Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Zvao sam da se raspitam, kažu mi da akumulator ne podleže refundaciji, ja prokomentarišem "kolegi ste refundirali, znači kako kome zapadne", kaže "da". :D

Edit: Možda probati preko mejla...
 
Ako nekome znači, Atlas nacionalni paket dobija se gratis uz registraciju vozila u Henex servisima. Na moje pitanje mogu li da doplatim za internacionalni, kažu može, dobićete link pa možete nadograditi paket. To bi me koštalo 6.990din.
Zašto je Atlas ovoliko skup, kada Generali, Dunav nude isto za duplo manje novca? Njima je ovaj nacionalni skuplji od internacionalnih ful paketa ova gore dva navedena, u čemu je caka?
 
Nisam znao da osiguravajuce kuce imaju slep u neogranicenoj kilometrazi. Imas neki link da vidim sta sve daju?
 
Ne daje osiguravajuća kuća, nego firma koja vrši tehnički pregled i registraciju. Posebno su mi dali papir sa ugovorom na godinu dana Atlas pomoći na putu na teritoriji Srbije.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250809_180741_Instagram.jpg
    Screenshot_20250809_180741_Instagram.jpg
    126.4 KB · Pregleda: 32
Aha, e pa onda bi to mogao biti odgovor na moje pitanje. Generali ima 250km šlep u slučaju kvara, neograničeno u slučaju saobraćajke ako dobro razumem.

Evo linka sa sva 3 paketa:

To bi onda bilo opravdanje za cenu ili ima još nešto?
 
Kako je to isto?
Daju ti slep do 250km i to je verovatno 125km (dolazak i odlazak slepa) a Atlas te vozi za Srbiju.
 
Zbog letovanja, zadnjih mesec dana pratim malo vise ovu temu i malo sam detaljnije citao uslove ugovora pruzalaca usluge pomoci na putu. Neke sam i zvao da bih otklonio neke nejasnoce. Posle svega mogu da zakljucim sledece: osiguravajuce kuce, koje i daju najjeftinije pakete na nasem trzistu, zaboravite. Njihove usluge uglavnom ukljucuju prevoz da najblizeg servisa u slucaju kvara i to je uglavnom to (mozda slep sa nekim popustima u slucaju nezgode, ali i to izadje iz Grcke na primer, preskupo). Amss besplatan slep kuci, samo u slucaju nezgode cini mi se. AMC isto. I ti paketi kostaju oko 50, 60e, kako gde (kod osig. kuca i jeftinije ali bez povratka kuci). Jedini koji nude bezuslovan povrat kuci i u slucaju kvara su Tesla i Atlas. Paketi kostaju Tesla 9550, Atlas sa kodom Nikana5 9450.
 
Ne znam zasto se svi lozite na to bezuslovno vracanje kuci auta. Npr krenem na more se porodicom i pokvari se auto, slep ga vrati kuci a mi tacno da radimo sta dole 10 dana bez automobila? Da molim nekog iz Srbije da mi doveze drugi auto? Valjda je bolje da mi neki majstor dole popravi auto odmah, pa makar kostalo i tri puta vise nego u Srbiji.
 
Ne znam zasto se svi lozite na to bezuslovno vracanje kuci auta. Npr krenem na more se porodicom i pokvari se auto, slep ga vrati kuci a mi tacno da radimo sta dole 10 dana bez automobila? Da molim nekog iz Srbije da mi doveze drugi auto? Valjda je bolje da mi neki majstor dole popravi auto odmah, pa makar kostalo i tri puta vise nego u Srbiji.
Naravno da je bolje da dole neko pogleda i pokusa da popravi. Ali ako je neki veci kvar, zasto bi neko placao toliko veliku razliku u ceni, mozda cak 1000e ili vise? Jos je pitanje na kakvog ce majstora naleteti, kada nekome gori pod nogama, naravno da ce videti priliku za laku zaradu. I mislim da svi koji krecu na letovanje, ne krecu sa autom ako ne misle da ce moci da izdrzi put, valjda niko ne ide svesno da se na letovanju pokvari.
 
Kakve automobile vidjam sa nasim tablama po Grckoj, ja ono ne bi terao ni po lokalu, a ljudi lagano prst u uvo i na more. Tako da to pitanje o svesti pada u vodu :)
 
Ne znam zasto se svi lozite na to bezuslovno vracanje kuci auta. Npr krenem na more se porodicom i pokvari se auto, slep ga vrati kuci a mi tacno da radimo sta dole 10 dana bez automobila? Da molim nekog iz Srbije da mi doveze drugi auto? Valjda je bolje da mi neki majstor dole popravi auto odmah, pa makar kostalo i tri puta vise nego u Srbiji.
Pa i putnici iz auta imaju mogucnost da se vrate U Srbiju ili da nastave putovanje. Mogu da biraju.
Kad imas pomoc na putu mozes da biras. Popravi auto u inostranstvu ili ga vrati kuci. Pretpostavljam da ce vecina izabrati popravku auta ako je cena iste razumna. Uostalom vecina firmi daje neke pare ako se odlucis na popravku auta. Njima je jeftinije da ti daju 100-200e za popravku nego da ti slepaju auto za Srbiju :)
 
Zbog letovanja, zadnjih mesec dana pratim malo vise ovu temu i malo sam detaljnije citao uslove ugovora pruzalaca usluge pomoci na putu. Neke sam i zvao da bih otklonio neke nejasnoce. Posle svega mogu da zakljucim sledece: osiguravajuce kuce, koje i daju najjeftinije pakete na nasem trzistu, zaboravite. Njihove usluge uglavnom ukljucuju prevoz da najblizeg servisa u slucaju kvara i to je uglavnom to (mozda slep sa nekim popustima u slucaju nezgode, ali i to izadje iz Grcke na primer, preskupo). Amss besplatan slep kuci, samo u slucaju nezgode cini mi se. AMC isto. I ti paketi kostaju oko 50, 60e, kako gde (kod osig. kuca i jeftinije ali bez povratka kuci). Jedini koji nude bezuslovan povrat kuci i u slucaju kvara su Tesla i Atlas. Paketi kostaju Tesla 9550, Atlas sa kodom Nikana5 9450.
Тачно тако. Само још да резимирамо најраније време активације услуге за потпун однос Атласа и Тесле.
Атлас у року од 2 дана?
Тесла у року 5 дана ???
 
Kako je to isto?
Daju ti slep do 250km i to je verovatno 125km (dolazak i odlazak slepa) a Atlas te vozi za Srbiju.
Zavisi sa kakvim kolima krećeš. Meni sa tri godine starim autom je sasvim ok osiguranje da znam da će me neko odšlepati do servisa, popraviti auto i da ću sa svojom porodicom, porodičnim novim autom, nastaviti putovanje gde smo stali (ako uopšte stanemo). Uopšte mi ne znači da mi neko odveze auto u Srbiju, ako smo već krenuli autom. Ali jasna mi je razlika u ceni za nekoga ko kreće ne baš sigurnim kolima. Za slučaj neke teže nesreće daleko bilo, tu je kasko.
 
Zavisi sa kakvim kolima krećeš. Meni sa tri godine starim autom je sasvim ok osiguranje da znam da će me neko odšlepati do servisa, popraviti auto i da ću sa svojom porodicom, porodičnim novim autom, nastaviti putovanje gde smo stali (ako uopšte stanemo). Uopšte mi ne znači da mi neko odveze auto u Srbiju, ako smo već krenuli autom. Ali jasna mi je razlika u ceni za nekoga ko kreće ne baš sigurnim kolima. Za slučaj neke teže nesreće daleko bilo, tu je kasko.
Kakva zabluda-tri godine star novi porodični auto. A o nagađanju i verovatnoćama da ce se nešto pokvariti ili ne, pa makar i da je juče izašao iz salona je tek nezahvalno I vrlo neiskusno razmišljanje . A razlike, da li se nešto desilo u odlasku ili povratku itekako utiču na odluku o šlepu do kuće. Da ne pričam o situacijama, u konkretno Grčkoj, gde ako se pokvariš u petak u 16h,čekaš ponedeljak za dijagnozu, a gde je čekanje da stigne deo i još vreme za zamenu/popravku. Plašim se da niko ne bi sedeo tamo čekajući popravku, koliko god mu refundirali smeštaj.
 
Тачно тако. Само још да резимирамо најраније време активације услуге за потпун однос Атласа и Тесле.
Атлас у року од 2 дана?
Тесла у року 5 дана ???
I Tesla nudi aktivaciju u roku od dva radna dana, samo morate da napravite kratak video automobila, i da im posaljete.
 
Kakva zabluda-tri godine star novi porodični auto. A o nagađanju i verovatnoćama da ce se nešto pokvariti ili ne, pa makar i da je juče izašao iz salona je tek nezahvalno I vrlo neiskusno razmišljanje.

Kao što neko gore reče - neka svako bira po svojim potrebama. O mom iskustvu stvarno ne moram pričati na forumu, verovatno mi je prvi sin stariji od 80% forumaša ovde, glupo je. Kao i o iskustvima sa automobilima.
Postaje mi jasno iz nekih priča ljudi iz realnog života zašto se Atlas toliko gura, deli, pa neću više učestvovati u temi. Sa srećom neka je svima i da nikome ne zatreba nikakvo osiguranje. 🙏🏻
 
Zavisi sa kakvim kolima krećeš. Meni sa tri godine starim autom je sasvim ok osiguranje da znam da će me neko odšlepati do servisa, popraviti auto i da ću sa svojom porodicom, porodičnim novim autom, nastaviti putovanje gde smo stali (ako uopšte stanemo). Uopšte mi ne znači da mi neko odveze auto u Srbiju, ako smo već krenuli autom. Ali jasna mi je razlika u ceni za nekoga ko kreće ne baš sigurnim kolima. Za slučaj neke teže nesreće daleko bilo, tu je kasko.
Otkad kasko obezbeđuje šlep od bilo kog mesta nesreće bilo gde? Kaži mi koji si uzeo, da pređem i ja
 
Sad sam pogledao ugovor i piše:

U slučaju ostvarenja rizika saobraćajne nezgode osiguravač je u obavezi da nadoknadi i štetu nastalu usled:

3) Prevoza ili vuče predmeta osiguranja do najbliže radionice koja može da izvrši popravku. Uz prethodno odobrenje
osiguravača moguć je prevoz ili vuča vozila i do drugog odredišta

Ovako kako piše: ...u obavezi da nadoknadi i štetu nastalu usled prevoza ili vuče predmeta osiguranja.
Pominje se samo šteta, al onda drugi deo: ... uz prethodno odobrenje osiguravala moguć je i prevoz...

Pitaću agenta, pa ću videti šta kažu.
 
Pitam mail-om Teslu, Atlas i AMC da li su im paketi za Evropu vezani za korisnika ili za vozilo. Iz Tesle i Atlasa se jave da to sve zavisi od paketa do paketa i da je najbolje da se javim agentu za prodaju. Nazovem broj i paketi za Evropu im se vezu iskljucivo za vozilo. Sto mi odmah to nisu odgovorili vec me vozaju da ih zovem :rolleyes:
AMC niti je odgovorio na mail, a nisu se ni javili za broj za informacije pa ne znam sta da ocekujem onda sta ce biti ako mi zatreba pomoc na putu negde u Evropi.
Da li sam propustio jos neku slep sluzbu i da li iko u Srbiji to generalno radi da se kao nekadasnji Vozzi paket veze na aplikaciju/korisnika da u koji god auto sednem imam pravo na njihove usluge?
Pozajmljujem automobil da sledece nedelje putujem i ne bih da dajem tolike pare za paket koji cu iskoristiti samo za jedno putovanje. Iz Atlasa kazu da ako bas zatreba mogu ih nazvati pa da prebace brojeve tablica i vozilo na neko drugo ali i to ima neki limit, a ja nekada sednem pa putujem sa svojim autom, nekada idemo sa nekoliko auta od ortaka.. Da uzimamo za svaki auto po jedan slep paket za Evropu to bi bile solidne cifre.
 
Kada je Vozzi propao jedan od zvanicnih razloga je bila zloupotreba toga sto se osiguranje vezivalo za vozaca.. Pa i mene su 2-3 puta zvali ljudi kad im stane auto da me pitaju dal imam vozzi, da dodjem do njih treba im slep.. Ali sami su sebi skocili za vrat sto su to dozvolili. Zamisli kupis kasko a ono vazi za svaki auto u koji sednes :D
 
Kada je Vozzi propao jedan od zvanicnih razloga je bila zloupotreba toga sto se osiguranje vezivalo za vozaca.. Pa i mene su 2-3 puta zvali ljudi kad im stane auto da me pitaju dal imam vozzi, da dodjem do njih treba im slep.. Ali sami su sebi skocili za vrat sto su to dozvolili. Zamisli kupis kasko a ono vazi za svaki auto u koji sednes :D
To je do naseg mentaliteta da zloupotrebljavamo sve sto se moze zloupotrebiti. Zato i jesmo zemlja dembelija na svakom nivou.
 
Uplacivao sam Vozzi od pocetka do kraja kompanije bas zbog te mogucnosti da u koji god auto sednem imam neki mir da sam barem toliko pokriven. Nisam nikada koristio usluge ali mi je bila dobra opcija jer ne idem uvek sa istim autom.

AMSS nisam ni spominjao jer sam imao katastrofalno lose iskustvo sa njima pre nekih 5 godina.
Na autu se pocepala manzetna do menjaca i bukvalno je dogurao do kuce i tu je iscurelo ulje iz istog. Nazovem drugara koji mi odrzava auto i dogovorimo se za par dana da ce mu se odslepati auto.
Tog dana kada je trebao auto stici kod mehanicara zovem AMSS u 7 ujutru, sve se dogovorimo i kazu mi da ce neko u roku od 30min biti na mojoj adresi.
Prodje sat ipo vremena i nazovem ih opet, a javlja se zena i sva zbunjena mi kaze 'jos niko nije dosao?! sad cu da vidim sta se desava.' Cujemo se opet i kaze mi da ce neko doci na moju adresu za sat vremena. Zovem ih opet posle sat vremena jer naravno i dalje nema nikoga i opet da li je to gluma ili zaista neverica doci ce neko za sat vremena.
Tako sam ih zivkao sve dok nije dosao vozac u 16:30 (a trebao je neko doci u 07:30). To je bio Decembar mesec i zamislite vi da vam se auto pokvari negde na putu usred nicega i nemate grejanje, nece niko da vam stane, pored puta ste i led je ledeno, a slep sluzba dolazi 9 sati po vas. Ja sam imao srece jer mi se kvar desio bukvalno pred kucom ali vecini ljudi se takve stvari ne desavaju.
Sta se na kraju tu desilo?
Ja sam udaljen 10min od njihove slep sluzbe (gde im je centrala i gde inace drze vozilo za slepanje) i oni kada su dobili poziv uredno su odbili isti jer im se nije vozilo. Zvali su jos 3 njihova predstavnistva i svi su ih oduvali jer im se nije vozilo. Na kraju je dosao neki covek sa onim kamioncicem sto dize samo prednjicu automobila jer su mu obecali da je to slep od 10min, a on je putovao sat vremena samo do mene. Kada je cuo da treba da odslepa auto ne 10min nego sat i kusur vremena, pa mu jos sat i nesto treba do kuce toliko je bio besan da je samo seo u kamion i dodao gas. Kada je auto stigao kod majstora, u radionici je odmah video da je od tolikog gasiranja pokrivio i slomio odredjene srafove na zadnjici automobila (auto je nagnut ka nazad i oslanja se svom tezinom na zadnja dva tocka).
Sami srafovi nisu bili skupi te nisam imao zivaca da ulazim sa njima oko nekih tuzbi za odstetu ali i kada sam ih zvao da ulozim primedbu na celu tu situaciju na finjaka su me skinuli...
Tako sam prosao kao njihov visegodisnji korisnik najskupljeg paketa i od tada sam i presao na Vozzi. Posto 6-7x godisnje najmanje idem van Srbije mogu zamisliti kako bi prosao da se nesto desilo 1000+ kilometara od kuce.

@deksi10
Drugar je tamo radio i oni su krenuli sa padom jer nisu placali vozace i zaduzivali im se. Ljudi su im odbijali slepove jer naravno nisu isplaceni duze vreme i sto bi vozili za njih kada nemaju nikakvog novca od toga. Tu je krenuo veliki problem. Zavrsilo se sa tim da su i svojim radnicima ostali duzni nekoliko uplata. Vecina je otisla, a neki su ostali u nadi da ce biti to sve ok. Naravno od tih para nikada nista..
 
Poslednja izmena:
Kada je Vozzi propao jedan od zvanicnih razloga je bila zloupotreba toga sto se osiguranje vezivalo za vozaca.. Pa i mene su 2-3 puta zvali ljudi kad im stane auto da me pitaju dal imam vozzi, da dodjem do njih treba im slep.. Ali sami su sebi skocili za vrat sto su to dozvolili. Zamisli kupis kasko a ono vazi za svaki auto u koji sednes :D
Čudno baš. U teoriji bi onda 1 čovek mogao da odgovara za 10 vozila. Ali zar nije logično da taj auto mora biti na tvom imenu? Dakle pokvari se auto zoveš vozzi i oni prvo proveravaju da li je auto na tvom imenu itd..
 
Drugar je tamo radio i oni su krenuli sa padom jer nisu placali vozace i zaduzivali im se. Ljudi su im odbijali slepove jer naravno nisu isplaceni duze vreme i sto bi vozili za njih kada nemaju nikakvog novca od toga. Tu je krenuo veliki problem. Zavrsilo se sa tim da su i svojim radnicima ostali duzni nekoliko uplata. Vecina je otisla, a neki su ostali u nadi da ce biti to sve ok. Naravno od tih para nikada nista..

Pa krenuli su da ne plaćaju vozače i zaposlene kada im se urušio finansijski model. A urušio se jer je mnogo više korisnika aktiviralo pomoć, nego što su predviđale statistike potrebne pomoći na putu. A mnogo više korisnika je aktiviralo pomoć jer su je aktivirali i za drugare/poznanike, za bilo koga ko im je bio relativno blizu i za koga su voljni da ustupe svoju polisu pomoći.

Društvo sa 4 auta ide zajedno na more, uzmu samo jedan Vozzi. Naravno da je verovatnoća aktivacije pomoći 4x veća.

Kao i bilo koje osiguranje, urušava se ako troškovi rada samog osiguranja nadvise uplate premija.
A nadvisiće ako osiguranje omaši strategiju i pogrešno proceni broj "incidenata" i količinu isplaćenih suma za rešavanje incidenata.

Iako Vozzi nikada nije to naglašavao kao svoju prednost, brojne su on-line i od-usta-do-usta čaršijske preporuke bile da je Vozzi "najbolji", jer eto može bilo ko da koristi bilo čiju polisu, samo ako je nosilac polise dovoljno blizu i voljan je da pomogne.

... ... ...

Eno ga @dimmu hoće baš to. I nije mu jasno zašto to ne može...
...a ja nekada sednem pa putujem sa svojim autom, nekada idemo sa nekoliko auta od ortaka.. Da uzimamo za svaki auto po jedan slep paket za Evropu to bi bile solidne cifre.
:ROFLMAO:
 
Poslednja izmena:
I te solidne cifre su manje nego slep do prvog majstora a da ne pricamo o slepu do Srbije.
 
Steta sto nisu uvideli da postoje zloupotrebe, da promene uslove poslovanja i nastave svoj posao...
 
Kada su primetili (ako uopšte jesu), već su imali hiljade aktivnih ugovora koje ne mogu retroaktivno da ponište.
Verovatno im je bilo lakše da proglase bankrot nego da ispravljaju potpuno promašen model poslovanja.
 
Jel neko probao Atlas aplikaciju?
Da li je moguće, i kako radi poziv za pomoć sa slanjem lokacije?

Meni je do sada jedna od najbezveznijih stvari bilo to što je jedini način da se zatraži pomoć bio telefonski poziv na broj u Srbiji.
Iako se ovde najviše priča o Grčkoj, ja sam se kolima vozao do Nemačke, Francuske, Poljske, plus sve usput. Vrlo često i ponekim vukoj'b'nama gde je bi najveći problem bilo kako objasniti gde sam?!? Sve vreme, razgovor u romingu (jer nemaju mogućnost Viber ili nekih drugih poziva...)

Aplikcija sa lokacijom to rešava na najelegantniji način jer uvek nekako obezbedim neki prenos podataka kada sam u inostranstvu.

Nego, da odgovorim sam sebi na ovo pitanje.
Zvao sam Atlas podršku, i....

"...kolege intenzivno rade na povezivanju svih ugovora sa aplikacijom...
...biće od septembra a možda i pre..."

Dakle, i dalje za pomoć zovemo broj u Srbiji, klasičan telefonski poziv.
Nemaju Viber, WhatsApp ni slično.
Lokaciju objašnjavate usmeno, operateru?!? :cautious:

Ovo može biti problem kada se nađete u nekoj vuko'ebini, Poljska, Češka, jug Italije, gde baš ni sami niste sigurni gde ste.
Nisu sposobni za sada ni da nekako prime lokaciju sa telefona. A 10-ak minuta razgovora može da nas košta koliko cela Atlasova godišnja premija.
Ja manje više, gde god idem, imam neki prenos podataka, ali roming pozive ne koristim već godinama.

Nadam se da će aplikaciju zaista uskoro sinhronizovati sa bazom podataka.
 
Nazad
Vrh Dno