Jesu li joj isplatili?Na FB su non stop svima odgovarali u maju kako važi i za penzionere, pa je moja majka otvorila račun i prebacila penziju. Videćemo sad do 15.07. da li će da ispoštuju i da isplate 10k ili će se napraviti džukci...
odakle ti info ?Ne znam da li je pisao neko u temi (iskreno mislim da nije), i takodje uzmite ovu informaciju sa rezervom jer je informacija iz trece ruke.
AIK kupuje Rajfajzen
Mislim da je Raiff ipak malo prekrupna riba za MK grupu. Zapravo je pitanje da li i ima nešto mnogo banaka koje su zainteresovane da se "prodaju", čak i među manjim igračima na tržištu...Ne znam da li je pisao neko u temi (iskreno mislim da nije), i takodje uzmite ovu informaciju sa rezervom jer je informacija iz trece ruke.
AIK kupuje Rajfajzen
pozovi banku i pitajNe znam da li je bilo reči o tome, ja se izvinjavam ako jeste, prošao sam letimično i nisam primetio.
Naime, platih u četvrtak registraciju auta 32700 dinara. Vidim proknjiženo u subotu 19.07. ali pored te stoji još jedna transakcija na 337,91 dinara. Ja sam karticu jednom provukao i račun mi je izdat na 32 700. Šta je ovih 300 i kusur dinara ovde naplaćeno? Jel to neki novi namet Raiffeisen banke? I do sad sam plaćao registraciju karticom i još svašta i sa dosta većim iznosima i nikad nisu skidali ništa dodatno. Ili ovi iz centra za registraciju nešto mute, ako je to ikako moguće?
U pitanju je iRačun.
Ne znam gde si to platio, ali to je isto kao ona fora sa plaćanjem u Pošti gde se njihov POS terminal tretira kao isplata na šalteru druge banke i Raiffeisen naplaćuje proviziju za to. Glupo je što to ne istaknu na vidnom mestu ili ne naglase pri plaćanju.Ne znam da li je bilo reči o tome, ja se izvinjavam ako jeste, prošao sam letimično i nisam primetio.
Naime, platih u četvrtak registraciju auta 32700 dinara. Vidim proknjiženo u subotu 19.07. ali pored te stoji još jedna transakcija na 337,91 dinara. Ja sam karticu jednom provukao i račun mi je izdat na 32 700. Šta je ovih 300 i kusur dinara ovde naplaćeno? Jel to neki novi namet Raiffeisen banke? I do sad sam plaćao registraciju karticom i još svašta i sa dosta većim iznosima i nikad nisu skidali ništa dodatno. Ili ovi iz centra za registraciju nešto mute, ako je to ikako moguće?
U pitanju je iRačun.
Još da promene dizajn u Apple Pay-u za nas koji imamo stare kartice 😍Lepa ova nova matirana minimalistička Visa plastika
Nigde nema ništa od privatnih podataka, samo ime prezime napred
Pogledajte prilog 499705
Pogledajte prilog 499706
Minimalizam u modi. Sviđa mi se. Slično i u Yettel banci.Lepa ova nova matirana minimalistička Visa plastika
Nigde nema ništa od privatnih podataka, samo ime prezime napred
Pogledajte prilog 499705
Pogledajte prilog 499706
Minimalizam u modi. Sviđa mi se. Slično i u Yettel banci.
Ja kad sam hteo da platim registraciju karticom rekli mi da se naplaćuje provizija takvim plaćanjem.Ne znam da li je bilo reči o tome, ja se izvinjavam ako jeste, prošao sam letimično i nisam primetio.
Naime, platih u četvrtak registraciju auta 32700 dinara. Vidim proknjiženo u subotu 19.07. ali pored te stoji još jedna transakcija na 337,91 dinara. Ja sam karticu jednom provukao i račun mi je izdat na 32 700. Šta je ovih 300 i kusur dinara ovde naplaćeno? Jel to neki novi namet Raiffeisen banke? I do sad sam plaćao registraciju karticom i još svašta i sa dosta većim iznosima i nikad nisu skidali ništa dodatno. Ili ovi iz centra za registraciju nešto mute, ako je to ikako moguće?
U pitanju je iRačun.
Ne samo da njoj nisu još uvek isplatili zbog rasprave da li važi za penzije ili ne, nego ni meni još nisu isplatili koji sam već 2 plate primio preko njih i što sam ispunio sve tražene uslove 100%. Slao sam poruke preko m-bank aplikacije i odgovorili su posle 2 dana samo da su prosledili nadležnoj službi, u međuvremenu sam slao i email svom dodeljenom ličnom bankaru koja mi do dan danas nije ništa odgovorila! Posle tog maila sam zvao i Call centar koji je takođe rekao da će proslediti upit nadležnoj službi i da će me neko kontaktirati (naravno niko me nije kontaktirao). Posle sam uzeo lepo i napisao Prigovor direktno na njihovom sajtu i sad imaju rok od 15 dana da mi odgovore. Sve u svemu grozan odnos prema klijetima i presporo rešavanje problema.Jesu li joj isplatili?
Hvala druže. Prvi put čujem za ovo. Uvek je do sad bilo provučem karticu i tjt bez obzira na iznos. Kako sad odjednom ovo tretiraju kao podizanje gotovine? Mislim slepački...kakvo podizanje gotovine, klasično plaćanje na pos terminalu. Inače, da do u paru se podudara. Jel to sad uvek pri plaćanju većih iznosa ili zavisi od nečeg drugog? Primetih da je šalter ovima u autocentru bio izlepljen nalepnicama alta pay.Znam da Pošta deceniju-dve zeza narod sa tim jer koristi one terminale od Poštanske, a nešto oko zakona im ne dozvoljava da oni direktno naplaćuju... Znam samo da je glupost i formalnost na koju građanima uzimaju novac uz svako plaćanje a niko to da reši. Uklapa se iznos u paru.
Pogledajte prilog 499711
Tebi su bar naglasili. Ovi ništa. Nije stvar u 350 dinara nego me iznerviraju takve sitnice. Sto je najgore imao sam i kes kod sebe moga sam i tako platiti. Još mi ona kaže ako možes karticom...nešto joj lakše posle...sta ja znam.Ja kad sam hteo da platim registraciju karticom rekli mi da se naplaćuje provizija takvim plaćanjem.
Bedak. Barem za razliku od Raiffeisen-a ne mogu da ti napišu odgovor tipa "NEĆEMO DA ODGOVORIMO" (kao mojoj kevi).Ne samo da njoj nisu još uvek isplatili zbog rasprave da li važi za penzije ili ne, nego ni meni još nisu isplatili koji sam već 2 plate primio preko njih i što sam ispunio sve tražene uslove 100%. Slao sam poruke preko m-bank aplikacije i odgovorili su posle 2 dana samo da su prosledili nadležnoj službi, u međuvremenu sam slao i email svom dodeljenom ličnom bankaru koja mi do dan danas nije ništa odgovorila! Posle tog maila sam zvao i Call centar koji je takođe rekao da će proslediti upit nadležnoj službi i da će me neko kontaktirati (naravno niko me nije kontaktirao). Posle sam uzeo lepo i napisao Prigovor direktno na njihovom sajtu i sad imaju rok od 15 dana da mi odgovore. Sve u svemu grozan odnos prema klijetima i presporo rešavanje problema.
Videćemo šta će da bude za nju sam isto poslao prigovor na njihov mail za prigovore i stavio sam onu sliku sa njihove zvanične fb stranice gde su odgovorili nekoj ženi da važi i za penzije. Takođe sam im poslao i link od te objave, ali sam im poslao i video klip od pretrage te objave preko google-a do otvaranja te objave na fb gde se vidi i od kog datuma su ti odgovori tako da teško da mogu da izvrdaju nešto čak i ako sad obrišu tu objavu (mada opet u Srbiji živimo, pa je sve moguće)Bedak. Barem za razliku od Raiffeisen-a ne mogu da ti napišu odgovor tipa "NEĆEMO DA ODGOVORIMO" (kao mojoj kevi).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari