Šta je novo?

Raiffeisen bank

Da, baš je teško pročitati 5 rečenica sa papira na kom je kartica dostavljena, a kojima se opisuje aktivacija kartice.
Beskontakntno plaćanje nebi prošlo: za aktivaciju mora kartica da se ubaci u čitač i da se unese PIN.
Pozdrav

Što volim ove arogantne pametnjakoviće, aj nam sada reci gde piše kako se aktivira kartica u potpunosti. Ja koliko vidim stoji samo da se ovako generalno traži unos PIN-a na terminalima i bankomatima a to smo svi znali i do sada. Nigde ne stoji da se na taj način kartica u potpunosti aktivira. A i šta mene briga za bankomat npr. ja sam hteo odmah karticu da koristim za internet plaćanje i nisam mogao.

viber_image_2025-07-02_13-45-03-512.jpg
 
Poslednja izmena:
Takva informacija je valjda na drugom papiru, koji ti je stigao uz karticu u drugoj koverti, ne na ovom sa PIN-om.
 
^ Tačno tako, to je @rafiki i napisao - "sa papira na kom je kartica dostavljena" :)

pin.jpg
 
To mi je baš sumnjivo, znači isto je i poštar mogao da uradi?
Ne bi mogao, aktivacioni kod za mbanking ti stiže putem sms-a na mobilni broj registrovan u pošti pa onda naknadno unosom PIN-a aktiviraš karticu ali ne moraš dodatno da ideš i do bankomata kao kod Raiffeisena

@rovello @outlaw

Nisam dobio taj papir, samo ovaj koji sam okačio i neki reklamni letak mi je stigao sa sve karticom u koverti, sada sam proverio opet za svaki slučaj. Da sam ga dobio verovatno bih to i sam video a ovako ***
 
Poslednja izmena:
Ja do sada svaku karticu iz razlicitih banaka uvek morao da aktiviram prvo na bankomatu (Raiff, Unicredit, OTP, i sada Yettel).
Vise se i ne secam da li neka od njih mozda NIJE morala da se prvo aktivira na bankomatu, ali ja to odradim uvek za svaki slucaj. :D
 
Imaju/imali i sigurnosni sistem za beskontaktno, koji nisam odavno aktivirao pa ne znam da li još uvek funkcioniše. Nakon neodređenog (upravo tako je bilo, ne znaš koliko) broja beskontaktnih transakcija u nekom kratkom vremenu, odbija beskontaktno. Moraš tada fizički da ubaciš karticu u POS terminal i kucaš PIN.
Ovo mi se nije desilo već neku godinu a ume da bude dobar ritam potrošnje kod nabavke za kuću.
Meni te njihove mere ne smetaju i ne smatram ih suvišnim.

Ovo se baš meni dogodilo u aprilu, kupovao sam nešto u apoteci za neki iznos od 1000 i nešto dinara, prislonim karticu na terminal kad ono neće. Radnica iz apoteke takođe uzela karticu da proba ona, neće. Nakon što sam je ubacio u terminal i uneo PIN transakcija je prošla, a od tada mi beskontaktno šljaka bez problema (za sada).

Ovaj sigurnosni feature mi je stvarno OK, ali znao sam i da pazarim na nekim terminalima koji imaju samo contactless opciju, i gde se kartica ne može fizički ubaciti unutra pa bi tu već problem bio ukoliko bi banka privremeno deaktivirala contactless. Neću da grešim dušu, ali čini mi se da je dosta Payten terminala beskontaktno?

Sve u svemu, dobar feature.
 
Od 01.09. se naplacuje uplata pazara i na kuan masini... Kako su krenuli i vazduh u banci ce da naplacuju...
 
Izgleda da nema svrhe da ih ganjam što ne daju deponovanje za račun u blokadi kad će i tu svakako početi naplatu.
 
Da da, ovaj je preuzet iz CA, sve sto je valjalo iz CA su ra'zebali...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Biće da je veštačka inteligencija i odbila prijavu, pa da ni ovi iz banke ne znaju tačan razlog, tj. da i nisu u stanju da napišu smisleniji odgovor, a ne bi baš ni smeli da kažu da ne znaju (RF je malo rigidniji po tom pitanju). Nije sasvim sigurno, ali obično se takve stvari kriju iza eksplicitnog pozivanja na to da nemaju obavezu da obrazlažu.

Pada mi, međutim, na pamet jedna stvar koja dosad nije pomenuta. Da nema možda nekih problema u evidenciji Kreditnog biroa? Ne vidim zašto bi to bio razlog za odbijanje otvaranja besplatnog računa, ali sećam se da im se u jednom trenutku može dati dozvola da povuku izveštaj (ali nije neophodno), pa mi bez veze pada na pamet. Pokušaj da iskopam nešto ni iz čega.
 
...Da nema možda nekih problema u evidenciji Kreditnog biroa? .... Pokušaj da iskopam nešto ni iz čega.
U životu nije imala išta na slovo K (osim što je ja i šveca nekad oslovimo namdimkom Keva).
Mislim da nije nikakva velika tajna/misterija zašto joj ne daju, ovi iz OTP otvoreno kažu da nedaju penzionerima, a ovi iz Rajfajzena kaobajagi daju, ali...
 
@Belgrade. Šta to u OTP ne daju penzionerima?
Da ih "oleše" za 10k akcijskim otvaranjem tekućeg s prenosom zarade.
Jedino kod njih zvanično termin "zarada" znači samo plata a ne obuhvata penziju, proverio više puta na 0800111555.
Kod Rajfa kaobajagi može i za penzose 8k, ali čim apliciraš i uneseš matični broj čime otkrivaš svoj datum rođenja "sistem" te "neobjašnjivo" odbije.
 
Da ih "oleše" za 10k akcijskim otvaranjem tekućeg s prenosom zarade.
Jedino kod njih zvanično termin "zarada" znači samo plata a ne obuhvata penziju, proverio više puta na 0800111555.
Kod Rajfa kaobajagi može i za penzose 8k, ali čim apliciraš i uneseš matični broj čime otkrivaš svoj datum rođenja "sistem" te "neobjašnjivo" odbije.
Hmmm, zanimljivo mi je ovo za OTP iz razloga što jedne informacije pričaju na FB, jedne preko call centra itd.

Na FB su non stop svima odgovarali u maju kako važi i za penzionere, pa je moja majka otvorila račun i prebacila penziju. Videćemo sad do 15.07. da li će da ispoštuju i da isplate 10k ili će se napraviti džukci (pogotovo što je aplicirala online preko onog specijalnog linka za akciju sa 10k, a nisu joj posle ništa na razgovoru rekli kako to ne važi za penzionere).

Iskreno baš bi me razočarali zbog toga, jer mi deluju kao prilično dobra banka.
 
A jel se ovo za Raiff bazira samo na jednom slucaju?
Ili znate za vise slucajeva penzionera koji su bili odbijeni tokom ove promocije?
 
A jel se ovo za Raiff bazira samo na jednom slucaju?
Ili znate za vise slucajeva penzionera koji su bili odbijeni tokom ove promocije?
Kolko sam ja shvatio iz Uji-jevog ranijeg posta pre ovoga za 8k su pustili njegovog dedu preko njegovog referal linka.
Sad ako su softverski prepakovali stvari drugačije tokom zadnje promocije, verovatno niko nije mogao da prođe, neka se javi na forum neki primalac penzije ako su ga pustili i mene zanima.
 
Da, ali kako znamo da su "softverski prepakovali"?
Na osnovu jednog odbijenog slucaja?

Sve su ovo nagadjanja, trenutnooo.
 
Izvinjavam se za mali off topic pošto nije tema OTP

@Belgrade. Evo našao sam jedan od mnogih odgovora na FB gde su odgovorili kako akcija važi i za penzionere. Ako ne ispoštuju onda mislim stvarno…
 

Prilozi

  • IMG_2260.jpeg
    IMG_2260.jpeg
    80.5 KB · Pregleda: 101
Da, ali kako znamo da su "softverski prepakovali"?
Na osnovu jednog odbijenog slucaja?

Sve su ovo nagadjanja, trenutnooo.
Pa ako nam se ne javi niko sa suprotnim iskustvom tokom zadnje promocije znaćemo.
Osim toga, zašto bi se neko pozivao na pravo da ne pruži nikakav odgovor (mada je i to pravno upitno kada u advertajzingu akcije nisu ni navedeni specifični uslovi i izuzeci) ako postoji validan razlog za odbijenicu - napominjem da je majka napisala vrlo ljubazan mail samo sa pitanjem i molbom za pomoć banci.
 
Mislim da su i ranije odbijali ljudi cak i dok nije bila promocija (a nisu bili ni penzioneri a ni klijenti 6 meseci i duze).
Hocu samo reci, premali uzorak da bi doslo do takvog zakljucka, iako je zapravo i moguce da tako bude.
 
Majka 73 godina otvorila račun.
Mene odbili sa istim gore navedenim obrazloženjem. Oboje penzioneri. Samo otvaranje bez prenosa.
 
Izvinjavam se za mali off topic pošto nije tema OTP

@Belgrade. Evo našao sam jedan od mnogih odgovora na FB gde su odgovorili kako akcija važi i za penzionere. Ako ne ispoštuju onda mislim stvarno…
Žao mi je što ovo nisi post-ovao na forum ranije budući da se ovaj screenshot zakonski može tretirati kao "trajni nosač podataka" - što znači da u slučaju da isto ne ispoštuju ima majka validno pravo na žalbu NBS (gde bi vam od velike pomoći bio Uji pošto je on već ispobeđivao mnoge banke u sličnim slućajevima).
Poenta ovog foruma po meni je upravo to da pomognemo jedni drugima takvim informacijama, da si npr. post-ovao ovaj screen ranije ja uopšte ni bih ni proveravao sa OTP call centrom već bi keva otvorila znajući da imamo "trajni nosač podataka" koji ih "zaključava" sa uslovima u slućaju da ne ispoštuju.

Zamolio bih takođe kolegu forumaša del bot Ria da poput mene postuje kako i on sam kaže sličan generički odgovor u slučaju svoje lične odbijenice.
Mislim da i tu ima materijala za validnu žalbu jer deo gde kažu da banka nije dužna objašnjava svoje uslove otvaranja računa ne može da opstane kada nikakvi uslovi nisu ni navedeni u advertajzingu kampanje (Slobodno zaštiti lične podatke iz svoje odbijenice kao što sam i ja, zanima me samo da li su copy paste rečenice i koliko je to masivno kod jedne specifične kategorije aplikanata).
 
Izbrisao sam mail ali koliko se sećam bio je potpuno isti.
 
Vrh Dno