatili.
Ne, računam isključivo potrošnju debitnom karticom i već par meseci koristim bez naplate, dakle mehanizam šljaka, samo je eto odlučio da ne radi kad je u pitanju mesec oktobar i tako se ja ulogujem 1. novembra da prebacim 1000 RSD sa štednje po viđenju na tekući da bih pazario potrepštine u Maxiju i dočeka me nedozvoljeni minus tj. zaduženje od 595 RSD, a veče pre toga aplikacija i ebanking nisu radili skoro celo veče.

Potrošnja debitnom je bila negde oko 32k RSD plus još jedna IPS transakcija od 3600 RSD za obnovu pasoša, nisam hteo iz principa da platim 72 RSD provizije NLB banci, baš mi je gušt kad mogu neku banku da zavrnem za neki sitan iznos.

Zvaću svakako opet popodne kad završim sa obavezama, baš da vidim šta će stručnjaci iz Yettel banke da kažu na sve ovo, jer ovih 32k RSD je uredno izvršeno i proknjiženo u toku oktobra, nema nijedna transakcija da je na čekanju niti bilo šta tome slično.
 
Od letos (maja otprilike, možda i posle). Prvobitno je to bila kampanja Isprobaj Max pa posle su dali to da uz potrošnju preko 30k mesečno debitnim karticama se korisnici oslobađaju od naplate vođenja. Navodno, računa se datum transakcije.
 
Nova akcija Yettel banke, upravo pristiglo u inbox, naravno opet "samo za mene":

5537f610cc7bf74b8dfa7a8c1837b86f.png
 
Ma da, kako su krenuli, ima da nam plaćaju 30k RSD mesečno iz svog džepa njihovim karticama samo da ostanemo klijenti, a koliko im je stabilna platforma ovih dana, ove akcije su otprilike jedino što masu ljudi još uvek drži kod njih
 
Znaci moras da predjes 30k do 20og novembra, da bi oni imali 10 dana fore da proknjize
 
Pa ne znam, meni se dešavalo da proknjiže u roku od 2-3 dana većinu transakcija, eventualno možeš do 25. novembra da trošiš. Ja već narokao 20ak hiljada, platim životno osiguranje i još par računa, plus potrošnja na dnevnoj bazi, ode brzo
 
Relativno brzo ovo moze da se nabije, par jacih kupovina i eto.

Inace ovo kao da je eksperiment koliko toga moze da se istrpi samo da bi se uzeo kesbek :D
 
Nema veze valjda kad proknjize,gleda se datum kada je obavljena transakcija,mislim tako bi bilo pravilno.
 
Ne znam da li po istom principu funkcioniše, ali se za transakcije napravljene kreditnom karticom gleda datum knjiženja.
Transakcija s kraja septembra mi je proknjižena početkom oktobra, a istu ću morati da izmirim do 15. novembra.
 
Za kreditne je period knjiženja uvek bio duži nego za debitne, barem je to moj slučaj kad je Yettel banka u pitanju
 
Nazad
Vrh Dno