Šta je novo?

TCL televizori

  • Začetnik teme Deleted member 37912
  • Datum pokretanja
D

Deleted member 37912

Guest
TCL Technology Group Corporation osnovana je 1981. godine u kineskom gradu Huizhou pod nazivom TTK, a od 1985. godine posluje pod nazivom TCL, što je skraćenica od The Creative Life.

U svom portfoliju imaju dizajn, razvoj, proizvodnju i prodaju televizora, mobilnih telefona, klima uređaja, mašina za pranje veša, frižidera i malih električnih uređaja.

Već dugi niz godina su među tri vodeća proizvođača po broju prodatih televizora u svetu na godišnjem nivou, drugi po broju proizvedenih televizora na svetskom nivou, i među vodećim po broju prodatih televizora na teritoriji SAD u prošloj godini, mada generalno svi proizvođači na tom polju i dalje dosta zaostaju za Samsungom, jer je svaki treći televizor koji se proda na svetu proizveden od strane tog južnokorekjskog proizvođača, koji sa LG i Sony i dalje tradicionalno drži 60% celokupnog svetskog tržišta televizora (doduše po prihodima od prodaje, a ne po broju prodatih primeraka).

Elem, pošto je ovo kod nas relativno nepoznat brend, otvaram ovu temu jer je dosta članova foruma u prethodnom periodu kupilo televizor ovog proizvođača, pa je red da imamo gde da razmenjujemo iskustva i utiske, i pomažemo jedni drugima u rešavanju problema, za koje se nadam da ih neće biti mnogo i da ćemo ih zajednički brzo i uspešno rešavati.

Izvolite...
 
Pojavila mi se ljubicasta linija skroz na vrhu ekrana, onako celom duzinom. Vidi se u vise aplikacija, ovo je konkretno neki monitor tester na YT.
U pitanju je model 50C715, decembra ce da bude 4godine kako ga imam. Koliko se secam jos je u garanciji. Sta mogu da urade u ovakvim slucajevima, sta mogu da ocekujem? Popravku ekrana ili? Isplati li se uopste?:)

Pogledajte prilog 508253
Isti model jos mesec dana u garanciji, imam te linije sa sve cetiri strane, jel si se raspitao da li podleze garanciji?
 
Zvao ih, provereli su po serijskom broju i nakon toga mi poslali obrazar za prijavu kvara.
Procedura je da se popuni obrazac, nakon toga se slika, salje njima brzom postom i oni prosledjuju Beotronic-u. Nekad sve to moze i da potraje. Ukoliko ne mogu da poprave ili nema delova onda se dobija zamenski (novi) TV slicnih karakteristika/cene.
Ne znam da li da se upustam u tako nesto, verovatno cu mnogo da cekam a pitanje kako ce da bude posle otvaranja, ja sam nekako vise za fabricke delove :D Obzirom da mi istize garancija tek decembra sledece godine, imam fore da sacekam jos malo

PS: I meni se pojavilo sa svih strana ali se najvise vidi na gornjoj ivici
 

Prilozi

  • IMG_20251010_102507.jpg
    IMG_20251010_102507.jpg
    175 KB · Pregleda: 34
  • IMG_20251010_102459.jpg
    IMG_20251010_102459.jpg
    92.4 KB · Pregleda: 34
Reklamiraj to prijatelju, malo im je ranije opalio planned obsolescence
 
Jel opravdana razlika od nekih 23 hiljade u izmedju C765 i C6KS u mislu best buya? Da li neko zna kada će se C7K pojaviti kod nas i zašto nije?
Da, ali se 765 teško nalazi, ostali su neki veći modeli i to izloženi...


Za C7K nam treba neko iz comtrade za insajdersku informaciju
 
Ima cenu, nema na stanju.
 
Vrh Dno