Šta je novo?

Raiffeisen bank

Revolut automatski ispada iz igre kao opcija.
Iz mog iskustva Revolut ni ne treba da se uzme u obzir da primanje zarade, lako blokiraju naloge zbog provera, a nemas onda sa kim da razgovaras za pomoc (osim AI i Agent botova)
Što se tiče Raiffeisena, ne znam šta ima da te tu čudi, RFB je uvek imao vrlo gadne naknade
Raiffeisen je dobar samo za one koji ne zele da koriste kreditne proizvode, vec ono osnovno prijem zarade, ebanking nalozi, uplata isplata. Za online placanja i inostrane transakcije nikako
 
Tako je. Revolut jeste napravio veliki pomak kad je u pitanju digitalizacija finansija i naterao banke da se malo dovedu u red po tom pitanju, ali i dalje ima imidž banke u pokušaju.

Baš sam pre 2 meseca imao situaciju da sam izdao fakturu klijentu iz ovog regiona na svoje pravno lice u EU i dobio pitanje “da li imate neki račun u nekoj pravoj banci ili samo Revolut” :) A jedini razlog zašto koristim Revolut je zato što je proces otvaranja računa za novoosnovano pravno lice izuzetno jednostavan i što je Business aplikacija solidno urađena i solidno optimizovana za poslovne korisnike, prave banke generalno izbegavaju da otvaraju račune “novajlijama” osim ako ih baš mnogo lepo ne zamoliš.

Inače da, Raiffeisen je dobar samo za osnovne stvari ali za kreditne proizvode je smrt, naročito od septembra kad krenu nova poskupljenja.
 
Pokušavam već 3 puta da platim visa karticom nešto na ananasu ali mi ne prolazi. Nikad nisam koristio karticu za bilo koje plaćanje, ali koliko vidim to nema veze, kartica je aktivna, tj tako piše u aplikaciji. Zna li neko u čemu je problem?
 
Tražio sam preko pretrage, ali ne uspeh da nađem. Zna li neko da li je moguće koristiti isti nalog na 2 različita telefona tj. biti ulogovan na dve različite aplikacije?
 
Ja koristim isti nalog na tri uređaja (dva računara i jedan mobilni telefon), doduše ne istovremeno, ali... :)
 
Ja sam koristio dva mobilna uređaja, kada sam jedan resetovao, naišao sam na lika iz CC koji nije znao da aktivira dodatni uređaj nego mi je resetovao postojeći... Nije mi bilo dovoljno bitno da se jurim sa njim, ali trebalo bi da može.
 
Takođe, iz CC operater kaže da ne može aktivacija na dva uređaja...
A mi koristili do tada...
A i sada...
Samo smo sačekali drugog operatera u CC... 😁
 
Takođe, iz CC operater kaže da ne može aktivacija na dva uređaja...
A mi koristili do tada...
A i sada...
Samo smo sačekali drugog operatera u CC... 😁

Ja imam na 2 telefona, moze
A na koji način aktivirate na drugom uređaju? Aplikacija traži da se uključe mobilni podaci i kad se to odradi nakon par trenutaka "neuspešna provera broja telefona", jer naravno druga kartica je u uređaju.

Možda može privremeno da se promeni za potrebe aktivacije, ali čisto da proverim ako postoji neki prostiji način.
 
Pitanje, jel ce oni sami da nam zamene kartice ili moramo mi da trazimo? Mislim na zamenu mc za visu
 
Zameniće sami. Neki su ih već dobili.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Aktivacioni kod za token...
Supraga koristi jedan, sin drugi token...
Tako da znamo kada za koji tražimo novi kod...
Korisničkim imenom i lozinkom se možete ulogovati na više uređaja, ali imate samo uvid...
Za plaćanje vam uvek treba uređaj sa aktivnom tokenom...
 
Nisam siguran da li sam dobro razumeo, pa ajde da proverim. Komšinici penzionerki unuk otvori iRačun i aktivira app kod sebe na telefonu. Kad su probali kod nje da aktiviraju aplikaciju, izbaci ono u vezi neuspešne provere broja.

Ni jedno ni drugo nisu nešto vični za tehnologije, pa su pitali mene. Ja sam probao šta je moglo, međutim i nova aktivacija zahteva da se pozove korisnički.

Meni nije problem nazvati, ali očigledno nemam ženski glas, pa sumnjam da će hteti da pošalju aktivacioni kod.

Zanima me da li je za novu aktivaciju dovoljno da nazove i traži aktivacioni kod i da li šalju sms-om, da joj bar napišem to na papir, pa neka čita.
 
Одгледај видео па покушај.
 
@optical sim kartica mora da bude fizički prisutna u drugom telefonu gde se radi aktivacija, a operator mts ili A1. Druga opcija je da su kredijencijali ispravni, ali sistem iz nepoznatog razloga ne prihvata tačnu šifru, niti je sa istim nalogom moguće da se uloguje u ROL. U tom slučaju je potrebna intervencija call centra i moraće da koristi drugu lozinku kada radi reaktivaciju naloga.
 
@uji Probao sam i sa njenom i sa njegovom karticom nakon logina i ista situacija. Izbaci "neuspešna provera broja telefona" i traži da se aktivacija odradi uz poziv kontakt centra preko opcije kreiraj novi nalog. A ako se odmah ide opcijom kreiraj novi nalog, opet traži aktivacioni kod kog nemam. Zato htedoh da proverim šta traže od podataka prilikom poziva i da li aktivacioni kod šalju sms-om, jer ona svakako to neće znati podesiti prilikom poziva.

Одгледај видео па покушај.
Probao već, ali obe opcije vode do poziva kontakt centra.
 
Како је он код себе активирао апликацију?Ако је морао звати нека и сад тако уради са свог регистрованог тел. и каже да хоће да инсталира на још један тел.На кога се уопште води рачун?
 
Poslednja izmena:
Račun se vodi na komšinici i kažu da su koristili njen broj telefona, ali da je on instalirao kod sebe na telefon prilikom prve registracije. Kad su probali kod nje na telefonu, nije moglo.
 
Ух,много нелогичности од начина активације на његовом умјесто прво на њеном уређају,а изгледа да и нису баш тако неупућени чим су све то тако одрадили,ја тако не бих,али ништа без звања банке изгледа,као и првог пута,сваког пута,или да деактивира токен на свом тел. па онда покушају на њеном,ако им је то уопште битно,тј. нека активира он на њеном као што је на свом.
Свакако занимљива ситуација.
 
Svaki put MORA da se pozove CC...
Svaki put MORA da se pozove sa registovanog broja telefona...
Svaki put MORA da bude prisutan onaj na koga se vodi račun i pročita JMBG (ili zadnje 4 cifre)...

Džaba čitate to što vas stigne kao obaveštenje prilikom pokušaja registracije...
 
Neke stvari puknu prosto i ne moze da se odradi aktivacija, ako operater ne zna koga da cima u backendu.
Desilo mi se ove godine, sve stize kako treba, ali dok licni bankar nije usao u pricu i bio na pozivu 15 min nisam uspeo nista :(
 
Vrh Dno