Šta je novo?

Raiffeisen bank

За iOS не постоји RaiPay... Видећу са њима, ваљда могу само да ми пошаљу нови пин, безвезе да израђују и нову картицу због тога...
 
Ako možeš, snađi se pa pitaj nekog ko ima Android telefon sa NFC i aktivno zaključavanje ekrana ili neka ga privremeno namesti pa samo imaš uvid u pin. Na kraju krajeva, pitaj i savetnika u banci da ti bude od pomoći. Možda neko od osoblja ponudi službeni Android da bi ti imao uvid.
 
Ukratko: Juče sam prvi put koristio obe kartice koje sam dobio na ime elektronskih. Na bankomatu podigao novac i platio u prodavnici karticama. Da proverim da li sve radi. I ok je. Danas su nestale stare digitalne kartice iz aplikacije. PIN za Visa electron je isti kao za digitalnu visa electron. Znači onako kako smo ovde pisali.
 
Imam iRačun, ali već par meseci je račun u stanju mirovanja sa nekom minimalnom sumom. Koliko moze da bude u tom stanju da ga banka ne vidi kao neaktivan i da ga gasi?
 
To je definisano opštim uslovima poslovanja za svaku banku. Raiffeisen je tu među opuštenijim, pa cele dve godine treba da prođu do tog trenutka. Banka zadržava pravo da izvrši gašenje tekućeg računa, po kojem nije bilo prometa u periodu od 24 meseca neprekidno, bez saglasnosti i obaveštavanja klijenta. Ovakav račun se smatra neaktivnim. Prometom po računu ne podrazumeva se pripis kamate (ukoliko Banka kamatu obračunava) ili naplata naknade, troškova. U slučaju gašenja neaktivnog računa, ugovor na osnovu koga je taj račun otvoren prestaje da važi.
 
Ako ti baš treba taj iRačun i imaš račun u nekoj drugoj banci, prebaciš nešto para na iRačun, pa ih sutradan vratiš nazad i voila... Resetovao si brojač...
Ili odeš do bankomata, uplatiš jednu crvenu, pa je posle 5 minuta podigneš... Rezultat isti...
Pozdrav
 
Ne znam da li je pisao neko u temi (iskreno mislim da nije), i takodje uzmite ovu informaciju sa rezervom jer je informacija iz trece ruke.

AIK kupuje Rajfajzen
 
La Xbox GIF
 
Ne znam da li je pisao neko u temi (iskreno mislim da nije), i takodje uzmite ovu informaciju sa rezervom jer je informacija iz trece ruke.

AIK kupuje Rajfajzen
Mislim da je Raiff ipak malo prekrupna riba za MK grupu. Zapravo je pitanje da li i ima nešto mnogo banaka koje su zainteresovane da se "prodaju", čak i među manjim igračima na tržištu...
 
Ne znam da li je bilo reči o tome, ja se izvinjavam ako jeste, prošao sam letimično i nisam primetio.
Naime, platih u četvrtak registraciju auta 32700 dinara. Vidim proknjiženo u subotu 19.07. ali pored te stoji još jedna transakcija na 337,91 dinara. Ja sam karticu jednom provukao i račun mi je izdat na 32 700. Šta je ovih 300 i kusur dinara ovde naplaćeno? Jel to neki novi namet Raiffeisen banke? I do sad sam plaćao registraciju karticom i još svašta i sa dosta većim iznosima i nikad nisu skidali ništa dodatno. Ili ovi iz centra za registraciju nešto mute, ako je to ikako moguće?
U pitanju je iRačun.
 
Ne znam da li je bilo reči o tome, ja se izvinjavam ako jeste, prošao sam letimično i nisam primetio.
Naime, platih u četvrtak registraciju auta 32700 dinara. Vidim proknjiženo u subotu 19.07. ali pored te stoji još jedna transakcija na 337,91 dinara. Ja sam karticu jednom provukao i račun mi je izdat na 32 700. Šta je ovih 300 i kusur dinara ovde naplaćeno? Jel to neki novi namet Raiffeisen banke? I do sad sam plaćao registraciju karticom i još svašta i sa dosta većim iznosima i nikad nisu skidali ništa dodatno. Ili ovi iz centra za registraciju nešto mute, ako je to ikako moguće?
U pitanju je iRačun.
pozovi banku i pitaj
 
Ne znam da li je bilo reči o tome, ja se izvinjavam ako jeste, prošao sam letimično i nisam primetio.
Naime, platih u četvrtak registraciju auta 32700 dinara. Vidim proknjiženo u subotu 19.07. ali pored te stoji još jedna transakcija na 337,91 dinara. Ja sam karticu jednom provukao i račun mi je izdat na 32 700. Šta je ovih 300 i kusur dinara ovde naplaćeno? Jel to neki novi namet Raiffeisen banke? I do sad sam plaćao registraciju karticom i još svašta i sa dosta većim iznosima i nikad nisu skidali ništa dodatno. Ili ovi iz centra za registraciju nešto mute, ako je to ikako moguće?
U pitanju je iRačun.
Ne znam gde si to platio, ali to je isto kao ona fora sa plaćanjem u Pošti gde se njihov POS terminal tretira kao isplata na šalteru druge banke i Raiffeisen naplaćuje proviziju za to. Glupo je što to ne istaknu na vidnom mestu ili ne naglase pri plaćanju.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
nisam znao da to rade i na drugim mestima, valjda iz bilo koje banke ako se placa dinom ne naplacuju il tako nesto
 
Znam da Pošta deceniju-dve zeza narod sa tim jer koristi one terminale od Poštanske, a nešto oko zakona im ne dozvoljava da oni direktno naplaćuju... Znam samo da je glupost i formalnost na koju građanima uzimaju novac uz svako plaćanje a niko to da reši. Uklapa se iznos u paru.

1000036741.jpg
 
Bezbednije je. To je još potrebnije za DINA kartice pošto nemaju nikakav "3D Secure" ili tako nešto, već svako ko je vidi može da je zloupotrebi na internetu. Mada se to za divno čudo ne dešava. Verovatno zato što ne može da se koristi van Srbije. 😁
 
Ne znam da li je bilo reči o tome, ja se izvinjavam ako jeste, prošao sam letimično i nisam primetio.
Naime, platih u četvrtak registraciju auta 32700 dinara. Vidim proknjiženo u subotu 19.07. ali pored te stoji još jedna transakcija na 337,91 dinara. Ja sam karticu jednom provukao i račun mi je izdat na 32 700. Šta je ovih 300 i kusur dinara ovde naplaćeno? Jel to neki novi namet Raiffeisen banke? I do sad sam plaćao registraciju karticom i još svašta i sa dosta većim iznosima i nikad nisu skidali ništa dodatno. Ili ovi iz centra za registraciju nešto mute, ako je to ikako moguće?
U pitanju je iRačun.
Ja kad sam hteo da platim registraciju karticom rekli mi da se naplaćuje provizija takvim plaćanjem.
 
Jesu li joj isplatili?
Ne samo da njoj nisu još uvek isplatili zbog rasprave da li važi za penzije ili ne, nego ni meni još nisu isplatili koji sam već 2 plate primio preko njih i što sam ispunio sve tražene uslove 100%. Slao sam poruke preko m-bank aplikacije i odgovorili su posle 2 dana samo da su prosledili nadležnoj službi, u međuvremenu sam slao i email svom dodeljenom ličnom bankaru koja mi do dan danas nije ništa odgovorila! Posle tog maila sam zvao i Call centar koji je takođe rekao da će proslediti upit nadležnoj službi i da će me neko kontaktirati (naravno niko me nije kontaktirao). Posle sam uzeo lepo i napisao Prigovor direktno na njihovom sajtu i sad imaju rok od 15 dana da mi odgovore. Sve u svemu grozan odnos prema klijetima i presporo rešavanje problema.
 
Znam da Pošta deceniju-dve zeza narod sa tim jer koristi one terminale od Poštanske, a nešto oko zakona im ne dozvoljava da oni direktno naplaćuju... Znam samo da je glupost i formalnost na koju građanima uzimaju novac uz svako plaćanje a niko to da reši. Uklapa se iznos u paru.

Pogledajte prilog 499711
Hvala druže. Prvi put čujem za ovo. Uvek je do sad bilo provučem karticu i tjt bez obzira na iznos. Kako sad odjednom ovo tretiraju kao podizanje gotovine? Mislim slepački...kakvo podizanje gotovine, klasično plaćanje na pos terminalu. Inače, da do u paru se podudara. Jel to sad uvek pri plaćanju većih iznosa ili zavisi od nečeg drugog? Primetih da je šalter ovima u autocentru bio izlepljen nalepnicama alta pay.
Ja kad sam hteo da platim registraciju karticom rekli mi da se naplaćuje provizija takvim plaćanjem.
Tebi su bar naglasili. Ovi ništa. Nije stvar u 350 dinara nego me iznerviraju takve sitnice. Sto je najgore imao sam i kes kod sebe moga sam i tako platiti. Još mi ona kaže ako možes karticom...nešto joj lakše posle...sta ja znam.
 
Valjda se neka mesta tretiraju kao neke "platne institucije", šta god to značilo. Znam da je tako kad plaćaš karticom u pošti, banci koja nije tvoja, možda i nekim drugim mestima.

E to alta pay te verovatno zeznulo. Oni su ta platna institucija.
 
Ne samo da njoj nisu još uvek isplatili zbog rasprave da li važi za penzije ili ne, nego ni meni još nisu isplatili koji sam već 2 plate primio preko njih i što sam ispunio sve tražene uslove 100%. Slao sam poruke preko m-bank aplikacije i odgovorili su posle 2 dana samo da su prosledili nadležnoj službi, u međuvremenu sam slao i email svom dodeljenom ličnom bankaru koja mi do dan danas nije ništa odgovorila! Posle tog maila sam zvao i Call centar koji je takođe rekao da će proslediti upit nadležnoj službi i da će me neko kontaktirati (naravno niko me nije kontaktirao). Posle sam uzeo lepo i napisao Prigovor direktno na njihovom sajtu i sad imaju rok od 15 dana da mi odgovore. Sve u svemu grozan odnos prema klijetima i presporo rešavanje problema.
Bedak. Barem za razliku od Raiffeisen-a ne mogu da ti napišu odgovor tipa "NEĆEMO DA ODGOVORIMO" (kao mojoj kevi).
 
Bedak. Barem za razliku od Raiffeisen-a ne mogu da ti napišu odgovor tipa "NEĆEMO DA ODGOVORIMO" (kao mojoj kevi).
Videćemo šta će da bude za nju sam isto poslao prigovor na njihov mail za prigovore i stavio sam onu sliku sa njihove zvanične fb stranice gde su odgovorili nekoj ženi da važi i za penzije. Takođe sam im poslao i link od te objave, ali sam im poslao i video klip od pretrage te objave preko google-a do otvaranja te objave na fb gde se vidi i od kog datuma su ti odgovori tako da teško da mogu da izvrdaju nešto čak i ako sad obrišu tu objavu (mada opet u Srbiji živimo, pa je sve moguće)
 
Nazad
Vrh Dno